urkoman Objavljeno Marec 25, 2013 Opozori Objavljeno Marec 25, 2013 da ne bos prehmal olja menju, komi se je zima zacela
petko94 Objavljeno April 5, 2013 Opozori Objavljeno April 5, 2013 ima kdo za prodat kakšn športni izpuh za er6n 06-08. ?
Black Shadow Objavljeno April 22, 2013 Opozori Objavljeno April 22, 2013 ima kdo za prodat kakšn športni izpuh za er6n 06-08. ? ...stemle mislim, da bi bil kar zadovoljen: ...sam "outlet" rubriko je potrebno malo bolj spremljat - http://www.arrow.it/eng/home/ pa se ga dobi zlo ugodno, homologacija ni problem, zvok
stuhec Objavljeno April 22, 2013 Opozori Objavljeno April 22, 2013 In kolk je potem kosta ta ugodnost ? Pa vsi letniki nimajo enakih
Black Shadow Objavljeno April 22, 2013 Opozori Objavljeno April 22, 2013 (popravljeno) In kolk je potem kosta ta ugodnost ? Pa vsi letniki nimajo enakih ..ta "ugodnost" pride cca 200-300 EUR, v outletu oz. še kakšnimi popusti pa še toliko manj.. v primerjavi z Akrapovič-em pa pol manj.. Nimajo vsi letniki enake - piše da ustrezajo od 2005 do 2011 enaki, 2012 dalje pa drugi.. uvoznik za SLO http://www.topmoto.si/ kdor ima pač željo, lp Popravljeno April 22, 2013. Popravil Black Shadow
zan0088 Objavljeno April 26, 2013 Opozori Objavljeno April 26, 2013 Zdravo No zdele čez praznike imam namen si kupit kawasakija er6 - F. Gledam tam do 3.500€, tako da bolj v postev pridejo letniki serije do 2009, imam pa glede tega se nekaj vprasanj: - pozna kdo koga, ki ta motor prodaja? - ali lahko s preizkušnimi tablicami peljem neblokiranega, ko ga kupim do servisa? (imam A2) - predvsem me pa zanima na kaj moram pri tem motorju biti pozoren ko kupujem? napake in podobno, po temi sem našel, da rad poči nek zvar pa me zanima kje je ta zvar. Na kaj nasplošno biti pozoren, kako stestirat delovanje motorja, če je pogonska ketna/zobnik še ok,..? Hvala za vse informacije
rosse20 Objavljeno April 26, 2013 Opozori Objavljeno April 26, 2013 - ali lahko s preizkušnimi tablicami peljem neblokiranega, ko ga kupim do servisa? (imam A2) NE, ker nimaš ustreznega izpita! in tudi če bi ga peljal s preizkušnjo in bi se ti bognedaj kaj zgodilo, vse stroške kriješ ti! cikadina in stuhec 2
petko94 Objavljeno April 26, 2013 Opozori Objavljeno April 26, 2013 ...stemle mislim, da bi bil kar zadovoljen: ...sam "outlet" rubriko je potrebno malo bolj spremljat - http://www.arrow.it/eng/home/ pa se ga dobi zlo ugodno, homologacija ni problem, zvok noo to sm iskal orenk izpuh za sprejemljivo ceno, ne pa da plačam samo firmo hvaaalla !
stuhec Objavljeno April 27, 2013 Opozori Objavljeno April 27, 2013 noo to sm iskal orenk izpuh za sprejemljivo ceno, ne pa da plačam samo firmo hvaaalla ! A si bos potem narocil ?
Snečer Objavljeno Maj 3, 2013 Opozori Objavljeno Maj 3, 2013 Zdravo No zdele čez praznike imam namen si kupit kawasakija er6 - F. Gledam tam do 3.500€, tako da bolj v postev pridejo letniki serije do 2009, imam pa glede tega se nekaj vprasanj: - pozna kdo koga, ki ta motor prodaja? - ali lahko s preizkušnimi tablicami peljem neblokiranega, ko ga kupim do servisa? (imam A2) - predvsem me pa zanima na kaj moram pri tem motorju biti pozoren ko kupujem? napake in podobno, po temi sem našel, da rad poči nek zvar pa me zanima kje je ta zvar. Na kaj nasplošno biti pozoren, kako stestirat delovanje motorja, če je pogonska ketna/zobnik še ok,..? Hvala za vse informacije http://homepages.slingshot.co.nz/~shanetp/Faults.html seznam napak za model do 2009, tak da je kot na dlani, kaj išči Kor13 1
zan0088 Objavljeno Maj 3, 2013 Opozori Objavljeno Maj 3, 2013 ja hudo lusna povezava sem pa si 2 erfja ogledal pa mal prepelal in ugotovu da je zal motor mal mejhn za mene
OKigor Objavljeno Maj 21, 2013 Opozori Objavljeno Maj 21, 2013 (popravljeno) najbrš naslednji mesec Mogoče imamo tudi mi pri MASS-u kaj uporabnega zate ? Popravljeno Maj 21, 2013. Popravil OKigor
Snečer Objavljeno Maj 21, 2013 Opozori Objavljeno Maj 21, 2013 Na novem modelu še nekako izgleda, ne verziji 1 pa je katastrofa. Nasploh za ta model ni vizualno primernega nadomestnega izpuha.
Kor13 Objavljeno Maj 22, 2013 Opozori Objavljeno Maj 22, 2013 Pospravljamo... Bi kdo mel manjši nosilec tablice? http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=7341057
nenonenc Objavljeno Maj 24, 2013 Opozori Objavljeno Maj 24, 2013 (popravljeno) lp a je oz. a ima mogoče kdo probleme okoli elektrike na tem motorju? vse dela u nulo, le baterijo mi nekaj žere!!! drgač pa moped kot se šika Popravljeno Maj 24, 2013. Popravil nenonenc
SpiZek Objavljeno Maj 28, 2013 Opozori Objavljeno Maj 28, 2013 Če morda koga zanima prodajam svojega Era. http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=7362249
Zvikiii93 Objavljeno Maj 31, 2013 Opozori Objavljeno Maj 31, 2013 Lep pozdrav! Mene zanima če ima kdo kakšne informacije glede tega in če ga kdo pozna http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7308991 ?
GregaSLO Objavljeno Julij 5, 2013 Opozori Objavljeno Julij 5, 2013 Živjo! Meni se je pa sezona zgleda malo slabše začela Star je 5 let notri pa original akumulator, kateri je crknil - vsaj tako sem mislil... Grem pa kupim novega, ista firma vse, super solidna cena, podpoldne se lepo zadovoljen peljem domov... Pridem domov, lepo prklopim, špila vse. Razen tega, da akumulator ne polni. Jao... Že prej bi lahko pomeril pa bi videl, da akumulator ni zanič ampak je kot kaže alternator ali pa regler... Sedaj pa vprašanje... Pozna kdo kje koga, ki bi mi tole poštimal in preveril, kje je sploh problem? Je kakšen dober moto-električar okolica LJ ? Hvala!
Snečer Objavljeno Julij 5, 2013 Opozori Objavljeno Julij 5, 2013 (popravljeno) No, 5 let je neka normalna doba, če ne drugo je to preventivna menjava akuja. Za začetek kabl dol potegni iz reglerja in pošpricaj s kontakt sprejem, lahko da je korozija naredila svoje. http://homepages.slingshot.co.nz/~shanetp/Faults.html#Question_6 Popravljeno Julij 5, 2013. Popravil Snecer
GregaSLO Objavljeno Julij 5, 2013 Opozori Objavljeno Julij 5, 2013 (popravljeno) Hvala Snecer, sem tudi že to naredil Potem sem vzel v roke multimeter (inštrument al kako že po domače), ga nastavil na diode in šel testirat regler. Recmo da so pini na reglerju takole (6 jih je): W/BL-BR-BK/Y (zgornja vrsta - glej spodaj sliko) BK1-BK2-BK3 (spodnja vrsta - glej spodaj sliko) Črno sem dal na W/BL rdečo pa na BK1. Pokaže 540 isto pokaže tudi za W/BL na BK2 in W/BL na BK3. Potem pa zamenjam rdečo in črno, je pa vrednost 1. Pol pa dam rdečo na BK/Y in črno na BK1, BK2 in BK3, pokaže vrednost 540. Če zamenjam črno in rdečo pa spet pokaže vrednost 1. Tako da iz vsega skupaj sklepam, da je regler OK (fajn bi blo če bi kak majster komentiral moje navedbe in ugotovitve) , glede na tole: "Check the diodes in the R/R by measuring the resistance of pin W/BL to BK1, 2 & 3 then swap the leads of the meter over and repeat, if the R/R is OK then there will be a low resistance in one direction and high resistance in the other. Repeat for BK/Y to BK1, 2 & 3. The Service Manual also details some other tests that can be carried out on the R/R to confirm serviceability." Popravljeno Julij 5, 2013. Popravil GregaSLO
Snečer Objavljeno Julij 5, 2013 Opozori Objavljeno Julij 5, 2013 Regler mora dati ven 14,2-15,2V. Poglej kaj je z alternatorjem. Stran 458 v service manualu. To check the alternator output voltage, do the following procedures. ○Turn off the ignition switch. ○Disconnect the alternator lead connector [A]. ○Connect the hand tester as shown in the table 1. ○Start the engine. ○Run it at the rpm given in the table 1. ○Note the voltage readings (total 3 measurements). In tam naprej je potem tudi regler. Drugače pa pošpricaj kontakte in dobro vtakni kable, to itak preventivno. Nabavi specialni WD40 za kontakte ali kaj podobnega.
GregaSLO Objavljeno Julij 6, 2013 Opozori Objavljeno Julij 6, 2013 Točno to sem pa danes dopoldne naredil... Iz alternatorja grejo 3 bele žice, izmeril napetost, alternator da MAX 5.2V moral bi ga dat pa tam od 42V naprej.... Servis in to je to, nimam kaj :S
Snečer Objavljeno Julij 6, 2013 Opozori Objavljeno Julij 6, 2013 To si gori meril output na konektorju kot je opisano?. Malo še te tri bele žice poglej, sploh tam ko gredo mimo pokrova za verigo, če je napeljava ok (če bi bilo kaj ekstremnega bi itak zapalilo) Na vseh treh žicah (fazah) ti je kazalo enako malo?
Coban Objavljeno Julij 6, 2013 Opozori Objavljeno Julij 6, 2013 Ne počenjaj neumnosti ! ! Najprej izmeri izmenično napetost na BK-1- 2 in 3(ponavadi bela) med vsemi tremi mora biti enaka pri ca 2K o/min. tam nekje do 70V,če imaš to izmenično napetost potem zamenjaj regler(usmernik) pri Kawasakijih je to zelo pogosta napaka,ko boš zamenjal regler predhodno napolni z polnilcem akumulator in ko boš zmontiral regler in priključil (nazadnje minus klemo) vžgi motor in izmeri na klemah enosmerno napetost, ki mora biti med 13,8V do max. 14,8V. Lp avtoelektrikar !
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se