Kmet2 Objavljeno Junij 12, 2014 Opozori Objavljeno Junij 12, 2014 Saj me je kar sram povedat, porabo sem naračunal (6,4 l/100km) Moram pa opomnit da je bila mestna vožnja in enkrat sem se čez Javor peljal. to je pa zelo visoka poraba za ta motor kot primerjavo ti lahko povem SX okrog 5.3-5.7l naložen z dvema in prtljago pa ima 140hp in 1000cca ali pa naprimer moj KTM 1200 5.5 do 6.0 pri 150hp. Mogoče bi moral preverit nastavitve oziroma ga peljat na tester. DAMI34 in bentley 2
ferek Objavljeno Junij 12, 2014 Opozori Objavljeno Junij 12, 2014 Z er-6f (07) sem v dveh sezonah naredil 32000 km... poraba mi je znašala med 3,7 in 5 litrov... povprečno okoli 4,3... vedno sem jo preračunaval... sem imel tabelo kar na notranji strani kufra... majn je pil na skupnih vožnjah kot er-5, cb-500... a kak deci več od f-650. Kmet2 in DAMI34 2
Ninč. Objavljeno Junij 12, 2014 Opozori Objavljeno Junij 12, 2014 vozim se čist normalno... naselje po omejitvah, ostalo okoli 100- 120 odvisno od "pogojev" mogoče je biu to res en mal extrem, ponavadi posveti pri 280. je pa res, da je bla relacija lj- celje- lendava- lj. semaforjev minimalno
Snečer Objavljeno Junij 12, 2014 Opozori Objavljeno Junij 12, 2014 to je pa zelo visoka poraba za ta motor kot primerjavo ti lahko povem SX okrog 5.3-5.7l naložen z dvema in prtljago pa ima 140hp in 1000cca ali pa naprimer moj KTM 1200 5.5 do 6.0 pri 150hp. Mogoče bi moral preverit nastavitve oziroma ga peljat na tester. 4.6 je mislil, ker ce še tak tisis, ne gre cez 5
Xcode Objavljeno Junij 13, 2014 Opozori Objavljeno Junij 13, 2014 @snecer ko bi vsaj mislil 4,6, aja pa nič ne pušča pa tam na 3k obratov ga vozim, pa motor čist lepo laufa + zablokiran je na 35kw tako da gasa sploh ne moram v bistvu do konca odpret. @Kmet2 kakšne nastavitve bi moral preverit? Res mi ni jasno zakaj bi mi toliko več žrl.
Kmet2 Objavljeno Junij 13, 2014 Opozori Objavljeno Junij 13, 2014 @snecer ko bi vsaj mislil 4,6, aja pa nič ne pušča pa tam na 3k obratov ga vozim, pa motor čist lepo laufa + zablokiran je na 35kw tako da gasa sploh ne moram v bistvu do konca odpret. @Kmet2 kakšne nastavitve bi moral preverit? Res mi ni jasno zakaj bi mi toliko več žrl. Nastavitve elektronike vbrizga itd..........toda to sam ne boš rešil ,potrebuješ tester,pelji na servis kjer ti ga bodo priklopili na računalnik.
Xcode Objavljeno Junij 13, 2014 Opozori Objavljeno Junij 13, 2014 jooj spet 100€ za "Dober dan!", bom najprej še ta tank skuril, da še enkrat izračunam porabo pa bom potem videl. Kam se mi pa bolj splača Čarman, Elisa ali kdo tretji?
Kmet2 Objavljeno Junij 13, 2014 Opozori Objavljeno Junij 13, 2014 jooj spet 100€ za "Dober dan!", bom najprej še ta tank skuril, da še enkrat izračunam porabo pa bom potem videl. Kam se mi pa bolj splača Čarman, Elisa ali kdo tretji? Lej to ti bodo pa odgovorili fantje ki vozijo ta model ali znamko,suzukija sem vozil k Elisi,pa mislim da ni uradni zastopnik sam sem bil z delom in odnosom vedno zadovoljen. Mogoče se nisem dobro izrazil,za Kawasaki je uradni zastopnik!
Ninč. Objavljeno Junij 15, 2014 Opozori Objavljeno Junij 15, 2014 (popravljeno) sej ni čudn, da velik km nardim s tankom... kakšne so pa ceste... čist zguncane :wacko2: reflektor pržgal pri 295km Popravljeno Junij 15, 2014. Popravil fiam
Snečer Objavljeno Junij 16, 2014 Opozori Objavljeno Junij 16, 2014 sej ni čudn, da velik km nardim s tankom... kakšne so pa ceste... čist zguncane :wacko2: reflektor pržgal pri 295km Ne vem kateri model er6 imaš, če gre za prvo verzijo, ne bi vozil vedno do hlapov, ker to ne koristi benz pumpi v tanku in boš kje obstala.
Efendi Objavljeno Junij 16, 2014 Opozori Objavljeno Junij 16, 2014 Potem, ko se ti zgodi, da 1 uro porivaš naokoli motor s praznim tankom, nehaš preizkušati, koliko še lahko prevoziš na hlape... DAMI34 1
norc 16 Objavljeno Junij 23, 2014 Opozori Objavljeno Junij 23, 2014 Zdravo, Kolegu na kawasaki er6 nabije obrate v prazno nad 7K rpm. Verjetno ni treba odkrivat tople vode da pridem do zaključka da so lamele fuč. Zanima me kje jih dobit in po kakšni ceni. Lp
Snečer Objavljeno Junij 23, 2014 Opozori Objavljeno Junij 23, 2014 Daj v prvo prestavo, drži sklopko, sprednje kolo prisloni na steno, spusti sklopko in če ne ugasne, je nadrsano. Lahko pa je tudi zajla hin, ne skoči nazaj, ker je not zapacano itd.
igorkr Objavljeno Junij 23, 2014 Opozori Objavljeno Junij 23, 2014 Preverite še, če ni slučajno ročica sklopke premočno zatisnjena, tako da je sklopka vedno malo stisnjena in začne zdrsevat zaradi tega. To se je namreč meni zgodilo. Kmet2 1
norc 16 Objavljeno Junij 23, 2014 Opozori Objavljeno Junij 23, 2014 Preverite še, če ni slučajno ročica sklopke premočno zatisnjena, tako da je sklopka vedno malo stisnjena in začne zdrsevat zaradi tega. To se je namreč meni zgodilo. Daj v prvo prestavo, drži sklopko, sprednje kolo prisloni na steno, spusti sklopko in če ne ugasne, je nadrsano. Lahko pa je tudi zajla hin, ne skoči nazaj, ker je not zapacano itd. Nisem probal ampak upam skoraj ziher trdit da bo crknil. Sklopka začne od 7 tisoč naprej drset, pred tem pa popolnoma normalno deluje. Preverite še, če ni slučajno ročica sklopke premočno zatisnjena, tako da je sklopka vedno malo stisnjena in začne zdrsevat zaradi tega. To se je namreč meni zgodilo. Sem preveril oz. probal jo malo popustit in je bila že do konca popuščena tak da ni pomagalo.
danci1973 Objavljeno Junij 23, 2014 Opozori Objavljeno Junij 23, 2014 Zdravo, Kolegu na kawasaki er6 nabije obrate v prazno nad 7K rpm. Verjetno ni treba odkrivat tople vode da pridem do zaključka da so lamele fuč. Zanima me kje jih dobit in po kakšni ceni. Lp Koliko kilometrov pa ima moped?
norc 16 Objavljeno Junij 23, 2014 Opozori Objavljeno Junij 23, 2014 Koliko kilometrov pa ima moped? Na števcu 30k km, 06 letnik (mogoče so realni, glede na to da je še orginal zobniški set)
ferek Objavljeno Junij 23, 2014 Opozori Objavljeno Junij 23, 2014 Od česa bi pa bile lamele fuč pri 30000? ...to bi naj pol delal po manj kot 4000 na leto? ...malo verjetno! Kolikor vem so te mašine zelo zanesljive in težko uničljive...
ludiluka Objavljeno Junij 23, 2014 Opozori Objavljeno Junij 23, 2014 Če dobiš pajacota ki ne zna sklopke uporabljat jo lahko tudi v 1000km uniči pa to ne velja samo za sklopko ampak cel motor
danci1973 Objavljeno Junij 23, 2014 Opozori Objavljeno Junij 23, 2014 Na števcu 30k km, 06 letnik (mogoče so realni, glede na to da je še orginal zobniški set) To je zelo malo kilometrov za to, da bi lamele bile fuč... Pri mojem SV1000 po pri 70k km in pri bratovi FJR1300 pri 100k km smo debelino zmerili z mikrometrom in je bilo komaj kaj obrabe. Ena možnost je, da je bilo uporabljeno kakšno avtomobilsko 'energy conserving' olje - to pa zaradi dodatkov lahko povzroča drsenje sklopke. Druga možnost pa je, da je z motorjem bilo delano dosti 'burnout'-ov in 'wheelie'-jev - tudi s tem se najbrž da predčasno uničit sklopko.
Snečer Objavljeno Junij 23, 2014 Opozori Objavljeno Junij 23, 2014 Lahko so samo fedre,ki se menjajo. Se je ze dogajalo, pa daš močnejše in je mir Ebc npr Jaz sem imel 36k, in ni bilo nič narobe. Dekl snet pa pogledat
Snečer Objavljeno Junij 23, 2014 Opozori Objavljeno Junij 23, 2014 (popravljeno) Na števcu 30k km, 06 letnik (mogoče so realni, glede na to da je še orginal zobniški set) http://homepages.slingshot.co.nz/~shanetp/Faults.html#Question_10 Piše, da 06 so imeli šibke fedre Popravljeno Junij 23, 2014. Popravil Snecer Kmet2 1
norc 16 Objavljeno Junij 24, 2014 Opozori Objavljeno Junij 24, 2014 http://homepages.slingshot.co.nz/~shanetp/Faults.html#Question_10 Piše, da 06 so imeli šibke fedre Kje pa je možno kupit fedre ?
Snečer Objavljeno Junij 24, 2014 Opozori Objavljeno Junij 24, 2014 http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xer6+clutch+springs&_nkw=er6+clutch+springs&_sacat=0&_from=R40
Robertos664 Objavljeno Avgust 24, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2014 Pozdravljeni, kaj pravite na tega http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8776213 . Se splača? Imam 188cm, bom zgledal smešen na er6n? Rabim pa ga za vožnjo v službo 50km dnevno in tu pa tam kakšen krajši izlet? Lp in hvala za odgovore.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se