Skoči na vsebino

Kawasaki ER6 N /F


flero

Priporočene objave

Saj me je kar sram povedat, porabo sem naračunal (6,4 l/100km)  :cry: Moram pa opomnit da je bila mestna vožnja in enkrat sem se čez Javor peljal.

to je pa zelo visoka poraba za ta motor kot primerjavo ti lahko povem SX okrog 5.3-5.7l naložen z dvema in prtljago pa ima 140hp in 1000cca ali pa naprimer moj KTM 1200 5.5 do 6.0 pri 150hp.

Mogoče bi moral preverit nastavitve oziroma ga peljat na tester.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z er-6f (07) sem v dveh sezonah naredil 32000 km... poraba mi je znašala med 3,7 in 5 litrov... povprečno okoli 4,3... vedno sem jo preračunaval... sem imel tabelo kar na notranji strani kufra... majn je pil na skupnih vožnjah kot er-5, cb-500... a kak deci več od f-650.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vozim se čist normalno... naselje po omejitvah, ostalo okoli 100- 120 odvisno od "pogojev"

mogoče je biu to res en mal extrem, ponavadi posveti pri 280. je pa res, da je bla relacija lj- celje- lendava- lj. semaforjev minimalno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je pa zelo visoka poraba za ta motor kot primerjavo ti lahko povem SX okrog 5.3-5.7l naložen z dvema in prtljago pa ima 140hp in 1000cca ali pa naprimer moj KTM 1200 5.5 do 6.0 pri 150hp.

Mogoče bi moral preverit nastavitve oziroma ga peljat na tester.

4.6 je mislil, ker ce še tak tisis, ne gre cez 5

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@snecer ko bi vsaj mislil 4,6, aja pa nič ne pušča pa tam na 3k obratov ga vozim, pa motor čist lepo laufa + zablokiran je na 35kw tako da gasa sploh ne moram v bistvu do konca odpret. @Kmet2 kakšne nastavitve bi moral preverit? Res mi ni jasno zakaj bi mi toliko več žrl.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@snecer ko bi vsaj mislil 4,6, aja pa nič ne pušča pa tam na 3k obratov ga vozim, pa motor čist lepo laufa + zablokiran je na 35kw tako da gasa sploh ne moram v bistvu do konca odpret. @Kmet2 kakšne nastavitve bi moral preverit? Res mi ni jasno zakaj bi mi toliko več žrl.

Nastavitve elektronike vbrizga itd..........toda to sam ne boš rešil ,potrebuješ tester,pelji na servis kjer ti ga bodo priklopili na računalnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jooj spet 100€ za "Dober dan!", bom najprej še ta tank skuril, da še enkrat izračunam porabo pa bom potem videl. Kam se mi pa bolj splača Čarman, Elisa ali kdo tretji?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jooj spet 100€ za "Dober dan!", bom najprej še ta tank skuril, da še enkrat izračunam porabo pa bom potem videl. Kam se mi pa bolj splača Čarman, Elisa ali kdo tretji?

Lej to ti bodo pa odgovorili fantje ki vozijo ta model ali znamko,suzukija sem vozil k Elisi,pa mislim da ni uradni zastopnik sam sem bil z delom in odnosom vedno zadovoljen.

Mogoče se nisem dobro izrazil,za Kawasaki je uradni zastopnik!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej ni čudn, da velik km nardim s tankom... kakšne so pa ceste... čist zguncane :wacko2:

 

reflektor pržgal pri 295km ;)

Popravljeno . Popravil fiam
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej ni čudn, da velik km nardim s tankom... kakšne so pa ceste... čist zguncane :wacko2:

 

reflektor pržgal pri 295km ;)

 

Ne vem kateri model er6 imaš, če gre za prvo verzijo, ne bi vozil vedno do hlapov, ker to ne koristi benz pumpi v tanku in boš kje obstala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem, ko se ti zgodi, da 1 uro porivaš naokoli motor s praznim tankom, nehaš preizkušati, koliko še lahko prevoziš na hlape...  :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

 

Kolegu na kawasaki er6 nabije obrate v prazno nad 7K rpm. Verjetno ni treba odkrivat tople vode da pridem do zaključka da so lamele fuč. Zanima me kje jih dobit in po kakšni ceni.

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj v prvo prestavo, drži sklopko, sprednje kolo prisloni na steno, spusti sklopko in če ne ugasne, je nadrsano.

 

Lahko pa je tudi zajla hin, ne skoči nazaj, ker je not zapacano itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preverite še, če ni slučajno ročica sklopke premočno zatisnjena, tako da je sklopka vedno malo stisnjena in začne zdrsevat zaradi tega. To se je namreč meni zgodilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preverite še, če ni slučajno ročica sklopke premočno zatisnjena, tako da je sklopka vedno malo stisnjena in začne zdrsevat zaradi tega. To se je namreč meni zgodilo.

 

Daj v prvo prestavo, drži sklopko, sprednje kolo prisloni na steno, spusti sklopko in če ne ugasne, je nadrsano.

 

Lahko pa je tudi zajla hin, ne skoči nazaj, ker je not zapacano itd.

Nisem probal ampak upam skoraj ziher trdit da bo crknil. Sklopka začne od 7 tisoč naprej drset, pred tem pa popolnoma normalno deluje.

 

Preverite še, če ni slučajno ročica sklopke premočno zatisnjena, tako da je sklopka vedno malo stisnjena in začne zdrsevat zaradi tega. To se je namreč meni zgodilo.

Sem preveril oz. probal jo malo popustit in je bila že do konca popuščena tak da ni pomagalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

 

Kolegu na kawasaki er6 nabije obrate v prazno nad 7K rpm. Verjetno ni treba odkrivat tople vode da pridem do zaključka da so lamele fuč. Zanima me kje jih dobit in po kakšni ceni.

 

Lp

Koliko kilometrov pa ima moped?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko kilometrov pa ima moped?

Na števcu 30k km, 06 letnik (mogoče so realni, glede na to da je še orginal zobniški set)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od česa bi pa bile lamele fuč pri 30000? ...to bi naj pol delal po manj kot 4000 na leto? ...malo verjetno!  Kolikor vem so te mašine zelo zanesljive in težko uničljive...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če dobiš pajacota ki ne zna sklopke uporabljat jo lahko tudi v 1000km uniči pa to ne velja samo za sklopko ampak cel motor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na števcu 30k km, 06 letnik (mogoče so realni, glede na to da je še orginal zobniški set)

 

To je zelo malo kilometrov za to, da bi lamele bile fuč...  Pri mojem SV1000 po pri 70k km in pri bratovi FJR1300 pri 100k km  smo debelino zmerili z mikrometrom in je bilo komaj kaj obrabe.

 

 

Ena možnost je, da je bilo uporabljeno kakšno avtomobilsko 'energy conserving' olje - to pa zaradi dodatkov lahko povzroča drsenje sklopke.  Druga možnost pa je, da je z motorjem bilo delano dosti 'burnout'-ov in 'wheelie'-jev - tudi s tem se najbrž da predčasno uničit sklopko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko so samo fedre,ki se menjajo.

Se je ze dogajalo, pa daš močnejše in je mir

Ebc npr

Jaz sem imel 36k, in ni bilo nič narobe.

Dekl snet pa pogledat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!