Skoči na vsebino

Kawasaki ER6 N /F


flero

Priporočene objave

Imam brata od er6 - versysa.

Lansko leto sem uporabljal sprej za verigo - upam, da več ne ponovim te bedarije!

Skor bi uničil verigo!

Odkar je namontiran oiler, pa res lahko rečem, da je veriga čista in namazana.

Odstrani dekelc na prvem zobniku in če verigo sprejaš, se prej vsedi, preden ga dol daš. :headbang:

Za pest dreka boš nabral dol - v tem dreku je mikro prah in blato, ki je ziher koristno za verigo. :whistle:

Omisli si oiler, pa boš imel mir pred mazanjem.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja!

BTW, še zmeraj je veljalo in še velja - kar ti bo tudi vsak mojster povedal - jeb...š sprej za čiščenje verige, najboljše za čiščenje verige nafta in čopič, pa mal živcev.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja!

BTW, še zmeraj je veljalo in še velja - kar ti bo tudi vsak mojster povedal - jeb...š sprej za čiščenje verige, najboljše za čiščenje verige nafta in čopič, pa mal živcev.

lp

Zakaj pa bi s sprejem uničil ketno? :) če pa je temu namenjen. No to bi pa rad slišal.

Deklc tudi občasno vzamem dol in očistim svinjarijo, je pa odvisno od spreja, tale Motulov ni tako gost in je svinjarije precej manj.

Oiler pa ne pride v poštev, kot prvo ni nekega posebnega prostora za to, ne za rezervoar, kaj šele da bi si dodatno nekam montiral tiste "komande" na krmilo.

Sicer pa ročno mazanje ketne je tudi koristno, saj na ta način tudi sprotno preveriš stanje verige in okolice.

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak ima svoj vpogled na zadevo...

In vsak ima pravico da dela s svojo verigo po svoji vesti.

Jaz vem, da sem imel prej na verigi, ob uporabi spreja, kakor da bi bil gor vazelin.Na verigo se je prijelo marsikaj - vsak prah ali smet, ki je priletela mimo verige in ostalo gor do čiščenja, odkar pa je gor mazalec, pa izgleda kot bi verigo čistil vsak dan.

Moje mnenje, vsak pa dela, kot mu je po volji.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, saj pravim da je olje verjetno najboljša zadeva, ker ne prijema svinjarije, a po drugi strani je zadeva s sprejem sila preprosta, veriga pa zdrži svojo življenjsko dobo in še več, sploh pri tem motorju, a ne.

Verižni set pa je tudi le dobrih 100 eur tako da ni neke panike.

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

predno doktorirate iz veriga: nekje na nekem ne poblizje omenjenem slovenskem internet portalu obstaja neka tema, ki se nanasa na to temo.

samo tako malo za namig.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej kaj pa tale plastika ki trese med 3,5k in 4,5k obratov?

Kako bi to kej ublažil? Sem probaval že z tistim izolatorjem za okna (taka gumica)

pa ni kej dost pomagal. Mam občutek da je ta moped bolj tko tko skup sestavljen kar se plastike

tiče...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pozdravljeni!

Ker bom v kratkem kupoval ta motor, me zanima glede česa naj bom pozoren?

Pravijo, da prednji diski dosti povejo o prevoženih kilometrih.

Sem bolj nov v tem moto svetu :), pa se nebi rad nat*****

p.s.

Prodaja morda ta motor kdo iz tega foruma ?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Ker bom v kratkem kupoval ta motor, me zanima glede česa naj bom pozoren?

Pravijo, da prednji diski dosti povejo o prevoženih kilometrih.

Sem bolj nov v tem moto svetu :), pa se nebi rad nat*****

p.s.

Prodaja morda ta motor kdo iz tega foruma ?

lp

Po moje po diskih ne boš videl prevoženih kilometrov, prej način vožnje, pa še to dvomim da se bo kaj sploh opazilo na tem motorju.

Če boš kupoval model pred 2009 bodi pozoren na nosilec pri vpetju motorja na okvir (na strani pri cilindrih). Tu je bila neka težava in je lahko nosilec počil. Drugo pa splošne ugotovitve, predvsem če je bil paden (lakirani, barvani deli) in druge komedije :) , v kakem stanju sta ketna in zobniki, gume, če je kje kaj mastno pri mašini oziroma drugi nenormalni sledovi obrabe.

Malo gledam po avtonetu pa noben nima niti 30.000km, kar praktično ni nič. Če pa je možna probefahren, s tem da pustiš kupnino v zavarovanje pa še toliko boljše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovor!

Iščem pa nekaj pred 2009 letnikom.

Danes sem tudi prvič sedel ne er6n in mi zelo ugaja, tako da bo za prvi motor kar vredu izbira :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Ker bom v kratkem kupoval ta motor, me zanima glede česa naj bom pozoren?

Pravijo, da prednji diski dosti povejo o prevoženih kilometrih.

Sem bolj nov v tem moto svetu :), pa se nebi rad nat*****

p.s.

Prodaja morda ta motor kdo iz tega foruma ?

lp

Pokliči na Gsm 040/702370 Garantirani kilometri,NIKOLI na tleh,vozi ga ženska za ca 800€ dodatne opreme,prevoženih samo ca 18K Kil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne se sekirat zame!! vsak motor kupca najde. Mudi se mi nikamor,sicer pa pri štirih motorjih ni problem eden več ali manj pri hiši.Sicer je res FAJN motorček !

Pod ceno ga pa res nemislim in tudi nebom prodal, saj ima za 800 € originalne dodatne poreme!

Sicer je cena 1/2 novega vožen 5-to sezono z SAMO gar.18 K kil.NIKOLI paden in neme buzorirat z neko pretirano ceno !! :hmm:

Ps:vsekakor pride k hiši močnejši vsaj 850-1000ccm,če ne že letos pa drugo leto.

Cena je torej 3200? No saj maš ugodno, ni dvoma da če je iz tvojih rok, da je pravilno vzdrževano.

Ampak kaj pa imaš za 800 eur dodatne opreme? to me pa zelo zanima :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti naštejem, če te že tako zanima:

Originalni cres-padi (nevem če sem prav napisal)upam da razumeš!

Originalna prednja šipca tonirana z nosilcem

Originalni z blatnik

Zadnji Givi kufer z nosilcem (dodatno ojačan)

Bočne Goratex torbe

Xenon luč (zasenčena)

Pokazovalec prestave

Šteker za polnenje baterije,navigacije,Gsm.itd.

Piščali proti divjadi

Karbonski nosilec za pijačo(bidon)

Podaljški za ogledala

Ps: mogoče sem še kaj pozabil ?

Popravljeno . Popravil Bremzer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok je, samo zanimalo me je, ker si napisal da je gor za 800 eur dodatne original opreme pa me je čudilo. Zdaj pa vidim da je še drugo namontirano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...je eksotična cena ja!:closedeyes:

..jaz sem mojega prodal sicer res precej hitro - začetku decembra 2009, ko je mel moped točno 2 leti in 3 mesece ter 32000, sicer z obema zanič gumama in potrebnim servisom za SKROMNIH 3000 €.! Evo.. tako se spusti cena!

Bil je pa F varianta z ABSom in original crashpadsi, dodal sem še celo zadnji kufer ter še en ponižan sedež.... moped je bil ravno iz garancije, servisna knjiga in vse b.p., odlično ohranjen vzdrževan, bil sem prvi lastnik.. Je pa bila punca, ki ga je vzela blazno zadovoljna in še letos sma se vidla kako se veselo vozi...

Sem ga dal pod ceno? Morda... a tistega švoh tisočaka, ki bi ga po kakem mesecu prodajanja ali s čakanjem na pomlad morda lahko iztržil sem v tem času že našparal...

ja, če pa maš voljo pol pač prodajaš in čakaš... :rolleyes: ...podobno bo tudi ko se bom naveličal Yamahe... pogledaš na net kako jih nekateri "držijo"...nastaviš za 500 ˇ€ nižjo... če oceniš da je kupec pravi, pa ko pride gledat pa še za enih 300 dol in MOPED ali AVTO je prodan! Vem kako je ko potencialni novi lastnik "skrempi" vse kar ima pa pride gledat svoj prvi pravi moped (600 ccm!), pa še kak stotak € mu fali... in pol se še v redu oblečt ne more...

...tako da z visoko eksotično ceno si ravno ne ustvarjamo motoprijateljev...:blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni,

zanima me vaše mnenje glede tega http://tinyurl.com/3w8zyxx kawasaki-ja? Se bi ga splačalo it pogledat?

Pa še to kako je s temi motorji se mi zdi da imajo vsi tako malo km? Ali se dejansko nič ne vozijo ali je tako enostavno preverteti kilometre na tem motorju?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

zanima me vaše mnenje glede tega http://tinyurl.com/3w8zyxx kawasaki-ja? Se bi ga splačalo it pogledat?

Pa še to kako je s temi motorji se mi zdi da imajo vsi tako malo km? Ali se dejansko nič ne vozijo ali je tako enostavno preverteti kilometre na tem motorju?

Mnenje na oko? Lepo ohranjen, malo kilometrov, zelo dobra cena.

Kolko se je vozil? Če gledaš, da ga ima 5 let in da je letno naredil 5000km v povprečju, je to spodnje povprečje. Mogoče je mel bolj za caffe racing ali krajše izlete oziroma za prosti čas.

Ni videti, da bi imel kje kakšne nosilce za kovčke ipd. (ok, lahko je imel torbe), kar morda kaže na to, da je bila to bolj lokalna vožnja? Ima crash padse, nima pa npr. dodatne šipice, ki je kar dobrodošla za "resno" vožnjo.

Pojdi pogledat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mnenje na oko? Lepo ohranjen, malo kilometrov, zelo dobra cena.

Kolko se je vozil? Če gledaš, da ga ima 5 let in da je letno naredil 5000km v povprečju, je to spodnje povprečje. Mogoče je mel bolj za caffe racing ali krajše izlete oziroma za prosti čas.

Ni videti, da bi imel kje kakšne nosilce za kovčke ipd. (ok, lahko je imel torbe), kar morda kaže na to, da je bila to bolj lokalna vožnja? Ima crash padse, nima pa npr. dodatne šipice, ki je kar dobrodošla za "resno" vožnjo.

Pojdi pogledat.

Hvala za mnenje. :OK:

Sicer je motor za kolega tko, da me je samo zanimalo, če kdo kaj več vidi oz. opazi da kaj nebi štimalo... Ogled je pa že dogovorjen. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!