Skoči na vsebino

Kawasaki ER6 N /F


flero

Priporočene objave

Imam 2008 letnik.

Vse super samo predlagam 2009 letnik ker:

- manj trese

- mašina vpeta v okvir z dodanimi gumicami (manj trese)

- tačke tudi oblečene en del z gumu -> spet manj trese...

2008 letnik pač trese in rožlja (F model vsaj).

2009 kokr sem se peljal je definitivno boljši kar se tega tiče..

Mi je pa na 2008 bolj všeč ker je vse analogno pa maska zaobljena...

My 2cents :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

mene zanima kakšna je kej vožnja na er6n??

pa če se da lepo polagat ovinke (do kolena) ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem samo sedel gor in se zapeljal nekaj metrov.

Že samo sedenje (položaj sedenja) mi je bil zelo všeč in za vožnjo zelo lahek in okreten motor. :)

Več lahko vidiš v videu:

Popravljeno . Popravil r_o_b_i
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kr se sedenja tiče se men dopade suzuki sv650s gledano do 70kw

na er6n pa še nisem sedu zato pa sprašujem :)

okreten tu je že zanimivu :D sam jst bi rabu še da se dobru (orengi) pela po ovinkih (kr se kr dost vozem po dvor-kočevje) :D

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

F se da lepo nagnit, N verjetno enako :)

ee to sm čakov :D sam da se lepu nagiba kr škoda tak motor kupet s katerem se ne bom dober pelov :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do roba zadnje gume ne boš prišel, ker prej prvo odnese :)

To pa sploh ni res: Er6N sem vozil oba modela, Er6F sem vozil stari model... stari modeli znajo kdaj na kakem prevec divje vzetem ovinku zaplesat, ampak nic hujsega. Novi model pa sploh nic, je trden ko kamen kost in se z njim da kolenckat brez da zasvicas

LP j

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa sploh ni res: Er6N sem vozil oba modela, Er6F sem vozil stari model... stari modeli znajo kdaj na kakem prevec divje vzetem ovinku zaplesat, ampak nic hujsega. Novi model pa sploh nic, je trden ko kamen kost in se z njim da kolenckat brez da zasvicas

LP j

okej hvala na pomoči:) 

ka pa stil sedenja je kakšen??

je kej podoben hondi hornet ker z hornetko sem se že vozil zato vem kakšen je

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

okej hvala na pomoči:) 

ka pa stil sedenja je kakšen??

je kej podoben hondi hornet ker z hornetko sem se že vozil zato vem kakšen je

Predvsem je ER6 ozji in po obcutku lazji. Je pa tudi svohnejsi in bolj mopedkast. Ampak, kar se mene tice, je zadeva tocno to, kar rabi nekdo, ki se prvic ornk podaja v motorizem. Po drugi strani pa omogoca tudi kaksnemu izkusenemu macku dovolj zabave, da se ne dolgocasi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od 0:44 naprej...

Se da polagat? :)

uf, tale moped še s profesionalnim voznikom zgleda, kod da se bo vsak čas nekam razletel :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvsem je ER6 ozji in po obcutku lazji. Je pa tudi svohnejsi in bolj mopedkast. Ampak, kar se mene tice, je zadeva tocno to, kar rabi nekdo, ki se prvic ornk podaja v motorizem. Po drugi strani pa omogoca tudi kaksnemu izkusenemu macku dovolj zabave, da se ne dolgocasi...

o motorizmu sm že neki časa in dost kirometru mam že za sabo (marsi kateri motorist jih nima tok).. ta motor gledam kr je zakon da lahko blokiraš do 70kw in se zdej zanimam da se bom 2let vozu brez kakšnih velikih stroškov (dragih delov če kaj crkne) in pa da se bom vozu kuker toliko dobro po ovinkih da se ne bo u vsakem ovinku tačka pršla do tal pa sevede da bo tut drsnik na kolenu počohan :D 

aja pa hočem neked motor (pa da je čim bolj športen)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa sploh ni res: Er6N sem vozil oba modela, Er6F sem vozil stari model... stari modeli znajo kdaj na kakem prevec divje vzetem ovinku zaplesat, ampak nic hujsega. Novi model pa sploh nic, je trden ko kamen kost in se z njim da kolenckat brez da zasvicas

LP j

Ne razumeš :) Geometrija motorja in gum je takšna, da ne prideš do roba z zadnjo gumo, ampak prej s prvo...

To se mi zdi zelo "pomemben" podatek gled ena uporabnikove želje, hehe.

Popravljeno . Popravil Snecer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je.

Do roba zadnja guma ne gre oz. bi šla samo je nelagodno :)

Meni manjka 0,5cm do roba.... Naprej pa nekak ne upam, čutim da drsi mam pa BT023 gor...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne razumeš :) Geometrija motorja in gum je takšna, da ne prideš do roba z zadnjo gumo, ampak prej s prvo...

To se mi zdi zelo "pomemben" podatek gled ena uporabnikove želje, hehe.

Res je.

Do roba zadnja guma ne gre oz. bi šla samo je nelagodno :)

Meni manjka 0,5cm do roba.... Naprej pa nekak ne upam, čutim da drsi mam pa BT023 gor...

Dej mi potem razlozi, kako sm jst lahko na Trojanskih ridah (Trojane-Izlake) s sopotnico v februarju prisel lepo do roba gume? :D In ko sem njo oddal, sem isto ponovil se sam? :D Glede na to, da se ne da...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem prišel z zadnjo gumo do roba, brez kolena in tačk na tleh, je pa res da tudi sprednja guma skoraj do konca ji manjka nekje slab centimeter.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem jaz rekel da se ne da...

Rekel sem da mi drsi oz. imam filing da drsi... Zato imam pač pol centi do roba zvožen in ne do konca.

Katere gume pa mata vidva?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem jaz rekel da se ne da...

Rekel sem da mi drsi oz. imam filing da drsi... Zato imam pač pol centi do roba zvožen in ne do konca.

Katere gume pa mata vidva?

Hmmm... takrat so ble gor tiste, ki so original instalacija, kapavem kere so ble.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!