Skoči na vsebino

Kawasaki ER6 N /F


flero

Priporočene objave

Nogo imaš velikosti big foota? :)

45... bl gre za to, da zarad DOLZINE nog pride stopalo na tačko pod takim kotom, da u bistvu niti šaltat/bremzat ne morem brez da si izpahnem kaj.

Resnično miniaturen motocikl za moje specifične dimenzije. Sicer pa, kot sem rekel, uživaški.

Popravljeno . Popravil nsignific
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšen je servisni interval na ER6? @Slyder mi je napisal na 10/12 kkm, seviser trdi na 6 kkm. Ve kdo kaj več?

BTW tudi jaz imam naročenega, n verzijo, ampak bo potrebno kakšen mesec počakati nanj, saj prihajajo iz Japonske :glare:

Če pa bo kakšna skupinska pa pričakujem povabilo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V knjižici ti bo vse pisalo, lahko pa še povem.

Na vsakih 6000km je servisni pregled (inspection), na vsakih 12000 pa servis z menjavo (olje, filter itd. odvisno od kilometraže).

Ko je v garanciji moraš tja voziti vsakih 6.000 in, ker na "inspection" nimajo kaj delat, menjajo ponavadi tudi še olje in filter, kar ni velik strošek (1,9l olja in filter).

screenshot915.jpg

Z "dodatkom", da se svečka menja na 24kkm in ne na 12kkm, ker je notri laser iridium, ki drži dlje kot "navadna".

Popravljeno . Popravil Snecer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

screenshot916.jpg

screenshot917.jpg

screenshot918.jpg

Zračnost ventilov se preveri na 42.000km.

Torej pri tistem vmesnem servisu/pregledu se prečekirajo SAMO zavore in nič več. Tako je po knjigi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V knjižici ti bo vse pisalo, lahko pa še povem.

Na vsakih 6000km je servisni pregled (inspection), na vsakih 12000 pa servis z menjavo (olje, filter itd. odvisno od kilometraže).

Ko je v garanciji moraš tja voziti vsakih 6.000 in, ker na "inspection" nimajo kaj delat, menjajo ponavadi tudi še olje in filter, kar ni velik strošek (1,9l olja in filter).

screenshot915.jpg

Z "dodatkom", da se svečka menja na 24kkm in ne na 12kkm, ker je notri laser iridium, ki drži dlje kot "navadna".

A to resno, torej če hočm da mi vela garancija ga morm zdj 2 leti na 6k vozt? Sj pr 6000 pa 18000 ni sploh nč sam bremze, ga pelm tja pa jim dam 20€ pa mi to pogledajo pa podpišejo knigco, al to ne gre? Ne bom jim res dau 80€ da mi ne nardijo nč, zihr ne menajo olja ampak ga sam na račun napišejo... :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja menda se ga v času garancije vozi na redni servis. To, da kaj ne bi naredili, zaračunali pa - no ja, taka mpožnost sicer vedno obstaja. Ampak mislim pa da en malček je pa treba "svojemu" serviserju že zaupat, da bo res naredil, kar mora, a ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to resno, torej če hočm da mi vela garancija ga morm zdj 2 leti na 6k vozt? Sj pr 6000 pa 18000 ni sploh nč sam bremze, ga pelm tja pa jim dam 20€ pa mi to pogledajo pa podpišejo knigco, al to ne gre? Ne bom jim res dau 80€ da mi ne nardijo nč, zihr ne menajo olja ampak ga sam na račun napišejo... :glare:

Saj, če hočeš prišparat pa drugje nabaviš olje in te ceneje pride ;) Mene niti ne moti toliko, saj bom letno delal mogoče 6 kkm ali še manj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobr sj to mi je jasno da je treba delat redne servise ampak pač tist ni glih nek servis, pr 6000 je sam inspection, bremze pa tekočina za bremze. Dobr sj te mali servisi niso nek ful velk strošk sam usejn mal velik se mi zdi dt 80€ da mi pregledajo pa naštimajo bremze, k če ni nč narobe majo to u 5-10min narjen :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa saj to po drugi strani ni tak strošek a ne :)

Pač zapelješ, ti še kje kaj namažejo in zategnejo, ker vsi uporabniki ne skrbimo enako za motorje. Eni šutnejo po uporabi v garažo in srečno.

Ker včasih je dobro, da greš tudi sam malo "skozi" mašino z imbusom in gedorami, se kdaj kakšen vijak odtegne. Glede materiala pa so nekateri mehaniki sitni, če svojega prineseš, saj tista 2l olja in filter ne stanejo veliko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je res totalna bedarija 2 l olja s sabo nosit... koliko se spomnim je cena za filter prav smešna... ene 7 €... Tako da, po mojem mnenju pri tem motorju se lepo splača potrpet in pač parkrat peljat na pooblaščen servis... načeloma sicer na teh motorjih ravno kaj "ne crkuje" niti v garanciji, niti pol... nikoli pa ne veš...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sem hodil na vsake 6.000 km na pooblaščeni servis... Zdej mam pa tam nekje 38.000 bom počas pa že mal sam poštimal, na 12.000 pa na servis pa je....

Enkrat na leto servis pri mojih kilometrih je čez glavo zadost...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to resno, torej če hočm da mi vela garancija ga morm zdj 2 leti na 6k vozt? Sj pr 6000 pa 18000 ni sploh nč sam bremze, ga pelm tja pa jim dam 20€ pa mi to pogledajo pa podpišejo knigco, al to ne gre? Ne bom jim res dau 80€ da mi ne nardijo nč, zihr ne menajo olja ampak ga sam na račun napišejo... :glare:

Poglej, če boš skrbel za motor tako kot pišeš, potem je res najbolje, da ga voziš na redne predpisane servise ... Je potem mnogo lažje s potrjeno in urejeno servisno knjižico urejati morebitne težave in odpravljati napake (v garanciji in tudi po poteku) - to pišem iz lasnih izkušenj: vodna črpalka, akomulator ...

PS: Že velikokrat napisano: moto je pač luksuz - in če sešteješ stroške za 6000 km: 450 € (gorivo) ; 250 € (pneumatike) ; registracija .... potem strošek servisa v % ni tako gromozanski.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Akumulator ne spada v garancijo, podobno kot žarnice, navedeno je v garancijskem listu kaj je izključeno iz garancije :)

Pri izračunu te moram popraviti, gume pridejo okoli 220 EUR in zdržijo z lahkoto 12.000km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to resno, torej če hočm da mi vela garancija ga morm zdj 2 leti na 6k vozt? Sj pr 6000 pa 18000 ni sploh nč sam bremze, ga pelm tja pa jim dam 20€ pa mi to pogledajo pa podpišejo knigco, al to ne gre? Ne bom jim res dau 80€ da mi ne nardijo nč, zihr ne menajo olja ampak ga sam na račun napišejo... :glare:

Js sm se za mojga SXa s serviserjem dogovoril na interval 10000km, ker...če pogledaš servisno knjigico je menjava olja na 12000 in ti vsake 6000 samo motor z wdjem podmaže (oziroma nima kaj delat razen kontrol). Sicer mi je tudi smiselno menjati olje prej kot pa doseže 12000km. Vse ostalo pa je itak po potrebi.

Po mojem je glavni razlog za garancijo in reklamacije: dober in pameten dogovor s serviserjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno imate vi neko čudno generacijo Kawasakijev :P....do zdaj so mi še vedno menjali olje na vsakih 6ooo km, pri 21ooo pa prvič menjava svečk.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Akumulator ne spada v garancijo, podobno kot žarnice, navedeno je v garancijskem listu kaj je izključeno iz garancije :)

Tega pa res ne morem razumet, še vsak akumulator v prosti prodaji ima 2-3 leta garancije, od prve vgradnje pa tega ni sposoben?!?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo pa pravi da original ne bo držal, le garancije nanj ni :)

Na akumulator mora biti vsaj eno leto garancije pri novem motorju, saj je sicer garancija 2 leti.Če je akumulator crkni med enoletno garancijo je zato kriv prodajalec,ker je akumulator (stal prazen,prekinil ali so ga zamenjali itd.) jaz ga nikoli nebi plačal saj so odgovorni,da motor eno leto brezhibno laufa ! Meni so pri Valentinčiču skoraj po 2-h (dveh) letih zamenjali brez"besed" zato vedno pravim važno je tudi kje motor kupiš in kakšen servis(vzdrževanje)so ti pripravljeni nudit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej, če boš skrbel za motor tako kot pišeš, potem je res najbolje, da ga voziš na redne predpisane servise ... Je potem mnogo lažje s potrjeno in urejeno servisno knjižico urejati morebitne težave in odpravljati napake (v garanciji in tudi po poteku) - to pišem iz lasnih izkušenj: vodna črpalka, akomulator ...

PS: Že velikokrat napisano: moto je pač luksuz - in če sešteješ stroške za 6000 km: 450 € (gorivo) ; 250 € (pneumatike) ; registracija .... potem strošek servisa v % ni tako gromozanski.

LP

Narobe ste vi mene to zastopl tle... jst sm k sm gledu manual zastopu pač da ga je treba na 12k na servis vozt, sm mislu da tist inspection lahko sam preverš, glede na to da ni nč za zamenjat. Tud nism reku da ga ne bom pelu na servis pr 6k oz. da mi je težko dt tistih 80€ al kukrkol je za tamau servis, če sm dau tok za motor pa res ne bom na servisih šparu :O . Če je servis mišlen na 6k ga bom pač na 6k vozu tja. Ampak zanimal me je a je dejansko treba olje pa filter menjat na 6k oz na 5k po prvem servisu? In tud sm slišu da učasih če ga ni treba menjat ga sploh ne zamenjajo ampak zaračunajo ti ga pa usejn, zato sm pa tud napisu :grrr

Sj pr 1k ga peljem na prvi servis pa mi bodo že tm povedal kaj pa kako. Tud če mi pač na 6k menjajo olje bo sam še bolš, glede na to da ne delam nekih 20k km na let tud ni to nek strošek :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naredi en ris na oljni filter pa boš videl, če bo menjan :) (saj starega ti ne bo dal gor, hehe).

Strokovno oko bo videlo, če ti kje kaj pušča in če je kaj treba kje pritegnit. Fajn je, da tudi sam malo pogledaš, ko je vse vleženo. Jaz sem npr. malo zategnil objemko pri hladilni tekočini do pumpe, ker sem opazil da je malo uhajalo. Pa vijake na tanku, krmilu, zadnjih ročajih.

Saj pravim, malo greš skozi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo pa pravi da original ne bo držal, le garancije nanj ni :)

Ni zdržal. Ko je bil ER6n star 13 mesecev, je izdihnil (akomulator) ; pojasnilo uradnega servisa: "Ja na cel motor je dve leti garancije (seveda to ne velja za "potrošni material" ) , na baterijo pa eno leto. Ampak se je potem to uredilo z malo dobre volje in je bil zamenjan brezplačno. :OK:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To si imel pa res smolo, ali si se pa premalo vozil... do sedaj še nisem menjal nobenega akumultorja.. er-6 (07) e preživel pri meni 2 zime 32000 preden je šel od hiše in ne ne vem če je od takrat že bil menjan aku... imaš pa zraven se mi zdi točna navodila glede vzdrževanja... XJR je letnik 08... 43000... prvi akumulator... kdor pa menja na leto aku pa ga nekje lomi... aja, občasno ga priklopim na lidlov polnilec, moped je pa sicer na toplem (cca 19 c).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!