Skoči na vsebino

Kawasaki ER6 N /F


flero

Priporočene objave

Oj,

motor imam doma od začetka meseca, zaenkrat vse okej :) . No moram pa pograjat eno zadevico; bedna navodila, pravzaprav jim sploh ne morem reči navodila, marveč neka splošna knjiga za Kawasakije. Beda! Moped od Aprilije, ki ga izdelujejo "šlampasti italijani" in nov stane pol manj ima res hudo dodelano buklo... Okej pustimo to. Moj problem je, da še vedno nisem ugotovil kako se vzdigne sedež. Mi lahko to kdo opiše, poslika kak zatič, morda vijak,...

Že vnaprej hvala za pomoč.

lp

Scremer

Na levi strani zadnjega blatnika, če mu lahko rečemo tako, se močno skloniš in pogledaš navzgor (nad gumo) tam je luknja - ključavnica v katero vtakneš ključ, od spodaj navzgor, ga obrneš, klik, in dvigneš zic... simpel... Ko se navadiš boš zadel že brez počepanja (kot pri ženskah)... Sicer pa ne pričakuj tam pod sedalom preveč prostora, bolj skromno ga je (spet kot pri ženskah)... LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se še jaz prikljčim in pokomentiram izkušnje z opevanim ER 6F!

Moped imam doma 10 dni in vtisi po 1350 km so sledeči:

Za nakup sem se odločil po tehtnem premisleku in primerjavi. Voziva ga oba z ženo in predvsem zaradi njene višine (154 cm) se je pokazal za pravo izbiro. Prej sva vozila Marauderja 250, malo tudi ER 5... pred nakupom pa sva probala še CBF 600, FZ 6 in Bandita 650. CBF se nama je zdel sicer odličen, žal pa pretežak, preveč požrešen in glede na primerjavo z ER 6f precenjen. FZ 6, predvsem njegov motor mi je deloval totalno neuporaben (nenehno pretikanje, primanjkljaj navora), za moj bolj ležeren način vožnje in neudoben v primerjavi z ER 6. Bandit 650 se mi je zdel super v vseh pogledih, žal pretežak in občutno dražji, baje tudi kar se vzdrževanja tiče...

Odločitev je torej padla na Kawo ER-6f ABS, s kufrom 49 l in original crash padsi... in zaenkrat se je motor izkazal zelo dobro, še vedno pa ga ne vrtim preko 6000. Moped je lahkoten, enostaven, prijetno vozen, udoben je tudi za daljše izlete, veterna zaščita predvsem nog je zelo dobra, šipa pa je morda malo nizka in bo v naslednji sezoni morda vredno razmišljati o bolj potovalni (70 E). Poraba 3,7; 3,8; 4,2; - do sedaj. Stroj navdušuje - predvsem navor!

In še nekaj zamer:

Ogledali sta preveč skupaj - gledam svoje komolce oziroma sosednja pasova, ne vidim pa kaj je za mano... Podaljški so cca 50 E, čez zimo jih bomo naredili sami (če bo šlo);

Dodatni blatnik zadnje gume je nujen, sicer je v slabem vremenu pošpricano vse tja do akumulatorja. Plačaj 150 E ali naredi sam!

Motor uporabljam vsakodnevno, vseleto, tako za vožnjo v trgovino, službo, kot za izlete in bo deležen tudi slabega vremena...

Če si po bliže pogledaš izpušno cev izgleda kvaliteta izdelave (zvarov, materiala) nikakršna... Čas bo pokazal resnično kvaliteto...

Tudi oklep in ostala plastika je iz sumljivo tankega materiala...

Na stopalkah pogrešam gumo...

In še do sedaj najslabša izkušnja: Pri zdrsu stopala na mokri travi - ugasnjen, stoječ motor, se mi je skoraj prevrnil, a sem ga pred padcem obdržal, je bilo še kar nekaj rezreve, tudi do crash padsov... Rezultat - za cel cm zvit desni del belance! Zadeva se s prostim očesom skoraj ne vidi, meter pa jo lepo pokaže! Moteče predvsem zaradi dejstva, ko se človek vpraša o kvaliteti vgrajenega materiala oziroma dejstvih o prihranku na teži in ceni! Gre za to, da do padca oziroma fizične poškodbe sploh ni prišlo - me pa zanima, kaj bojo rekli o garanciji, ko se ob priliki oglasim na servisu... sicer bom zadevo itak sam poglihal...

No pa da povzamem, zaenkrat sem s strojem zadovoljen, upam da bo ponovil kvaliteto svojega predhodnika...

Napišite še kakšno izkušnjo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na levi strani zadnjega blatnika, če mu lahko rečemo tako, se močno skloniš in pogledaš navzgor (nad gumo) tam je luknja - ključavnica v katero vtakneš ključ, od spodaj navzgor, ga obrneš, klik, in dvigneš zic... simpel... Ko se navadiš boš zadel že brez počepanja (kot pri ženskah)... Sicer pa ne pričakuj tam pod sedalom preveč prostora, bolj skromno ga je (spet kot pri ženskah)... LP!

Mega. Tisto luknjo je precej težko najti, ampak je v navodilih, ki so pod sedežem prav lepo opisan postopek "odpiranja" sedeža :evilgrin: . Uspelo mi je celo stlačit prvo pomoč v odprtino pri zadnji luči, tako, da neke inovacije okoli prostora za PP niso potrebne. Se mi pa poraja vprašanje kolko je zadeva še uporabna ko jo takole peštaš kako leto. No pa moram priznati, da sedaj moja PP nima več 10 krpic velikosti 5x5 ampak samo še štiri in pa da ji manjka en obliž od dveh. Če potegnem črto je tako PP tanjša za milimeter ali dva, vendar še vedno vsebuje vse kar zahteva CPP (pa naj sedaj uniformirani policist šteje količino posameznih artiklov v torbici če se mu da).

Fajn, sem kar zadovoljen. Sedaj čakam še en moker ride, da vidim, kakšna je potem situacija pod sedežem.

lp

Scremer

ps: ferek thnx za pomoč...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sicer bom zadevo itak sam poglihal...

Toplo odsvetujem ravnanje skrivljene balance, ker ti lahko med vožnjo ostane v roki. :whistle:

Če te že toliko moti, rajši kupi novo balanco.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rezultat - za cel cm zvit desni del belance!

To v bistvu ni nič čudnega, če pomisliš, da je balanca kot vzvod, na katerega pritisne teža motorja. Se zelo hitro zvije tudi pri drugih motorjih :yes:

Rajši kot ravnanje priporočam nakup nove (lahko tudi malo širše, ker se motor z njo lepše pelje, pa še problem z ogledali rešiš) ki stane od 40 - 50 EUR.

Popravljeno . Popravil hirabbit
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To v bistvu ni nič čudnega, če pomisliš, da je balanca kot vzvod, na katerega pritisne teža motorja. Se zelo hitro zvije tudi pri drugih motorjih :yes:

Rajši kot ravnanje priporočam nakup nove (lahko tudi malo širše, ker se motor z njo lepše pelje, pa še problem z ogledali rešiš) ki stane od 40 - 50 EUR.

To mi je popolnoma jasno, kar se vzvoda tiče in vem, da se to dogaja tudi pri drugih motorjih, vseeno ma menim da je problem v šparanju pri teži in materialu... Poudarjam, da gre pri meni za 1 cm, kar s prostim očesom skoraj ni vidno, niti se pri vožnji ne pozna niti ne moti... a vprašanje ostaja: Kako sam dvigniti motor, če bi ta resnično padel, kje ga prijet, da kaj ne zviješ ali zlomiš? To je problem in v navodilih za uporabo ga ne zaslediš...

Me mika, da bi jih na DKSju malo podrezal, jim zatežil, konec koncev je garancija tudi na belanco in moped kot sem že povedal še sploh ni bil na tleh...

Aja, pri F s širšo belanco ne rešiš problema ogledal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ferek, zanima me katero šipo imaš in kje si je nabavu.Jast razmišljam o Givijevi, samo ne vem kje nabavit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me mika, da bi jih na DKSju malo podrezal, jim zatežil, konec koncev je garancija tudi na belanco in moped kot sem že povedal še sploh ni bil na tleh...

Sej če ni nikjer nič podrsano lahko greš tam pa rečeš, da se ti zdi balanca nekam zvita in da se ti zdi, da moraš pri vožnji malo porivat v eno smer...pa možno, da ti jo res menjajo.

Aja, pri F s širšo belanco ne rešiš problema ogledal...

Pardon, nisem opazil, da maš F.

Kako sam dvigniti motor, če bi ta resnično padel, kje ga prijet, da kaj ne zviješ ali zlomiš? To je problem in v navodilih za uporabo ga ne zaslediš...

Ma pri dviganju nimaš kaj poškodovat, bolj naj te skrbi za hrbet in heksenšus. Sicer pa obstajajo neke tehnike dviganja motorja (mislim, da moraš bit s hrbtom obrnjen proti motorju in da ga moraš dvigat za tisto stran balance, ki je pri tleh, ma ne me jemat za besedo). Sej sigurno piše kej na forumu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, kar se tiče dviganja motocikla je opisan nekak tak postopek s hrbtom proti motociklu in HOPA!... No upam, da mi ga ne bo potrebno kdaj prakticirat, moja hrbtenica je namreč pred enim letom že prestala eno operacijo, tako da jo raje šparam...

...Na motociklu imam original šipo - imam, kot sem že napisal F ja... Drugače sem se pa že pred nakupom pri DKS pozanimal - na njihovi www strani imajo tudi katalog originalne dodatne opreme za ER 6 in ni niti bistveno dražja od louisa itd... Primer: Original povišana (touring) šipa pri DKS malo čez 80 E; pri Louisu od MRA 76 E... Crash padsi original z nosilci 150 E (imam namontirane), pri Louisu od LSL 100 E - vendar je treba prevrtat oklep!!! ... to pa mi ni dišalo!

O zviti belanci bom pa na servisu res povprašal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gkede šparanja materiala na er6..Je kdo že pogeldal z zadnje strani "odprto" (tam kjer pridejo šponarji za ketno) nihajko, stene debele 1 mogoče 1,5 mm :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A zdej bi pa radi imeli 150kg težak moped, s ful hudo kvaliteto, za ceno 5.000 EUR :? :slap:

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A zdej bi pa radi imeli 150kg težak moped, s ful hudo kvaliteto, za ceno 5.000 EUR :? :slap:

Da ne bo pomote ER - 6F ABS 182 Kg, cena 6200 E... Kvaliteta se torej lahko pričakuje... ali smo pa mogoče mi malo razvajeni...

Osebno menim, da ni bistvene razlike tudi pri drugih nakedih 600 razreda, vsaj Fazer mi kvalitetnejši ravno ne izgleda, da o udobju in dizajnu ne govorimo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tista dva cilindra bi morala bit bistveno cenejša. Motor je sicer fajn za peljat, sam je pa tko zaekurc narejen, da sm jest kmal pozabil nanj... Cena je glede na te cenene materjale previsoka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tista dva cilindra bi morala bit bistveno cenejša. Motor je sicer fajn za peljat, sam je pa tko zaekurc narejen, da sm jest kmal pozabil nanj... Cena je glede na te cenene materjale previsoka.

Kaj je v bistvu za en kurc narjenega (konkretno) ? :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tak vsesplošno uporaben motor bi že lahko zdržal dva normalna človeka in ene tri kufre iz aftermarket ponudbe. Men se zdi čist normalno, da je dons motor konstruiran tako, da si človek tud kej dodatnega namontira po svoji želji. Če tovarna prodaja dva sedeža, naj bosta ta dva sedeža tudi uporabna...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj v tem sploh ni problem... Motor je res fajn za peljat in tudi sedež za sopotnika je prav cool, tudi kufre lahko navesiš brez problema, sam imam zadaj 49 l, dva stranska pa še prideta... Ne zdi de mi tudi zanič narejen ampak prav solidno izdelan...Poleg tega je motor za vsakdanjo rabo odličen - lahek, okreten, nezahteven za vzdrževanje (ravno zaradi dveh cilindrov pa še E vbrizg), skratka vsestranski "skočiš gor in odpelješ" na pot - ni se ti treba "odpravit" na pot, ravno tu vidim prednost pred vsekakor odlično CBFjko (še vedno z uplinjači) in Banditom...

Človek se sprašuje samo v tem ali je ta lahkotnost in nezahtevnost res na račun slabših (tanjših) materialov oziroma ali je približno 800 E dražja že omenjena konkurenca za to ceno tudi bistveno boljša? ...Pri vožnji sigurno NE!... Problem je po mojem v tem, da na enak način šparajo prav vsi japonski proizvajalci (eden na enem, drug na drugem področju) in to zaradi Korejske in Kitajske konkurence!... Sicer pa nihajka ni bila na predhodniku nič masivnejša... In če povzamem zadaj spet tiči GLOBALIZACIJA, POTROŠNIŠTVO... minili so časi motorjev, avtomobilov in televizorjev za 15 let...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tak vsesplošno uporaben motor bi že lahko zdržal dva normalna človeka in ene tri kufre iz aftermarket ponudbe. Men se zdi čist normalno, da je dons motor konstruiran tako, da si človek tud kej dodatnega namontira po svoji želji. Če tovarna prodaja dva sedeža, naj bosta ta dva sedeža tudi uporabna...

Rekel sem KONKRETNO, ne nakladanje. Torej ? Zakaj ne moreš nič namontirat gor ?? Zakaj sedež ni uporaben ?? Če nekaj napišete, argumentirajte, sicer je brez pomena.

Drugače pa se strinjam s Ferekom, popolnoma.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se zna zgodit, da v navalu vsega tega neergonomskega sranja spet kupim slednjega, a tokrat vsaj milenijskega z boljšo nosilnotjo, pa še za enega mi bo ostalo... :naughty:

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se zna zgodit, da v navalu vsega tega neergonomskega sranja spet kupim slednjega, a tokrat vsaj milenijskega z boljšo nosilnotjo, pa še za enega mi bo ostalo... :naughty:

Spet brezpredmetno nakladanje... Kaj konkretno je neergonomskega pri trenutno novih (zelo prodajanih) motorjih? ...V čem je problem nosilnosti?

Konkretne izkušnje prosim... o tem pišemo... to je vredno prebrat....

Se pa strinjam, da so bili modeli izpred 15 let morda z malo več občutka sestavljani, žal pa so bili verjetno takrat materiali in tehnologija toliko slabši...

Res pa je tudi da ER 5 nič ne manjka, razen morda udobja voznika, tu je med njima velika razlika, če seveda izvzamemo pogonski stroj. Sicer se pa 5 ka še danes odlično drži - lep za pogled, prijeten za vožnjo... a to spada k drugi temi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej...

Dve osebi min. 180 kg

Oprema cca 40 kg

trije kovčki in tank torba cca70 kg

ribiška palica, rezervni trnki in svinec, plavute in maska cca 1 kg

šotor 4 kg

Skupaj približno 295 kilogramov.

Je argument dovolj težak?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej...

Dve osebi min. 180 kg

Oprema cca 40 kg

trije kovčki in tank torba cca70 kg

ribiška palica, rezervni trnki in svinec, plavute in maska cca 1 kg

šotor 4 kg

Skupaj približno 295 kilogramov.

Je argument dovolj težak?

za to kar naštevaš, ta moped sploh ni namenjen. :rolleyes: za to že rabiš kakšnega Goldwinga :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej...

Dve osebi min. 180 kg

Oprema cca 40 kg

trije kovčki in tank torba cca70 kg

ribiška palica, rezervni trnki in svinec, plavute in maska cca 1 kg

šotor 4 kg

Skupaj približno 295 kilogramov.

Je argument dovolj težak?

Dve stranski torbi polni svinca

+ tank torba

+ zadnji kovček

+ king size sopotnik

Ne...verjetno ne bo prenesel...boljše, da niti ne razmišljam o toriju...

Približno tolko smiseln je tvoj argument. Sarkazem off.

Će hočeš potovalni motor, kupiš potovalni motor. Enostavno.

Še vedno pa me zanimajo konkretni argumenti za slabo kakovost.

Popravljeno . Popravil hirabbit
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vidim razloga, zakaj nebi bil motor konstruiran za dva normalna odrasla človeka, njuno opremo in še kakšen kovček. Če pogledamo njegovo tovarniško podano nosilnost (382 kg skupne dovoljene teže), vidimo, da je delan za dva lažja japonska pajaca oblečena v gate, z izdolbljenima polovicama kokosovega oreha na glavah.Na testu so mu namreč izmerili 202 kilograma, torej ostane samo še 179 kilogramov. Motorja po takih standarsdih sploh nebi smeli prodajat kot dvosed, ker že dva normalno raščena odrasla evropejca presežeta najvišjo dovoljeno težo brez opreme!

Moti me predvsem zadnji del motorja, torej preslabotna vilica in preslaboten nosilec sedeža. Naj to nedodelano robo prodajajo na Japonskemkjer je populacija malo lažja...

Znanec je pred leti iznašel izvrstno teorijo ki gre nekako takole: Lej te kurbe japonske! Vojno so zgubil, pol so pa motorje začel delat... Več folka so z motorji pobil kot med celo vojno! Pa še vsak je mogu 20000 mark dat da se je lahko ubil...

In takile polizdelki me močno spominjajo na ta štos... Žal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!