Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Če računaš na to, kako bo motor (na splošno) držal ceno je nakup popolnoma zgrešena investicija. Če si ga res želiš, ga boš kupil in ne bo ti žal. Če pa si ga želiš samo na "pol" in ga boš ob prvi drugi želji začel prodajat, pa ne računat na to, da ne boš popušu. :smoke:

Objavljeno

ok..se strinjam..ampak...možnosti je več.uživam lahko na 100 različnih motorjih a ne..tako ali drugače..in ker sem ravno pred nabavo motorja se odločam za takšnega ki mi bo najbolj ugajal..po večih kriterijih..in vsekakor je eden izmed najpomembnejših denar!tako ali drugače..ne bi rad v enem letu izgubil samo na vrednosti motorja 500.000 sit. Verjamem da si lahko to kr tako(če ni drugih faktorjev) malo kdo privošči. In ravno zato bi rad preveril malo vaša mnenja, mnenja poznavalcev..še enkrat-denarja ni nikoli neomejeno in vsekakor je bolje gledati na isto stvar iz večih vidikov..

Upam da nisem zatežil..lp

Objavljeno

ok..se strinjam..ampak...možnosti je več.uživam lahko na 100 različnih motorjih a ne..tako ali drugače..in ker sem ravno pred nabavo motorja se odločam za takšnega ki mi bo najbolj ugajal..po večih kriterijih..in vsekakor je eden izmed najpomembnejših denar!tako ali drugače..ne bi rad v enem letu izgubil samo na vrednosti motorja 500.000 sit. Verjamem da si lahko to kr tako(če ni drugih faktorjev) malo kdo privošči. In ravno zato bi rad preveril malo vaša mnenja, mnenja poznavalcev..še enkrat-denarja ni nikoli neomejeno in vsekakor je bolje gledati na isto stvar iz večih vidikov..

Upam da nisem zatežil..lp

Glej; Pri novem motorju, (letno max. 10 000 Km)prvo leto izgubiš 20% vsako naslednje leto pa po 5%.Ta račun je dokaj točen. seveda moraš motor vzdrževati(obvezno servisna knjižica izpolnjena in požigosana) motor nesme biti paden in mora biti lepo vzdrževan,če so vidne kakršnekoli poškodbe ne kupuj!!!!!!!

Po možnosti kupuj s kašnim strokovnjakom. Najbolje je,seveda če finance dovoljujejo,da si kupiš nov motor najmanj izgubiš. Voziti ga moraš ca 7 let in zgubiš 1/2. Seveda je fajn, če kupiš tak motor,da se v teh 7 letih podraži. Kupil se ženi leta 1997 Kawasaki er-5 za 8700 Dm -5% rabata na gotovino=8265x120=

991.000.oo Sit ,lanska cena je bila ca 1.100.000.oo sit-prodan za 500.000.oosit VSI ZADOVOLJNI !!!!!!! :OK:

Objavljeno

Jeeee, dons so me klical iz Tc-ja in mi sporočil da je moj ER dons pršou h njim:)

Zdej pa sam še z banke dnar pobrat, registrirat, počakat lep vreme in gasaaa (po pameti seveda).

Joj kaj sm jest vesel:):):)

Objavljeno

Jeeee, dons so me klical iz Tc-ja in mi sporočil da je moj ER dons pršou h njim:)

Zdej pa sam še z banke dnar pobrat, registrirat, počakat lep vreme in gasaaa (po pameti seveda).

Joj kaj sm jest vesel:):):)

Ja lepo. Veliko srecnih in varnih kilometrov :OK:

Jaz sm se na njega usedu pa mi je definitivno premajhen motorcek :angry2:

Bo pa treba malo pogledat starejsega brata :D

Objavljeno

Imaš 'občutek', da je premajhen ali? S kolegom, ki ima 190 cm sva šla probat za filing er6N in cb600s. Rekel je, da mu bolj 'sede' cbr600fs, zaradi nog. Po pregledu podatkov o višini sedeža (oba 785 mm) pa sva lahko dodala kvečjemu sklep, da je to zgolj ocena po filingu in nima neke veze po dejanski velikosti motorja.

Npr. med cbf600s in cbf1000s je razlike točno 10mm.

Objavljeno

Jaz sm se na njega usedu pa mi je definitivno premajhen motorcek :angry2:

Jaz pa mislim, da je s tem mislil, da mu je sam motor kot celota premajhen po gabaritih. Skoraj vsak motor s polovičnim oklepom izgleda večji in težji (no saj tudi je za nekaj kg).

Pa še nekaj: poleg višine sedeža je pomembna tudi širina "sedišča": pri Kawi se ta kar konkretno zožuje od sredine sedeža proti rezervoarju.

Objavljeno

Lep pozdrav s prvo objavo na Motosvetu. Tudi jaz sem (bil) interesent za ta moped (f), ki bi mi po zmogljivostih in ceni popolnoma odgovarjal. Ko pa sem se v TC-ju usedel nanj, so se mi zdele noge prevec upognjene v kolenu za kake daljse voznje. Do sedaj sem imel TDM-ko in bo verjetno treba kar ponovno poseci po tem vozilu.

Objavljeno

Jah jest sm pa mal manjše sorte (saj enkrat na srečo), tko da mi tale višina motorja povsem ustreza:)

Sam zarad tega pa za košarko nism... vsak je za neki dobr in za vsacga se motor najde:)

lp

Objavljeno

sem bil pri prodajalcu kawasakijev in mi je dejal da er 6n ni konkurenca fazerci in druščini..v čem se razlikujejo?..ali tega ne bi mogel uporabljti tudi za potovanja?visok pa sem 1.81 ce to kaj pomeni..

Objavljeno

Naj ne bi bil konkurenca predvsem zaradi moči (72KM-100KM), nato zaradi motorja (2c,4c)...

Nima nobene veze s potovanji, ipd. Če ti 'sede', kupi.

Objavljeno

Jeeee, dons so me klical iz Tc-ja in mi sporočil da je moj ER dons pršou h njim:)

Zakaj pa je bil tako dolg nabavni rok ? Oz. če se izrazim drugače, na kaj si čakal ? :)

Objavljeno

Zakaj pa je bil tako dolg nabavni rok ? Oz. če se izrazim drugače, na kaj si čakal ? :)

ker je bla cena decembra mal nižja in sm takrt plačou aro za motor, zmenu sm pa se da mi ga dobavjo marca, ker pač prej z njim nism mel kej počet zarad vremena:(

in zato je bil dobavni rok tolk dolg. Lahko bi mi ga tut že februarja dostavl.

ja dons sm pa celotno kupnino plačou:)

lp

Objavljeno (popravljeno)

ahaa.. :rolleyes:

Fotka z neta.. er6f v drugi obleki :)

n650intro.jpg

Pa še fotka nove pridobitve :blush: :

post-5182-1141391280_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil BolhA^
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Sam v zadnjem Motorradu zasledil, da naj bi Kasawaki naredil v letu 2007 tudi enduro/supermoto varijanto ER6-ke

pohvalno :OK:

Upam, da bo dosleden naslednik legendi KLRju :yes:

post-5241-1142349108.jpg

Objavljeno

Sam v zadnjem Motorradu zasledil, da naj bi Kasawaki naredil v letu 2007 tudi enduro/supermoto varijanto ER6-ke

pohvalno :OK:

Upam, da bo dosleden naslednik legendi KLRju :yes:

Jaz tudi srčno upam, da bo tako :D

Objavljeno

Jaz sem ga dobil v torek in sem do danes kljub slabemu vremenu naredu 100km. Motor je idealen... nimam pripomb. Res pa je, da ga moram do 1000km malo šparat.

Objavljeno

Jaz sem ga dobil v torek in sem do danes kljub slabemu vremenu naredu 100km. Motor je idealen... nimam pripomb. Res pa je, da ga moram do 1000km malo šparat.

Je rjave barve in si se danes vozil po Celovški v Lj. ???

Objavljeno

Je rjave barve in si se danes vozil po Celovški v Lj. ???

Ne. Rjave barve sploh ne obstaja (samo srebrn, črn ter rumen). Pa pol lj, se ni pametno voziti s neregistriranim motorjem :OK:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Družba, mene pa zanima, če je že kdo "zvrtal" kakšno protivetrno zaščito (šipco) za n izvedbo? Originalna sicer obstaja, a je verjetno kar precej $$$ in tudi deluje po obliki precej ala skuterska ... MRA sicer nekaj obljubljajo, Givi ???

Tenx za vsako info. .

Objavljeno

Družba, mene pa zanima, če je že kdo "zvrtal" kakšno protivetrno zaščito (šipco) za n izvedbo? Originalna sicer obstaja, a je verjetno kar precej $$$ in tudi deluje po obliki precej ala skuterska ... MRA sicer nekaj obljubljajo, Givi ???

Tenx za vsako info. .

Jaz še nisem videl druge šipce kot je original. Je pa res, da bom verjetno tudi jaz začel iskat zadevo, ker od 140 naprej kr pošteno piha, drgač sem pa zadovoljen.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!