ferek Objavljeno Oktober 21, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2011 Čakam raje na pomlad, preskusim motocikle in nabavim najboljšega kandidata. He he he... potem boš šele zmeden... ker boš z vsakim naredil premalo km, da bi ugotovil kaj ti odgovarja...ko boš s "tazadnjim" odvozil, se prvega ne boš več spominjal... Ninč 1
Fazer03 Objavljeno Oktober 21, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2011 Tale včasih malo preveč cuka pa tud po mestu je bolj rukarska vožnja če nimaš vsaj 3000 obratov... Pri hiši je bil prvo ER 6n, sedaj je pa Xj 6. Tako lahko naredim primerjavo: kot je zgoraj napisano, je res. In za njo je Yamaha neprimerno boljša, ker je na 4.cilindre. Tisti agregat od kawasakija je res precej robat in pod 3000 obr. popolnoma neuporaben. Mestna vožnja je zato bolj neugodna, ker si moraš kar naprej pomagat s sklopko. Yamaha pa lepo spelje z mesta in potem zelo linearno vleče skozi vse obrate. Moj nasvet bi bil, da res probaš oba "kandidata", potem se pa odločiš. Ninč, matcat in DAMI34 3
Snečer Objavljeno Oktober 21, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2011 To s sklopko mi je "novo" Jaz bi rekel da je največja razlika pri pojemku moči ko spustiš gas, er6 dobesedno zavre. Ta stvar je skoraj bolj moteča.
Drion Objavljeno Oktober 21, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2011 Moje pobožne sanje so, da si na pomlad nabavim F različico. Po možnosti model 2009, če bo kaj rabljenega takrat. N-jev je malo morje, F pa sem le 3 rabljene zasledil so far
GregaSLO Objavljeno Oktober 26, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2011 (popravljeno) Mogoče bom jaz prodajal F letnik 2008 in skoču na 2012 Popravljeno Oktober 26, 2011. Popravil GregaSLO
LooLekSLO Objavljeno Oktober 26, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2011 Imaš zato kakšen poseben razlog ali bi le rad "osvežil" garažo?
GregaSLO Objavljeno November 2, 2011 Opozori Objavljeno November 2, 2011 Hojla! Sori za pozen odgovor... Ne ni posebnega razloga, v bistvu sem se odločil da ga celo še obdržim vsaj še eno leto Mika me novejši model zaradi izgleda in manj tresenja, drugače pa ja, osvežitev bi bila dobrodošla Nimam pa kej rečt za ta moped... Sicer ga redno vzdržujem ampak res nikakršnih problemov, zato sem se tudi odločil za še eno leto z njim
MI5Ek Objavljeno November 20, 2011 Opozori Objavljeno November 20, 2011 Če koga slučajno zanima, se prodaja ER-6n metalik črne barve, l.2009 z Arrow karbonskim izpuhom. Sem 1. lastnik, SLO motor. Ostale info na ZS. Razlog prodaje je nakup močnejšega motorja.
MI5Ek Objavljeno Januar 19, 2012 Opozori Objavljeno Januar 19, 2012 Če koga slučajno zanima, se prodaja ER-6n metalik črne barve, l.2009 z Arrow karbonskim izpuhom. Sem 1. lastnik, SLO motor. Ostale info na ZS. Razlog prodaje je nakup močnejšega motorja. Spremembe na motornem kolesu: - karbonski ispušni lonec Arrow - homologirano - BMC športni filter - prikazovalnik prestav Healtech Electronics GIpro - Evotech Performance nosilec registerske tablce - Evotech Performance črna mrežica hladilnika - LED tonirana zadnja luč - tonirani prednji in zadnji smerniki - BCS ogledala - original Kawasaki podaljški ogledal - odstranjen napis ER-6n - stranski sopotnikovi držali zamenjani z okrasnima pokrovčkoma - nosilni valjčki dvigalke zadnjega kolesa Nujno, če bi slučajno koga zanimalo.
Coban Objavljeno Januar 20, 2012 Opozori Objavljeno Januar 20, 2012 Spremembe na motornem kolesu: - karbonski ispušni lonec Arrow - homologirano - BMC športni filter - prikazovalnik prestav Healtech Electronics GIpro - Evotech Performance nosilec registerske tablce - Evotech Performance črna mrežica hladilnika - LED tonirana zadnja luč - tonirani prednji in zadnji smerniki - BCS ogledala - original Kawasaki podaljški ogledal - odstranjen napis ER-6n - stranski sopotnikovi držali zamenjani z okrasnima pokrovčkoma - nosilni valjčki dvigalke zadnjega kolesa Nujno, če bi slučajno koga zanimalo. Vse to dol poberi,namontiraj nazaj originale in mi javi ceno ! SF 1
SpiZek Objavljeno Marec 7, 2012 Opozori Objavljeno Marec 7, 2012 Morda kdo prodaja izpuh (neoriginalni) za ER 6n letnik 2006?
Bremzer Objavljeno Marec 9, 2012 Opozori Objavljeno Marec 9, 2012 Včeraj sva se poslovila z ženo od njenega ER-6-N V garažo pride Maja nov F- 800 ST z vso razpoložljivo dodatno opremo !
Snečer Objavljeno Marec 13, 2012 Opozori Objavljeno Marec 13, 2012 Včeraj sva se poslovila z ženo od njenega ER-6-N V garažo pride Maja nov F- 800 ST z vso razpoložljivo dodatno opremo ! Dolgo si ga prodajal. Za koliko sta se ga rešila? Neke velike razlike ne bo glede na novega a ne.
Snečer Objavljeno Marec 20, 2012 Opozori Objavljeno Marec 20, 2012 Za info, če bo kdo še menjaval: Original ketna d.i.d (model vx, najšibkejša) mi je zdržala 28k km (precej zmerna vožnja, polovico v dvoje). Ni še bila čisto raztenjena, vendar je bila precej neenakomerno raztegnjena, tako da je bila vožnja kar moteča. Zamenjal sem jo z d.i.d verigo, ZVM2-X (najmočnejši model), cena za set je bila v Nemčiji 116,00 EUR (zobnniki 1a klasa, zraven členek za zanetat). Pri nas ne vem kakšne cene imajo, najbrž precej višje. Za primerjavo: Louis ima set d.i.d ketno za 119 EUR, vendar najšibkejši model VX, na kettenmax.de imaš takšen set za 80 EUR. ------------------- Original svečki NGK laser irridium model cr9eia sta bili tudi že precej zdelani. Če bo kdo kupoval, naj si jih naroči preko ebaya (co.uk), v Angliji so za male pare, 2x cenejše kot pri nas. http://www.ebay.co.uk/itm/NGK-Spark-Plug-Iridium-CR9EIA-9-x1-6289-KAWASAKI-650-ER650-A7F-C9F-ER-6n-/120858232082?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1c23b64512
SF Objavljeno Marec 20, 2012 Opozori Objavljeno Marec 20, 2012 ...vendar je bila precej neenakomerno raztegnjena, tako da je bila vožnja kar moteča. Si jo mogoče čistil z bencinom ali chain cleanerjem?
Snečer Objavljeno Marec 20, 2012 Opozori Objavljeno Marec 20, 2012 1x s chain cleanerjem, ker sem ga slučajno kupil (Castrol), z bencinom pa ne. Sicer pa kolikor jaz razumem, se ketna raztegne zaradi fizike, ker postanejo valjčki ovalni. Pač "švoh" model je bil gori, saj vidim, da je en uporabnik v prejšnjih postih tudi menjaval pri isti kilometraži.
Bremzer Objavljeno Marec 20, 2012 Opozori Objavljeno Marec 20, 2012 Dolgo si ga prodajal. Za koliko sta se ga rešila? Neke velike razlike ne bo glede na novega a ne. Nevem kako ti to gledaš! ! motor bo fabriško znižan za 8 cm na 76 cm,spremenjena ciklistika,krajši prednji teleskopi,krajša zadnja vilica in amortizer,pot.računalnik,ABS,gretje ročk,led žmigavci,skoraj 50% več navora,+ 150 ccm,+13 Ps,najbolj pa mi je všeč jermen ! !
SF Objavljeno Marec 20, 2012 Opozori Objavljeno Marec 20, 2012 (popravljeno) Ne, uničil si jo s pranjem. Tole sem ti ravnokar prilepil v eni drugi temi, pa naj bo še tu, ker bo ta informacija še komu prav prišla... Če bi bili valjčki ovalni samo zaradi obrabe, bi bili enako obrabčjeni po celi dolžini verige. Ker si jo pral s sprayem, si nekje izpral več, nekje pa manj masti. Nazaj bi jo spet namazal samo s kuhanjem, kot se je to delalo včasih... Ampak ko pa po "čiščenju" spet namažeš pa se mazivo spet "penetrira" a ne? A ni namen čistila, da razredči in stopi svinjarijo ter s tem tudi staro mazivo. Nekaj malega penetrira samo, če je veriga topla. Večji kompaktni delci itak odletijo, ko se veriga segreje in se spremenijo reološke lastnosti masti na verigi. Namen chain cleanerjev ni, da bi čistili verige, ampak da bi očistili tisto, kar je mast ki jo veriga meče okoli umazala! Ime teh čistil je namenoma zavajajoče, ker proizvajalci verig na ta način več prodajo. Torej še enkrat... VERIGE SE NIKOLI NE PERE. (pika) Če vam čiščenje verige svetuje vaš mehanik, ga nemudoma zamenjajte! Popravljeno Marec 20, 2012. Popravil SF
Slyder Objavljeno Marec 20, 2012 Opozori Objavljeno Marec 20, 2012 a že ima kdo tanov model? Jst mam naročenga, rekl so da ta tedn pride (sre, čet), tko da čez par dni, kumi čakam Je pa to drugi prodan F v slo, če sm prou razumeu prodajalca, prvega je kupla ena punca, sam ma blokeranga na 35kW rosse20 1
Snečer Objavljeno Marec 20, 2012 Opozori Objavljeno Marec 20, 2012 Ne, uničil si jo s pranjem. Tole sem ti ravnokar prilepil v eni drugi temi, pa naj bo še tu, ker bo ta informacija še komu prav prišla... Če bi bili valjčki ovalni samo zaradi obrabe, bi bili enako obrabčjeni po celi dolžini verige. Ker si jo pral s sprayem, si nekje izpral več, nekje pa manj masti. Nazaj bi jo spet namazal samo s kuhanjem, kot se je to delalo včasih... Nekaj malega penetrira samo, če je veriga topla. Večji kompaktni delci itak odletijo, ko se veriga segreje in se spremenijo reološke lastnosti masti na verigi. Namen chain cleanerjev ni, da bi čistili verige, ampak da bi očistili tisto, kar je mast ki jo veriga meče okoli umazala! Ime teh čistil je namenoma zavajajoče, ker proizvajalci verig na ta način več prodajo. Torej še enkrat... VERIGE SE NIKOLI NE PERE. (pika) Če vam čiščenje verige svetuje vaš mehanik, ga nemudoma zamenjajte! Čisto možno, da mogoče vse kemikalije ne koristijo verigi, a sem prepričan, da je problem v samem modelu verige (VX 520), ki ni tako močna. Verige pa nisem pral, ampak čistil kot je v service manualu Poglej si za svoj motor, ki ima slične performanse, gori imaš ketno 525 že v štartu.
znj Objavljeno Marec 20, 2012 Opozori Objavljeno Marec 20, 2012 Slišal sem govorice, da je ER6 zanič oz. nekaj v zvezi z vodljivostjo, cheap okvirjem, slabimi komponentami itd...koliko je v tem resnice? Nočem začenjati kakšne vojne v stilu Kawasaki ER6 rulzzz itd..zanimajo me dejstva. Peljal ga žal še nisem, ampak po obliki me ne zgleda švoh. Že vnaprej hvala za odgovore
Bremzer Objavljeno Marec 20, 2012 Opozori Objavljeno Marec 20, 2012 Slišal sem govorice, da je ER6 zanič oz. nekaj v zvezi z vodljivostjo, cheap okvirjem, slabimi komponentami itd...koliko je v tem resnice? Nočem začenjati kakšne vojne v stilu Kawasaki ER6 rulzzz itd..zanimajo me dejstva. Peljal ga žal še nisem, ampak po obliki me ne zgleda švoh. Že vnaprej hvala za odgovore Ne poslušaj trače motor za ta denar je enkraten ! ! Sicer pa kot VEDNO vsak svojga hvali.Pri hiši je bil od leta 2006 do prjšnjega tedna prodan z 17K Kil. in veliko dod.opreme za 3,4K€ žena je hotela novega z ABS-om no pa sem jo le prepričal in sva naročila F-800 ST.
Snečer Objavljeno Marec 20, 2012 Opozori Objavljeno Marec 20, 2012 Prva verzija do 2009 je imela npr. hladilnik izjemno občutljiv, pojavljale pa so se tudi napake pri varu, kjer je vpet motor na okvir. Je lahko počil. V verziji 2 so te zadeve odpravili. Govorice glede vodljivosti me čudijo, to prvič slišim, "govorice" glede vodljivost so prav nasprotne, ker je lahek in ima kar nizko težišče + položaj sedenja, kratka medosna razdalj, je vodljivost "idealna". Glede motorja še nisem zasledil, da bi bilo kaj narobe zaradi komponent, saj ta agregat je preizkušena zadeva, dejansko evolucija iz er5, povečana 650kubikov. Po moje je za to ceno, ki se prodaja kvaliteta povsem zadovoljiva, jaz nekih pomanjkljivosti na seriji 2 nisem opazil. Bodo še drugi kaj več povedali, če je bilo kaj.
rosse20 Objavljeno Marec 20, 2012 Opozori Objavljeno Marec 20, 2012 Jst mam naročenga, rekl so da ta tedn pride (sre, čet), tko da čez par dni, kumi čakam Je pa to drugi prodan F v slo, če sm prou razumeu prodajalca, prvega je kupla ena punca, sam ma blokeranga na 35kW super. bo kakšna slikca za nas firbce? meni se ta letošnji ful dopade (govorim o n verziji), samo o menjavi še ne ramišljam
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se