Skoči na vsebino

Kawasaki ER6 N /F


flero

Priporočene objave

Če pa bi tale moped bil 4 valjni bi bila pa totalna zmaga....

Sej to je edino kar mi ni preveč všeč... Vožnja po mestu med 1500-2500 obrati zna cukat dokler se ne navadiš.

Kako bi šele cukal 4valjnik...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako bi šele cukal 4valjnik...

Ja kako neki bi cukal - dvakrat toliko kot sedaj - logično, ne? Sicer pa ko se motor dobro ogreje, postane tudi sukanje zanemarljivo.

Se pa strinjam tudi, kar pravi GregaSLO - ni motor samo za začetnike. Moj je letnik 2008 in malo me ima, da bi ga zamenjal, ampak spet kar za er6f, samo za model '12. Mogoče se to čudno sliši, ker s(m)o Slovenci na splošno usekani na to, da "konjev" ni nikoli zadosti, ampak sem pač ugotovil, da ne rabim več (torej močnejšega in/ali večjega), ker mi teh 650 ccm in na okroglo 70 KM čisto zadošča. Za po mestu je superca, po odprti cesti mu pa tudi nič ne fali. Je pa res, da se avtocestam načeloma izogibam, ker sed mi zdi tam vozit brez veze. Ampak če je treba na AC, pa tudi ni problema, ker lahko itak brez kakršnih koli problemov vozim tako, da krepko presegam max dovoljeno hitrost - tudi če sva na mopedu dva. In to je cca pol mojih voženj. In mimogrede, tudi zadnji del sedeža za "mojo" je OK - vsaj tako sama pravi.

Mogoče bi bilo drugače za neke res daljše fure v dvoje (po km in po času), ko bi moral moped bolj naložit, pa bi verjetno če drugega ne čudno zgledal - ker je pač malo manjši od raznih V-Stromov in podobnih. Ki pa so itak druga kategorija mopedov...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri teh cenah bencina je nemenjava modela sploh še bolj smiselna :)

@Efendi: sem prišel do enakih ugotovitev kot ti.

No, vsaj še nekdo. Ker jih ni malo, ki ne morejo zastopit, zakaj mojega er6f nočem zamenjat za nekaj bolj "konkretnega". Pa jim ne morem dopovedat, da naj mi razložijo to "konkretnost".

Po hitrosti? Če v 5 sekundah letiš 100 km/h, je to že na nivoju raznih Ferrarijev ipd. Z avtom pridem do 100 v cca 7 sekundah, pa se večina strinja, da paše med hitrejše in me noben ne sprašuje, kdaj bom nabavil kaj hitrejšega. In kaj pol fali mojemu mopedu?

Aja - mogoče velikost? In kaj naj z neko veliko zadevo delam po mestu?

Pa še vse manj motorjev te velikosti (al pa kategorije) je, ki ne bi imeli sedež za sopotnika(co) eno nadstropje višje od mojega.Namreč jaz res ne vidim pravega smisla v tem, da si jo za na furco oprtam kot nahrbtnik. Saj ne grem v hribe...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu ima 3,74s od 0-100 km/h.

Za moje potrebe in izlete in kar se letno prevozim (v povprečju okoli 10k km) ne vidim prav nobene potrebe po menjavi.

Tudi z dvema se da lepo "potovati", če pač par ni prevelik za sam motor.

Seveda vse pri motorju ni idealno, a perfomanse so zadnja zadeva, ki bi motila. Je pa res, da kawasaki pri vsaki novi verziji popravi pomanjkljivosti.

Edina stvar, ki bi jo "popravil", je malo bolj udoben sedež, a tudi to se da urediti z dodatno opremo (dobi se gel sedež). No tudi brez njega 700km na dan ni nek problem.

Zadeva mi generalno ustreza, kupil sem novega in mislim da ga bom mel "evig", potem pa bomo videli.

Najslabše je, ko te "ulica" prepričuje kaj ti ustreza in kaj moraš voziti :)

p.s.

Ko sem nabavljal, sem šel v trgovino po Z750, že sedel in se pripravljal na transakcijo, nakar sem zagledal manjšega brata (ravno nov model 09) in zadeva se mi je takoj dopadla. Pa še smešno ceno je imel.

Popravljeno . Popravil Snecer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pravzaprav bolj kot sedež "motita" dve stvari: ena je to, da se ne da enostavno spremenit višine svetlobnega snopa in mi potem kadar sva na mopedu dva, ponoči blendajo ker so prepričani, da vozim z dolgimi lučmi. Nikjer (niti na ene par tujih forumih) še nisem zasledil odgovora na to. Zgleda da so fantje pri kawasakiju na to malenkost pozabili...

Drugi štos pa je, da so vzvratna ogledala tovarniško na prekratnih pecljih in imam med vožnjo fantastičen razgled predvsem na moje komolce.Moram nabavit ogledala na podaljšanih pecljih. Ampak vedno nekako pozabim na to. Očitno me ne moti zadosti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kateri model imaš, vendar na 09 se da žaromet hitro spustiti (model n), iz strani s križnim izvijačem imaš nazoban kolešček, malo zavrtiš v pravo smer in je spuščeno/dvignjeno, če imaš torej izvijač v žepu, lahko v trenutku opraviš :) Je v manualu tudi opisano.

Ogledala tudi res niso idealna, malo tudi vibrirajo, vendar se da tako nastaviti, da poleg komolcev vidiš še cesto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kateri model imaš, vendar na 09 se da žaromet hitro spustiti (model n), iz strani s križnim izvijačem imaš nazoban kolešček, malo zavrtiš v pravo smer in je spuščeno/dvignjeno, če imaš torej izvijač v žepu, lahko v trenutku opraviš :) Je v manualu tudi opisano.

Ogledala tudi res niso idealna, malo tudi vibrirajo, vendar se da tako nastaviti, da poleg komolcev vidiš še cesto.

imam er6F 2008, verjetno narejen tik preden so prešaltali na model '09 (prva registracija bila 2009), torej z oklepom in ni teorije da prideš enostavno do žarometa. Je malo bolje, če je vzmet trše nastavljena in se zadaj manj pogrezne, samo je potem na daljši furi malo bolj "naporno" za tazadnjo. Je pač treba večkrat "na kavo".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...zgolj da podkrepim tole debato... kar se sedeža tiče sem na daljših furah zadevo podložil z dormeo poušterčkom - super se je obneslo... Kar se performans tiče, sem se z er-6 vozil gotovo bistveno hitreje kot s sedanjo XJR (lahkotnost me je kar malo silila k divjanju)... Avtocesta? ER-6 f stabilen, števec je pokazal celo 220 (N varianta - kolegova, okrog 200)... sedanji XJR od 170 kmh dalje začne "opletat", da te je groza (razlog je šajba ali kufer) - pač aerodinamika... Bremze so na XJR sicer boljše, a na er-6 sem ob bremzanju manj "študiral" - ABS... Kaj sem pravzaprav z menjavo pridobil? Dejansko samo večjo mero udobja (zica ne treba več podlagat), obilo prostora za sopotnico (čeprav se večinoma vozim sam) in res enormni navor za lenarjenje in lagodnejša potovanja z obilo prtljage... pa kot že rečeno - zdaj se s 1300 ccm vozim počasneje kot sem se s 650.. tako da o "performansah" nikar jamrat... sicer se pa probajte na Golico ali Marijo reko #zalimat za kakega 600 sportaka - NE BO vam ušel... navor dvovaljnika dela svoje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, Ferek, drži. Če bi hotel kaj več v smislu "več prostora in udobja zanjo" bi moral prešaltat na kaj dimenzijsko večjega. Pa mi ni treba, ker pravi, da se počuti čisto OK (jaz pa tudi). In pri vsem tem bi se vozil pa še vedno bolj ali manj tako kot sedaj. Ali pa, kot praviš, še tako ne več...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo jst sm dons naredu prvo mal "daljšo" furco cca 200km (ni blo prej nč časa), iz lj pa čez ride do mal naprej od postojne pa nazaj grede še hitra furca na rakitno iz vrhnške strani pa nazaj v lj :grim Blo je zakon, tok ga je sedl po dougm cajtu, sicer neki ful toplo ni blo, v kšnih senčnih delih je blo kr mal mrz ampak ni blo krize, motoristov pa tud nism prou dost srečou, ride pa omv prazna, na rakitni sm pa clo ene 2 motorja srečou.

Drgač pa motor zakon, navora ogromn, sicer ga še ulavfavam tko da je moje furanje tm od 3-5k obratov pa parkrat tm do 6k max ampak že tle v nizkih obratih ma ful navora se sploh ni problem pelat z 3-4k rpm v klanc. :OK: Sicer nism neki pretiravu glede na to da ga še nism čist navajen ampak tud v ovinke ful lepo pada, res se je užitk furat, pozicija je zlo taka touring kar po moje zlo fajn pride za kšno dalšo furco (pa še šipco se da po višini nastavlat). Edino kar sm do zdj opazu da mi mal manka je temperatura olja, kar nikjer ne kaže oz. je samo ena lučka če je kj narobe, pa kšna temperatura zraka tud nebi škodla, glede na to da je še plc na zaslončku :P Zaenkrat je avg. poraba cca. 4,6l/100km to je blo neki mestne vožnje neki pa tko. Vrjetn bo pol k ga nom več ulavfavu še za kšne 0,5l več :) evo še ene par slikc v akciji:20120402142501.jpg20120402142513.jpg20120402153105.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo

Imam težavo z er-6n.

Teževa je sledeča,motor,ko je mrzel noče delat pod "štandgasom"tudi vžgati ga je potrebno z dodajanjem plina.Ko se pa malenkost segreje je pa v redu.Je imel kdo podoben problem?Za vsak odgovor,mnenje bom hvaležen.

Lp S

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi mel vplinjače bi rekel zamašena ˝sekundarna˝ diza oz. diza za prosti tek + kanali za čok-se pravi spucat vplinjače. Direktnega ubrizga pa ne poznam prov dobro :),...

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšen servo? :blush:

Servo, ki ob hladnem zagonu nekoliko odpre gas, poviša obrate (cok na starejsih motorjih). Ko prizges hladen motor nekaj casa deluje na visjih obratih kot je stantgas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No no,to ne dela,moram sam dodajat plin če ne ugasne.

Motor mora na delavniški računalnik in bo pokazalo napako.Lahko je več stvari - inputov ki da računalniku podatke za nastavitev prostega teka pri hladnem motorju npr:termo tipalo temp.motorja,termo tipalo zunanje temp.,potenciometer položaja lopute vplinjača itd. odvisno od vbrizgalnega sistema lako je problem tudi z autputi npr,da neda pravega podatka za prosti tek sam računalnik,lali ne določi dovoljno količino goriva za prosti tek ali napačen položaj motorčka za prosti tek (takoimenovani stopenjski motorček)ni pa to nikakršen SERVO !!!

Ps; vsi ki vozite-vozimo motorje z elektronski vbrizgom se moramo sprijazniti s tem,da pri skoraj vsaki najmanjši napaki mora motor na servis na delavniški računalnik.Tudi sam sem imel napako,da mi je vroč motor vgašal po prvem posegu se je napaka takoj ponovila nakar so mi naložili novejši softver od takrat do danes laufa že 5 let brez kakršnih koli problemov !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam z Bremzerjem... Nimaš kej druzga...

Drugač pa ja, priznam, hotu sem jit na 4 valjnika kako hondico CBR 600F mi nekak podobno deluje kot moj er6F, tud probal sem že in je manj cukanja tresenja itd...

Samo po drugi strani pa mi trenutno žre 4.5 do 5l z sopotnico ob vožnji na izi seveda... Ni problem AC, na regionalki sledim vsakemu cestaku za šalo malo. Kakšnega še nažgem samo tja

do 120-140 km/h pol gredo pa mimo mene, pač več konj in močnejši motorji...

Sem se pa odloču da ne menjam :wub:

Pa še servisi so dokaj ugodni, pa ketna mi je zdržala 36.000 km itd...

Super stroj, samo novejši modeli so mi pa še bolj všeč, tak da se ne bom čudil, če bom zamenjal za novejši model :010

Aja, kaj pa ulica pravi da naj vozim me pa boli ketna, vozim se zarad sebe ne zarad ulice :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz tudi mislim, da je potreben obisk servisa, ker sam to težko odkriješ, možnosti pa je lahko veliko, od banalnih, do resnih.

Sicer pa imaš za štandgas vijakec, ki ga lahko obračaš s prsti in ustrezno prilagajaš, vendar to ni rešitev, ker ko je hladen je štandgas itak višji kot so že napisali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi zdi da je kar precej takih, ki imajo er6-f/n ful zadovoljnih s svojim mopedom, tisti, ki ga pa nimajo več,ker so prešaltali na kaj močnejšega, se ga pa spominjajo z nostalgijo... :OK:

Bo mogoče počasi čas da se sestavi (če že ni) ena sekcija ali kaj podobnega na to temo...v stilu Z-jevcev itd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe jaz sem za!

Samo verjetno nas je bolj malo :)

Pa verjetno bomo imeli dosti več nežnejšega spola med nami ko mi pravijo da je to

bolj motor za punce (višina pa to) :)

Popravljeno . Popravil GregaSLO
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe jaz sem za!

Samo verjetno nas je bolj malo :)

Pa verjetno bomo imeli dosti več nežnejšega spola med nami ko mi pravijo da je to

bolj motor za punce (višina pa to) :)

Ja, tole kar pravijo glede višine je res neko splošno načelo. Po drugi strani pa če pogledaš razne SS variante, kjer bolj ali manj grizeš števce, niso bistveno višji.

In glede na to, da se z mojim vozim v tudi službo, mi je za po mestu ta "višina" čisto OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!