Skoči na vsebino

Kawasaki ER6 N /F


flero

Priporočene objave

Brumer, to je vse vredu, ampak jaz hočem kupit nov motor + tega pa še s 25Kw, kajti manjka mi še 2 leti za neomejeno A kategorijo. Tak, da vseeno hvala!!

Sem gledal cene pri TC Moto Shop v ljubljani, pa je cena nekje 5474 EUR. :OK:

Drugače pa stane tudi nekje 5777 EUR. Pa baje, da je še na zalogi samo Rumena ter rdeča(verjetno oranžna) barva!! :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Modelno leto 2007 (=2006) je v črni, srebrni in oranžni (zelo "huda" - neke vrste biserna barva ), ki je namesto rumene; to je za verzijo N - za F pa ne vem točno ...

Drugače pa je stroj pri hiši drugo sezono (9500 km) in po nekaj "otroških boleznih" (to pač vzameš v zakup, ker je nov model, relativno ugodna cena), o katerih je že bilo govora (akomulator, semering vodne črpalke) in so bile odpravljene v sklopu garancije je zadevščina kar prava ... v + mu štejem tudi zelo nizko porabo (pri turistični vožnji med 3,5 in 4.0 l/100 km) ...

Od dodatnih stroškov pa je bilo treba seči v žep za vetrobransko šico (Puig), pa bočne bunke (Puig) in za nosilno ogrodje, ploščo in za kovček (Givi) ...

LP in dober nakup :yea1:

PS: jaz ne vem, če bi čakal do avgusta meseca in sicer zaradi večih razlogov: praviš, da boš nabavil "zaprto" verzijo - običajno je to potrebno posebej naročiti - ne verjamem, da bi v avgustu bilo nekaj teh motorjev po trgovinah v Slo. za kupit (tudi izbira barve ne bo najbolj pestra takrat) ... ne vem no ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav vsem !

jaz letos avgusta nameravam kupiti Kawasaki ER-6n, pa me zanima kakšne izkušnje imate vi z njim, vam je kdaj kaj nagajal, kako se vozi itd...

Hvala za odgovore! :worship:

lp, boja

Jaz sem ga mel lansko leto in sem doživel serijsko napako. Na glavi se je na kake 1000 km naredil oljni madež. In ker sem ga kupil pri črnem uvozniku, sem imel težave z uveljavitvijo garancije... zato sem raje kupil nov motor. ER-6n mi je pa vzel v račun. Drugače pa nimam pripomb na motor... motor je super za ta dnar.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Kot ste rekli, ne čakaj na avgust.

V ponedeljek grem dat akontacijo za motor, pa še črne barve sem ga dobil ter s 25 Kw.

Pa še cena se je sedaj spustila, ker je neka akcija ter znaša 5.474 EUR. :naughty:

Tak da zdaj še samo čakam na trenutek ko ga bom lahko zapeljal, in da bo mi dobro služil. :OK:

lp, boja B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem prej vozila FZS6 03, sedaj se pa ne morem odločiti kaj bi nabavla. Zelo me mika ER6n, problem je samo v tem, da ga nisem sprobala in nevem kakšne ima vozne lastnosti. Bojim se, da bom kupila novega, potem mi pa vožnja sploh ne bo všeč. Sicer bi imela kj bolj športnega, vendar zaradi težav s hrbtenico si tega ne morem privoščiti. A je kdo od vas, ki imate sedaj ER6n, vozil prej FZS, da mi lahko pove kakšna je razlika?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem si lastil Fazerja 600 letnik 1998 (štiri sezone) in tudi model 2002 (dve sezoni), moja boljša polovica pa se že drugo sezono vozi pred ali za menoj s svojim ER 6n in če jo lepo prosim, dobim za "en krog" njen motor; sam po sebi je Kawasaki "malo manjši", toda v poziciji sedenja ni bistvene razlike med obema; vetrno zaščito je rešila s šipco Puig (menda je sedaj mnogo bolje), za moto ture je sedaj kar prijeten (po 400 km/dan ni nevem kakšen zalogaj), motor je pač dvovalnik kar pač pomeni, da ni toliko naklonjen vrtenju v visoke vrtljaje (tudi ni potrebe zaradi dobrega navora - po parjih celo nekaj več kot Yamaha), žeja po bencinu je majhna (4,0 l/100 pri turing vožnji med 100 in 140 km/h); je zelo okreten in "prijazen" motorin; bi bilo pa fino poiskat trgovca, ki ga ima za test in probat ...

LP :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem prej vozila FZS6 03, sedaj se pa ne morem odločiti kaj bi nabavla. Zelo me mika ER6n, problem je samo v tem, da ga nisem sprobala in nevem kakšne ima vozne lastnosti. Bojim se, da bom kupila novega, potem mi pa vožnja sploh ne bo všeč. Sicer bi imela kj bolj športnega, vendar zaradi težav s hrbtenico si tega ne morem privoščiti. A je kdo od vas, ki imate sedaj ER6n, vozil prej FZS, da mi lahko pove kakšna je razlika?

D.

Motor je precej podoben FZS6,malo manj šaltanja ima večji navora,original šipa je premajhna kupi raje od kakšne druge firme,apsolutno vzemi z ABE-som,in če si višja od 1,59 nebo problema doseči do tal.Moja ženaima 159 cm ji je malo previsok in sem moral znižat sedež in spustiti malo na prednjh amortizerjih zadaj lepo doseže do tal. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Evo še moj ta novi, sem ga pripeljal v petek, ta petek pa že prvi servis na 1000km....ne bom izgubljal besed motor je vsaj za mene neverjeten.... :naughty:

še slika: kawasaki1369r.jpg :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No za razliko da je lep, mene zanima naslednje:

Kakšni so servisni intervali, prvi je na 1.000, kaj pa ostali in seveda stroški servisov?

Je že kdo naročil zaprto verzijo (24kW) in potem odblokiral? - kakšen je postopek, a je treba kaj doplačat za zaprto verzijo?

Poraba olja?

Je kdo že kaj fretal okoli vzmetenja? Predvsem zadnji amortizer mi ne vliva nekega zaupanja, paše iz kake ninđe kaj gor (tak kot naprimer na Zja iz 10ke...)

So znane kake serijske napake ali pomanjklivosti (razen da vse šipe in auspuhi zgledajo grdo)?

Je kdo že montiral kak drugi čip za povečanje moči ali powercommander?

Pri kakšnem nagibu začne čohati z tačkami/auspuhom?

Kakšen je tip kratke žarnice (H1, H7..)?

Crashpadi in podobno, ima kdo kaj?

Slabe izkušnje?

Kje se jih dobi najceneje?

LP, El Barto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No za razliko da je lep, mene zanima naslednje:

Kakšni so servisni intervali, prvi je na 1.000, kaj pa ostali in seveda stroški servisov?

Je že kdo naročil zaprto verzijo (24kW) in potem odblokiral? - kakšen je postopek, a je treba kaj doplačat za zaprto verzijo?

Poraba olja?

Je kdo že kaj fretal okoli vzmetenja? Predvsem zadnji amortizer mi ne vliva nekega zaupanja, paše iz kake ninđe kaj gor (tak kot naprimer na Zja iz 10ke...)

So znane kake serijske napake ali pomanjklivosti (razen da vse šipe in auspuhi zgledajo grdo)?

Je kdo že montiral kak drugi čip za povečanje moči ali powercommander?

Pri kakšnem nagibu začne čohati z tačkami/auspuhom?

Kakšen je tip kratke žarnice (H1, H7..)?

Crashpadi in podobno, ima kdo kaj?

Slabe izkušnje?

Kje se jih dobi najceneje?

Da ti dam par odgovorjev:

1.)Serijskih napak ali nekih pomanjklivosti zaenkrat nima (originajna šipa je zelo lepa in draga samo ni FUNKCIJONALNA OK)jo prodam!!!

2.)Zakaj bi povečeval moč :headbang: saj jo moraš zmanjšati na 25 KW. Motor gre tak kot je še preveč za svojo konstrukcijo 200Km/h!!!!

3.)Pri prevelikem nagibu začne drsat tačka po tleh,auspuh ti bo podrsal,če boš vozil po kros stezi ali vsaj čez 10 cm visok pločnik OK

4.)Obe žarnici dolga in kratka so tip H-7 xenon cena za obe 160 EUR (sam montiral samo na ablend -zasenčeno luč .

5.)Crashpad se dobi original cena ca 40 EUR.

6.)Slabih izkušenj niman-DOSEDAJ !!! .Poraba olja ca 5K kil. 0000 olja še vedno na max.Olje Motul V-300 T-4 menjano na prvem servisu.

7.)Najceneje bi bil kje na zavarovalnici,kjer prodajajo karambolirane-sicer bo treba pot pod noge kje je ceneje-nepa doma na internetu viset !!

8.)Amortizer ima nstavljivo trdoto vzmeti-za nastavitev blažilca bo potrebno malo globlje poseči v žep in se bo dobol.

Ps. zanima me,če se boš iz teh odgovorjev kaj NAUČIL -mislim,da se neboš .Namreč NEMOREM te razumeti iščeš poceni motor(kje bi ga dobil par EVRO ceneje),po drugi strani bi zelo drag amortizer-katerega ta motorček sploh nepotrebuje.Rad bi hiter motor (z nevem kašnimi predelavami)

vozit pa sploh še nesmeš več kot 25 KW.PUSTI MOTOR TAK KOT JE KO BOŠ ODRASTEL SI KUPI PRAVI MOTOR OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore, evo mojih:

Kdo je rekel, da DOMA visim na netu :evilgrin:

Kot verjetno veš, (ali pa tudi ne) je moped z 24 kw ceneje zavarovat kot takega z 53 in če je res samo en vijak za odvit, kot sem slišal, pa če ne stane novi nič več zablokiran kot polna verzija, zakaj ne (zdaj pričakujem odgovor od vsaj dveh cenjenih soforumašev :whistle: )

Na cenejši motor nisem mislil na 30 € razlike, kot sem jih našel, pač pa na kakih 400, ampak ga tam zaenkrat nimajo, za kar pa bi se že dobil kak pošten amortizer(ne rabi bit zelo drag, kot pišeš tule, rabljeni iz ZX serije se dobijo za cca 150€) ne pa fedra, kjer lahko samo nastavljaš kako visoko te odbija iz sedeža. Verjetno v svoji bogati moto karieri nisi nadgradil nobenega motorja z drugim vzmetenjem, jaz sem samo enega in občutek pod ritjo je napram staremu kot noč in dan. In gledano na celoten paket imam potem dosti raje to mojo opcijo, kot pa tvojo. Res pa je tudi, da če nimaš občutka v riti in se vsedeš na motor samo zato, da navijaš gas po ravnini, ti tudi to ne pomaga kaj dosti in je verjetno vseeno, če bi imel noter leseni štil od sekire/krampa/ostalega podobnega orodja.

Sicer ne vem od kot ti veš, kaj lahko jaz vozim in kaj ne. (hint - slikica v profilu, niti pismen ne rabiš bit, in ne, ni zablokiran na 24 kw čeprav sem se že igral z to idejo, zavarovanje bi bilo enako kosilu za 6 oseb :naughty: ) Pa sploh kdo je rekel, da bom vozil jaz... :slap: in da bi rad hitrejši motor... v šesti se verjetno itak zavrti kolikor se pač, če se zavrti hitreje, je pa to še boljše :yes:

In imaš prav, iz odgovora kot je tvoj sem se naučil dvoje: da je noter H7 na obeh žarometih in da motosvet žal ni več mesto, kjer bi človek na resno vprašašanje dobil resen odgovor, mogoče pa bom presenečen in še kakšen pride

LP, El Barto

p.s. pri kristusovih letih in 105 kilah se že lahko imam za odraslega, kaj meniš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5.)Crashpad se dobi original cena ca 40 EUR.

V DKS original cca 130 ojrov, tako je bilo meni rečeno lani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore, evo mojih:

Kdo je rekel, da DOMA visim na netu :evilgrin:

Kot verjetno veš, (ali pa tudi ne) je moped z 24 kw ceneje zavarovat kot takega z 53 in če je res samo en vijak za odvit, kot sem slišal, pa če ne stane novi nič več zablokiran kot polna verzija, zakaj ne (zdaj pričakujem odgovor od vsaj dveh cenjenih soforumašev :whistle: )

Na cenejši motor nisem mislil na 30 € razlike, kot sem jih našel, pač pa na kakih 400, ampak ga tam zaenkrat nimajo, za kar pa bi se že dobil kak pošten amortizer(ne rabi bit zelo drag, kot pišeš tule, rabljeni iz ZX serije se dobijo za cca 150€) ne pa fedra, kjer lahko samo nastavljaš kako visoko te odbija iz sedeža. Verjetno v svoji bogati moto karieri nisi nadgradil nobenega motorja z drugim vzmetenjem, jaz sem samo enega in občutek pod ritjo je napram staremu kot noč in dan. In gledano na celoten paket imam potem dosti raje to mojo opcijo, kot pa tvojo. Res pa je tudi, da če nimaš občutka v riti in se vsedeš na motor samo zato, da navijaš gas po ravnini, ti tudi to ne pomaga kaj dosti in je verjetno vseeno, če bi imel noter leseni štil od sekire/krampa/ostalega podobnega orodja.

Res,da si mnogo težji od mene,lahko pa bi bil moj sin z 10 letnim vnukom,nebom šel v podrobnosti vidim samo,da si enevrste" revež " tehnike ti nebom razlagal seda naučit iz kakšne knjige (npr o namestivi trdote vzmeti-amortizerja).Če že govoriš o zrelih letih bi si lahko privoščil motor brez potreb po raznem menjanju sklopov in tjunanju.Jaz nimam potrebe po nadgrajevanju kupim motor,ki ima že vse to tovarniško montirano,električna nastavitev fedrov in elektronska ESA nastavitev trdote blažilcev.Zavarovanje je danes nekaj najcenejšega in nečutim potrebe po GOLJUFIJI!!!!!.Kar se tiče občutka sedenja na motorju bi te prosil ne me učit,sedel in vozil sem motor takrat,ko še vsi niso imeli blažilcev pred točno 48-timi leti,takrat je najbolj blažil feder ali fedra pod sedežem.

Ps: če bi rad poceni er-6-n ti prodam ženinega,ker bo v khatkim menjala,kupuje BMW-eja model 06 prevoženih ca 4k kil.še v garanciji NEPADEN !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo vidiš, sem trofil ono z štilom od sekire... revež sem pa res ja, ker mi je ob zidanju hiše, 2 avtih in dveh motorjih ob trimestni plači zmanjkalo 4.5 mio za motor, ki ima el. nastavljive fedre in mu dokazano crkuje ABS. Debata v tej smeri dalje samo ob :beer2:

Tudi mene zanima, za koliko prodaš ženin motor?

LP, El B.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cena ženinega Er-6-N je nova cena minus 15% + dodatna oprema:xenon,bočni drsniki,prtlažnjik z kovčkom(manjšim 1-čelada),bočne taške z zaščitnimi nosilci,prednja orig. šipa,električni priključek (za polnanje aku in za priključite raznih uporabnikov do 15A),piščalke proti divjadi,vsa dodatna oprema po dogovorju sicer lahko tudi brez opreme,ker verjetno bo kupila Er-6-F z ABS-om.

Še slikca samo to je večja šipa na original nosilcih oroginal je še neuporabljena v foliji.post-9445-1183479916.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene zanima naslednje:

- Servisni intervali so na 6k km.

1.000 = 9.165 SIT

6.000 = 16.000 SIT

(Cena samega servisa je 5.025 SIT.)

- 25kW:

Montaža kita = 6.330 SIT

Kit = 3.670 SIT

- Oriđinal crash padi = 30.690 SIT

- Zakaj ti amortizer ne vliva zaupanja ?

- Poraba olja:

Do 11k km nekje 4dcl :D Največ ga je seveda spil na turah (po 700km+) skoraj brez postankov.

- Žarnica:

H7

- Serijske napake:

Zaradi vibracij rada poči desna bočna plastika (pri žmigavcu).

Puša v amortizerju dobi luft.

Nosilec originalnega desnega crash pada rad poči. (Velja za stare modele crash padov z luknjo na sredini.)

- Slabe izkušnje:

Ne sploh. :)

- Za originalen auspuh se mi ne sanja pri kakšnem nagubu poruži, moj aftermarket (ki gleda precej ven) pa kar hitro.. Btw, kako se zmeri nagib ?!

- Na tujih forumih je polno takih, ki so tunali svoje čbele: http://www.er6italia.com , http://www.motoclub-tingavert.it/modules.p...wforum&f=64 , http://www.er-6n-forum.de/ , http://www.kawette.net/ ,...

So znane kake serijske napake ali pomanjklivosti (razen da vse šipe in auspuhi zgledajo grdo ?

:angry:

mislim,da je to zadnji Kawasaki pri naši hiši
ti prodam ženinega,ker bo v khatkim menjala,kupuje BMW-eja model 06 prevoženih ca 4k kil.še v garanciji NEPADEN !!!
verjetno bo kupila Er-6-F z ABS-om.

:wacko: :?

Popravljeno . Popravil BolhA^
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolha, hvala za odgovore.

Brumer, za cenitev motorja si poglej ta link

http://dat.de/fzgwerte/index.php?action=fz...99229&view=

Brez zamere, mislim da bomo kar noveg k bajti pripeljali, ker za 800 € razlike (doplačilu napram tvojemu) dobim:

NOV motor, ki je samo moj in v barvi, ki jo želim,

NOVE gume in ne take, ki jih je treba kmalu menjat (sicer ne vem kake so na ženinem, sprednja še zgleda ok, ali ipaq)

takega, ki ga zagotovo še nihče ni šraufal (magari samo zaradni montaže/demontaže dodatne opreme, potem pa drni in cvili plastika)

ki zagotovo ni "padel na dvorišču zaradi nerodnosti" ali pa ga je "mama podrla med rikverc parkiranjem" (tu ne trdim da je to tvoj, ampak v oglasih včasih take prebereš, da kar peče)

Nova ketna, nove bremze in zelo pomembno, nova garancija.

BTW, je kdo preverjal, kaj vse je zajeto v Kawasaki Care Programm-u (doplačilo garancije in podaljšanje na 4 leta)

Ko se bo motor začel uporabljat (dejansko se v tej vročini ni užitek vozit, zato se prava uporaba začne šele septembra) motor ne bo star DVE sezoni, če počakam z nakupom še kak mesec, bom dobil mogoče še kakega stotaka popusta več.

(zdaj pa me flejmajte ker se ne vozim pri 30+ stopinjah in se delam da mi paše)

LP, El Barto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- Zakaj ti amortizer ne vliva zaupanja ?

Eno navadno fedro sem zamenjal z polno nastavljivim amortizerjem in na prihodnjih motorjih, ki bodo meli samo fedro bom naredil enako, razlika v legi in vodljivosti je prevelika, da nebi dal tistih par sto eurov. Ko boš probal, našel pravo nastavitev boš videl zakaj.

LP, El barto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

(zdaj pa me flejmajte ker se ne vozim pri 30+ stopinjah in se delam da mi paše)

Ne, pussy si ker se pelješ parkrat na leto pri 24 stopinjah. :P

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah, sem pač pussy... jebat ga, 15 stopinj mi je ljubše kot 30, pač nisem kača/martinček/other stuff ki mu vročina sede (mogoče zato, ker mam porihtano izolacijo in me ne zebe :whistle: )

Zanimivo je tudi to, da se omenjeni motorčki prodajajo v italiji NOVI za 1000 € dražje kot pri nas, 2006 letniki z 4000 prevoženimi pa 1000 € ceneje kot pri nas.. (tam od 3800 € in naprej)

Grem brskat v temo "uvoz rabljenega motorja" :evilgrin:

El Barto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah, sem pač pussy... jebat ga, 15 stopinj mi je ljubše kot 30, pač nisem kača/martinček/other stuff ki mu vročina sede (mogoče zato, ker mam porihtano izolacijo in me ne zebe :whistle: )

Zanimivo je tudi to, da se omenjeni motorčki prodajajo v italiji NOVI za 1000 € dražje kot pri nas, 2006 letniki z 4000 prevoženimi pa 1000 € ceneje kot pri nas.. (tam od 3800 € in naprej)

Grem brskat v temo "uvoz rabljenega motorja" :evilgrin:

El Barto

Za rabljenega se ti tudi po mojem splača it v Italijo, ker jih dobiš po boljših cenah. Je pač večja ponudba na trgu rabljenega in so tudi cene primerno nižje.

Kar se pa tiče amortizerja, naj ne bo to ovira pri nakupu - itak ga lahko vedno zamenjaš. Meni osebno se je zdel v redu, ko sem probal motor od punce. Btw, bolha je teta in ne stric :closedeyes: Itak pa da je polno nastavljiv amortizer boljši, ampak kupuješ pač motor, ki ti da za svojo ceno še več kot preveč :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zanima me kje bi lahko nabavu GIVIJEVO šipco in kolk stane.Lahko tudi rabljeno, če jo ima kdo.Pa zadnji blatnik tudi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Oj,

motor imam doma od začetka meseca, zaenkrat vse okej :) . No moram pa pograjat eno zadevico; bedna navodila, pravzaprav jim sploh ne morem reči navodila, marveč neka splošna knjiga za Kawasakije. Beda! Moped od Aprilije, ki ga izdelujejo "šlampasti italijani" in nov stane pol manj ima res hudo dodelano buklo... Okej pustimo to. Moj problem je, da še vedno nisem ugotovil kako se vzdigne sedež. Mi lahko to kdo opiše, poslika kak zatič, morda vijak,...

Že vnaprej hvala za pomoč.

lp

Scremer

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!