Skoči na vsebino

MOTO oprema - kakšna, kje kupovati...


Priporočene objave

Objavljeno

Zakaj človek ne bi imel gp opreme na potovalnem motorju? Če mu je udobna in povrhu vsega še bolj varna od tekstila.

Objavljeno

Zakaj človek ne bi imel gp opreme na potovalnem motorju? Če mu je udobna in povrhu vsega še bolj varna od tekstila.

Eh brezveze........kup si potovalni motor in GP pro opremo pol pa nabijej :glare:

Objavljeno

Kdo pravi, da tega nisem imel? Aja saj res nisem imel, ker kao ne paše skupaj in potem ne gre pozirati :glare:

Objavljeno

vsi tolko nabijate kako je usnje ful manj udobno kot tekstil, meni je tekstil fullllllllllllll neudoben. usnje se te lepo prime in sledi vsem gibom, tekstil pa se neki mečka, pa se guba. za se oblečt v komplet moto perilo, komplet leder, želvo, škornje (s tem da je treba najprej stisnt notranje vezalke, potem fršlus in še klips) ne porabim veliko več kot 10min. pa še nekaj je, kordura bo pr morebitnem lažjem padcu strgana, medtem ko bo usnej dobilo par praskic. Sicer tega usnje vs. textil je bilo že veliko povedanega in vsakemu pač nekaj bol odgovarja. Meni usnje neprimerno bol. Sicer pa usnjena oprema še ne pomeni da je treba met grbo pa kolenske drsnike. 

Itak bo pa mogu sam poskusit in bo videl kako se bo počutil. Pa fajn je potem v vsej izbrani moto opremi tudi na motorju kej posedet, da ne bo potem kje kaj tiščalo itd.

Objavljeno

Kdo pravi, da tega nisem imel? Aja saj res nisem imel, ker kao ne paše skupaj in potem ne gre pozirati :glare:

Res nočem bit žaljiv ampak si res bukov......na potovalnem motorju je drugačna drža,vetrna zaščita in blablabla itd....ne da se mi ti razlagat ,kot ,da si star 5 let in Gp oprema ni narejena za tako držo in model oz.segment motorja!!!!

Noben ni pa rekel ,da se ne da z to opremo vozit takšnega motorja,ampak fant kupuje motor v segmentu potovalne endure in res ne vem zakaj ga šopate z takimi nebulozami :BUA: ,da mu bo ob vožnji bolj neprijetno kot prijetno.

Pa še nekaj te vprašam.....kje je več smrtnih izidov,invalidnosti ,nesreč ,v katerem segmentu motorizma??? Pa da ti spet olajšam,da mi ne prpelješ kakšne bukove.......v enduro potovalnem segmentu absolutno NEEE!!!

Kar se pa tiče poziranja :slap: to res nima nobene veze z to temo,večina nas endurašev dela letno od 15 do 20 in več tisoč km ,ko se vozim oz. potujem na dan delam od 400 do 700km in na mojem motorju z Gp opremo bi bilo to samo mučenje!

Objavljeno

vsi tolko nabijate kako je usnje ful manj udobno kot tekstil, meni je tekstil fullllllllllllll neudoben. usnje se te lepo prime in sledi vsem gibom, tekstil pa se neki mečka, pa se guba. za se oblečt v komplet moto perilo, komplet leder, želvo, škornje (s tem da je treba najprej stisnt notranje vezalke, potem fršlus in še klips) ne porabim veliko več kot 10min. pa še nekaj je, kordura bo pr morebitnem lažjem padcu strgana, medtem ko bo usnej dobilo par praskic. Sicer tega usnje vs. textil je bilo že veliko povedanega in vsakemu pač nekaj bol odgovarja. Meni usnje neprimerno bol. Sicer pa usnjena oprema še ne pomeni da je treba met grbo pa kolenske drsnike. 

Itak bo pa mogu sam poskusit in bo videl kako se bo počutil. Pa fajn je potem v vsej izbrani moto opremi tudi na motorju kej posedet, da ne bo potem kje kaj tiščalo itd.

No9 končno en ki razume poanto :OK: seveda je lahko usnje,saj imaš nešteto enduro kombinezonov ,ki so brez grbe a imajo vseeno na hrbtu všit kevlar oz, kakšen podoben material ki ščiti kičmo,  itd sam ne me pa prepričevat o moto GP opremi za potovalno enduro,ker jo to čista neumnost :grim

Objavljeno

vsi tolko nabijate kako je usnje ful manj udobno kot tekstil, meni je tekstil fullllllllllllll neudoben. usnje se te lepo prime in sledi vsem gibom, tekstil pa se neki mečka, pa se guba. za se oblečt v komplet moto perilo, komplet leder, želvo, škornje (s tem da je treba najprej stisnt notranje vezalke, potem fršlus in še klips) ne porabim veliko več kot 10min. pa še nekaj je, kordura bo pr morebitnem lažjem padcu strgana, medtem ko bo usnej dobilo par praskic. Sicer tega usnje vs. textil je bilo že veliko povedanega in vsakemu pač nekaj bol odgovarja. Meni usnje neprimerno bol. Sicer pa usnjena oprema še ne pomeni da je treba met grbo pa kolenske drsnike. 

Itak bo pa mogu sam poskusit in bo videl kako se bo počutil. Pa fajn je potem v vsej izbrani moto opremi tudi na motorju kej posedet, da ne bo potem kje kaj tiščalo itd.

:OK:  usnje pa želva..zakon! na dolge fure pr 40 +... super ! če pa slučajn zazebe, pa zgorni del dežjaka oblečeš :) kordura se pa pr padcu na mestu strga, no men se je :P tko da za take tanerodne k sem jaz glih ni....

Objavljeno

Res nočem bit žaljiv ampak si res bukov......na potovalnem motorju je drugačna drža,vetrna zaščita in blablabla itd....ne da se mi ti razlagat ,kot ,da si star 5 let in Gp oprema ni narejena za tako držo in model oz.segment motorja!!!!

Noben ni pa rekel ,da se ne da z to opremo vozit takšnega motorja,ampak fant kupuje motor v segmentu potovalne endure in res ne vem zakaj ga šopate z takimi nebulozami :BUA: ,da mu bo ob vožnji bolj neprijetno kot prijetno.

Pa še nekaj te vprašam.....kje je več smrtnih izidov,invalidnosti ,nesreč ,v katerem segmentu motorizma??? Pa da ti spet olajšam,da mi ne prpelješ kakšne bukove.......v enduro potovalnem segmentu absolutno NEEE!!!

Kar se pa tiče poziranja :slap: to res nima nobene veze z to temo,večina nas endurašev dela letno od 15 do 20 in več tisoč km ,ko se vozim oz. potujem na dan delam od 400 do 700km in na mojem motorju z Gp opremo bi bilo to samo mučenje!

Še dobro, da si to povedal, tega pa res nisem vedel :closedeyes:  Če ne razumeš ajde še enkrat, če nekomu ta oprema bolj paše, mu je udobna, varna je itak bolj, naj jo ima na takem motorju. Če tebi ni všeč taka oprema na potovalnem motorju ti pač ni, ne pomeni, da tudi drugim ne, kapiš ? :kva1:

Objavljeno

Ma kaj se prepirate bez veze...Vsi mate prav. Od Fereka, do zagovornika najbol HC race opreme. Praznujem skor 20 let motoriranja, in u lajfu nism še mel opreme z omembe vredni i ščitniki. 99.8% svojih fur sem naredil v kavbojkam podobnih hlačah, in 1994 letnik Dainese leder jakni. Z nekaj pameti in malo sreče u tem hobiju še zmer neznansko uživam. Avto sem sesul z polikarbonatnim AGV za 100 000 lir, kar je v današnjem denarju okrog 50€. u rebrnicah sem se pred tovornjak zavalil v kavbojkah, bulerjih in tisti omenjeni jakni. 

 

Ker pa hudič ne počiva, sem lani nabavil MBRjev dvodelc.Ker mi je prav. A bom v njem bol varen kot v kavbojkah? Ne vem. Če bom mel zarad ledra samo 0.02% več "pameti in jajc" bom verjetno bol ogrožen. Dvomim da mi bo zadeva všeč na dalših furah.

 

Za pohajanje in komjuting se mi zdi bol primerna tekstilna varjanta.

 

Danes sem za 100€ in dva kovanca kupil tole Komine jakno. CE ščitniki, snemljiva termo podloga, odlična izdelava. Ni top of the pops, vendar se mi zdi dober nakup. Ker zelo podobno nosita dober kolega in  MojaMoja, vem, da je dobro sešita. YKK zadrge in podobno....  Prvi vtis na suhem je tako pozitiven, da sm v hudi dilemi, a kupit pripadajoče hlača prec, al takoj. 

 

Vse to komplicir

 

Photo%2021.%2001.%2013%2018%2006%2012.jp

Objavljeno

Še dobro, da si to povedal, tega pa res nisem vedel :closedeyes:  Če ne razumeš ajde še enkrat, če nekomu ta oprema bolj paše, mu je udobna, varna je itak bolj, naj jo ima na takem motorju. Če tebi ni všeč taka oprema na potovalnem motorju ti pač ni, ne pomeni, da tudi drugim ne, kapiš ? :kva1:

Fant je začetnik,kaj teb ni jasn še nikol ni probal oz. nosil ne cordure ne GP opreme.........omislil si je pa Pegasota,še enkrat to je potovalna endura,ti črkujem?

Objavljeno

Fant je začetnik,kaj teb ni jasn še nikol ni probal oz. nosil ne cordure ne GP opreme.........omislil si je pa Pegasota,še enkrat to je potovalna endura,ti črkujem?

 Torej bo pred nakupom sprobal več stvari... Tudi na pegasotih imajo ljudje usnjene kombinezone, črkujem? Mu raje svetuješ tekstil, ker je začetnik, da se bo ob prvem malem padcu ccel obrusil.

Model, parkrat zadihaj, vidim, da imaš težave ;) Sicer se mi ne da ukvarjati več s teboj hehe :D

Objavljeno (popravljeno)

Pa dober no,za tebe si pa res nisem mislu ,da boš trmoglavo rinla GP opremo na mali enduro motorček. Seveda se da ,vse se da sam jaz se res ne vidim na GS-u z GP pro opremo :closedeyes:

 

Če F800R lahko šteješ za mali "enduro" motorček pol ja :). Pa začuda želva nič ne žuli, v čelado ne piha nič dosti bolj kot prej, škornji niso bili v napoto...

In tud oba sopotnika sta se letos odločila za usnjen kombinezon, čeprav športen. Lani sem ju vozila naokoli v corduri, pa je bilo obema letos v usnju bolj všeč. 

post-20956-0-14441700-1358789977_thumb.jpg

post-20956-0-36821900-1358790282_thumb.jpg

 

Drugače pa nihče ni govoril, da je treba imet GP opremo. Se da dobit čisto udobno opremo, ki hkrati ponuja dobro zaščito. Ferek je namreč na en post prej, da naj izbere najprej varno šele nato udobno opremo, komentiral da je to oh in sploh brezveze in neizvedljivo za potovanja, moja replika je bila na to. Mogoče poklicna deformacija, ampak ko enkrat gledaš asfalt odblizu oz. oddelaš kak dan na urgenci, ti je jasno, zakaj nosiš dobro zaščitno opremo. Dve stvari sta pa mene zmotili pri corduri, na nakedu prav zoprno frfota in ščitniki ob padcu ne ostanejo tam kjer bi morali biti. Luknja v hlačah/jakni ti pa itak ne uide. Kar se tiče čelad, razlika v ceni običajno ni varnost ampak udobje, zračni tok, teža itd, škornje pa vsaj z plastično ojačitvijo gležnja. Zlomi, ko dobiš motor na nogo znajo biti precej grdi.

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Samo tole...jaz sem bolj za corduro......je pa res, da je povprečna (ali nadpovprečna) ženska zadnjica v usnju velik lepša, kot v corduri...po drugi strani pa...desc  z ekstra vampom v usnju...bljak...cordura vsaj mal skrije.... :grim

Objavljeno

si me prehitela

še par mešanih :) men vsi fajn zgledajo :blush: itak so pod čelado :P

 

post-21285-0-99370700-1358791339_thumb.jpg post-21285-0-27883600-1358791357_thumb.jpg

post-21285-0-15389600-1358791374_thumb.jpg post-21285-0-29290600-1358791417_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

:OK:  usnje pa želva..zakon! na dolge fure pr 40 +... super ! če pa slučajn zazebe, pa zgorni del dežjaka oblečeš :) kordura se pa pr padcu na mestu strga, no men se je :P tko da za take tanerodne k sem jaz glih ni....

ja eni se dejansko z želvo, ledrom in dolgimi gatami vsaj pod hlačami celo poletje vozmo, pač čez naselje malo jakno odpreš, izven pa itak vetrček piha tako da ne vem v čem vidiš težavo? jst se brez želve ne peljem niti 5km ker se mi zdi da nekaj manjka.

 

itak pa je to kot pri vsaki stvari, potem ko enkrat imaš šele vidiš kaj bi lahko bilo boljše!

Objavljeno

ja eni se dejansko z želvo, ledrom in dolgimi gatami vsaj pod hlačami celo poletje vozmo, pač čez naselje malo jakno odpreš, izven pa itak vetrček piha tako da ne vem v čem vidiš težavo? jst se brez želve ne peljem niti 5km ker se mi zdi da nekaj manjka.

 

itak pa je to kot pri vsaki stvari, potem ko enkrat imaš šele vidiš kaj bi lahko bilo boljše!

perforiran kombinzon kot je moj.ko je vroče res zakon-napram tekstil jakni

Objavljeno (popravljeno)

Če F800R lahko šteješ za mali "enduro" motorček pol ja :). Pa začuda želva nič ne žuli, v čelado ne piha nič dosti bolj kot prej, škornji niso bili v napoto...

In tud oba sopotnika sta se letos odločila za usnjen kombinezon, čeprav športen. Lani sem ju vozila naokoli v corduri, pa je bilo obema letos v usnju bolj všeč. 

attachicon.gifmi2.jpg

attachicon.gifata.jpg

 

Drugače pa nihče ni govoril, da je treba imet GP opremo. Se da dobit čisto udobno opremo, ki hkrati ponuja dobro zaščito. Ferek je namreč na en post prej, da naj izbere najprej varno šele nato udobno opremo, komentiral da je to oh in sploh brezveze in neizvedljivo za potovanja, moja replika je bila na to. Mogoče poklicna deformacija, ampak ko enkrat gledaš asfalt odblizu oz. oddelaš kak dan na urgenci, ti je jasno, zakaj nosiš dobro zaščitno opremo. Dve stvari sta pa mene zmotili pri corduri, na nakedu prav zoprno frfota in ščitniki ob padcu ne ostanejo tam kjer bi morali biti. Luknja v hlačah/jakni ti pa itak ne uide. Kar se tiče čelad, razlika v ceni običajno ni varnost ampak udobje, zračni tok, teža itd, škornje pa vsaj z plastično ojačitvijo gležnja. Zlomi, ko dobiš motor na nogo znajo biti precej grdi.

Sam sem imel prometno z motorjem.......teden dni kome,potrgane križne vezi v obeh kolenih,2 meseca bolnice +leto rehabilitacije zato prekleto dobro vem kaj pomeni bližnje srečanje z asvaltom pa delno tudi z drevesom,pa mi na kraj pameti ne pride da bi na enduro motorju nosil GP opremo(sesul sem se z ss raketo 176 konjev in popolno ss opremo )no vsakemu svoje! Lp

 

P.S. na motorju sem že 18 sezono pa sem z svojo filozofijo še čil in zdrav in upam da še dolgo....

Popravljeno . Popravil Kmet2
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

 Torej bo pred nakupom sprobal več stvari... Tudi na pegasotih imajo ljudje usnjene kombinezone, črkujem? Mu raje svetuješ tekstil, ker je začetnik, da se bo ob prvem malem padcu ccel obrusil.

Model, parkrat zadihaj, vidim, da imaš težave ;) Sicer se mi ne da ukvarjati več s teboj hehe :D

Vidim,da imaš težave ti,predvsem z branjem......noben ni govoril ,da usnje ni dobro!

 

Ja pa ne ukvarjaj se preveč z mano ker ti zna škodit :P .......

Objavljeno

...lej... saj nekako se ne da nekaterim dopovedat... tako kot so si vsi zapomnili samo ta prvi moj post o udobju... o tem kar sem drugega pisal nihče ne omenja... Precej kilometrov napravimo... imam dva kolega z VFR... oba imata usnjene kombinezone, pa želve tut... ko pa gremo poleti na potovanje, na izlet... so pa gor kavbojke... lahka tekstilna ali usnjena jakna... poletni moto čevlji... 

 

In ko klobasate o nesrečah, sam sem videl hude stvari, kolega je že skor 2 leti v bolniški, preberte še enkrat kar je Kmet napisal... SEGMENT motorja... kdo se "tolče"... enduraši? potovalnjik? čoperisti? - glede na to da slednji vozjo v samih lajbčih in kavbojkah brez jakn majc in ščitnikov je res čudn, da je še kdo živ...

 

... da se pa res z vsem vsepovsod pelat... eni tut podkapo celo poletje nosjo, jaz je niti pozimi ne... pa z vsakim motorjem tut hardtailom se da v črno goro in nazaj prpelat...

 

in napisal sem tut da naj za začetek kaj kvalitetnega na bolhi poišče... fant sploh ne ve kaj mu bo pasal...  in kot sem rekel da se tut z ss-ji obilne kilometrine delat... svaka čast vsem!  ...sam roko na srce, kolk pa je takega folka?  večina jih dela pa par 1000 in oprema ki se pol prodaja je lahko prav kul... tudi sam sem iz prehoda na tekstil najprej rabljene zadeve nabavil in še danes mi služijo

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Včasih moreš tudi kaj falit, da ugotoviš kaj ti paše...

 

Se malo pogledaš sm pa tja, ma je dan danes pač tako, da je preveč izbire in če češ vse pogledat in sprobat, boš samo to delal ...

 

Če pogledam po sebi, ko sem se v to podajal, pojma nisem mel. Že v štartu sem se odločil za teksti. Pač bom mel bolj potovalen motocikel, cenovno ugodnejša. Prišel v trgovino izbrane znamke niso meli pač vzel prav neki drugega. Ko sem gledal mi je blo bistveno, da ma dovolj zračnikov pa da ma zimsko in dežno podlogo (dežne se ne spomnim da bi jo kdaj uporabil - tolko o pomembnosti) in da mi je prav stala. To pa je bilo več ali manj vse. Enako za ostalo opremo. Po 32.000km še vedno uporabljam isto.

 

Od čelad probal samo Shoei, katera mi še vedno ščiti glavo (tudi za foro probal še kako drugo in še to bolj iz firbca v trgovini, ko sem kupil obleko) in bo verjetno tudi naslednja. Mogoče bo samo drugi model.  

 

Osebno, ko se odločam reduciram izbor na nek segment (znamka, material, trgovina) in znotraj tega segmenta iščem najustreznejše, čene je preveč vsega. Počasi me mika, da bi si kupil še usnjen kombinezon. Izbor zožil na eno znamko in eno trgovino v kateri bom poskušal dobit še kak popust. Če bom sfalil oziroma bi kje dobil še bolj ugodno ... pač bom. 

 

Predvsem pa najboljše ni nujno najbolj primerno. Tako je športna guma manj primerna za pohajkovanja kot neka potovalna guma, ki je prav za tak namen konstruirana. 

 

In kot pravi latinski pregovor "Errare humanum est" - motiti se, je človeško.

 

Pa ni treba me poslušat, naredi po svoje :D

Popravljeno . Popravil igorkr
Objavljeno

Zdi se mi, da je na tekstilu vec vidnega napredka, vedno neke nove kombinacije materialov in verjamem, da se kaka stara tekstilna jakna hitreje trga ob padcu...

Usnje je pa vedno bilo usnje (kravje, kengerujevo...) in ker je odlicna zascita, usnje ostaja v igri.

Kar se varnosti tice, verjetno bosta ali pa ze obe varijanti omgocata kako plugin airbag vreco.

 

Gp kombinezon me malce moti pri pokoncni drzi na motorju.

Zame bi bila najboljsa kombinacije hlace - jakna posebaj.

 

http://www.dainese.com/eu_en/motorbike/g-carbon-pelle.html?destinazione_uso=44&cat=12

http://www.dainese.com/eu_en/motorbike/p-spartan66-pelle-lady.html?destinazione_uso=44&cat=21

Objavljeno

Matr smo znanost naredili iz motoopreme .... dobra zaščita (hlače, jakna, rokavice, škornji in čelada) mora biti, pa vseeno kakšn motor imaš.

 

Vse ostalo je stvar posameznika, kako se najbolje počuti, saj je od počutja odvisna varna in premišljena vožnja ter zraven  še uživaš.

 

Itak počakmo še kakšn teden in bo novi začetnik vprašal kakšno opremo naj si kupi in potem se bomo spet prepucavali :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Matr smo znanost naredili iz motoopreme .... dobra zaščita (hlače, jakna, rokavice, škornji in čelada) mora biti, pa vseeno kakšn motor imaš.   Vse ostalo je stvar posameznika, kako se najbolje počuti, saj je od počutja odvisna varna in premišljena vožnja ter zraven  še uživaš.   Itak počakmo še kakšn teden in bo novi začetnik vprašal kakšno opremo naj si kupi in potem se bomo spet prepucavali :P
Vklop cinizma: Vazno da smo cloveku izdatno pokazali, kako kompliciran je nakup opreme, In da je BMW odgovor na Vsa moto vprasanja. Izklop cinizma.
Urkogirl?!?!
  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!