Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
uuuuu :rolleyes:

res sm ti hvaležn, zarad mene si šeu podirat motor :P

res hvala, slike mi bodo v veliko pomoč

kako se ti lahko odolžim

Nisem šel podirat motor-to je levi nosilec(pri sireni) imam ga v rezervi desni je malo drugačen glej sliko na PM.Če ti slika nebo pomagala mi javi in enkrat demontiram pa ti še desnega poslikam.

Ps: odolžiš se mi lahko takrat,ko nekateri pljujejo po meno OK!

Popravljeno . Popravil Brumer
Objavljeno

sm mislu da si podru desni nosilec pa premirjau z drugim, je dovol slika, sam da vidim približno, drugače bom pa sproti pomirjau in priredil tako da bo pašal.

ok, nebom pozabu na tebe :worship:

hvala še enkrat

Objavljeno (popravljeno)

...

Popravljeno . Popravil Tomyboy
Objavljeno
sm mislu da si podru desni nosilec pa premirjau z drugim, je dovol slika, sam da vidim približno, drugače bom pa sproti pomirjau in priredil tako da bo pašal.

ok, nebom pozabu na tebe :worship:

hvala še enkrat

Dones sem demontiral in poslikal še desni nosilec več slik na Pm!

post-9445-1215533220_thumb.jpg

post-9445-1215533262_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Lep pozdrav vsem.

Mene pa zanima, če je že kdo slišal na er-6 leovince izpuh?

Rad bi si nabavu športni izpuh, da bi imel motor še bolj globok (basovski) zvok kot originalni, recimo podobno kot KTM superduke oz kakšen ducati.

Razmišljam o nakupu leovince izpuha (oz če je še kakšen drug izpuh dobavljiv pri nas za solidno ceno) ,akrapovič je predrag, pa še grd mi je na tem motociklu (vsaj na slikah).

ne bi rad kupu izpuha, potem pa ne bi bil zadovoljen z zvokom.

pa še to, ali ima kdo oz če je kje link, da prikazuje kakšen navor in moč se pridobi z leovince izpuhom, v tej temi sem videl nekaj grafov, vendar leovince ni nikjer.

Vnaprej se zahvaljujem za pomoč

Lp

Popravljeno . Popravil renyy
Objavljeno
Lep pozdrav vsem.

Mene pa zanima, če je že kdo slišal na er-6 leovince izpuh?

Rad bi si nabavu športni izpuh, da bi imel motor še bolj globok (basovski) zvok kot originalni, recimo podobno kot KTM superduke oz kakšen ducati.

Razmišljam o nakupu leovince izpuha (oz če je še kakšen drug izpuh dobavljiv pri nas za solidno ceno) ,akrapovič je predrag, pa še grd mi je na tem motociklu (vsaj na slikah).

ne bi rad kupu izpuha, potem pa ne bi bil zadovoljen z zvokom.

pa še to, ali ima kdo oz če je kje link, da prikazuje kakšen navor in moč se pridobi z leovince izpuhom, v tej temi sem videl nekaj grafov, vendar leovince ni nikjer.

Vnaprej se zahvaljujem za pomoč

Lp

Lp

Jaz imam akrapoviča pa ima čudovit zvok če te zanima se lahko kje dobimo pa slišiš

Objavljeno
Mislim, da se uporabniki ER6-tk raje vozimo kot pa pišemo.. :worship: . Prejšnji teden v 4 dneh odfural Bihač, Krk, Pulo, Koper...Več pri Packensteinih

, včeraj opravil servis (8000 km - naštepal sem jih od srede avgusta) ...čez zimo sem si pa res "spremenil" moped v pravi "mali potovalnik" :naughty:

... izdelal nosilec za stranske torbe (Wintex) ter zadnji blatnik, namontiral touring šipo, pod oklep zmontiral zvočnike, na aramaturko dodal ojačevalec s priklopom voki-tokija, mp3 plajerja, radia, slušalk in mikrofona v čeladi, ter 12 V vtičnico... - zdaj na potovanjih samo še uživam.... :rolleyes:

post-16856-1210247243_thumb.jpg

A bi lahko poslikal "nosilce", za torbe in pa kako si torbe "privezal na motor". Jaz sem desno preluknjal (preveč pira + sopotnica :blush: ,bomo zakrpali pa bo ).Sicer imam predstavo kako bi izgledali ampak mi je vsaka ideja dobrodošla :yes:

post-11187-1215976860_thumb.jpg

žeja in posledice

post-11187-1215976875_thumb.jpg

Jaz sem si stvar zamislil, kot eno ukrvljeno palic, ki jo lahko privijem v nosilec za top case (sta dve priročni luknji že na njemu). torbe bi pa načeloma bile samo dane čez (pod) stol in bi nosilec le preprečeval da bi torbe padale na zadnjo gumo.

(na hitro v slikarju O:-) ) post-11187-1215976893_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

marko4:

Ti čist verjamem, da ima čudovit zvok, akrapovič je le akrapovič, vendar mi je predrag in ga ne mislim kupit, edino rabljenega bi vzel, če bi ga pa kdo lih prodaju.

Zvok pa je v primerjavi z originalnim verjetno dost bolj globok ane?

A se pri vožnji kej pozna (predvidevam da ni razlike v praksi) pri navoru in moči v primerjavi z originalnim izpuhom?

Leovince izpuh bi full rad slišu v živo oz da bi mi kdo vsaj povedu če ga je že slišu na tem motorju in kakšen zvok ima. Na youtube sem gledu, ampak so zvokovno bolj slabi posnetki, tko da...?

Lp

Popravljeno . Popravil renyy
Objavljeno (popravljeno)
marko4:

Leovince izpuh bi full rad slišu v živo oz da bi mi kdo vsaj povedu če ga je že slišu na tem motorju in kakšen zvok ima. Na youtube sem gledu, ampak so zvokovno bolj slabi posnetki, tko da...?

Lp

http://www.sitogroup.com/servlet/page?_pag..._schema=SITOP30

poišči svoj motor in malo pobrskaj, najdeš tudi zvok, pa zvočnike do konca !

ni v živo, bo pa !

Popravljeno . Popravil Dadi
Objavljeno

Nekaj je bilo govora o nastavitvah zadnjega blažilnika.

Tovarniško je bil nastavljen na 3. stopnjo (če se ne motim jih je 7). Ko sem se vozil s tako nastavljenim blažilnikom se mi je zdelo, da se motor malo preveč poseda pri pospeševanju in, da mi v ovinkih kjer cesta ni ravna (ravna v smislu grbin) preveč pleše (plava, se ziba...).

Zaradi "občasne" sopotnice sem nastavil blažilnik na 6. stopnjo (oz. če jih ni 7, potem eno manj .) ).

Trenutno se vozim s tako nastavljenim blažilnikom in mi je vožnja precej bolj udobna, tudi pri pospeševanju je motor bolj umirjen in miren (brat te spremembe niti ni opazil :whistle: , meni je pa precej boj ugodna).

Aja, še opozorilo (sicer je to načeloma samoumevno pri motorjih), če boste vozili koga zadaj pazite ker se motor rad postavi na zadnjo gumo. Je res, da je sposoben to storiti že če sam pretirano pospešujem ampak se mi je zgodilo, da je motor "poskočil" že pri rahlem pospeševanju (ko je bil obremenjen). Zatorej pazljivo z zapestjem.

Se pa motor tudi lepo vozi in drži ceste polno naložen (stranski torbi + top case + tank torba + še kakšen nahrbtnik navezan na kufru + sopotnik/ca) tako na regionalnih cestah, v mestu in na avtocesti.

Poraba pa ni znatno večja (seveda nisem šel pretirano nad 6000 obratov).

Objavljeno

... se strinjam z zgoraj zapisanim... Motor res ob brutalnem pospeševanju dviguje sprednje kolo... se pa to pri F varianti znatno malo manj pozna, saj ga k cesti tlači maska in oklep. F varianta ima tudi malenkost daljšo medosno razdaljo zaradi drugačnega kota vilic (tako vsaj piše na testu)... s kufri in polno obtežitvijo motor res nima nobenih težav, kar so nekateri ob predstavitvi pametovali, zaradi "navidez" švoh nihajke, amortizerja, majhne kilaže... Z motorjem sem naredil že preko 10000 km in ko probam kakega drugega, vedno bolj ugotavljam da je zadev super... sploh pa glede na ceno prekaša vso konkurenco... HVALIM JA!

:worship: :worship: :worship:

...PRIPOROČAM pa šipo... sam uporabljam MRA touring in s kufri na AC konstantno 160 km/h in več sploh ni noben problem...pa še muzika lahko špila v slušalkah!...tudi potovalno udobje sem še izboljšal... Kadar se odpeljem kam daleč na voznikov sedež pritrdim volneno blazino (darilo Bawariawoltex), na katero sem na vsako stran prišil 5 cm širok in cca 50 cm dolg ježek trak... in ga pritrdim okrog točno pod akumulatorjem, kjer je tudi nalepljen ježek, da se blazina ne obrača in ne leze. Rezultat: - majn nucam prevleko zica, sedim cca 2 cm višje, manj pokrčene noge, večja sedalna površina, zaradi volne ne švicam v rit in jajca... in zadeva res neverjetno požira kilometre... na pumpi se mi pa smeji zaradi porabe! :naughty: :naughty: :naughty:

Objavljeno (popravljeno)

Mogoče kdo ve, kje bi se dalo v sloveniji dobit za ER6-n športni izpuh znamke SCORPION ali REMUS ali G&G ?

Na netu sem videl test in sta SCORPION in REMUS zelo lepa in sta se ta dva dobro odrezala, takoj za akrapovičem.

leovince mi pa nekak na tem motorju ne potegne, mi ni všeč, tko da zaenkrat bi se raje odločil za SCORPION ; REMUS ali G&G.

Oz če se pri nas ne dobi nobenga od teh, mogoče kdo hodi v kakšno trgovino ko imajo to robo, naprej pa bi se dogovorila po dogovoru.

Hvala za pomoč

Lp

Popravljeno . Popravil renyy
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdrav!

Že prej sem eno temo odpru o 6f, pa nisem uporabil iskanja :slap:

Malo berem tele poste in se mi zdi da je ER-6f dober motor, tudi za začetnike take kot sem sam...

Od vas bi rad slišal mnenja o 6F modelu, odločil bi pa se za nakup 2008 modela...

Zanima me tudi ali je cena cca. 5.200,00 € velika? Ker prvič kupujem motor nekako ne znam najbolje presoditi...

Hvala za odgovore že v naprej!

Objavljeno
Pozdrav!

Že prej sem eno temo odpru o 6f, pa nisem uporabil iskanja :slap:

Malo berem tele poste in se mi zdi da je ER-6f dober motor, tudi za začetnike take kot sem sam...

Od vas bi rad slišal mnenja o 6F modelu, odločil bi pa se za nakup 2008 modela...

Zanima me tudi ali je cena cca. 5.200,00 € velika? Ker prvič kupujem motor nekako ne znam najbolje presoditi...

Hvala za odgovore že v naprej!

...motor je vsekakor dober! :worship: :worship: V enem letu napravil 13000 km! Imam popolnoma potovalno opremljenega: ABS, povišano steklo, kufer kappa 49 s krom. prtljažnikom, 2 bočna tekstilna kufra, radio, zvočniki, slušalke, 12 V vtičnica, crashpadsi in za povrh še radar detector... ker vozim razmeroma po pameti, mi dobro služijo še prve gume (BT 020) - bodo še za ene 4000 km. Poraba pri touring vožnji 3,7 - 4 / 100.. :naughty: . z dirkanjem in gonjenjem pa nimam izkušenj.

5.200 eUR? ... čudna cena... novega ne boš dobil, ker se kolikor vem cene pričnejo nad 6000 E, z ABS jem še mal več...

Rabljenega 2008? ...ne vem kdo ga bo prodajal... mogoče kdo, ki ga bo v kratkem času krepko zgonil! :headbang:

Moj nasvet: - če boš kupoval 08 model kupi NOVEGA in ga sam pravilno uteči... prvih 800 km do 4000 obr/min... pri 1000 km servis... do 1600 km pa 6000 obr/min... po 2000 prevoženih km pa lahko pritisneš do rdečega... sam sem ga tako utekel in sedaj dela b.p....v četrtek imam 3 servis pa mi (kot vedno do zdaj) ni bilo potrebno doliti niti kaplje olja (prvič Shell, drugič Procycle-Louis) :rolleyes: ...

...sicer pa obilo zabave in dober nakup ti želim... in če boš nabavil F varianto brez zadržkov na DOOLGEEE ture... ta dvovaljnik je super za to... sam jutri skočim za 2 dni v Istro, po servisu pa v petek za 4 dni v Dolomite in jih bo že 15000! :rolleyes: :rolleyes:

post-16856-1218489909_thumb.jpg

Objavljeno

zdravo

mene zanima, če ima mogoče kdo iz okolice celja, pa do ljubljane in maribora, er6n in bi ga posodil za en krog. namreč se odločam, da bi ga spomladi vzela in me zanima, kako se pelje.

v zameno posodim svojega sv-ja + plačam pijačo :whistle:

Objavljeno (popravljeno)

To sliko kjer je moped natovorjen kot krava sem sicer že enkrat videl ampak ti moram še enkrat povedat... Ti nisi normalen :rolleyes:

Sem imel prej slečeno verzijo in moram reči, da je res luštkan motor (sem precej velik in sem bil prej hudo smešen. Sedaj na Zju sem zgolj smešen :D ). Odličen za učenje ker je res lahkoten, po drugi plati pa ne razočara če ti zapaše mal bolj ostra vožnja. Je pa res, da nad 150 km/h že kar precej opeša, vsaj v primerjavi z Zjem, pa tudi veterna zaščita je za kak odstotek slabša če spet potegnem vzporednico z Zjem.

Jaz ti bom pa priporočil, da kar kupiš rabljenega. ER je bil moj prvi motor in ravno zaradi tega sem nisem hotel zajebavat z rabljenim (pač bojazen lajika, da je motor zgonjen, da so gume fuč, da je veriga šla, skratka do bo en let star motor samo še za v smeti). Lahko zaključim, da sem izpraven in še ne eno leto star motor prodal 1300 € ceneje, ker sem se na njem zaradi svoje velikosti počutil zelo neudobno in ne ker bi bil pretegnjen počez in postran, pa še to je trajal uha-ha...) .

Evo drugi motor sem kupil rabljen, star 9 mesec in to za 1500 € ceneje. Z njim ni nič narobe, moral sem pač menjat gume, ki so sedaj precej boljše in primernejše mojemu slogu vožnje. Paziš pač na osnovne stvari... Če ima motor kao 5000 km, morajo biti ploščice debele še 4-3mm, veriga ne preveč pretegnjena, zobnik mora imet še "ostre" zobke, za gumo če je original lahko malo zatežiš, da bo treba kmalu zamenjat, gledaš osnovne znake padca (odrgnine na ogledalih, ročkah balance, sklopke, bremze, rezervoarju, pokrovu sklopke & druga stran, na ritka kjer je najširša, smernikih,... ). Ko se zapelješ mora it motor naravnost ob spuščeni balanci (mogoče mal smešen test.. na tla zlij vodo in se potem lepo naravnost zapelji preko luže. Ker je motor enosledno vozilo mora za njim iti samo ena sled. Ampak pelji se naravnost!). Pri ostrem zaviranju ne sme bit nekih treslajev. No tudi med vožnjo ne,... bla bla bla...

Uglavnem kupuješ Japanca in ti lahko rečem samo to kar mi je rekel mehanik in pred njim že drugi: "to je japonc, nima kej bit. Samo teri!". Enim resda mal več olja guta, ampak ponavadi samo zamenjajo proizvajalca olja in voila, olja ne pije več. Ti povem da bo slabše dve tri leta star motor kupovat, ko pa slabo leto. Ker tisti bodo šele zgonjeni, ko se bo veseljak na zadnjem kolesu naveličel taga motorčka in bo presedlal na R1, CBR in kaj podobnega.

No ja mal preveč filozofiram. Motor je soliden izdelek, še posebej za ta denar. Ni mi žal da sem ga kupil, žal mi je samo da sem kupil povsem novega. Če koga morda zanima kaj bolj konkretnega naj pa kar povpraša.

lp

Popravljeno . Popravil Scremer
Objavljeno

... ne vem zakaj ne bi bil normalen... še enkrat preberi moj post, pa ti bo jasno kako vozim! :trance_33_sleep:

... in ne primerjaj ER-6N z ER-6F... :closedeyes:

... F varianta je bolj potovalno naravnana - ima daljšo medosno razdaljo - položnejši kot prednjih vilic, vetrna zaščita... je veliko stabilnejši in udobnejši od N variante (ki pa je okretnejša)... :closedeyes:

...ko sem kupoval novega, sem, kar se sedenja tiče probal, tudi Z-ja (naked varianto) in je bil zame veliko manj udoben (mislim za daljše ture) Res pa je, da je ER namenjen manjšim voznikom (jaz 177 cm)... :rolleyes: ...če si višji od 180 kupi drug motor!

... pa še to... s povišano MRA šipo na avtocesti brez kakršnegakoli sklanjanja potujem 160 km/h, če se malenkost nagnem 200 no problem, in če hočem iztisniti vse, bo iztisnil 220 kar pa ni slabo... vsaj števci tako kažejo... :naughty:

... pri naked varianti pa zna res pri 150 bit že problem... :alien1:

Objavljeno
... ne vem zakaj ne bi bil normalen... še enkrat preberi moj post, pa ti bo jasno kako vozim! :trance_33_sleep:

... in ne primerjaj ER-6N z ER-6F... :closedeyes:

... F varianta je bolj potovalno naravnana - ima daljšo medosno razdaljo - položnejši kot prednjih vilic, vetrna zaščita... je veliko stabilnejši in udobnejši od N variante (ki pa je okretnejša)... :closedeyes:

...ko sem kupoval novega, sem, kar se sedenja tiče probal, tudi Z-ja (naked varianto) in je bil zame veliko manj udoben (mislim za daljše ture) Res pa je, da je ER namenjen manjšim voznikom (jaz 177 cm)... :rolleyes: ...če si višji od 180 kupi drug motor!

... pa še to... s povišano MRA šipo na avtocesti brez kakršnegakoli sklanjanja potujem 160 km/h, če se malenkost nagnem 200 no problem, in če hočem iztisniti vse, bo iztisnil 220 kar pa ni slabo... vsaj števci tako kažejo... :naughty:

... pri naked varianti pa zna res pri 150 bit že problem... :alien1:

...Ferek vem kako voziš :) in prav je tako. Komentiral sem pa konkretno obložen motor, ker ne bom nikoli razumel ljudi, ki si kupijo motor in potem vsakič ko gredo malo dlje natovorijo moped kot da se selijo za vedno. Jaz prizna da tolko robe še v avto ne morem spravit :D . Ampak hej, ti kar, nimam nič proti, oz koga sploh briga moje mnenje. Pomembno je da si ti zadovoljen in da uživaš s tovorom ali brez. Aja pa še to bi dodal, glede na tvoj stil vožnje bi morda moral razmislit o kakem drugem motorju. Morda enduro, ali kak bolj potovalno usmerjen motocikel... Navsezadnje ima ER precej majhno nosilnost.

...Ne primerjam F in N verzije. Samo zapisal sem svoje izkušnje z N. Se pa lahko N primeja okoli agregata in materialih, ki tvorijo motor kot celoto. Za ciklistiko pa verjamem, da je verjetno drugačne. Žal nisem probal.

...Z je zelo neudoben motor. Po 300 km, ko sestopim z motorja hodim naokoli kot da imam polne hlače, s tem da prašnikov skorajda ne čutim več. ER je bil zagotovo bolj udoben (če se ne motim imata tako F kot N enako obliko sedeža. Za položaj voznika pa nisem ravno prepričan. Verjetno je F bolj ležeč.). Pa velikost zna biti res problematična na ER. Povem iz lastnih izkušenj.

... z mojim ER6n-om sem šel po števcu 230 (malo manj). Se da pridet tja brez problema. Res da je vožnja pri tej hitrosti in na tem motorju nekaj takšnega kot raftanje v lesenem čolnu kjer samo čakaš, da gre kaj narobe, ampak se da. To, da je naporno je pač treba vzet v zakup pri nakedu (spet ne razumem ljudi, ki si kupijo nakeda potem pa, ko jim pač preveč piha, kupijo pol metra visoko šajbo :headbang: ), ampak hotel sem samo povedat, da to kar se s tem motorjem dogaja tja do 100 km/h ko ga "ožemaš", se pri Zju dogaja tudi nad 150 km/h. ERči takrat samo še lepo pospešuje, Zja pa razganja... Ampak to je tako ali tako nepomemben podatek. To sem pač moral omenit, ker do 100 km/h pa ni ravno velike razlike in je ER res suveren bicikel.

... Pa ferek ne to razumet kot kak osebni dvoboj s teboj. Motor je super. Mogoče bi kdaj celo kako turco udarla (za tebe bo sicer kratka), bom lahko vso svojo prtljago peljal na tvojem motorju :yea1:

Objavljeno
...motor je vsekakor dober! :worship: :worship: V enem letu napravil 13000 km! Imam popolnoma potovalno opremljenega: ABS, povišano steklo, kufer kappa 49 s krom. prtljažnikom, 2 bočna tekstilna kufra, radio, zvočniki, slušalke, 12 V vtičnica, crashpadsi in za povrh še radar detector... ker vozim razmeroma po pameti, mi dobro služijo še prve gume (BT 020) - bodo še za ene 4000 km. Poraba pri touring vožnji 3,7 - 4 / 100.. :naughty: . z dirkanjem in gonjenjem pa nimam izkušenj.

5.200 eUR? ... čudna cena... novega ne boš dobil, ker se kolikor vem cene pričnejo nad 6000 E, z ABS jem še mal več...

Rabljenega 2008? ...ne vem kdo ga bo prodajal... mogoče kdo, ki ga bo v kratkem času krepko zgonil! :headbang:

Moj nasvet: - če boš kupoval 08 model kupi NOVEGA in ga sam pravilno uteči... prvih 800 km do 4000 obr/min... pri 1000 km servis... do 1600 km pa 6000 obr/min... po 2000 prevoženih km pa lahko pritisneš do rdečega... sam sem ga tako utekel in sedaj dela b.p....v četrtek imam 3 servis pa mi (kot vedno do zdaj) ni bilo potrebno doliti niti kaplje olja (prvič Shell, drugič Procycle-Louis) :rolleyes: ...

...sicer pa obilo zabave in dober nakup ti želim... in če boš nabavil F varianto brez zadržkov na DOOLGEEE ture... ta dvovaljnik je super za to... sam jutri skočim za 2 dni v Istro, po servisu pa v petek za 4 dni v Dolomite in jih bo že 15000! :rolleyes: :rolleyes:

post-16856-1218489909_thumb.jpg

Res hvala, na podlagi vseh teh mnenj sem se odloču da grem v nakup 6F modela :)

Ja 2008 letnik brez ABS-a dobim za 5200 € novega :)

Tud sam sem bolj za dolge ture, pa za na šiht pa tko naprej...

Mislm da mi bo dobro služil :)

Hvala še enkrat!

Objavljeno

... ja, vse maš prav screamer... in nisem vzel kot dvoboj... položaj za krmilom pa pri F varianti ni bistveno drugačen kot pri N... mogoče malo prestižnejši (po občutku) - števci oklep, pa to... :worship:

... drug motor? ...ja razmišljam o tem, glede na to koliko in kako prevozim: ...nekaj v stilu XJR, cb 1300, bandit 1250, morda Pan EU ali FJR.. :naughty: . skratka velik motor z obilico navora in manj konji... velike endure mi ne zgledajo, za luksuzne potovalnike pa ne bo keša,...in res bom tist čudak, ki bom v primeru nakeda dodal gor mal večjo šipo - se pa strinjam da to nikakor ne zgleda... :alien1: .. ta nakup bo vsekakor preudaren vendar ne prej kot čez kako leto... F se mi res ne splača prodajat dokler je zadeva v garancij... :rolleyes:

...in še en + ... to je bil edini motor, ki je bil takoj in brezkompromisno všeč moji ženi. "visoka" je 155, na bolj kratkih nogah, ima tudi izpit in svoj (ponižan) sedež in moped zlahkoto obvlada... ko ga bom želel prodajat bo velik problem njo prepričat... :krneki:

... no zdaj me pa že čaka, da zaprede in odštartam proti Istri... :rolleyes:

Objavljeno

Ferek kam za božjo voljo se žena usede???? :evilgrin:

No ja do polne obteženosti manjka še tank torba, roba na kovčku in soptnica... Upsssss pozabil na kako ribiško palico...

Drugače pa tudi mene zanima popolnoma isto kot rossie20, svojega fazerja moram zamenjat, ker me na njem bolijo roke, očitno posledice preveč divjega življenja v mladosti. Je imel kdo od vas tudi ER5? Kakšna je razlika v pozi pri daljši vožnji? Jaz sem nažalost sicer vozil ER6N a z znižanim krmilom, tako da nisem dobil pravega občutka...

Objavljeno
Drugače pa tudi mene zanima popolnoma isto kot rossie20, svojega fazerja moram zamenjat...

hja. jaz sem se zato odločila zato, ker moj fatn vozi xt660r, ki pa ne da ne vem kaj od sebe. in ko se v večini primerov voziva skupaj (90%), potem meni njegov stil vožnje na sv-ju ne paše najbolj - mi je dolg čas :whistle:

mogoče zato, ker sem majhna, mi je vožnja pod 70 km/h zelo neudobna na sv-ju. in bi sedaj rada kupila neko bolj naked varianto. pa sem gledala malo po er6n.

mogoče tudi kakšen fazer ne bi bil slab. samo to morem en dan do primorske, da mi kolega posodi fazerja, da ga malo sprobam.

mene še vedno zanima isto:

mene zanima, če ima mogoče kdo iz okolice celja, pa do ljubljane in maribora, er6n in bi ga posodil za en krog. namreč se odločam, da bi ga spomladi vzela in me zanima, kako se pelje.

v zameno posodim svojega sv-ja + plačam pijačo

Objavljeno

Danes ga grem naročit :)

Mi lahko kdo okvirno pove, kolk časa se čaka, vem da je povsod drgač ampak tako iz izkušenj, koliko časa ste čakali kej?

Hvala!

Objavljeno
mene še vedno zanima isto:

mene zanima, če ima mogoče kdo iz okolice celja, pa do ljubljane in maribora, er6n in bi ga posodil za en krog. namreč se odločam, da bi ga spomladi vzela in me zanima, kako se pelje.

v zameno posodim svojega sv-ja + plačam pijačo

Hej, jaz sem iz okolice Maribora, tako da se lahko kje dobima in ti ga posodim za peljat. Samo bo treba najprej počakat, da naredim 1000km in prvi servis.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!