Skoči na vsebino

Kawasaki ER6 N /F


flero

Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

ima kdo za prodat kakšn športni izpuh za er6n 06-08. ?

 

...stemle mislim, da bi bil kar zadovoljen:

neimenovanaz.png

 

...sam "outlet" rubriko je potrebno malo bolj spremljat - http://www.arrow.it/eng/home/

pa se ga dobi zlo ugodno, homologacija ni problem, zvok :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kolk je potem kosta ta ugodnost ?

Pa vsi letniki nimajo enakih

 

..ta "ugodnost" pride cca 200-300 EUR, v outletu oz. še kakšnimi popusti

 

pa še toliko manj.. v primerjavi z  Akrapovič-em pa pol manj..

 

Nimajo vsi letniki enake - piše da ustrezajo od 2005 do 2011

 

enaki, 2012 dalje pa drugi.. uvoznik za SLO http://www.topmoto.si/

 

kdor ima pač željo, lp

Popravljeno . Popravil Black Shadow
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo :)

 

No zdele čez praznike imam namen si kupit kawasakija er6 - F. Gledam tam do 3.500€, tako da bolj v postev pridejo letniki serije do 2009, imam pa glede tega se nekaj vprasanj:

 

- pozna kdo koga, ki ta motor prodaja?

- ali lahko s preizkušnimi tablicami peljem neblokiranega, ko ga kupim do servisa? (imam A2)

- predvsem me pa zanima na kaj moram pri tem motorju biti pozoren ko kupujem? napake in podobno, po temi sem našel, da rad poči nek zvar pa me zanima kje je ta zvar. Na kaj nasplošno biti pozoren, kako stestirat delovanje motorja, če je pogonska ketna/zobnik še ok,..?

 

Hvala za vse informacije

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- ali lahko s preizkušnimi tablicami peljem neblokiranega, ko ga kupim do servisa? (imam A2)

 

NE, ker nimaš ustreznega izpita! in tudi če bi ga peljal s preizkušnjo in bi se ti bognedaj kaj zgodilo, vse stroške kriješ ti!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...stemle mislim, da bi bil kar zadovoljen:

neimenovanaz.png

 

...sam "outlet" rubriko je potrebno malo bolj spremljat - http://www.arrow.it/eng/home/

pa se ga dobi zlo ugodno, homologacija ni problem, zvok :yea2:

noo to sm iskal orenk izpuh za sprejemljivo ceno, ne pa da plačam samo firmo ;) hvaaalla !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

noo to sm iskal orenk izpuh za sprejemljivo ceno, ne pa da plačam samo firmo ;) hvaaalla !

A si bos potem narocil ?
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo :)

 

No zdele čez praznike imam namen si kupit kawasakija er6 - F. Gledam tam do 3.500€, tako da bolj v postev pridejo letniki serije do 2009, imam pa glede tega se nekaj vprasanj:

 

- pozna kdo koga, ki ta motor prodaja?

- ali lahko s preizkušnimi tablicami peljem neblokiranega, ko ga kupim do servisa? (imam A2)

- predvsem me pa zanima na kaj moram pri tem motorju biti pozoren ko kupujem? napake in podobno, po temi sem našel, da rad poči nek zvar pa me zanima kje je ta zvar. Na kaj nasplošno biti pozoren, kako stestirat delovanje motorja, če je pogonska ketna/zobnik še ok,..?

 

Hvala za vse informacije

 

http://homepages.slingshot.co.nz/~shanetp/Faults.html

 

seznam napak za model do 2009, tak da je kot na dlani, kaj išči :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja hudo lusna povezava ;) sem pa si 2 erfja ogledal pa mal prepelal in ugotovu da je zal motor mal mejhn za mene :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

najbrš naslednji mesec

Mogoče imamo tudi mi pri MASS-u kaj uporabnega zate ?

post-4713-0-38063900-1369164214_thumb.jpg

post-4713-0-90082500-1369164270_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil OKigor
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na novem modelu še nekako izgleda, ne verziji 1 pa je katastrofa.

 

Nasploh za ta model ni vizualno primernega nadomestnega izpuha.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp

 

a je oz. a ima mogoče kdo probleme okoli elektrike na tem motorju? 

vse dela u nulo, le baterijo mi nekaj žere!!! 

 

drgač pa moped kot se šika ;)

Popravljeno . Popravil nenonenc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Živjo!

 

Meni se je pa sezona zgleda malo slabše začela :blush:

Star je 5 let notri pa original akumulator, kateri je crknil - vsaj tako sem mislil... Grem pa kupim novega, ista firma vse, super solidna cena, podpoldne se lepo zadovoljen peljem domov...

Pridem domov, lepo prklopim, špila vse. Razen tega, da akumulator ne polni. Jao... Že prej bi lahko pomeril pa bi videl, da akumulator ni zanič ampak je kot kaže alternator ali pa regler...

 

Sedaj pa vprašanje... Pozna kdo kje koga, ki bi mi tole poštimal in preveril, kje je sploh problem? Je kakšen dober moto-električar okolica LJ ?

 

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala Snecer, sem tudi že to naredil :)

Potem sem vzel v roke multimeter (inštrument al kako že po domače), ga nastavil na diode in šel testirat regler.

Recmo da so pini na reglerju takole (6 jih je):

W/BL-BR-BK/Y (zgornja vrsta - glej spodaj sliko)

BK1-BK2-BK3 (spodnja vrsta - glej spodaj sliko)

 

Črno sem dal na W/BL rdečo pa na BK1. Pokaže 540 isto pokaže tudi za W/BL na BK2 in W/BL na BK3.

Potem pa zamenjam rdečo in črno, je pa vrednost 1.

 

Pol pa dam rdečo na BK/Y in črno na BK1, BK2 in BK3, pokaže vrednost 540.

Če zamenjam črno in rdečo pa spet pokaže vrednost 1.

 

Tako da iz vsega skupaj sklepam, da je regler OK (fajn bi blo če bi kak majster komentiral moje navedbe in ugotovitve) :ninja: , glede na tole:

 

"Check the diodes in the R/R by measuring the resistance of  pin W/BL to BK1, 2 & 3 then swap the leads of the meter over and repeat, if the R/R is OK then there will be a low resistance in one direction and high resistance in the other.  Repeat for BK/Y to BK1, 2 & 3.  The Service Manual also details some other tests that can be carried out on the R/R to confirm serviceability."

image023.gif

Popravljeno . Popravil GregaSLO
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Regler mora dati ven 14,2-15,2V.

 

Poglej kaj je z alternatorjem.

 

Stran 458 v service manualu.

 

To check the alternator output voltage, do the following
procedures.
○Turn off the ignition switch.
○Disconnect the alternator lead connector [A].
○Connect the hand tester as shown in the table 1.
○Start the engine.
○Run it at the rpm given in the table 1.
○Note the voltage readings (total 3 measurements).
 
In tam naprej je potem tudi regler.
 
Drugače pa pošpricaj kontakte in dobro vtakni kable, to itak preventivno. Nabavi specialni WD40 za kontakte ali kaj podobnega.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno to sem pa danes dopoldne naredil... Iz alternatorja grejo 3 bele žice, izmeril napetost, alternator da MAX 5.2V moral bi ga dat pa tam od 42V naprej....

Servis in to je to, nimam kaj :S

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To si gori meril output na konektorju kot je opisano?.

 

Malo še te tri bele žice poglej, sploh tam ko gredo mimo pokrova za verigo, če je napeljava ok (če bi bilo kaj ekstremnega bi itak zapalilo) :)

 

Na vseh treh žicah (fazah) ti je kazalo enako malo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne počenjaj neumnosti ! !

Najprej izmeri izmenično napetost  na BK-1- 2 in 3(ponavadi bela) med vsemi tremi mora biti enaka pri ca 2K o/min. tam nekje do 70V,če imaš to izmenično napetost potem zamenjaj regler(usmernik) pri Kawasakijih je to zelo pogosta napaka,ko boš zamenjal regler predhodno napolni z polnilcem akumulator in ko boš zmontiral regler in priključil (nazadnje minus klemo) vžgi motor in izmeri na klemah enosmerno napetost, ki mora biti med 13,8V do max. 14,8V.

Lp avtoelektrikar !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!