Skoči na vsebino

Kawasaki ER6 N /F


flero

Priporočene objave

Jaz nisem prišel do roba na zadnji, niti nimam takšnega stila vožnje :)

No v nekem drugem testu sem tole zasledil... za nov model gre 2009+.

Vožnja je prijetna, nad 7000 v/min pa športna. Zelo športna. Tako športna, da mu športni bratranec na cestah, po katerih smo ga priganjali, ne bi mogel slediti. Predvsem zaradi boljše pozicije, ki je na tem motociklu veliko bolj pregledna kot na bolj športnih oblikah. Ob pretikanju v zgornjih mejah vrtljajev sprednje kolo nehote privzdigne in tako nazorno pokaže, kakšna dvoživka je lahko ta motocikel. Zanimiva je tudi ciklistika ter obraba pnevmatik po robu. Tako ob pretiranih nagibih sprednje kolo pride do samega roba, med tem ko ima zadnje kolo še nekaj malega prostora za nagib, kar je v nasprotju z večino drugih motociklov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Original na starem modelu so bile BT023. Pnevmatika kot da je iz plastike. Po 14k kilometrih na mojem se vedno zgleda, kot da sem jo prejsnji teden kupil. Moram zamenjati zaradi starosti.

Nekdo je pisal, da plastika trese. Na mojem novem je bilo isto za popi...t. Tista plastika med stevcem in okvirjem je sploh grozna. Resil sem z manjsimi ploscicami iz gume pod plastiko.

Zanimivo mi je bilo, ker je plastika skoraj nehala trest, ko mi je motor padel po tleh, in je desna stran plastike na boku pocila. Ko smo zravnali, je spet zacela trest. S poceno plastiko mi je bilo se najvecji uzitek peljat, ker je bila tisina, in sem dejansko slisal motor :headbang:

A kdo ve, kako se nastavi visino luci na starem modelu ER-6F? Nonstop mi folk nasproti blenda, dva sta mi pa ze zatezila iz avta naj dolgo luc ugasnem (ceprav ni bila prizgana).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Original na starem modelu so bile BT023. Pnevmatika kot da je iz plastike. Po 14k kilometrih na mojem se vedno zgleda, kot da sem jo prejsnji teden kupil. Moram zamenjati zaradi starosti.

Nekdo je pisal, da plastika trese. Na mojem novem je bilo isto za popi...t. Tista plastika med stevcem in okvirjem je sploh grozna. Resil sem z manjsimi ploscicami iz gume pod plastiko.

Zanimivo mi je bilo, ker je plastika skoraj nehala trest, ko mi je motor padel po tleh, in je desna stran plastike na boku pocila. Ko smo zravnali, je spet zacela trest. S poceno plastiko mi je bilo se najvecji uzitek peljat, ker je bila tisina, in sem dejansko slisal motor :headbang:

A kdo ve, kako se nastavi visino luci na starem modelu ER-6F? Nonstop mi folk nasproti blenda, dva sta mi pa ze zatezila iz avta naj dolgo luc ugasnem (ceprav ni bila prizgana).

Prednjo masko odvij snami kompletno z lučjo in boš našel kje se nastavi kajti v montiranem stanju boš težko našel in vrtel pravi vijak je pa odzadaj ablend(zasenčenega) reflektorja!!

Popravljeno . Popravil Bremzer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bremzer ma enega, samo ni za pametno ceno, pa še prva serija je :)

thanks za info, cepraw ne pomaga kj dost .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cao cao a kdo ve za kaksnega lepo ohranjenga er-6f da se prodaja pa seweda za pametno :grim ceno

Jaz bi prodal ženinega(ni pa nujno) samo kaj je zate pametna cena?? ta motor ima 18K kil. (garantirano)NIKOLI na tleh ER-6-N letnik 2006

kupljen v SLO redno servisiran,dodatne opreme za ca 800€ več info na GSM je v avtarju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi prodal ženinega(ni pa nujno) samo kaj je zate pametna cena?? ta motor ima 18K kil. (garantirano)NIKOLI na tleh ER-6-N letnik 2006

kupljen v SLO redno servisiran,dodatne opreme za ca 800€ več info na GSM je v avtarju.

hvala ampak iscem f model

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je že kdo blokiral to zverinco na 35kw? Če je kdo naj prosm napiše kje in pa za kakšno ceno. Hvala! :)

jst sm se pozanimov ker tut tak motor kopujem in blokada na 35kw z montažo te pride 130€ pri Trgomoto Krško ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst sm se pozanimov ker tut tak motor kopujem in blokada na 35kw z montažo te pride 130€ pri Trgomoto Krško ;)

Oo super,hvala! Tam sem si opremo za motor kupil :) zej pa našparat za er6 :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst sm se pozanimov ker tut tak motor kopujem in blokada na 35kw z montažo te pride 130€ pri Trgomoto Krško ;)

Hmm, je to sigurno prava cena? Katera znamka blokad je to? Štern v Kranju samo za blokado računa 180 € + delo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm, je to sigurno prava cena? Katera znamka blokad je to? Štern v Kranju samo za blokado računa 180 € + delo...

jst sm se po zanimvo kr kopujem er6 in mi je reku u trgomoto 130€ z montažo za znamko blokade pa nebi vedu ker me tut ne zanima rabem sam da piše v prometni 35kw ;) drgač pa štern mi je reku za yamaho xj6n sicer da pride 180€ + montaža...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TRGOMOTO krško, nudi za skoraj vse Kawasaki modele blokade na 25kW in ne na 35kW. Pa ne da govorim na pamet, sem spraševal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TRGOMOTO krško, nudi za skoraj vse Kawasaki modele blokade na 25kW in ne na 35kW. Pa ne da govorim na pamet, sem spraševal.

Jst sm spraševal prejšen teden koliko pride blokada 35kw za kawasaki er6n in mi je trgovec reku 130€ z montažo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno sem klical na trgomoto krško in se DA blokirati ta model na 35kw, blokada je drazja od 25kw blokade, cena je 280€

Hehe, res je... Sem bil v času tvojega klica ravno pri njih v delavnici na rednem servisu z mojim... Slišal s prve, da drži, kot si napisal... Je pa gospa s trgovine še posebej povedala, da sprašuješ za na forum :lol:

BTW, če pa kupiš novega pri njih, ti pa blokado "šenkajo"...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe, res je... Sem bil v času tvojega klica ravno pri njih v delavnici na rednem servisu z mojim... Slišal s prve, da drži, kot si napisal... Je pa gospa s trgovine še posebej povedala, da sprašuješ za na forum :lol:

BTW, če pa kupiš novega pri njih, ti pa blokado "šenkajo"...

Haha resno? Nov je mal predrag, bom kupu kak 06/07 letnik, pa bi pol kupu, ce bi se dal dobit sprednjo masko pa zaromet od 2010 letnika. Ker je ful lepsa :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz imam letnik '07, 45k prevoženih, nikoli nobenega problema, redno servisiran, v prometni blokada 25kW, drugače odprt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav!

Jst mam pa en problem s temle motorčkom...

Je letnik 2008 imam 32.000 prevoženih.

OK k problemu.

Pri obratih od 6500 - pa do konca mi motor pri pospečevanju "cuka". Pospešek ni konstanten, motor normalno hitro pospešuje samo cuka.

Tudi če vozim recimo pri 7500 obratih vožnja ni mirna ampak cuka ko pa spustim recimo na 4-5000 pa se lepo pelje...

Kaj bi to bilo?

Zračni filter?

Bencinska pumpa ali filter?

Računalnik?

Ima kdo kako podobno izkušnjo?

LP,

G

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

er620122.jpg

Prenovljen model za 2012?

- deljen sedež

- malo bolj "resna" zadnja nihajka po vzoru versysa

- izpuh po vzoru z1000

- nova maska in očitno tudi armaturka po vzoru z1000

- nova kozmetika

Evolucija v pravo smer, če je slika prava :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!