Skoči na vsebino

BMW razno (primerjave modelov, splošne debate)


Priporočene objave

Objavljeno

Pomotoma sem naročil dva prtljažnika za zadnji originalen kovček na 1150RT. Je zelo kvaliteten, lepega videza in prašno barvan, priloženi so vsi vijaki potrebni za montažo. Če koga zanima, sem se mu pripravljen odreči za ugodno ceno. Več na PS. Paše pa na takšen kovček (mislim, da je več modelov imelo enakega):

top_case_backrest.jpg

post-27331-0-71908000-1330953053_thumb.jpg

še vedno...

post-27331-0-71908000-1330953053_thumb.jpg

Objavljeno

Pred kakšnim mesecem sem si ogledal BMW K1200r in še danes ne morem spat ker sem tako navdušen nad njim. No zanima me sledeče. Ker sem nižje rasti (170) me je malce zmotila višina motorja in je edina ovira pred nakupom. No zanima me kako je z nastavitvijo višine pri teh motorjih.

Objavljeno

Pred kakšnim mesecem sem si ogledal BMW K1200r in še danes ne morem spat ker sem tako navdušen nad njim. No zanima me sledeče. Ker sem nižje rasti (170) me je malce zmotila višina motorja in je edina ovira pred nakupom. No zanima me kako je z nastavitvijo višine pri teh motorjih.

Kupi se original nižji sedež....
Objavljeno

malo sem brskal po internetu pa so cene sedežev okrog 300€? drži?

Objavljeno

malo sem brskal po internetu pa so cene sedežev okrog 300€? drži?

Ja bo tam nekje....voznikov sedež na GSA pride 285€ + zadnji cca 180€,R pa ima enojnega,celotnega za voznika in sovoznika.
Objavljeno

Pred kakšnim mesecem sem si ogledal BMW K1200r in še danes ne morem spat ker sem tako navdušen nad njim. No zanima me sledeče. Ker sem nižje rasti (170) me je malce zmotila višina motorja in je edina ovira pred nakupom. No zanima me kako je z nastavitvijo višine pri teh motorjih.

K1200R je dokaj nizek motor, zato s svojimi 170cm ne bi smel imeti težav z doseganjem tal. Ker ima težišče zelo nizko je manevriranje z njim na mestu zelo lahkotno, zato bošlo tudi če nimaš na tleh celega stopala. Najbolje, da greš v enega od prodajnih salonov BMW, kjer se boš lahko usedel nanj in se prepričal (K1300R ima enake dimenzije).

Objavljeno

Članek v reviji Motorist: Olje za BMW R1200, članek je v zadnji objavljeni številki, mislim, da je 151.

Nimam namena razpravljat o tipu oz. primernosti olja ampak opozoriti na vsebino članka - točnosti podatkov oz ali novinar sploh ve koliko valjev ima bavarski box motor. Vsake toliko se najde kakšna podobna izjava, da se lahko vprašaš od kod novinarju takšen podatek...

"Motorex Boxer 4T se lahko uporablja v vseh štirivaljnih boxerskih pogonskih agregatih zadnje generacije s prostornino 1.200-kubičnih centimetrov, ki jih v svoje motocikle vgrajuje bavarski izdelovalec motociklov."

Kolikor je meni znano je zadnje 4 valne box motorje vgrajevala Honda v svoje Goldwing modele 1000, 1100 in 1200.

Objavljeno

Članek v reviji Motorist: Olje za BMW R1200, članek je v zadnji objavljeni številki, mislim, da je 151.

Nimam namena razpravljat o tipu oz. primernosti olja ampak opozoriti na vsebino članka - točnosti podatkov oz ali novinar sploh ve koliko valjev ima bavarski box motor. Vsake toliko se najde kakšna podobna izjava, da se lahko vprašaš od kod novinarju takšen podatek...

"Motorex Boxer 4T se lahko uporablja v vseh štirivaljnih boxerskih pogonskih agregatih zadnje generacije s prostornino 1.200-kubičnih centimetrov, ki jih v svoje motocikle vgrajuje bavarski izdelovalec motociklov."

Kolikor je meni znano je zadnje 4 valne box motorje vgrajevala Honda v svoje Goldwing modele 1000, 1100 in 1200.

To je pomota pri prevajanju govor je o boxerju 2 -cil. z 4-rimi ventili na cilinder (4-Valve)

Objavljeno (popravljeno)

.......

"Motorex Boxer 4T se lahko uporablja v vseh štirivaljnih boxerskih pogonskih agregatih zadnje generacije s prostornino 1.200-kubičnih centimetrov, ki jih v svoje motocikle vgrajuje bavarski izdelovalec motociklov."

Kolikor je meni znano je zadnje 4 valne box motorje vgrajevala Honda v svoje Goldwing modele 1000, 1100 in 1200.

pač nekateri tako prevajajo: BMW’s four-valve boxer engine

:whistle:

pa ša uradna stran:

http://www.ac-schnit...x-boxer-4t-oil/

Popravljeno . Popravil nejcgs
Objavljeno

pač nekateri tako prevajajo: BMW’s four-valve boxer engine

:whistle:

pa ša uradna stran:

http://www.ac-schnit...x-boxer-4t-oil/

ne moreš da verjameš.....končno so pogruntali da je boljše sintetika 15W50 kot mineralc. In razlika dejansko JE opazna na delovanju mašine.

Objavljeno

Živjo, fantje.

Jaz imam za tehnično podkovane eno vprašanje.

Te dni sem naredila prvih 100 km z mojim bokserčkom in sem opazila nekaj zanimivosti... ker inženirska žilica ne da miru, vas prosim, da mi razložite, zakaj do tega prihaja. Torej, če mu recimo v 2. prestavi (verjetno v kakšni drugi tudi, ampak ker grem tako počasi, ne pride v poštev :blush: )dam gas, zavrtim do kakšnih 5000 rpm in potem gas spustim, motor spredaj počepne ampak ne naravnost... zdi se, da ga zategne v desno (če se prav spomnim rit v levo, prednji del v desno ali pa ravno obratno :whistle: ). To isto se zgodi, če sunkovito prešaltam navzdol ali brez medgasa navzdol. Ista zgodba se dogaja pri domačem GSA. BMWjev nismo nikoli vozili, kardan pa že in nam je to nekaj novega... sprašujem se, ali je to zaradi smeri vrtenja motorja ali zaradi enostranskega vpetja ali kaj tretjega? Že več BMWjev sem videla, da jih pri sunkovitem pospeševanju takole, prav vidno, "zategne" v eno smer... Naj povem, da je sicer z mojim motorjem vse ok, ni bil nikoli po tleh in je vrhunsko vzdrževan, ravno v četrtek je bil na servisu in označen kot vzoren :yea1:

Recimo, da me to ne moti prav zelo in, da se bom lahko posebneža navadila.

Aja, gre za R1200R, l. 2007.

Hvala in LP,

Strrrrrela.

Objavljeno

To se dogaja zaradi vrtilnega momenta box motorja in se dogaja na vseh box BMW-jih,po 1000km prevoženih bo ta če ji lahko rečem hiba,postala zanemarljiva in na koncu se je tok navadiš,da ti postane všeč.... :grim

Ker si relativno nova na box motorju si zelo zanimivo opisala posebno lastnost BMW box motorjev,če bi to bral laik,bi si mislil ,da ti bo vsak čas zvilo motor :lol1:

Če boš na mestu privila gas in ga sunkovito spustila boš prav tako začutila rahlo vlečenje v stran,kar je povsem normalno za dotične motorje....

Lp

Objavljeno

To se dogaja zaradi vrtilnega momenta box motorja in se dogaja na vseh box BMW-jih,po 1000km prevoženih bo ta če ji lahko rečem hiba,postala zanemarljiva in na koncu se je tok navadiš,da ti postane všeč.... :grim

Ker si relativno nova na box motorju si zelo zanimivo opisala posebno lastnost BMW box motorjev,če bi to bral laik,bi si mislil ,da ti bo vsak čas zvilo motor :lol1:

Če boš na mestu privila gas in ga sunkovito spustila boš prav tako začutila rahlo vlečenje v stran,kar je povsem normalno za dotične motorje....

Lp

Sej se še spomniš, da so mi use čudne reči všeč... ko sem zvedla, da je to "normalno" in pogosto, sem se tudi pomirila, zdej se morm samo že navadit. Kot vidiš, sem že registrirala, sledi krof :evilgrin:

Ker ima veliko več konj kot Bulldog, ki je tudi imel kardan, je vse veliko bolj očitno... zato se mi pa zdi, da mi ga hoče izpod nog spult in prosim, da ne zanemarjaš mojega spola in odsotnost izkušenj z rodeom (ja prvič sem se počutila kot na biku). Za zgodbico na mestu vem, to je bil moj prvi stik z bmwjem (prjatu container me je vidu v mestu s šubertko in se je odločil, da me bo zastrupil. Peljal me je k svojmu 1100GS k Zlati ladjici, mu dal ene parkrat gas. Tisto zibanje se mi je zdelo tako cool in posebno da sem... no rezultat je znan - "js to morm met, lej kok je hecn :lol: ").

Aja, kako je pa z menjalnikom... tudi ta se mi zdi svetlobna leta stran od japonskih... dolg hod, klonkanje, malenkost nezanesljiv... še posebi preden spije kavico (se pravi prvih nekaj km).... baje je tudi to normalno in se bom navadla... ergh?! :huh:

Objavljeno

Sej se še spomniš, da so mi use čudne reči všeč... ko sem zvedla, da je to "normalno" in pogosto, sem se tudi pomirila, zdej se morm samo že navadit. Kot vidiš, sem že registrirala, sledi krof :evilgrin:

Ker ima veliko več konj kot Bulldog, ki je tudi imel kardan, je vse veliko bolj očitno... zato se mi pa zdi, da mi ga hoče izpod nog spult in prosim, da ne zanemarjaš mojega spola in odsotnost izkušenj z rodeom (ja prvič sem se počutila kot na biku). Za zgodbico na mestu vem, to je bil moj prvi stik z bmwjem (prjatu container me je vidu v mestu s šubertko in se je odločil, da me bo zastrupil. Peljal me je k svojmu 1100GS k Zlati ladjici, mu dal ene parkrat gas. Tisto zibanje se mi je zdelo tako cool in posebno da sem... no rezultat je znan - "js to morm met, lej kok je hecn :lol: ").

Aja, kako je pa z menjalnikom... tudi ta se mi zdi svetlobna leta stran od japonskih... dolg hod, klonkanje, malenkost nezanesljiv... še posebi preden spije kavico (se pravi prvih nekaj km).... baje je tudi to normalno in se bom navadla... ergh?! :huh:

Ko boš spoznavala motor se boš zverzirala tudi pri pretikanju,ki ti bo z kilometri in vajo postajalo vse gladkejše,ne bo pa nikoli kot na japoncu :blush:

Prej sem imel K1200s l2006 in sem se prav tako čudil trdemu prestavljanju a sem ga kot pravim z km osvojil do te mere,da je šlo lepo gladko,zatem sem imel K1300s kjer se nisem več rabil dolgo privajat,ker je bil sistem pretikanja nadgrajen,zdaj pa imam saj veš kaj ,pa teh težav več ni.

Celo ko daš na mestu v prvo moram včasih pogledat na displej če je v prvi,saj tud mrdne ne,pretikanje je zelo gladko in moram rečt,da so pri BMW potrudili in se pretika podobno kot pri japoncu če ne še malo bolje :OK:

Za krof pa javi ,da dobim že enkrat CD,ti vzemi sabo še GSA jaz bom pa F650 ki vozi isto kot ti po omejitvah in gremo en krog.... :D

Objavljeno

Ta vikend bomo kaj v akciji, če bo vreme zdržalo. GSA veliko dela, da lahko futra to veliko kravo. Roadsterji smo pa bl freestylerji in se vozimo tudi čez teden :afro1:

Ja, pretikanje v prvo je tudi meni uganka - še dobro da imam ogrooooomennn displej za prestave, ker včasih res ne vem, ali je prestavil. Ker japonček je pa kar poskočil pri prestavljanju v prvo, je bil pa potem bolj tekoč. In cool je tudi, ker pri premikajočem motorju praktično ni N med 1. in 2. . Kot da bi vedel, da se pelje!? Ko pa hitrost pade, se pa N kar pojavi od nekod :whistle:

Med višjimi prestavami pa klonka ja, kar po moško rigne. Uffff. No, ujezil me je do te mere, da bom kupila nove, trše čevlje (ker zdej imam DAMSKE na šnernce), da bom lažje suvala po tisti ročki. Pa eno sliko sm vidla k je en vozu v supergah in končal v malinah... :unsure: Sej nimam superg, sam porajkla pa ne bi zdržal te čeveljci (so motoristični in majo zaščite, ampak zelo mehki - damski no :boobies: )

Objavljeno

Glede menjalnika, če nočeš da dela "klonk" poizkusi sledeče. Preden prestaviš v višjo prestavo - stisneš sklopko, z nogo že rahlo pritisni na menjalno ročico, da ustvariš majhno silo. Ko boš nato stisnila sklopko, mora menjalnik skočit v višjo prestavo brez "klonk". O tem sva pred leti debatirala s Quommetom za model 1100, pri nama je delovalo.

Objavljeno

Ta vikend bomo kaj v akciji, če bo vreme zdržalo. GSA veliko dela, da lahko futra to veliko kravo. Roadsterji smo pa bl freestylerji in se vozimo tudi čez teden :afro1:

Ja, pretikanje v prvo je tudi meni uganka - še dobro da imam ogrooooomennn displej za prestave, ker včasih res ne vem, ali je prestavil. Ker japonček je pa kar poskočil pri prestavljanju v prvo, je bil pa potem bolj tekoč. In cool je tudi, ker pri premikajočem motorju praktično ni N med 1. in 2. . Kot da bi vedel, da se pelje!? Ko pa hitrost pade, se pa N kar pojavi od nekod :whistle:

Med višjimi prestavami pa klonka ja, kar po moško rigne. Uffff. No, ujezil me je do te mere, da bom kupila nove, trše čevlje (ker zdej imam DAMSKE na šnernce), da bom lažje suvala po tisti ročki. Pa eno sliko sm vidla k je en vozu v supergah in končal v malinah... :unsure: Sej nimam superg, sam porajkla pa ne bi zdržal te čeveljci (so motoristični in majo zaščite, ampak zelo mehki - damski no :boobies: )

S časoma se boš na vse navadila tudi na šaltanje brez sklopke"navzgor" na vzdol pa raje neposkušaj.Kar se tiče zategovanja bi morala probat peljat Guzija Stevilio GT potem bi šele videla kaj je zategovanje,.ko ga prešaltaš pri 200Km/h v direktno na AC rabiš vsaj 1m širine ceste ! !

Objavljeno

Ja, te bajke o tresočih opletajočih in še kaj Guzzijih sem slišala. Sedaj, ko so mi nastavli ventile, je motor na mestu veliko bolj miren (in manj trese med nogami, kar je v bistvu slabo). Sem pa naredila šele 100 km malo po okolici in od ene do druge vožnje pozabim kako moram šaltat (par km pred domom mi pa ponavadi potegne :blush: ). O tem šaltanju navzgor brez sklopke mi je pravil tudi serviser... to sem probala že lani na Bulldogu pa je bilo kar neprijetno in grobo, tako, da bom najprej natrenirala s sklopko pa potem razni eksperimenti.

Za spreminjat prestavno razmerje brez sklopke imam maksiskuterja :P

Objavljeno

S časoma se boš na vse navadila tudi na šaltanje brez sklopke"navzgor" na vzdol pa raje neposkušaj.Kar se tiče zategovanja bi morala probat peljat Guzija Stevilio GT potem bi šele videla kaj je zategovanje,.ko ga prešaltaš pri 200Km/h v direktno na AC rabiš vsaj 1m širine ceste ! !

Ne bluzi nekaj brez veze,pa ne nakladaj, če pojma nimaš!!!!!

Objavljeno

Pozdravljeni. :rolleyes:

Kako naj nastavim zadnje vzmetenje na 1150RT, da bo primerno za vožnjo v dveh skupaj z nekaj prtljage? Če se ne motim, se ga lahko nastavlja direktno na amortizerju, nekaj pa pod stransko plastiko? :blush:

Objavljeno

Pozdravljeni. :rolleyes:

Kako naj nastavim zadnje vzmetenje na 1150RT, da bo primerno za vožnjo v dveh skupaj z nekaj prtljage? Če se ne motim, se ga lahko nastavlja direktno na amortizerju, nekaj pa pod stransko plastiko? :blush:

Pred časom sem imel podobne "težave"..

Nastavi obe na najbolj trdo pozicijo.

Potem "taveliki" gumb zavrti kontra ca. 5-10 "klikov", odvisno, koliko vaju je skupaj..

Onega tamalega (kjer nastavljaš z "šraufncigrom"), pa premakni za 1/2 kroga...

Objavljeno

A se da na R1200R samo prednje vilice stršat? Se mi zdi, da čist preveč migajo, ko odprem gas ali brezam. Zadaj je ok, ali celo malenkost pretrdo za mojo rit.

Hvala.

BS

Objavljeno

A se da na R1200R samo prednje vilice stršat? Se mi zdi, da čist preveč migajo, ko odprem gas ali brezam. Zadaj je ok, ali celo malenkost pretrdo za mojo rit.

Hvala.

BS

vilice ne, lahko pa najbrž kaj s prednjim amortizerjem narediš :D

Objavljeno

A se da na R1200R samo prednje vilice stršat? Se mi zdi, da čist preveč migajo, ko odprem gas ali brezam. Zadaj je ok, ali celo malenkost pretrdo za mojo rit.

Hvala.

BS

User manual, si pogledala. Na mojem GS-u se je spredaj dalo spreminjat prednapetost vzmeti. "Dušenje" blažilnika pa je kakršno je.

Objavljeno

User manual, si pogledala. Na mojem GS-u se je spredaj dalo spreminjat prednapetost vzmeti. "Dušenje" blažilnika pa je kakršno je.

tvoj gs ima sprednje vzmetenje malo drugačno kot je na r1200r ;)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!