Snečer Objavljeno April 17, 2011 Opozori Objavljeno April 17, 2011 Pregorel čez in čez...luknjo ima... Zanimivo, kaj bi lahko bil razlog temu pri takšnem motorju in koliko km? Se je sipal višje oktanski bencin kot je predpisano? Glede na to, da je moto "low compression" ni potrebe nad 95. Al ga je zdelala zimska vlaga, da je rjavelo? maco47 in Bremzer 2
Bremzer Objavljeno April 17, 2011 Opozori Objavljeno April 17, 2011 (popravljeno) Zanimivo, kaj bi lahko bil razlog temu pri takšnem motorju in koliko km? Se je sipal višje oktanski bencin kot je predpisano? Glede na to, da je moto"low compression" ni potrebe nad 95. Al ga je zdelala zimska vlaga, da je rjavelo? Ii imaš tudi malo "low compression"kompresijsko razmerje 11,3:1 ni low compression in več oktanski benzin NEMORE in nesme škodit motorju, kvečemu mu lahko koristi. 1.)ker motor nemore klenkat(se pravi neprihaja do samovžiga)in se mašina nepregreva ! 2.)temperatura izgorevanja naj nebi bila višja,kvečem nižja ker neprihaja sploh pri nizkih obratih in pospeševanju do samovžiga ! 3.)izkoristek in hitrost izgorevanja je večja in boljša ! 4.)in še okolju je bolj prijazen ima več alkohola (nebi vedel katerega; metil,etil)kajti to pa res ni moje področje(me niti nezanima) čeprav VEDNO tankam samo 98 ali 100 Oktnskega. Problem s temi "poceni" (hitro izgorljivimi) izpušnimi lonci,ki niso iz karbona ali titana je KVALITETA,če si že pripravljen dati na motor drug lonec potem Akrapovič titan ali karbon ! Lastniku tega preluknjanega lonca bi svetoval, da se obrne na proizvajalca sicer pa se ga samo obleče v inox pločevino in bo strvar sigurno funkcijonirala naprej in to dlje kot je dosedaj ! Popravljeno April 17, 2011. Popravil Bremzer maco47, bentley in halls 3
MI5Ek Objavljeno April 25, 2011 Opozori Objavljeno April 25, 2011 takole izgleda karbonski Arrow izpuh na ER-6n. Če se boš kaj po Prekmurju vozil, pa lahko vidiš in slišiš tudi v živo. Bremzer in Snečer 1 1
Snečer Objavljeno April 26, 2011 Opozori Objavljeno April 26, 2011 Ja, ta je "edini" neoriginalni izpuh, ki solidno tudi izgleda, tudi barvno ti je lepo padel. Bremzer in maco47 2
lukec Objavljeno Maj 4, 2011 Opozori Objavljeno Maj 4, 2011 zio.če kdo prodaja ali bo prodajal er6f,od letnika 2009 dalje naj me kontaktira.zaželjena je bela barva.sam da nau dražji kot je nov
Snečer Objavljeno Maj 4, 2011 Opozori Objavljeno Maj 4, 2011 zio.če kdo prodaja ali bo prodajal er6f,od letnika 2009 dalje naj me kontaktira.zaželjena je bela barva.sam da nau dražji kot je nov Beli so bili 2010 letnik, poleg črnega in zelenega. 2009 so bili zelen, črn in moder.. Keiko, Bremzer in maco47 1 2
lukec Objavljeno Maj 4, 2011 Opozori Objavljeno Maj 4, 2011 a se mogoče ve število prodanih v letu 2009 in 2010.ker na netu so večinoma er-6n
maximilan Objavljeno Maj 4, 2011 Opozori Objavljeno Maj 4, 2011 Za ta dener,ki bi ga dal za avspuh si raje kupi kaj bolj uporabnega Npr. orig.cres-pade,zadnji blatnik,xenon,športno šipco,pokazovalec hitrosti ali kaj od opreme !! Ps:pri dvocilinderskem motorju je brez veze menjat auspuh saj nič nepridobiš razen porabiš denar,če te žulji ! Dobro povedano! Z zvokom originala ni nič narobe, samo obrate mu daj :naughty: Na mojem 2008 letniku sem dodal sprednjo šipo, zadnji blatni in pokrov verige-aluminij...vse od PUIG-a, kako zgleda pa presodite sami... Sem ga pa lani prodal Roku Bagorošu-stunt vozniku, baje da se sedaj nahaja nekje na obali... Novi lastnici želim obilo užitkov pri vožnji!
GregaSLO Objavljeno Maj 10, 2011 Opozori Objavljeno Maj 10, 2011 Dobro povedano! Z zvokom originala ni nič narobe, samo obrate mu daj :naughty: Na mojem 2008 letniku sem dodal sprednjo šipo, zadnji blatni in pokrov verige-aluminij...vse od PUIG-a, kako zgleda pa presodite sami... Sem ga pa lani prodal Roku Bagorošu-stunt vozniku, baje da se sedaj nahaja nekje na obali... Novi lastnici želim obilo užitkov pri vožnji! Ojla! Ejga kje si tale blatnik dobil za od zadaj?? Tole bi nujno rabu.... Res manjka...
GregaSLO Objavljeno Maj 10, 2011 Opozori Objavljeno Maj 10, 2011 Pa še eno vprašanje... Danes imam servis na 26.000 km. Do sedaj sem skozi redno delal servise... Kaj mi morajo naredit na 25-26k km ? Svečke, ploščice, zavorno olje, olje ? Sprašujem da mi ne bojo vsega zamenjal, pa da kej ni treba menjat pa bodo vseen menjal... Hvala! maco47 1
ferek Objavljeno Maj 10, 2011 Opozori Objavljeno Maj 10, 2011 Pa še eno vprašanje... Danes imam servis na 26.000 km. Do sedaj sem skozi redno delal servise... Kaj mi morajo naredit na 25-26k km ? Svečke, ploščice, zavorno olje, olje ? Hvala! Servis za tvoj moped je itak smešno poceni, tako da nič bat... Ploščice bi še morale biti OK (jaz jih do 32000 še nisem menjal, pol sem ga pa itak prodal), če nisi nek dirkač, olja gre itak samo 2 litra polsintetike, ki je poceni, filter je cca 7 € Svečke, če imaš noter iridium ti jih ne bodo menjali, če pa ne, je pa možno... se pa splača dat noter iridium in maš pol dolgo mir... itak imaš noter samo 2 zo pomeni enih 15 €... eventuelno še luft filter to je pa vse... maco47 1
Snečer Objavljeno Maj 10, 2011 Opozori Objavljeno Maj 10, 2011 A ni servis na 24.000km? 1000,6000,12000,18000,24... Po knjigi so intervali na na 12.000km, ampak ok. Isto ti bodo naredili kot do sedaj, olje, filter... zavorne ploščice še ne moreš zrabiti, poglej jih, saj se vidi koliko "mesa" še imajo in boš videl, da so verjetno še brezhibne. Kaj pa je z verigo? je še ok? Vprašanje če bodo menjavali tudi zavorno olje. maco47, Bremzer in Keiko 1 2
GregaSLO Objavljeno Maj 10, 2011 Opozori Objavljeno Maj 10, 2011 Veriga mislim da je OK, samo vsi mi pravijo da jo slišijo. Se pravi da se "ketna sliši"... Ima pa 2,5 cm lufta na sredini... Se prav standard servis okol 100€ spet... maco47 1
GregaSLO Objavljeno Maj 10, 2011 Opozori Objavljeno Maj 10, 2011 A ni servis na 24.000km? 1000,6000,12000,18000,24... Ja mogu bi it na 18000, šel sem pa na 19500 sedaj jih mam pa 25000... Tistih 1500 viška mu ni nič škodilo Bo pa z zračnim filtrom vred okol 140€ servis z delom vred... Mal drago se mi zdi...:unsure: maco47 1
GregaSLO Objavljeno Maj 10, 2011 Opozori Objavljeno Maj 10, 2011 Ja mogu bi it na 18000, šel sem pa na 19500 sedaj jih mam pa 25000... Tistih 1500 viška mu ni nič škodilo Bo pa z zračnim filtrom vred okol 140€ servis z delom vred... Mal drago se mi zdi...:unsure: Čak mal a niso servisi na 6000 km? A sem ga za brezveze peljal na 18-19000 na servis? 1000,6000,12000,18000,24000,30000,36000,42000 itd... maco47 1
Snečer Objavljeno Maj 10, 2011 Opozori Objavljeno Maj 10, 2011 Ok ja, šmuglal si ker si napisal 26.000, sem ti pač napisal da je že na 24.000 Poglej si v knjigo 1000, 12.000, 24.000, 36.000, 48.000 = redni servisi oz. Periodic Replacement pri teh km se menjava olje in filter., pri 24.000 se bi moralo menjati zavorno olje in svečke, če nimaš irridium (sicer so pri 60.000), verigo predvideva na 36.000 ipd. manjše zamenjave. Drugače pa je v knjigi na 6000 le kontrolni servis predviden = samo Periodic inspection, če so tekočine in material ok. Nimaš knjige? maco47, Keiko in Bremzer 1 2
GregaSLO Objavljeno Maj 10, 2011 Opozori Objavljeno Maj 10, 2011 Imam imam, samo serviser mi je rekel na 6000... Se prav na 12.000 se hod menjat zadeve... OK na 36.000 pol ketna in zobniki pa verjetno tudi ploščice... Bremz olje je po moje še čist OK, ga ne bi menjal... Bolj me skrbi ketna ker se jo sliši, ne vem pa al je OK zvok al je "zamenjaj ketno" zvok maco47 1
Snečer Objavljeno Maj 10, 2011 Opozori Objavljeno Maj 10, 2011 Daj poglej ploščice z očesom pa boš videl koliko mesa še imajo, prepričan sem da so še "kot" nove. Je pa res da ploščice niso noben strošek, ni pa nobene potrebe. Po drugi strani pa olja za bremze ne bi menjaval Pri ketni pa vidiš če je raztegnjena al pa trda, da "skače", potem je dobro menjat, sicer pa jo očisti in namaži malo bolj pa mora biti tiha. Saj mažeš pa jo? Drugače pa ja, kontrolni servis je na 6 na vsakih 12 pa so menjave, ampak ok, tisto olje pa filter sta drobiž, saj drugo ne počnejo, malo pregledajo, nastavijo kje kako zajlo in to je to. Keiko, maco47 in Bremzer 1 2
GregaSLO Objavljeno Maj 10, 2011 Opozori Objavljeno Maj 10, 2011 (popravljeno) Ja ketno mažem, pucal je pa še nisem... Na sliki je pa ketna samo ni namazana, sem lih pral moped Ploščice sva s fotrom preverla imajo dost mesa (sicer on je mehanik sam ne za dvokolesce ) Ketno mažem 3-4x na mesec, Yamalube.. Evo še slike ketne in zobnikov sem pripopal, boste vi bolj vedli... A ketno se drgač da dol (člen stran) pa v nafto in opere, namaže pa nazaj gor in to je to? LP in hvala za pomoč! Popravljeno Maj 10, 2011. Popravil GregaSLO maco47 1
Snečer Objavljeno Maj 10, 2011 Opozori Objavljeno Maj 10, 2011 (popravljeno) Ja ketno mažem, pucal je pa še nisem... Na sliki je pa ketna samo ni namazana, sem lih pral moped Ploščice sva s fotrom preverla imajo dost mesa (sicer on je mehanik sam ne za dvokolesce ) Ketno mažem 3-4x na mesec, Yamalube.. Evo še slike ketne in zobnikov sem pripopal, boste vi bolj vedli... A ketno se drgač da dol (člen stran) pa v nafto in opere, namaže pa nazaj gor in to je to? LP in hvala za pomoč! Original ketno lahko daš samo s flekserco dol oz. če odmontiraš zadnjo nihajko, ker je "endless". Novo ketno pa se da gor z veznim členom, ki se zaneta, tako da je tudi ne moreš kar tako sneti. Možna pa je tudi varianta s sponko a to ni tako ziher. Glede tvoje ketne na oko. Umazana (srebrna bi morala biti a ne), zadnji verižnik ima na eni sliki deformiran zobec? (aja ni deformiran, samo umazan je tako) Moraš malo več časa posvečat ketni oz. negi. Kako se opere? S čistilom za ketne (sprej), nafta kot si sam napisal oz. svetilni petrolej pa tudi wd40 (čeprav eni jamrajo da žre gumice na ketni, eh). Fino jo pošpricaš (ker namočit ne moreš) iz notranje strani, po potrebi še malo potegneš z zobno ščetko, umazanija se bo kar topila in stekla. Obrišeš, počakaš da se posuši in spet po notranj strani namažeš. To pri tem motorju ni problem, ker ga ne ovira izpuh na strani, maš dovolj prostora. Se pa dobi za čiščenje ketne tudi "napravica", takšna škatlica, v katero naliješ čistilo in jo daš na ketno, nato pa obračasš kolo, ščetine in čistilo pa jo očistijo. Drugače pa v vsaki "trgovini" dobiš poleg spreja za ketno tudi sprej za čiščenje. Bauhaus ima za čiščenje ugoden sprej od Castrola. Za mazanje pa uporabljaš kar pač uporabljaš, najboljše je sicer olje, vendar teče in ne obstane, jaz uporabljam Motul sprej za ketno in sem zadovoljen. Drugače pa če redno mažeš potem ni krize, če je nisi čistil, itak sprej izpodrine svinjarijo. Popravljeno Maj 10, 2011. Popravil Snecer Keiko, Bremzer in maco47 1 2
Snečer Objavljeno Maj 10, 2011 Opozori Objavljeno Maj 10, 2011 Evo na enakem motorju, približno enako km. Bremzer 1
Dr_Jakob Objavljeno Maj 10, 2011 Opozori Objavljeno Maj 10, 2011 Ketno se puca 1x - 2x letno maximum!! Maze se pa na 300-500km, odvisno od vremena. maco47 1
rookie007 Objavljeno Maj 10, 2011 Opozori Objavljeno Maj 10, 2011 Evo na enakem motorju, približno enako km. OK! A ti ketno vsak dan z zobno krtačko pereš al kako se tak sveti? Sam imam scotoilerja in se veriga nič ne sveti kot tale! Je pa veriga lepo mazana, da je zadnja felga črna in ne srebrna kot original Ok, po vsaki vožnji pa nebom felg pral!
Snečer Objavljeno Maj 10, 2011 Opozori Objavljeno Maj 10, 2011 OK! A ti ketno vsak dan z zobno krtačko pereš al kako se tak sveti? Sam imam scotoilerja in se veriga nič ne sveti kot tale! Je pa veriga lepo mazana, da je zadnja felga črna in ne srebrna kot original Ok, po vsaki vožnji pa nebom felg pral! Še nikoli je nisem s ščetko, samo sprej in pobrišem. To je pač slika ko je očiščena in namazana Bremzer in maco47 2
GregaSLO Objavljeno Maj 10, 2011 Opozori Objavljeno Maj 10, 2011 (popravljeno) No super, pol mi ketne ne bo treba menat... Je enaka če jo spucam Bom spucal z sprejem pa namazal pa bo srebrna Važn da je namazana, imaš prav, sprej spodrine umazanijo in vodo če jo je kej gor... Popravljeno Maj 10, 2011. Popravil GregaSLO
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se