Skoči na vsebino

Kawasaki ER6 N /F


flero

Priporočene objave

in se motor odnese? pa koliko je kaj končna? 

Če ti povem po resnici sem se z blokado peljal malo dlje samo 1x. To pa zato, ker mi je prešvoh z blokado. Končna z blokado pa je tam okoli 160km/h, ampak rabi nekaj časa da pride do te hitrosti, ker je blokada mehanska in ti omeji hod ročke za gas (se pravi, da ga ne moreš odpreti do konca). Če ti ni treba blokirati motorja zaradi ispita, ti blokiranje odsvetujem (ker je prešvoh).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti povem po resnici sem se z blokado peljal malo dlje samo 1x. To pa zato, ker mi je prešvoh z blokado. Končna z blokado pa je tam okoli 160km/h, ampak rabi nekaj časa da pride do te hitrosti, ker je blokada mehanska in ti omeji hod ročke za gas (se pravi, da ga ne moreš odpreti do konca). Če ti ni treba blokirati motorja zaradi ispita, ti blokiranje odsvetujem (ker je prešvoh).

aha ja ravno zaradi izpita sm blokirau na 35... sam najbrš nebo dolgo blokiran :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha ja ravno zaradi izpita sm blokirau na 35... sam najbrš nebo dolgo blokiran :)

Kam si ga pa dal blokirat? Ko sem jaz lani blokiral motor so mi dali blokado 25kw, ker naj bi obstajala samo ta blokada.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MJC Jeršin Novo mesto, kolikor vem blokada ni org. kawasaki (cena 180+ delo). tudi jaz sem dal blokirati lani novembra tako da... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Mene pa predvsem zanima mnenje motoristov, ki so preizkusili že več motorjev oziorma vozijo er6 že dalj časa.

Kaj vam je všeč/ni všeč pri er6n/f in primerjave s kakšnimi drugimi podobnimi motorji. 

Na izpitu sem vozila er5n, vendar s tako malo prevoženimi kilometri težko rečem kako in kaj (predvidevam, da je er6 dokaj podoben?).

 

In pa.. tisti, ki imate blokado do 35kw, kako se obnese?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede er6n:

 

+ lahek, obvladljiv, eleganten, je ni asfaltne ceste, kamor ne bi prišel z lahkoto, pa naj bo še tako ozka ali zavita

+ poceni vzdrževanje in poraba

 

- naked je vozen do 90km/h, višje je veter opazen, nad 130 precej moteč in naporen

- za daljše razdalje ni ne vem kako udoben, vendar se navadiš in tudi če je treba 700km+ ni problem

- agregat ni tako uglajen, ima velik pojemek, kar je sicer lepa pomoč pri zaviranju, se navadiš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Mene pa predvsem zanima mnenje motoristov, ki so preizkusili že več motorjev oziorma vozijo er6 že dalj časa.

Kaj vam je všeč/ni všeč pri er6n/f in primerjave s kakšnimi drugimi podobnimi motorji. 

Na izpitu sem vozila er5n, vendar s tako malo prevoženimi kilometri težko rečem kako in kaj (predvidevam, da je er6 dokaj podoben?).

 

In pa.. tisti, ki imate blokado do 35kw, kako se obnese?

 

Meni se zdi za vožnjo v 2 premehek (se občuti zibanje, ko se pelješ skozi kratke ovinke), drugače je pa lahko vodljiv.

Glede blokade, kot sem že prej napisal, menim da je prešvoh in se čuti pomankanje moči ko iztopaš iz ovinkov, sploh če sta na motorju 2.

Er6n mi je veliko boljši za vozit kot Er5 (ima boljše bremze, lepše se pelje, je močnejši,...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Končno se je moj Er prepudil iz zimskega spanca in moram reči, da se še vedno pelje odlično, edino blokado bo treba spet odstranit da polno zadiha :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Mene pa predvsem zanima mnenje motoristov, ki so preizkusili že več motorjev oziorma vozijo er6 že dalj časa.

Kaj vam je všeč/ni všeč pri er6n/f in primerjave s kakšnimi drugimi podobnimi motorji. 

Na izpitu sem vozila er5n, vendar s tako malo prevoženimi kilometri težko rečem kako in kaj (predvidevam, da je er6 dokaj podoben?).

 

In pa.. tisti, ki imate blokado do 35kw, kako se obnese?

men se motor zdi odličen tut z blokado ni tako švoh za začetk jo pust notr še bolš bi blo z 25 kw blokado zavarovanje pride dost cenej. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede er6n:

 

+ lahek, obvladljiv, eleganten, je ni asfaltne ceste, kamor ne bi prišel z lahkoto, pa naj bo še tako ozka ali zavita

+ poceni vzdrževanje in poraba

 

- naked je vozen do 90km/h, višje je veter opazen, nad 130 precej moteč in naporen

- za daljše razdalje ni ne vem kako udoben, vendar se navadiš in tudi če je treba 700km+ ni problem

- agregat ni tako uglajen, ima velik pojemek, kar je sicer lepa pomoč pri zaviranju, se navadiš

Se precej strinjam,mogoče razen z 3 postavko,je precej odvisno od opreme ,cordura ali usnje,meni do 120 ni v usnjeni opremi nič moteče,dočim v tekstilu me pri 90 že nervira plapolanje itd.

Drugače pa,za začetnika super motorček

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V mislih sem imel silo vetra v glavo in prsa. Če voziš vzravnano nad 130+, ti hoče glavo vtrgat, če se pa nagneš malo naprej za šipico pa gre do konca :)

 

In seveda to je pojav na avtocesti. Skratka če moraš kakšno večjo razdaljo na ta način premagat hitreje, ni nek poseben užitek. Na običajni cesti pa takšnih hitrosti itak ni.

 

Verjetno pri veziji f tega ni.

Popravljeno . Popravil Snecer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, pri verziji F greš lahko veselo preko najvišje dovoljene hitrosti na SLO (avto)cestah.

 

Sicer pa kar drži vse, kar je bilo napisano - ga je užitek peljat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če se ti mudi F verzija... 220 kmh!... pa daljša potovanja na njej so čist zdržna... sploh s povišano šipico...  jo še vedno šparam, če jo bi kdo kdaj nucal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej to je....

Tegale imam 4L trenutno za đabe en ga je nekje zadel al nekaj tazga....

Bom kar tega sipnu notri 10W-40 bo pa tudi OK ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem pa danes menjava oljčka, ostalo je ready, ketna skor nova gume tud o ja krasen začetek sezone bo :)

Sam še vreme počakamo pa gasa :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!