motoristek Objavljeno November 19, 2007 Opozori Objavljeno November 19, 2007 Zdaj pa vem zakaj jaz tako letim... :naughty:
DAN Objavljeno November 19, 2007 Opozori Objavljeno November 19, 2007 Sicer smo že :topic: Ni problem postavit kako mašino v frčoplan,problem nastane pri certificiranju motorja v končni fazi plovnega dovoljenja
Guest Brumer Objavljeno November 19, 2007 Opozori Objavljeno November 19, 2007 Zdaj pa vem zakaj jaz tako letim... :naughty: Zdravo motoristek glej,dan neboš ZLETU OK!!!!!! Ps:linkanje mi pa negre-zame špansko selo. :whistle: Coban in maco47 2
bernardek Objavljeno November 19, 2007 Opozori Objavljeno November 19, 2007 Zdaj pa vem zakaj jaz tako letim... :naughty: menda ima tudi en bmw "rotaxa" :yes:
Zdrawc Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 menda ima tudi en bmw "rotaxa" :yes: ne en, zdaj jih je že več :closedeyes:
Guest Brumer Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 Kolikor jaz vem ima BMW nov dvovaljnik na osnovi polovičnega K1200 motorja z suho oljno posodo. :worship: BMW_Motorrad_International.htm Coban in maco47 2
bernardek Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 Kolikor jaz vem ima BMW nov dvovaljnik na osnovi polovičnega K1200 motorja z suho oljno posodo. :worship: 650 1 valj rotax 800 2 valja vrstni rotax
PURPLE Objavljeno November 21, 2007 Opozori Objavljeno November 21, 2007 Tudi v gasileriji je že kr nekaj let prisoten BMW jev motor, kot pogonski agregat črpalki. Stari VW motorji, pa po par desetletjih delajo normalno naprej. Pumpa_fox_1.bmp
doggie Objavljeno November 30, 2007 Opozori Objavljeno November 30, 2007 ker me že nekaj časa peče, me zanima kako je kaj z servisi pri nas :? oziroma kam jih vozite servisirat
suhi Objavljeno November 30, 2007 Opozori Objavljeno November 30, 2007 ker me že nekaj časa peče,me zanima kako je kaj z servisi pri nas :? oziroma kam jih vozite servisirat Jz v Grosuplje pa se mi zdi, da kr večina najbolj njih hval - pač orginal servis od BMW - vredu poznajo delo in hitro in po normalni ceni naredijo kar je potrebno - redni servis pač - nekje od 140€ pa do 200€ pa pride na 10000km to je to Coban 1
motoristek Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 http://www.dinos.si/html/kaj-zbiramo.htm :trance_33_sleep: :trance_33_sleep: :trance_33_sleep: :trance_33_sleep: ........... se mi je zdel da se od nekod poznava. :whistle: :whistle: In ti delaš reklamo za Dinos v BMW temi.... :headbang: in tega moderatorji ne vidijo... :angry:
pjero Objavljeno December 5, 2007 Opozori Objavljeno December 5, 2007 to bmw sam počne.........hahahahahaha idi pa vidi :headbang: :headbang: :headbang: http://www.emoto.com/actualites/business/k...on-avec-bmw.php http://www.motoblog.it/post/11124/kymco-co...on-bmw-motorrad
PURPLE Objavljeno December 6, 2007 Opozori Objavljeno December 6, 2007 Prav smešno je, ko vidiš kaj bi nekateri radi dosegli, ampak zakaj. Če nas določene stvari ne motijo itd, potem se vprašaš zakaj določeni vsiljujejo nekaj, zgleda da so oni bolj za dojče, ampak je treba to prikazat v nasprotni luči :alien1:
pjero Objavljeno December 7, 2007 Opozori Objavljeno December 7, 2007 (popravljeno) B osanec M otor W agen??? :trance_33_sleep: :trance_33_sleep: Popravljeno December 7, 2007. Popravil pjero
Provokator Objavljeno December 7, 2007 Opozori Objavljeno December 7, 2007 Jaz pa mislim, da na to stvar ne moremo gledati preveč splošno, ampak je treba nanjo gledati tudi s filozofskega zornega kota, pri tem pa ne smemo pozabiti tudi na zgodovinska dejstva, ki so pripeljala do tega, da je BMW to, kar je.
Guest Brumer Objavljeno December 10, 2007 Opozori Objavljeno December 10, 2007 B osanec M otor W agen??? :trance_33_sleep: :trance_33_sleep: Pjero stebe bo še nekaj.če drugo ne sigurno DELUX BOSANAC !!!!!! Coban in maco47 2
bernardek Objavljeno December 10, 2007 Opozori Objavljeno December 10, 2007 B osanec Baotiyan M otor Motor W agen??? Werke :trance_33_sleep: :trance_33_sleep: maco47 1
bmwslo Objavljeno December 21, 2007 Avtor Opozori Objavljeno December 21, 2007 Link na katalog delov za starodobnike
bmwslo Objavljeno December 21, 2007 Avtor Opozori Objavljeno December 21, 2007 Tule si pa lahko sam pripraviš BMW-jev koledar s slikami po lastni izbiri Je pa potrebna registracija in po moje nekaj € :whistle:
bmwslo Objavljeno December 21, 2007 Avtor Opozori Objavljeno December 21, 2007 Še uradna stran s predstavitvijo novejših modelov
AndiGS Objavljeno December 21, 2007 Opozori Objavljeno December 21, 2007 Sem kupil polnilec za akumulator v Promotor-ju za dobrih 17 EUR in vzdrževalec akumulatorja za 14 EUR.Skupna zadeva v Louisu cca 50 EUR,,v KMC Ljubljana cca 57 EUR,original BMW za vtičnico BMW pa 110 EUR.Zadeva danes že polni,čeprav je GS vseeno vžgal po mesecu mirovanja na mrazu.
Guest Brumer Objavljeno December 21, 2007 Opozori Objavljeno December 21, 2007 (popravljeno) Sem kupil polnilec za akumulator v Promotor-ju za dobrih 17 EUR in vzdrževalec akumulatorja za 14 EUR.Skupna zadeva v Louisu cca 50 EUR,,v KMC Ljubljana cca 57 EUR,original BMW za vtičnico BMW pa 110 EUR.Zadeva danes že polni,čeprav je GS vseeno vžgal po mesecu mirovanja na mrazu. V Luisu stane polnilec za vse BMW-eje tudi za novejše z (cam-bus)instalacijo 69,95 EUR na BMW-servisu pa 150 EUR. Zdaj je nekakšen popust in stane samo 54,95.Zraven je tudi originalni kabel za vtič na BMW-eju. Popravljeno December 21, 2007. Popravil Brumer Coban in maco47 2
ataIBA Objavljeno December 24, 2007 Opozori Objavljeno December 24, 2007 Na F 650 Dakarčku rikno auspuh - prerjavela cev. Prelistal vse strani v upanju, da bom zasledil kakšen podatek o kvalitetnem mojstru za popravilo. Če ima kdo kakšno idejo, na pomoč.
Pips Objavljeno December 24, 2007 Opozori Objavljeno December 24, 2007 Ker je orginalni svinsko drag,poskusi pri mojstrih ,ki popravljajo avtomobilske.lp
ataIBA Objavljeno December 24, 2007 Opozori Objavljeno December 24, 2007 Na F 650 Dakarčku rikno auspuh - prerjavela cev. Prelistal vse strani v upanju, da bom zasledil kakšen podatek o kvalitetnem mojstru za popravilo. Če ima kdo kakšno idejo, na pomoč. Zasledil sem debato o bokserjih in K-jih. In moje mnenje. Kot nostalgiku je bokser sedel v moj pomnilnik še v otroških letih. Z mojstrom Pihlaričem iz Počehove sva preživela v njegovi delavnici mnoge ure ob debatah o motorjih. Takrat mi je nekaj let servisiral Pucha 250 TF, moje sanje je bil BMW bokser a ni bilo perja. Ko sem "zrasel" se kupil K 100. Odličen motor. In vozi se kot se vozi K 100. Sinu sem kupil njegove sanje R 1100 S, ki nudi drug način vožnje in je odličen motor. Ker vozim tudi F 650 Dakarja, ga vozim tako kot se vozi tak motorček. Hočem razložiti, da ni zame en motor boljši, en slabši, itd. Vprašanje je samo, kako si navajen peljati in kaj od motorja pričakuješ. Vsak ima pred drugim prednosti in slabosti a zaradi tega je brezveze vsiljevati svoj način vožnje in s tem motor, ki to bolje nudi, drugim kot najboljšega. Meni osebno največ pomeni kvaliteta, zaupanje in s tem pogojena sigurnost na potovanjih. Zato mi je kardan svetla točka in mi je vseeno ali sta pred njim dva ali štirje cilindri. Vedno me bo motilo nategovanje verige, vožnja z verigo po dežju, ko ti je jasno, da ji krajšaš življensko dobo itd. Ampak to vzamem v zakup, ker so druge prednosti pri motorčku z verigo. Zato rad vozim Dakarčka in KTM 990 Adventurerja. Nikoli in nikdar pa si ne vzamem pravice imeti nekoga za vozeka, ker je zaverovan v "svojo" znamko motorja in jo ima najraje. Ker mu dobro služi, ga ne pušča na cedilu, je vozna, ni požrešna in tečna,... ko kakšna :wub: . Te pa tako moraš imeti rad. Če skrajšam, debata - moja je boljša kot tvoja, moja ma črne oči, moja pa..... je isti nivo :whistle: :P :D :beer2: .
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se