BelaStrela Objavljeno Marec 27, 2012 Opozori Objavljeno Marec 27, 2012 za motor bmw R1200R letnik 2008 navodila : http://www.bmw-motor...1200_R_2008.pdf tu pa sedaj piše: 1 voznik 2.2; 2.5 bar (BS - na tokle ga napumpaj /pa na servisu jim to potihem povej, da ti ne bodo preveč gum pumpal/ ) 2 voznika: 2.5; 2.9 bar Komaj čakam, da povem Romančku, da me je preveč napumpal :grim Ja nejcgs ,ne. lp Točno tko. Js sem pogledala navodila ... potem sem šla pa skuhat - zato nisem takoj napisala - in res piše 2.2 in 2.5. Grem zdej jagode pognojit in gume spustit. Kar se tiče fedra... a to mislte tisti šrauf obračat k je pod zicom al kej drugega? Kaldu, vseeno mislim, da sem kar dobro izbrala. Če se še tako neumno sliši, se mi zdi R1200R lažji in malo bolj prijazen za manevriranje. Drugih problemov kot z gumami nimam, sem bila tudi na poligonu in sem navdušena nad vodljivostjo.
Kmet2 Objavljeno Marec 27, 2012 Opozori Objavljeno Marec 27, 2012 Samo če imaš na motorčku Metzelerke - kar pa vem jih nimaš , tako da... No moram te razočarat ali razveselit.....na mojem GSA so še originalne Metzelerke..potrdi pa ti lahko Bela Strela...ker sva že naredila lep krogec po jadranki Kaj pa zdaj........bo že držal,star Slovenski pregovor,ki pravi,da se zarečenega kruha najbolj naješ...a ne Heathy... ....
Kmet2 Objavljeno Marec 27, 2012 Opozori Objavljeno Marec 27, 2012 Mislim, da si se zafrknila... (če) http://www.motosvet....ost__p__1907278 njegov GS: Bravo stariiiii
Guest RND001 Objavljeno Marec 27, 2012 Opozori Objavljeno Marec 27, 2012 No moram te razočarat ali razveselit.....na mojem GSA so še originalne Metzelerke..potrdi pa ti lahko Bela Strela...ker sva že naredila lep krogec po jadranki Kaj pa zdaj........bo že držal,star Slovenski pregovor,ki pravi,da se zarečenega kruha najbolj naješ...a ne Heathy... .... Posipam se s pepelom ... hmmm...ne vem, ne vem...enkrat si mi omenjal drugo znamko gum (da ti je zakon) - priznam, res pa nisem šla gledat kaj voziš. Pač ženska, ki je moškemu verjela na besedo ...si me zavedel! Vidim, da se te moram pazit .) . LP H.
MariborBMW Objavljeno Marec 27, 2012 Opozori Objavljeno Marec 27, 2012 Kar se tiče fedra... a to mislte tisti šrauf obračat k je pod zicom al kej drugega? Ja, tistega pod zicom. tam imaš +/-. Probaj ga čisto v plus zategnit, potem pa klike v - nazaj do 10 štej. Glede gum; imel sem metzeler Z6, zdaj pa že drugo sezono Conti Trail Attack. Če mene vprašaš so oboje top klasa. jaz z nobeno nisem imel nikakršnih težav. To, da bi na naših kljusetih kdaj moral čakat, da se guma segreje, pa mi je malo hecna. Sicer nisem nek blazen divjak, da bi pa koga na cesti oviral pa tudi ne. Mogoče kakšne hude cestne, za one najhitrejše, na tvojem r in mojem gs-u pa ne vem no
BelaStrela Objavljeno Marec 28, 2012 Opozori Objavljeno Marec 28, 2012 No moram te razočarat ali razveselit.....na mojem GSA so še originalne Metzelerke..potrdi pa ti lahko Bela Strela...ker sva že naredila lep krogec po jadranki Kaj pa zdaj........bo že držal,star Slovenski pregovor,ki pravi,da se zarečenega kruha najbolj naješ...a ne Heathy... .... Eh, kaj si pametn zdej? Takoj, k se je skupina raztegnla sm te nažgala in potegnla do Zadra k ste se vi po Reki zgublal. Nazajgrede sm vidla Kmeta, k je ravno parkiral v Bakru in potem mi je plaču sok :grim :grim Zate BS tud v toplo vodo do gležnjev,če treba Torej, js bi TROJANSKI krof Z MARMELADO, toplo vodo pa polet, prou? Ja, tistega pod zicom. tam imaš +/-. Probaj ga čisto v plus zategnit, potem pa klike v - nazaj do 10 štej. Glede gum; imel sem metzeler Z6, zdaj pa že drugo sezono Conti Trail Attack. Če mene vprašaš so oboje top klasa. jaz z nobeno nisem imel nikakršnih težav. To, da bi na naših kljusetih kdaj moral čakat, da se guma segreje, pa mi je malo hecna. Sicer nisem nek blazen divjak, da bi pa koga na cesti oviral pa tudi ne. Mogoče kakšne hude cestne, za one najhitrejše, na tvojem r in mojem gs-u pa ne vem no Zdej imam ta "šrauf" nastavljen tako, kot ga je imel prejšnji lastnik - do konca na trdo pa 2 zavoja nazaj. Se mi zdi pa, da motor vsaj spredaj precej plava. A je + najbolj trdo in - najbolj mehko ali obratno? Učeri sm uspešno pognojila jagode in spustila gume, jutri se bom šla pa najbrž zapeljat, da vidim kaj in kako. Dejmo mi še mal o hitrostnih razredih gum razpredat tukile...
MariborBMW Objavljeno Marec 28, 2012 Opozori Objavljeno Marec 28, 2012 Zdej imam ta "šrauf" nastavljen tako, kot ga je imel prejšnji lastnik - do konca na trdo pa 2 zavoja nazaj. Se mi zdi pa, da motor vsaj spredaj precej plava. A je + najbolj trdo in - najbolj mehko ali obratno? Jaz bi se kr do Kirota zapeljal, pa naj se on zajebava s tem nejcgs 1
GP ditech Objavljeno Marec 28, 2012 Opozori Objavljeno Marec 28, 2012 R1150 Rt Kako se menja olje na kardanu? Oziroma do kam se ga natoči? In kako se menja olje v menjalniku? Hvala
Bremzer Objavljeno Marec 28, 2012 Opozori Objavljeno Marec 28, 2012 R1150 Rt Kako se menja olje na kardanu? Oziroma do kam se ga natoči? In kako se menja olje v menjalniku? Hvala V kardanu ni olja olje je zadaj v kotnem prenosu ! V kotnem prenosu menjaš olje tako,da najprej demontiraš kolo, zavorne klešče,odvrneš vijak nivoja olja (imbus) in zgornji vijak nosilca(qerlenkerja).Kotni prenos (dif.) nagneš navzdol (pri tem se sname kardan iz ripen izcediš olje,ko se olje izcedi natakneš kardan nazaj v ripne predhodno namaži z grafitno mastjo (likvi-moli) namontiraš vse nazaj in naliješ dif.olja ca 2,5 dl toliko dokler začne pri vijaku za dolivanje teči ven ! Za menjalnik nebi točno vedel, ker nisem nikoli imel boxerja se pa sigurno nekje spodaj na menjalniku izpusti in nekje s strani nalije dokler neteče ven enako kot na kotnem prenosu !
MiNa Objavljeno Marec 28, 2012 Opozori Objavljeno Marec 28, 2012 R1150 Rt Kako se menja olje na kardanu? Oziroma do kam se ga natoči? In kako se menja olje v menjalniku? Hvala Če ti angleščina ni tuja preberi.
basbas Objavljeno Marec 28, 2012 Opozori Objavljeno Marec 28, 2012 (popravljeno) Predlani sem imel podobne težave kot ti BS. Razlog pri meni ni bila guma (Conti TA) ampak premalo našpanana fedra. Ko sem to pravilno nastavil je teklo kot po medu. Fedro navij na najbolj trdi položaj, pol pa odvij 10 klikov. To pa je ena šlamparija! Ročno kolo zavrtite v smeri puščice LOW do prislona v levo ,nato pa še deset klikov v desno (za vožnjo samo z voznikom). To si hotu povedat a ne.!! Kaj pa pretok olja (blaženje) pa.... Če to ni usklajeno nis naredu nič !! Prednapetost vzmeti--blaženje ---usklajeno ,tu ni zajebancije,če to ne deluje ti nobene gume ne zavore ne pomagajo. Vsak si vzmetenje nastavlja po svoje. Jaz vzmet navijem do kraja (H) pa 3klike nazaj ,blaženje pa do prislona (H) in pol obrata nazaj. Z tem tudi zmanjšam posedanje motocikla spredaj , ker nimam možnosti nastavitev Pa da ne bo kakšn (a) mislu to ni za hitro vožnjo, tud na parkirišču se pozna .Skratka ,če so nastavitve na HARD se ve kdo koga vozi. Pritisk v gumah , pa saj valjda vsak ve za svoj motor krucifix. Teža pa vpliva tolk ,da ma bicikl 3a.t.m. traktor pa 2 a.t.m. hehe. Popravljeno Marec 28, 2012. Popravil basbas nejcgs 1
Gianni Objavljeno Marec 28, 2012 Opozori Objavljeno Marec 28, 2012 Lep pozdrav, Zanima me, če je že kdo menjal gumijaste ogrevane ročke in ima načrt, oz. skicirano, kakšen je postopek ?...hm..kdaj bo bmw naredil ročke, ki se ne bodo tako hitro obrabile.... :smoke: :grrr
Janez123 Objavljeno Marec 28, 2012 Opozori Objavljeno Marec 28, 2012 Lep pozdrav, Zanima me, če je že kdo menjal gumijaste ogrevane ročke in ima načrt, oz. skicirano, kakšen je postopek ?...hm..kdaj bo bmw naredil ročke, ki se ne bodo tako hitro obrabile.... :smoke: :grrr Na BMW-ju ročk sicer še nisem menjal, ampak glavni "trik" je v tem, kako jih snameš. Ponavadi gre zelo lepo če odvihaš gumijast rob ročke in v špranjo pihneš z močnim kompresorjem, tako da zrak pride med krmilno cev in ročko. Ko si staro snel je novo natakniti zelo preprosto. Če je treba jo zavaruješ z malo neostik lepila.
kianalvane Objavljeno Marec 28, 2012 Opozori Objavljeno Marec 28, 2012 Lep pozdrav, Zanima me, če je že kdo menjal gumijaste ogrevane ročke in ima načrt, oz. skicirano, kakšen je postopek ?...hm..kdaj bo bmw naredil ročke, ki se ne bodo tako hitro obrabile.... :smoke: :grrr Kje se dobi te ročke? Cena? Je potrebno kupiti cel komplet z ogrevanjem ali je možna menjava samo gume?
Janez123 Objavljeno Marec 28, 2012 Opozori Objavljeno Marec 28, 2012 Kje se dobi te ročke? Cena? Je potrebno kupiti cel komplet z ogrevanjem ali je možna menjava samo gume? Možna je menjava samo gumijastega dela. Originalne ročke dobiš pri vseh BMW prodajalcih, če jih hočeš za male pare poglej na Ebay-u (izgledajo kot originalne), lahko pa namestiš tudi kakšne drugačne (ki se ne obrabljajo in so še toplejše) Prodajajo jih skoraj vse trgovine z moto opremo, tako da si lahko izmišljuješ (cena za par cca. 50 EUR).
GP ditech Objavljeno Marec 29, 2012 Opozori Objavljeno Marec 29, 2012 Če ti angleščina ni tuja preberi. Hvala, se bom lotil po teh navodilih, poročam o uspehu
MariborBMW Objavljeno Marec 29, 2012 Opozori Objavljeno Marec 29, 2012 (popravljeno) To pa je ena šlamparija! Ročno kolo zavrtite v smeri puščice LOW do prislona v levo ,nato pa še deset klikov v desno (za vožnjo samo z voznikom). To si hotu povedat a ne.!! Kaj pa pretok olja (blaženje) pa.... Če to ni usklajeno nis naredu nič !! Prednapetost vzmeti--blaženje ---usklajeno ,tu ni zajebancije,če to ne deluje ti nobene gume ne zavore ne pomagajo. Vsak si vzmetenje nastavlja po svoje. Jaz vzmet navijem do kraja (H) pa 3klike nazaj ,blaženje pa do prislona (H) in pol obrata nazaj. Z tem tudi zmanjšam posedanje motocikla spredaj , ker nimam možnosti nastavitev Pa da ne bo kakšn (a) mislu to ni za hitro vožnjo, tud na parkirišču se pozna .Skratka ,če so nastavitve na HARD se ve kdo koga vozi. Pritisk v gumah , pa saj valjda vsak ve za svoj motor krucifix. Teža pa vpliva tolk ,da ma bicikl 3a.t.m. traktor pa 2 a.t.m. hehe. Res je. Preden sem nastavil vse knofe za svoj stil vožnje sem vmes iz tega "doktoriral". Meni zdaj ustreza tako kot sem opisal (torej 10 klikov nazaj), tisti H in S pa točno tako, kot si opisal. Pred tem sem imel fedro zmehčano tako, da me je na skoraj vsakem ovinku metalo kot žakelj. Sem takrat tudi mislil, da je guma fuč in klel ko hudič... Popravljeno Marec 29, 2012. Popravil MariborBMW basbas 1
kianalvane Objavljeno Marec 29, 2012 Opozori Objavljeno Marec 29, 2012 Pri nastavljanju zadnje vzmeti na 1150RT sem opazil, da je tudi na desni strani vzmeti (blaženje se nastavlja na levi) en vijak. Čemu služi?
BelaStrela Objavljeno Marec 30, 2012 Opozori Objavljeno Marec 30, 2012 Pa fantjeee, js nč več ne razumem. Jutr se grem pelat z normalno napumpanimi gumami (2.2, 2.5 - kot piše v manualu) in bom vidla. Potem pa naprej. Počas pa z andahtjo. Pomahite kje!
GP ditech Objavljeno Marec 31, 2012 Opozori Objavljeno Marec 31, 2012 Hm sem se spravil natočiti olje v menjalnik, a to do vrha ane?
TBoxer Objavljeno Marec 31, 2012 Opozori Objavljeno Marec 31, 2012 Hm sem se spravil natočiti olje v menjalnik, a to do vrha ane? Olje se natoči, do zgornje luknje, tako da ti ne začne prelivat. lp
GP ditech Objavljeno Marec 31, 2012 Opozori Objavljeno Marec 31, 2012 Hvala, se pravi do tiste kjer natakam notri. Na BMWju so dali castrol olje, ki je enak kar tistemu ki je v kardanu, upam da bo vredu.
TBoxer Objavljeno Marec 31, 2012 Opozori Objavljeno Marec 31, 2012 Hvala, se pravi do tiste kjer natakam notri. Na BMWju so dali castrol olje, ki je enak kar tistemu ki je v kardanu, upam da bo vredu. Pa motor mora biti pokončno, ne na stranski tački! Ja, enako olje se uporablja v kotnem prenosu in menjalniku. Če je po specifikacijah bo vse v redu, ne skrbi. lp dromomaniac 1
BelaStrela Objavljeno April 2, 2012 Opozori Objavljeno April 2, 2012 No tko. Gume napumpane oz. spuščene kot narekuje manual. In po tanovem tudi TOPLE. Hvala fantje! Kmet2 1
Miha Langus Objavljeno April 9, 2012 Opozori Objavljeno April 9, 2012 (popravljeno) Pozdravljeni Zanima me kdo obnavlja glave za motorje. Imam za obnovit dve glavi za BMW R-45, menjava vodila ventilov, sedeza in teflonov. Pa še to me zanima, kje v SLO se dobijo najceneje rezervni deli za te stare BMWje, rabil bi še komplet tesnil za motor in batne obročke. Lp Popravljeno April 9, 2012. Popravil Miha Langus
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se