Skoči na vsebino

Kawasaki ER6 N /F


flero

Priporočene objave

Jap sem bil pri Elisi na rednem servisu...

Problem je bila veriga... Zdej ko je nova gor je to to...

No pa sej je dolgo zdržala :)

To si imel pa res neenakomerno raztegnjeno, da je tako nagajalo, da si znatno občutil.

Tudi pri svoji opažam, da je neenakomerno raztegnjena, na servisu mi jo je našpanal in opozoril na to, rekel pa da še ni potrebe po menjavi. Med vožnjo ni še nekih težav.

Vendar bom menjal po sezoni, ni velik strošek, kilometri pa so tudi že "pravi".

Mogoče je smiselno namestiti malo močnejšo iz serije. Kaj si dal gor? zdaj imam d.i.d. 520 (ne vem katera serija)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prodam kawasaki er6-n letnik '07, 10k kilometrov, v prometni blokada 25kW, drugače odprt. Novo krmilo, 2 nova sedeža, nove ročke od sklopke in sprednje zavore,...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prodam kawasaki er6-n letnik '07, 10k kilometrov, v prometni blokada 25kW, drugače odprt. Novo krmilo, 2 nova sedeža, nove ročke od sklopke in sprednje zavore,...

Po novem zakonu z A2 ni vozen?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

je en,ampak z blokado....kolikor jz vem.... :closedeyes:

a mogoče ve kdo za koga, da prodaja er6 n ?

Preberi par postov nazaj, jaz prodajam ženinega ! Prevoženega ima ca 18K kil. nikoli paden in ima za 800 € dodatne opreme,servisna knjiga,kupljen v SLO.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, pa je nov model zunaj.

new-2.jpg

Zadeva ima nov okvir, zadnja nihajka je še vedno na videz "neresna".

new-4.jpg

S te strani zgleda še kar zanimivo, z druge pa je kot na "kolesu". Škoda.

new-6.jpg

Nova, luč, maska in cockpit, precej bolj pododna konkurenci, ampak ok, dokaj ostra.

Tank je 2cm višiji, ima 0,5l večjo kapaciteto (16l), tudi sedež je 2cm višji.

Malo spremenjeno vzmetenje, očitno je abs serijski (ABS serienmäßig) = zelo pozitivno, verjetno je not tisti novi Boschev sistem, N model je sedaj težak 206kg.

Izpuh je nov, za moje pojme ne več tako "zanimiv" kot v osnovi, po podatkih naj bi elektronika prinesla več navora pod 7000 obratov. Po podatkih na kawasaki.de ima nov modelo celo manj navora in sicer 64Nm pri 7000 obratih, stari pa je imel pri istih obratih 66Nm.

new-8.jpg

Armaturka nova oziroma spet vračanje na prvi model.

new-10.jpg

Izpuh je norma Euro III.

Nove plastike, sprednji smerokazi so sedaj izven stranskih plastik.

Skratka, zadeva je kar spremenjena, največji plus je po moje serijski abs, ostalo pa je evolucija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo spremenjeno vzmetenje, očitno je abs serijski (ABS serienmäßig) = zelo pozitivno, verjetno je not tisti novi Boschev sistem ... /quote]

Ja če si tole pobral iz kawasaki.de lahko pomeni, da bo za njihovo tržišče serijski (pa verjetno še kje) ... Pri nas pa bo spet DKS po ustaljeni praksi uvažal ohne ABS, za verzijo z ABS pa bo treba doplačati (kot je to bilo do sedaj).

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje se motiš, opcije brez ABS sploh ne bo. To so že napovedovali ob testiranju novega abs Bosch sistema. Do sedaj je bilo pač možno kupiti brez absa, tudi v Nemčiji, nov model pa očitno ne.

http://www.avtovizij...-motocikle.html

http://www.motoblog....generazione-9/4

Kaj pa je to takšnega danes serijski abs?

Tudi novi vstrom ima serijski ABS in ga pri nas brez tega ne bo mogoče kupiti, ker preprosto takšnega modela ni, ali?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje se motiš, opcije brez ABS sploh ne bo.

Agregat je u svojoj osnovi isti te i dalje razvija dostatnih 72 KS pri 8.500 okr/min, s time da u Kawaskiju tvrde kako je sada elastičniji na nižim i srednjim brojevima okretaja. I dok je težina osnovnog modela porasla za 4 kg, te sada iznosi 204 kg, mjereno sa svim tekućinama, verzija s potpuno novim ABS-om se udebljala samo 2 kg i broji ukupno 206 kg, pri čemu treba spomenuti da je istovremeno korisna nosivost porasla sa 180 na 200 kg.

VIR: Motopuls (Hr)

BTW: teža je pa kar velika za 2 cilindra; mislim da je toliko težka yamaha xj6 s štirimi cilindri ...

Popravljeno . Popravil Fazer03
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imaš prav, v Nemčiji je ABS serijski, v Avstriji pa ne, je na voljo kot si napisal verzija 204kg in 206kg :)

To je teža Fahrberajt, ki je enaka XJ6, ki ima 205kg.

Ima 650ccm, xj6 600ccm tako da.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni osebno zelo lepo oblikovan in je s to potezo tudi prišel v zelo zelo potencialnega kandidata za spomladanski nakup. Čeprav sem bil skoraj 100%, da bo prišla XJ6, me je ta Kwak presenetil. Celo F verzija me je začela intenzivneje zanimati. škoda le da nima 100 KM, kot npr. Hornet. V glavnem čakam na cenik 2012 :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hondini konji so pri 12.000 obratih tak da (pri kawi pa pri 8500)

Er6 ima celo malo več navora od honde in to pri bistveno nižjih obratih , že pri 7000, Honda pa pri 10.500.

Tako da razlike praktično ni, dvovaljnik zaradi tega celo lepše vleče. Yamaha pa ima najmanj navora v primerjavi s tema dvema. Dejansko pa je to vse "isto" v tem rangu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da je Yamaha 4 valjnik, me zanima kakšna je razlika med tema motorjema (tako čisto na hitro)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi Honda ima 4valje.

4valjnik je pač bolj mirnega teka, manj vibracij. Performanse pa so med tema dvema dokaj podobne (to je vse ista klasa). Tako da, če ti je všeč bolj Yamaha, vzameš Yamaho, tu ni dileme, ali Hondo ali Kawasakija. Med njimi so nijanse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že "stari" F, ki sem ga vozil dobri 2 sezoni (32000 km!) je bil za vsakodnevno dinamično vožnjo bistveno bolj živajnejši od 98-konjske fazerice, kateri se je "utrgalo" šele pri 10000, ko so F že pošle moči. V praksi je to pomenilo živahnejšo vožnjo vse do 160 kmh, od tam dalje so postali šele "konji" pomembni... prej dominira navor dvovaljnika..

Pa še en test, da se boš lažje odločal:

http://www.motorevija.com.hr/test/Nakedi_srednje_klase

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst mam trenutno 36.000 na F modelu, letnik 2008. Super motor, dogajat se začne pri 7000 obratih. Vozim se sam ali z sopotnico, brez problema prehitevam res pa je da je treba mal dol šaltat, sam če rad šaltaš :) ni panike.

Moti me da trese (od 2009 modela dalje nič več) in pa maska je bolj cheap sestavljena. Drugače pa F model 2012 letnik superca! Mogoče zamenjam, sam ne vem če ne bi raje kakega 4-valjnika. Tale včasih malo preveč cuka pa tud po mestu je bolj rukarska vožnja če nimaš vsaj 3000 obratov...

Je pa definitivno več plusev kot minosov, tudi kar se vzdrževanja tiče ni problemov, akumulator bo že 4 leto BP je pa res, da ga vozim na servis tko random med 6000-8000 kilometrov...

Popravljeno . Popravil GregaSLO
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No same vibracije in več prestavljanja me niti najmanj ne bi motile, saj sedaj vozim enocilindraša, kjer je to veliko bolj opazno. še bolj sem srečen, če je več prestavljanja, kajti Honda (v avtošoli) se mi je zdela prav zaradi tega nezanimiva. Že v mestu si se lahko vozil v 5. prestavi in je bilo že skoraj podobno skuterju. Prestaviš doma v 5. in se pelješ na drugi konec SLO :D

Prebral sem tudi test, ki ga je prilepil @ferek, pa sem le še bolj zmeden. Čakam raje na pomlad, preskusim motocikle in nabavim najboljšega kandidata.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!