petko94 Objavljeno Marec 17, 2013 Opozori Objavljeno Marec 17, 2013 ja 10 mesec v letu 05 je datum prve registracije tako da zgleda da so samo retko kateri
petko94 Objavljeno Marec 17, 2013 Opozori Objavljeno Marec 17, 2013 Jaz imam blokiranega na 25kw. in se motor odnese? pa koliko je kaj končna?
SpiZek Objavljeno Marec 17, 2013 Opozori Objavljeno Marec 17, 2013 in se motor odnese? pa koliko je kaj končna? Če ti povem po resnici sem se z blokado peljal malo dlje samo 1x. To pa zato, ker mi je prešvoh z blokado. Končna z blokado pa je tam okoli 160km/h, ampak rabi nekaj časa da pride do te hitrosti, ker je blokada mehanska in ti omeji hod ročke za gas (se pravi, da ga ne moreš odpreti do konca). Če ti ni treba blokirati motorja zaradi ispita, ti blokiranje odsvetujem (ker je prešvoh).
petko94 Objavljeno Marec 17, 2013 Opozori Objavljeno Marec 17, 2013 Če ti povem po resnici sem se z blokado peljal malo dlje samo 1x. To pa zato, ker mi je prešvoh z blokado. Končna z blokado pa je tam okoli 160km/h, ampak rabi nekaj časa da pride do te hitrosti, ker je blokada mehanska in ti omeji hod ročke za gas (se pravi, da ga ne moreš odpreti do konca). Če ti ni treba blokirati motorja zaradi ispita, ti blokiranje odsvetujem (ker je prešvoh). aha ja ravno zaradi izpita sm blokirau na 35... sam najbrš nebo dolgo blokiran )
SpiZek Objavljeno Marec 17, 2013 Opozori Objavljeno Marec 17, 2013 aha ja ravno zaradi izpita sm blokirau na 35... sam najbrš nebo dolgo blokiran ) Kam si ga pa dal blokirat? Ko sem jaz lani blokiral motor so mi dali blokado 25kw, ker naj bi obstajala samo ta blokada.
petko94 Objavljeno Marec 18, 2013 Opozori Objavljeno Marec 18, 2013 MJC Jeršin Novo mesto, kolikor vem blokada ni org. kawasaki (cena 180+ delo). tudi jaz sem dal blokirati lani novembra tako da...
kk53i Objavljeno Marec 21, 2013 Opozori Objavljeno Marec 21, 2013 Živjo! Mene pa predvsem zanima mnenje motoristov, ki so preizkusili že več motorjev oziorma vozijo er6 že dalj časa. Kaj vam je všeč/ni všeč pri er6n/f in primerjave s kakšnimi drugimi podobnimi motorji. Na izpitu sem vozila er5n, vendar s tako malo prevoženimi kilometri težko rečem kako in kaj (predvidevam, da je er6 dokaj podoben?). In pa.. tisti, ki imate blokado do 35kw, kako se obnese?
Snečer Objavljeno Marec 21, 2013 Opozori Objavljeno Marec 21, 2013 Glede er6n: + lahek, obvladljiv, eleganten, je ni asfaltne ceste, kamor ne bi prišel z lahkoto, pa naj bo še tako ozka ali zavita + poceni vzdrževanje in poraba - naked je vozen do 90km/h, višje je veter opazen, nad 130 precej moteč in naporen - za daljše razdalje ni ne vem kako udoben, vendar se navadiš in tudi če je treba 700km+ ni problem - agregat ni tako uglajen, ima velik pojemek, kar je sicer lepa pomoč pri zaviranju, se navadiš
SpiZek Objavljeno Marec 21, 2013 Opozori Objavljeno Marec 21, 2013 Živjo! Mene pa predvsem zanima mnenje motoristov, ki so preizkusili že več motorjev oziorma vozijo er6 že dalj časa. Kaj vam je všeč/ni všeč pri er6n/f in primerjave s kakšnimi drugimi podobnimi motorji. Na izpitu sem vozila er5n, vendar s tako malo prevoženimi kilometri težko rečem kako in kaj (predvidevam, da je er6 dokaj podoben?). In pa.. tisti, ki imate blokado do 35kw, kako se obnese? Meni se zdi za vožnjo v 2 premehek (se občuti zibanje, ko se pelješ skozi kratke ovinke), drugače je pa lahko vodljiv. Glede blokade, kot sem že prej napisal, menim da je prešvoh in se čuti pomankanje moči ko iztopaš iz ovinkov, sploh če sta na motorju 2. Er6n mi je veliko boljši za vozit kot Er5 (ima boljše bremze, lepše se pelje, je močnejši,...)
SpiZek Objavljeno Marec 21, 2013 Opozori Objavljeno Marec 21, 2013 Končno se je moj Er prepudil iz zimskega spanca in moram reči, da se še vedno pelje odlično, edino blokado bo treba spet odstranit da polno zadiha
petko94 Objavljeno Marec 21, 2013 Opozori Objavljeno Marec 21, 2013 Živjo! Mene pa predvsem zanima mnenje motoristov, ki so preizkusili že več motorjev oziorma vozijo er6 že dalj časa. Kaj vam je všeč/ni všeč pri er6n/f in primerjave s kakšnimi drugimi podobnimi motorji. Na izpitu sem vozila er5n, vendar s tako malo prevoženimi kilometri težko rečem kako in kaj (predvidevam, da je er6 dokaj podoben?). In pa.. tisti, ki imate blokado do 35kw, kako se obnese? men se motor zdi odličen tut z blokado ni tako švoh za začetk jo pust notr še bolš bi blo z 25 kw blokado zavarovanje pride dost cenej.
SEBA33 Objavljeno Marec 21, 2013 Opozori Objavljeno Marec 21, 2013 Glede er6n: + lahek, obvladljiv, eleganten, je ni asfaltne ceste, kamor ne bi prišel z lahkoto, pa naj bo še tako ozka ali zavita + poceni vzdrževanje in poraba - naked je vozen do 90km/h, višje je veter opazen, nad 130 precej moteč in naporen - za daljše razdalje ni ne vem kako udoben, vendar se navadiš in tudi če je treba 700km+ ni problem - agregat ni tako uglajen, ima velik pojemek, kar je sicer lepa pomoč pri zaviranju, se navadiš Se precej strinjam,mogoče razen z 3 postavko,je precej odvisno od opreme ,cordura ali usnje,meni do 120 ni v usnjeni opremi nič moteče,dočim v tekstilu me pri 90 že nervira plapolanje itd. Drugače pa,za začetnika super motorček
Snečer Objavljeno Marec 21, 2013 Opozori Objavljeno Marec 21, 2013 (popravljeno) V mislih sem imel silo vetra v glavo in prsa. Če voziš vzravnano nad 130+, ti hoče glavo vtrgat, če se pa nagneš malo naprej za šipico pa gre do konca In seveda to je pojav na avtocesti. Skratka če moraš kakšno večjo razdaljo na ta način premagat hitreje, ni nek poseben užitek. Na običajni cesti pa takšnih hitrosti itak ni. Verjetno pri veziji f tega ni. Popravljeno Marec 21, 2013. Popravil Snecer
Efendi Objavljeno Marec 21, 2013 Opozori Objavljeno Marec 21, 2013 Ja, pri verziji F greš lahko veselo preko najvišje dovoljene hitrosti na SLO (avto)cestah. Sicer pa kar drži vse, kar je bilo napisano - ga je užitek peljat.
ferek Objavljeno Marec 21, 2013 Opozori Objavljeno Marec 21, 2013 če se ti mudi F verzija... 220 kmh!... pa daljša potovanja na njej so čist zdržna... sploh s povišano šipico... jo še vedno šparam, če jo bi kdo kdaj nucal...
petko94 Objavljeno Marec 23, 2013 Opozori Objavljeno Marec 23, 2013 zanima me če ima kdo karter za er6n letnik 05.?
petko94 Objavljeno Marec 23, 2013 Opozori Objavljeno Marec 23, 2013 pa če noben nima, če kdo ve kje bi dubu novga dost ugodno?
urkoman Objavljeno Marec 23, 2013 Opozori Objavljeno Marec 23, 2013 se vedno v oglasih ali na ebay-u.
trojan69 Objavljeno Marec 23, 2013 Opozori Objavljeno Marec 23, 2013 Če si navoj uniči se da urezat novga pa večji čep hajoktejn 1
GregaSLO Objavljeno Marec 25, 2013 Opozori Objavljeno Marec 25, 2013 Zdravo! Kaj pravite na tole olje za ta motor: MOTUL 300 V 4T Factory Line 10W-40 ? LP, G
urkoman Objavljeno Marec 25, 2013 Opozori Objavljeno Marec 25, 2013 za tak motor in temu primerno voznjo lahko cenejsega motula 5100, oz. kar se ti bolj splaca.
GregaSLO Objavljeno Marec 25, 2013 Opozori Objavljeno Marec 25, 2013 Ja sej to je.... Tegale imam 4L trenutno za đabe en ga je nekje zadel al nekaj tazga.... Bom kar tega sipnu notri 10W-40 bo pa tudi OK ne?
GregaSLO Objavljeno Marec 25, 2013 Opozori Objavljeno Marec 25, 2013 Potem pa danes menjava oljčka, ostalo je ready, ketna skor nova gume tud o ja krasen začetek sezone bo Sam še vreme počakamo pa gasa
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se