Skoči na vsebino

ali so ljudje s čistimi motorji pozerji



Priporočene objave

Objavljeno

Zanimivo, da tisti ki jim je to neka brezvezna reč, pišejo poste v stilu češ ''kakšen frajer sem, ker motorja ne pucam''... ali nekaj v tem stilu.

Večina motorjev, ki sem jih šravfal, in so bili pripeljani umazani, so bili tudi mehansko bolj zanemarjeni.

umazan motor -umazan motorist,
Objavljeno

umazan motor -umazan motorist,

Točno tako - enako velja za avto sploh, ko pogledaš še v notranjost avta,ravno tak nered ima doma !

Objavljeno

Pa takle je.

Če se enkrat na leto pelješ, boš pa ja spucal motor. Če pa koristiš prevozno sredstvo vsak dan, pol ga pa pucaš u nedelo pred južno.

NE?

Tak je pr men!

Moj ata je reku, da voda še za v čevelj ni dobra.

Objavljeno

Pa še to sem pozabu rečt.

Večina tistih, ki imajo zelo spucane motorje so pozerji!!!

Objavljeno

Sam res s prejšnim motorjem sem se vozil skoraj vsak dan in naredil vsega skupaj 17000km v eni sezoni in kljub temu sem ga spucal po vsaki vožnji ker mam rad čist motor prav tako sem spucal mušice s čelade kombinezona,... alora sm pozer ;) aja pa teh 17000km sm naredil večinoma po novi gorici (sem se vozil več ur v krogu) ko sem poziru in lovil babe ;)

Objavljeno

Takšna vprašanja so brezveze.

Smo takšni in smo drugačni. O človeku sklepat po enem kriteriju ni najbolj pametno.

Predvsem pa dosti pove tudi nas samih. V smislu: "Ali so ljudje, ki se sprašujejo ali so ljudje s čistimi motorji pozerji, zaradi tega plitki in površinski?"

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Takšna vprašanja niso brezveze. Kar direktno bom povedal. VSAK ki ima malce soli v glavi REDNO puca svoj motor. Če to počneš sproti ti to opravilo vzame izredno malce časa. Naj naštejem par ralogov za to:

1. Čist motor izgleda lepše in zato se je z njim bolj zabavno peljati.

2. Usran motor mi da občutek da lastnik zanemarja še kaj drugega kot motor

3. Parkrat se mi je zgodilo da sem pri čiščenju ugotovil da nekaj mogoče ni dobro pritrjeno, oziroma da ni tako kot bi moralo biti. Iz vidika varnosti je fajn motor vsake toliko časa pregledati, prebrisati.

4. Ko je slabo vreme imaš kaj za početi in dejansko je čiščenje zabavno.

Vsakomur svoje, dokler bom meu motor bo le ta čist, tisti k misl da je frajer če ima usran motor se pa krepko moti....

Objavljeno

Nejc: Ko se boš mogoče kdaj zapeljal kaj dalj od slavnih postonjskih rid in to recimo vsak dan oz. več dni zapored, boš videl, da nekako ne znese pucat motorja.

Lej, če pridem ob 01:00 domov s fure in če naslednji dan spet štartam ob recimo 8h naprej, ma... ga ni človeka, da bi me prepričal, da grem vmes spucat bajk. Poleg tega pa tist čas, ki ga bi zapravil za glancanje motorja rajši zapravim za to, da mulce na sladoled peljem. Prioritete, dragi moj, prioritete.

Objavljeno

4. Ko je slabo vreme imaš kaj za početi in dejansko je čiščenje zabavno.

Vsakomur svoje, dokler bom meu motor bo le ta čist, tisti k misl da je frajer če ima usran motor se pa krepko moti....

Nejc verjamem, da je to super, če si doma v hiši in imaš nadstrešek, ter pipo v garaži. Kaj pa tisti, ki živimo v bloku, ko ti režejo gume (ker si kao parkiral na njihovem placu, čeprav ni nikjer oznak), pljuvajo čez balkon in mečejo čike dol, motor imamo pa daleč stran v kakšni najeti garaži, ki vsake toliko kakšni lokalni narkiči not pogledajo, če je kaj uporabnega?

Sam mušice in podobno malo svinjarijo sproti brišem dol, z vodo operem motor 2x na sezono, ker enostavno nimam placa kjer bi ga v miru počistil. Pa nisem glih ponosen na to, da je prašen in malo svinjski, ampak če ga uporabljaš je pač prašen.

Tko kot si rekel vsakemu svoje, meni je važno, da motor ni zanemarjen, da je vse na svojem mestu, nič poškodovano zaradi malomarnosti pa tudi, če ni tip top čist.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Takšna vprašanja niso brezveze. ...

OK, ampak vidiš, da tudi sam nisi direktno odgovoril na vprašanje iz naslova, ampak si razvil neko misel.

Torej potrjuješ natanko to, kar sem povedal jaz. Da je to vprašanje samo, tako kot je zastavljeno, brez veze.

Kar se tiče štirih točk, ki si jih navedel, pa tole:

ad 1): Jaz imam precej podobne občutke, če se peljem s čistim ali umazanim motorjem. Pa tudi sicer se mi ne zdi, da se motokrosisti ali enduraši ne bi zabavali.

ad 2): To je tvoj subjektivni občutek, ki je lahko pravi ali pa tudi ne.

ad 3): S tem se strinjam...

ad 4): Očitno živiš v hiši. Če si recimo v bloku nimaš motorja kje pucat, je zgodba drugačna. In tudi zaradi tega se motor zna usrat.

Ponavljam, posploševanje nima smisla.

Objavljeno

Ko smo ze pri ciscenju motorja... imam ga za scistit.. v 2-ge letos.. kdo se javi, ce vsi to delate z veseljem.. Dobimo se v brunarci in tisti dobi za pivo !!

Izbral sem pa, da sem umazan, z umazanimi gatami, stumfi stari najmanj en mesec... ufff. Pravi motorist ne gleda na motor, ampak ima pravo srce motorista, ki gleda na vse enako, pa ce je motor sciscen ali ne !

Napake da se kazejo pri lepem motorju.. ah no, tisti ki pozna svoj motor, po vsaki voznji pregleda vitalne dele, in marsikdaj tudi zvok pove veliko.. Voda pa unicuje lezaje, povecuje moznost korozije... prevec !

Pravi dedec pa smrdi po alkoholu, svicu pa tobaku !!!

Objavljeno

Jaz v poletnem času motor uporabljam skoraj vsak dan, da bi ga čistil po vsaki vožnji mi tudi na misel ne pride.

Velikokrat pridem pozno domov, zjutraj pa "jovo na novo". Ponavadi ga z vapom očistim na začetku in na koncu sezone, med letom ga pa samo od časa do časa malo obrišem. Nazadnje sem ga očistil prejšnji teden v dveh minutah, ker ga je med službo pral dež, sem ga, ko je dež ponehal samo obrisal s krpo in to je to. Dan kasneje sem opazil, da je celo precej mušic spralo dol.

Ne vem zakaj nekatere umazan motor moti med vožnjo, saj takrat itak ne moreš videt motorja, mene motijo preveč umazaništevci, zato tisti predel vsake toliko obrišem in imam občutek, kot da vozim zglancan motor :) , kako ga vidijo drugi se pa ne sekiram.

Če bi pa želel, imeti čist motor tudi za "občinstvo" bi ga pa moral itak vsak dan pucat že zaradi belih platišč, ki so takoj črna od zavor, ampak ko so enkrat črna so skoz enako črna (bolj kot umazana pač ne morejo bit) :)

Je pa res, da opažam precej motorjev, ki so ščiščeni v nulo, tam se vprašam če so ti motorji sploh v voznem stanju. Zgledajo namreč kirurško čisti, masti ni niti tam kjer bi morala biti...nikjer nobenih mušic itd.

Sicer pa za motor lepo skrbim, redno menjavam olje, preverjam tlak v gumah itd...

Objavljeno

Nejc: Ko se boš mogoče kdaj zapeljal kaj dalj od slavnih postonjskih rid in to recimo vsak dan oz. več dni zapored, boš videl, da nekako ne znese pucat motorja.

Lej, če pridem ob 01:00 domov s fure in če naslednji dan spet štartam ob recimo 8h naprej, ma... ga ni človeka, da bi me prepričal, da grem vmes spucat bajk. Poleg tega pa tist čas, ki ga bi zapravil za glancanje motorja rajši zapravim za to, da mulce na sladoled peljem. Prioritete, dragi moj, prioritete.

Ajoj kje si zdej najdu pucanje na furi. To je vsakmu bedaku jasno da se to ne dela....

HAha ob 8h naprej? Zakaj nebi ustal cca 20 min prej, vzameš mikrofibro u roke in spucaš vse plastike, z jelenom čez, potem pa wd 40 zadnja nihajka ter felga. Vzame ti malo časa motor pa je čist. Kot sem dejal vsakomur svoje... Sami izgovori dragi moj, sami izgovori

Še raje kot na ride grem na rakitno, ki je čisto blizu :D :D :D :D (po vsej verjetnosti vseeno naredim več km letno kot ti, ampak sej nima veze)

Za vse ki živite v bloku je seveda težje predvsem ker za pucanje rabiš plac in mir.

Da ne bo pomote.... če se voziš bo motor seveda umazan, ampak ko imaš pa čas, pa je vseeno lepo da ga malce oglancaš! Moje mnenje...

Objavljeno (popravljeno)

Eh sej to je vse kar povprečen slovensko motorist zna-glancanje plastik, kaj je spod se 99% niti sanja ne- sej zna gospod mehanik,...

aja sory-zna zamenat žmigovce (zarad kterih se potem tresejo hlače na tehničnem) pa montirat top-case

Jebi ga mal mi vre pod klobukom, ko prebiram že ta 10-to glupo temo na motosvetu

Skratka

Vsak nej dela kar hoče, eni glancajo eni ne glancajo eni ga drkajo na najnovejšo elektronko eni se postavljajo z številom prevoženih kilometrov na svoji starini... nima veze. Vsak nej dela kar ga veseli, druge pa pr mer pusti.

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno

Eh sej to je vse kar povprečen slovensko motorist zna-glancanje plastik, kaj je spod se 99% niti sanja ne- sej zna gospod mehanik,...

aja sory-zna zamenat žmigovce (zarad kterih se potem tresejo hlače na tehničnem) pa montirat top-case

Jebi ga mal mi vre pod klobukom, ko prebiram že ta 10-to glupo temo na motosvetu

Skratka

Vsak nej dela kar hoče, eni glancajo eni ne glancajo eni ga drkajo na najnovejšo elektronko eni se postavljajo z številom prevoženih kilometrov na svoji starini... nima veze. Vsak nej dela kar ga veseli, druge pa pr mer pusti.

In zakaj ti tega ne delaš?
Objavljeno

Sem napisal-zato ker mi vre pod klobukom...motosvet je pa super orodje za prepucavanje ega na 1000čerih frontah

Objavljeno

Trojan ne vzemi tega osebno, ampak če bereš že 10glupo temo in ti zaradi tega vre pod klobukom, bi bilo mogoče pametno, da bolje izbiraš teme katere bereš.

Naj te vprašam, kaj bi po tvoje moral povprečen slovenski motorist poleg glancanja motorja znati? Ali je to menjava olja, ali pa more njegovo znanje obsegati tudi menjavo sklopke,svečk, nastavitve ventilov, zamenjavo semeringov v vzmetenju?

Jaz ne vidim ničesar slabega, če delo zaupamo strokovnjaku ki ima znanje in orodje za opravilo. Prej smo debatirali da folk nima ne prostora ne miru že za čiščenje, kaj šele za servise?!?!

Hvala bogu da obvladaš vse kar se tiče od motorja in z veselje bi sprejel kakšen tvoj nasvet kako se kaj postori, ampak da se pizdiš na folk ker nekaj ne znajo ti pa obvladaš, to se mi zdi pa res krneki...

Objavljeno

Dans sem videl enga ful lepo zglancanega intruderja. Pa res se je svetil v temi.

To mu ni pomagalo zvozit ovinka na dvopasovnici in se je gladko zapeljal na moj pas meter pred mene sredi križišča. Še dobro, da ko sem v avtu pazim na motoriste, da se ne zabijejo v mene. Pol sem pa še za zahvalo dobo dolge luči od vzadi. Mogoče bi pa sam moral še glancat avto, da bi se ta odsev njemu odbil nazaj v oči.

Zgleda, da je več vrst ljudi. Eni se bolj vozijo, eni pa bolj glancajo. Vsakemu svoje bi rekel.

No to mi je padlo na pamet, ko sem naletel na to temo. Kaj hočem s tem povedat bo pa mogoče tud kdo porajto. Pa fajn si ga glancajte :OK:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Trojan ne vzemi tega osebno, ampak če bereš že 10glupo temo in ti zaradi tega vre pod klobukom, bi bilo mogoče pametno, da bolje izbiraš teme katere bereš.

Naj te vprašam, kaj bi po tvoje moral povprečen slovenski motorist poleg glancanja motorja znati? Ali je to menjava olja, ali pa more njegovo znanje obsegati tudi menjavo sklopke,svečk, nastavitve ventilov, zamenjavo semeringov v vzmetenju?

Jaz ne vidim ničesar slabega, če delo zaupamo strokovnjaku ki ima znanje in orodje za opravilo. Prej smo debatirali da folk nima ne prostora ne miru že za čiščenje, kaj šele za servise?!?!

Hvala bogu da obvladaš vse kar se tiče od motorja in z veselje bi sprejel kakšen tvoj nasvet kako se kaj postori, ampak da se pizdiš na folk ker nekaj ne znajo ti pa obvladaš, to se mi zdi pa res krneki...

Če je pa 99% tem glupih...ma ne..mal se pizdim, ker je pozn pa moram sedet za računalnikom :).

Drugač nisem mislu da mormo vsi sami šravfat motorje. Nebi pa škodl, če bi mal energije, ki se jo porab za izberanje imena mopija, limanja nalepkic, šminkanja, poliranja in nasplošnega fetišiziranja posvetil temu kako stvar deluje. Bi blo dost manj vprašanj v smislu:sm ful bremzal potem pa zavore niso več prijele itd.

Če že trdimo da je motor odsev človeka, da je z njim nekako povezan itd...bi se mu moral človek tudi mal posvetit...na mal globlji ravni kot samo z krpico v rokah.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Hehe se popolnoma strinjam. Če pogledaš število mojih objav in koliko časa imam že narejen na motosvetu profil vidš da sem podobnih misli... :D Vsake tok časa je kej zanimivega, drugače pa precej gluposti tako kot povsod drugje dandanes če smo iskreni.

Definitivno znanje o tem kako nekaj deluje in kako je sestavljeno pomeni izredno veliko. Kukr vem in ker sem te enkrat srečal imaš kawasakija zrihtanga čisto po svoje, kar se mi zdi enkratno. Ker sam trenutno nimam potrebnega znanja da bi predelal starejši motor in sem prepričan da je tako z 99% ostalih motoristov, sem potem omejen na krpico, nalepkice ter igranje s plastikami ter ostalimi dodatki za motor. Mogoče nekoč pade tudi kakšna predelava, glede na to da kakšen starejši letnik dobiš dosti ugodno, potem pa je samo odvisno od domišljije...zadosti mojega nakladanja, pucajte po želji, ampak če se zadeva dela sproti, potem je pucanje enostavno in hitro. Če čakaš 1 mesec da se vse zapeče pol pa verjamem da ni užitka.

LP!

Objavljeno (popravljeno)

... sem potem omejen na krpico, nalepkice ter igranje s plastikami ter ostalimi dodatki za motor ...

Evo si povedal vse.

Popravljeno . Popravil KeC
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Trojan jaz te sprašujem zakaj ti ne pustiš drugim,da povedo kar hočejo?

Objavljeno

Drage kolegice/kolegi ne izkoristit vsake teme za se spričkat.Pojtite se raje vozit z kristalno čistim ali pokozlano usranim mopedom.

PEACE IN HEART AND MIND.

Čas me malo prehiteva,pa me zanima:ali nekdo ki ima čiste gate velja za šminkerja?

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!