Skoči na vsebino

Kawasaki ER6 N /F


flero

Priporočene objave

no jest sm obupou... tole kar si brummer napisou je pa tut že preveč zame...

tko da dons sm dobil prikolico za motorje vozt, jutr pa na servis.

itak je pa motor še pod garancijo tko da se ne bom kej preveč igrou sam...

hvala za pomoč useeno, no zdej vsaj vem kje je glavna varovalka:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Želim ti, da ni kaj hudega in da bojo hitr zrihtal, da še ujameš nekaj sončnih dni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za želje.

sej pomoje je ena zlo banalna napaka pa sm jest preveč nesposobn to najdt:9

bom pa poročal kako se bo odvijal če se slučajno še komu kej podobnega zgodi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za želje.

sej pomoje je ena zlo banalna napaka pa sm jest preveč nesposobn to najdt:9

bom pa poročal kako se bo odvijal če se slučajno še komu kej podobnega zgodi...

Zivijo!

...ko si ravno omenil banalno napako :) ...preden naložiš motor, si morda premaknil stikalo za izklop motorja v sili???

V tem primeru ja namreč motor 'mrtev', sem tudi sam enkrat skoraj 'doktoriral', ko sem čez ogledalo poveznil čelado in nevede preklopil ta gumb :headbang: :headbang: :headbang:

LP

D.

Popravljeno . Popravil Dante
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no jest sm obupou... tole kar si brummer napisou je pa tut že preveč zame...

tko da dons sm dobil prikolico za motorje vozt, jutr pa na servis.

itak je pa motor še pod garancijo tko da se ne bom kej preveč igrou sam...

hvala za pomoč useeno, no zdej vsaj vem kje je glavna varovalka:)

Hola!

Sam ena malenkost, če je motor še v garanciji so ti dolžni povrnit stroške prevoza. Pa tud ne vem zakaj si šel nov aku kupovat, saj je tudi ta pod garancijo.

lp g.

ja sej vem lep weekend je bil ....

Popravljeno . Popravil skiper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Končno sm se pelou :D

problem je bil pa v tem da je bla klema zažgana ampak ne na akumulatorju pač pa na štarterju :? kako se je to zgodl nimam pojma baje pride do tega če narobe zvežeš kable, sam sm 110% da jih nism tko da nimam pojma...

uglavnem 48 eur za delo pa 50 za akumulator in motor dela:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Končno sm se pelou :D

problem je bil pa v tem da je bla klema zažgana ampak ne na akumulatorju pač pa na štarterju :? kako se je to zgodl nimam pojma baje pride do tega če narobe zvežeš kable, sam sm 110% da jih nism tko da nimam pojma...

uglavnem 48 eur za delo pa 50 za akumulator in motor dela:)

Zažgano ni bilo zaradi narobe montirane kleme,ampak tam(kjer je bilo zažgano) ni bilo stegnjeno in bi ti morali oni vse stroške plačat.Namreč če bi ti narobe montiral akumulator bi zažgalo zgornjo klemo in tudi regler 100% zgori.Oni so te dobesedno nategnil in jim lahko rečeš,da je to izjavil Avtoelektrikar in jim lahko daš moj GSM naj me pokličejo jim bom jaz razložil OK.

Ps:Star akumulator probaj dat v delavnico napolnit je 100% vredu in probaj novega nekomu prodati ali vrniti v trgovino in kupi nekaj drugega npr:olje,filter,svečke itd.Klema ni bila zažgana na štarterju ampak na avtomatu (ni bilo stegnjeno) zato nisi imel kontakta,kajti če bi bilo res na štarterju zažgano potem bi imel kontakt samo kadar štartaš.Če si pameten pojdi nazaj naj ti denar vrnejo.Če boš šel nazaj v delavnico govori s šefom naj ti vrnejo denar, pokliči mene na GSM 040/702370 mu bom jaz razložil.Taki kvazi majstri mečejo slabo luč na vse dobre serviserje.Še prevoz ti mora plačat,zagroz mu z advokatom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdej sm klical v DKS in gre un odgovorn za reklamacije k temu serviserju glih slučajn in bo preveru kaj je blo, ker mi je tut on reku da je skoraj nemogoče da bi sam naredu stik...

tko da se slišva popoldan kaj je ugotovu

ne bi pa rad se zameru pr temu servisu, ker motor pa res dobr popravjo pa tut hitr tko da pol ne vem kam bi ga lahko drugam pelou.

Brummer ful hvala za tale nasvet, mogoče pa dobim še kej nazaj:)

aja akumulator je bil pa stoprocentno prazen, ker so ble celice al karkol prekinjene med sabo. sam zdej ga itak ne morem cveč nazaj dobit ker je že nekje na odpadu, al kjerkoli pač to razgrajujejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 4 tedne pozneje...

Težava v parih korakih (da ne bom predolg):

- ko hoče moja konec marca štartat motorin, je ob zasuku kjuča in stisku štart knofa tema (na armaturi) in tišina (iz motorja) ... klinc, sa je še garancija .... izvlečem akomulator in ga peljem v servis (ki mi je pred nosom) ... rečejo: ga bomo pregledali in nafilali; pa še: "gospod, zakaj ga pa niste odklopili med zimo?" :eek: V garaži je vseskozi nad +10, tako da ni zime (vsaj tako sva mislila) ...

- no, akumulator prihodni dan zopet dobi svoje delovno mesto in vse je OK ... do tega vikenda ... vmes 1500 km brez težav;

zjutraj pred furo pa zopet: tokrat so bile vsaj lučke žive na armaturi in glas je bil: RRRRRRRRRRRRRRRRRR

(hudiča, zaganjač me prešini) ali pa zopet AKU ... evo kalbe na plan in vžig s pomočjo avta - uspe ... potem en krog in zadevo ugasnem in ponovim štart - vse OK. Amapk to nedeljo je vžal normalo samo nekajkrat - sedaj brez pomoči kablov in avta ne pali več ... (je pa zoprno kar naprej ljudi prosit za malo elektrike :headbang: ) Danes se gre dogovorit za servis in potem naj zadevo poštimajo tako, da bo vredu.

Ob prvem štrajku AKU-ja sem šel v garancijo gledat, kako je tam to urejeno (našteti so deli, ki ne sodijo v garancijo dveh let - gume, veriga, žarnice ... - AKU pa ni posebej naveden) - torej dve leti ... ja, pa ne pravijo serviserji in razložijo: na baterijo je samo leto dni garancije, ker jo toliko prizna proizvajalec (je pa res, da se mogoče da zadeva uredit s pomočjo dogovora in prijaznosti).

Evo, to je Patr No.1, nadaljevanje sledi ...

:yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Težava v parih korakih (da ne bom predolg):

- ko hoče moja konec marca štartat motorin, je ob zasuku kjuča in stisku štart knofa tema (na armaturi) in tišina (iz motorja) ... klinc, sa je še garancija .... izvlečem akomulator in ga peljem v servis (ki mi je pred nosom) ... rečejo: ga bomo pregledali in nafilali; pa še: "gospod, zakaj ga pa niste odklopili med zimo?" :eek: V garaži je vseskozi nad +10, tako da ni zime (vsaj tako sva mislila) ...

- no, akumulator prihodni dan zopet dobi svoje delovno mesto in vse je OK ... do tega vikenda ... vmes 1500 km brez težav;

zjutraj pred furo pa zopet: tokrat so bile vsaj lučke žive na armaturi in glas je bil: RRRRRRRRRRRRRRRRRR

NEJEZI se to je akumulator zanič pri ženinem 1-leto starim ER-6-N sem že zamenjal akumulator seveda na moj strošek "garancije niso hoteli priznati" in mislim,da je to zadnji Kawasaki pri naši hiši OK.Takoj zamenjaj akumulator,ker ta motor se NEDA vžigati na porivanje edino,da ga daš v 2-go ali3-jo prestavo predno motor vgasneš.V motorju ima vgrajeno nekakšno varovalko (kuglico)ki sprosti šaltanje šele ko mašina laufa OK. Akumulator pa bo treba vsako jesen odklopiti sicer se sprazne. Na kar pa ni nikjer v navodilih opzorjeno,namreč akumulator porabi memorija računalnika in digitalna ura.

Ps: cena za akumulator je ca 48 EUR. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo ne, vsem se nam eli akumulatorji praznejo, men so se celo zakurle kleme...

mislm da tut jest ne bom mel več kawasakija k tega prodam (če kdo kup nej mi kr pm pošle).

Drgač pa, k sm se zanimal mal pr dks mi je človek k je odgovoren za reklamacije (mam tud njegov priimek) reku da se akumulator čez zimo ne more spraznt v garaži če je dost toplo, ker mi je neki še v Ah govoru kok motor dnevno porab in če to množiš z dnevi k se motor naj nebi uporablou je blo še delč od Ah k jih ma akumulator...

Zdej pa uprašanje kdo tuki koga nateguje? Men je taisti človek reku da če nebi sam menjal akumulatorja bi mi priznal garancijo, Brumerju je pa niso hotl :? Sam kaj zdej nej si pa vsakič k bo kej narobe z motorjem sposojam prikolco pa na servis vozm... NISO NORMALNI!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah uradni serviserji so skoraj vedno malo čudni...

Kolikor jst vem, je na akumulator garancija, neodvisna od garancije vozila. Celo ena tabela, koliko % vrednosti akumulatorja ti povrnejo, če se sprazne v x času...zdej ne vem točno, bi blo treba pogledat.

Drugače pa se čez zimo skoraj vedno sprazne, če motorja ne uporabljaš. Splača se ti kupit eno zadevo, ki ti dopolnjuje akumulator čez zimo. V praksi je to en konektor, ki ga montiraš nekam na motor in ga povežeš na akumulator, noter pa vštekaš kabel ki ga potem vklopiš v električno vtičnico in ti dopolnjuje accu. Stane pa okrog 25 eur, pomoje bi ga morali imeti v vsaki moto trgovini.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa je z akumulatorji na gel? Ali se tudi oni spraznijo čez zimo? Ali je dovolj,da motor vsaka 2 tedna zalaufaš,da potem nimaš na spomlad težave?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Če akumulator ni izrecno izvzet iz garancije ima da je garancija in . (pika). Če ne se kliče tržnega inšpektorja, 50€ je le 50€.

2. Pa saj tudi ko kupiš drugi nov akumulator imaš 2 leti garancije, zakaj jih nebi imel original ??? (Zgolj na glas razmišljam.)

3. Po mojem se akumulatorji ne spraznejo tem sulfatizirajo oz. kako drugače uničijo, kratek stik med

celicami,...

4. Imam 3 kolege, ki so jim na novih BMWjih akumulatorji (gel) spustili dušo čez zimo, kljub polnjenju so ostali mrtvi.

5. Lansko zimo sem motor redno zaganjal vsak vikend (no vas ko je bilo kolikor toliko lepo vreme) in se odpeljal na krajšo vožnjo. Letos pa zaradi pomanjakanja čas sem ga vžal le enkrat in na začetku sezone nisem imel problemov z akumulatorjem (gel). Po mojem je tukaj velik dejavnik SREČA.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem je tukaj velik dejavnik SREČA.

lp

hmmm........ v vseh motorjih zadnjih 15 let mi ni en akumulator crknil. tudi pesali niso.

pozimi samo ven iz motorja na "toplo" (+/- 17°C). tudi polnil jih nisem.

ponavadi so vzgali brez pomoci, parkrat (tocno 2x) sem pomagal s kabli ob prvem zagonu po prespani zimi.

noben ni bil gel aku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Če akumulator ni izrecno izvzet iz garancije ima da je garancija in . (pika). Če ne se kliče tržnega inšpektorja, 50€ je le 50€.

2. Pa saj tudi ko kupiš drugi nov akumulator imaš 2 leti garancije, zakaj jih nebi imel original ??? (Zgolj na glas razmišljam.)

3. Po mojem se akumulatorji ne spraznejo tem sulfatizirajo oz. kako drugače uničijo, kratek stik med

celicami,...

4. Imam 3 kolege, ki so jim na novih BMWjih akumulatorji (gel) spustili dušo čez zimo, kljub polnjenju so ostali mrtvi.

5. Lansko zimo sem motor redno zaganjal vsak vikend (no vas ko je bilo kolikor toliko lepo vreme) in se odpeljal na krajšo vožnjo. Letos pa zaradi pomanjakanja čas sem ga vžal le enkrat in na začetku sezone nisem imel problemov z akumulatorjem (gel). Po mojem je tukaj velik dejavnik SREČO

Vsak akumulator vseno neglede ali je polnjen z gelom ali kislino,če ima motor računalnik,digitalno armaturo,ali še kakšne manjše uporabnike Npr.varnostno napravo,radijo z memorijo itd.se akumulator sigurno izprazne mogoče ne čist ampak za vžig mora biti 100% poln.Zato bo treba naslednjo zimo polnilec ali akumulator ven vzet OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mel sem letos iste probleme na mojem er-6f. Ni hotu vžgat, potem sem neki časa na kleme vžigu, sem mislu da ga bom lahko prek alternatorja nafilu. Pa ni šlo. in sem klicu k serviserju in je reku da na akumulatorje sploh ni več garancij, in sem klicu tut v DKS in so mi to potrdil - da jim je ta ASA a kaj že skenslala garancije na moto akumulatorje. Kok pa je nov? -Hja stric Panigaz v Kranju mi je rekel nekje med 80-90eur js pa :eek: . In se mi ni dal ubadat z njim. In sem šel lepo v avstrijo v Spittal na uradni Kawasaki servis, tam mi je gospod prijazno vse razložil, mi seveda tut prodal akumulator in mi za čez zimo priporočal OptiMate III, ki ga Kawasaki navaja tud v navodilih za uporabo. Za vse skup sem dal manj ko bi dal pr Panigazu samo za akumulator, ker je biu gospod prijazen in mi dal še popust ker sem pač tolk dnarja pr njem pustu (hmm pa saj 85€ niti ni tolk za tisto dvoje). Kakorkoli že, tudi v navodilih za uporabo piše da se akumulator prazni tudi če nimaš kontakta (keyless) - kot je rekel Brumer - zaradi računalnika (spomin) in ure. Vendar to piše v navodilih za uporabo. Piše tudi, da bi ga moral za vsako "počivanje" daljše od 2 tednov priklopit na kvaliteten polnilec (ne avto-polnilec, ker so premočni).

Tolk o tem, in tut o tem, kakšen je odnos do stranke v Avstriji in kakšen v Sloveniji... :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa sej tuki ni problem v tem da se akumulator sprazne, mislm da je to čist vsem jasno (pač smo eni zaje... pa nismo odklopl. problem je v odnosu odgovornih pr nas, ker da enmu rečejo da se akumulator nebi smel spraznt drugmu da je to čist normalno, in pol spet enmu da je garancija pa drugmu da ni...

nekoga zdej zavajajo...

Sam men se s tem ne da ukvarjat za 50 eurotov, k vem kašni so lahko problemi z inšpektorji, na koncu pa itak sam država zasluž:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je akku relativno nov, če ga vzameš jeseni ven in ga daš na "toplo" (konstantna T), ni boga, da ne bo delal spomladi. Mogoče kak poceni akku...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, to je Part No.1, nadaljevanje sledi ...

Part No. 2:

Evo, stvar je popedenana: akomulator je nov (še enkrat tenx pooblaščenemu servisu v Dž. :OK: ) , pa tudi vodna črpalka je dobila nov semering in sedaj ne pušča več hladilne tekočine (saj tudi prej ni bilo panike, na vsakih 215 prevoženih km 1 kapljica .) , ampak ker je bila še garancija, se je to uredilo) tako da je sobotna testna vožnja po okolici Vrbskega jezera minila BP (če odmislim 672 policistov in redarjev okoli jezera zaradi kot je izgledalo mednarodnega avto-tuning-showa ) ...

LP :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pozdrav vsem !

jaz letos avgusta nameravam kupiti Kawasaki ER-6n, pa me zanima kakšne izkušnje imate vi z njim, vam je kdaj kaj nagajal, kako se vozi itd...

Hvala za odgovore! :worship:

lp, boja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi ga prej in uživej čez poletje:9

matr dons sm vidu da so ceno spustl za 300 eur...

drgač pa, nobenih problemov, razn tistih po moji krivdi:)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

post-9445-1181158407_thumb.jpg

Pozdrav vsem !

jaz letos avgusta nameravam kupiti Kawasaki ER-6n, pa me zanima kakšne izkušnje imate vi z njim, vam je kdaj kaj nagajal, kako se vozi itd...

Hvala za odgovore! :worship:

lp, boja

Motor je zelo vredu,do sedaj razen akumulatorja vse OK.Star je dve leti nima veliko prevoženega ca 4 K kil. Moj nasvet nekupuj motorja ko gre proti koncu sezone (razen,če ti dajo najmanj 10%-15%-tov popusta)sicer raje počakaj do spomladi in si kupi nov model (nove barve,ni dolgo stal po skladiščih itd),če ga kupiš obvezno z ABS-som,orig. šipco,bočno zaščito in prtljažnik(za kovček). :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!