Skoči na vsebino

BMW razno (primerjave modelov, splošne debate)


Priporočene objave

Objavljeno

za motor bmw R1200R letnik 2008

navodila : http://www.bmw-motor...1200_R_2008.pdf

tu pa sedaj piše:

1 voznik 2.2; 2.5 bar (BS - na tokle ga napumpaj /pa na servisu jim to potihem povej, da ti ne bodo preveč gum pumpal/ )

2 voznika: 2.5; 2.9 bar

Komaj čakam, da povem Romančku, da me je preveč napumpal :grim

Ja nejcgs :rtfm: ,ne. :P

lp

Točno tko. Js sem pogledala navodila ... potem sem šla pa skuhat - zato nisem takoj napisala - in res piše 2.2 in 2.5. Grem zdej jagode pognojit in gume spustit. :boobies:

Kar se tiče fedra... a to mislte tisti šrauf obračat k je pod zicom al kej drugega?

Kaldu, vseeno mislim, da sem kar dobro izbrala. Če se še tako neumno sliši, se mi zdi R1200R lažji in malo bolj prijazen za manevriranje. Drugih problemov kot z gumami nimam, sem bila tudi na poligonu in sem navdušena nad vodljivostjo. :bounce:

Objavljeno

Samo če imaš na motorčku Metzelerke - kar pa vem jih nimaš :P:D , tako da...

No moram te razočarat ali razveselit.....na mojem GSA so še originalne Metzelerke..potrdi pa ti lahko Bela Strela...ker sva že naredila lep krogec po jadranki :D

Kaj pa zdaj........bo že držal,star Slovenski pregovor,ki pravi,da se zarečenega kruha najbolj naješ...a ne Heathy... :P ....

Objavljeno

No moram te razočarat ali razveselit.....na mojem GSA so še originalne Metzelerke..potrdi pa ti lahko Bela Strela...ker sva že naredila lep krogec po jadranki :D

Kaj pa zdaj........bo že držal,star Slovenski pregovor,ki pravi,da se zarečenega kruha najbolj naješ...a ne Heathy... :P ....

Posipam se s pepelom :blush: ... hmmm...ne vem, ne vem...enkrat si mi omenjal drugo znamko gum (da ti je zakon) - priznam, res pa nisem šla gledat kaj voziš. Pač ženska, ki je moškemu verjela na besedo :P ...si me zavedel! Vidim, da se te moram pazit .) .

LP H.

Objavljeno

Kar se tiče fedra... a to mislte tisti šrauf obračat k je pod zicom al kej drugega?

Ja, tistega pod zicom. tam imaš +/-. Probaj ga čisto v plus zategnit, potem pa klike v - nazaj do 10 štej.

Glede gum; imel sem metzeler Z6, zdaj pa že drugo sezono Conti Trail Attack. Če mene vprašaš so oboje top klasa. jaz z nobeno nisem imel nikakršnih težav.

To, da bi na naših kljusetih kdaj moral čakat, da se guma segreje, pa mi je malo hecna. Sicer nisem nek blazen divjak, da bi pa koga na cesti oviral pa tudi ne. Mogoče kakšne hude cestne, za one najhitrejše, na tvojem r in mojem gs-u pa ne vem no :?

Objavljeno

No moram te razočarat ali razveselit.....na mojem GSA so še originalne Metzelerke..potrdi pa ti lahko Bela Strela...ker sva že naredila lep krogec po jadranki :D

Kaj pa zdaj........bo že držal,star Slovenski pregovor,ki pravi,da se zarečenega kruha najbolj naješ...a ne Heathy... :P ....

Eh, kaj si pametn zdej? Takoj, k se je skupina raztegnla sm te nažgala in potegnla do Zadra k ste se vi po Reki zgublal. Nazajgrede sm vidla Kmeta, k je ravno parkiral v Bakru in potem mi je plaču sok :grim :grim

Zate BS tud v toplo vodo do gležnjev,če treba ;)

Torej, js bi TROJANSKI krof Z MARMELADO, toplo vodo pa polet, prou?

Ja, tistega pod zicom. tam imaš +/-. Probaj ga čisto v plus zategnit, potem pa klike v - nazaj do 10 štej.

Glede gum; imel sem metzeler Z6, zdaj pa že drugo sezono Conti Trail Attack. Če mene vprašaš so oboje top klasa. jaz z nobeno nisem imel nikakršnih težav.

To, da bi na naših kljusetih kdaj moral čakat, da se guma segreje, pa mi je malo hecna. Sicer nisem nek blazen divjak, da bi pa koga na cesti oviral pa tudi ne. Mogoče kakšne hude cestne, za one najhitrejše, na tvojem r in mojem gs-u pa ne vem no :?

Zdej imam ta "šrauf" nastavljen tako, kot ga je imel prejšnji lastnik - do konca na trdo pa 2 zavoja nazaj. Se mi zdi pa, da motor vsaj spredaj precej plava. A je + najbolj trdo in - najbolj mehko ali obratno?

Učeri sm uspešno pognojila jagode in spustila gume, jutri se bom šla pa najbrž zapeljat, da vidim kaj in kako.

Dejmo mi še mal o hitrostnih razredih gum razpredat tukile...

Objavljeno

Zdej imam ta "šrauf" nastavljen tako, kot ga je imel prejšnji lastnik - do konca na trdo pa 2 zavoja nazaj. Se mi zdi pa, da motor vsaj spredaj precej plava. A je + najbolj trdo in - najbolj mehko ali obratno?

Jaz bi se kr do Kirota zapeljal, pa naj se on zajebava s tem :smoke:

Objavljeno

R1150 Rt Kako se menja olje na kardanu? Oziroma do kam se ga natoči? In kako se menja olje v menjalniku?

Hvala

Objavljeno

R1150 Rt Kako se menja olje na kardanu? Oziroma do kam se ga natoči? In kako se menja olje v menjalniku?

Hvala

V kardanu ni olja olje je zadaj v kotnem prenosu ! V kotnem prenosu menjaš olje tako,da najprej demontiraš kolo, zavorne klešče,odvrneš vijak nivoja olja (imbus) in zgornji vijak nosilca(qerlenkerja).Kotni prenos (dif.) nagneš navzdol (pri tem se sname kardan iz ripen izcediš olje,ko se olje izcedi natakneš kardan nazaj v ripne predhodno namaži z grafitno mastjo (likvi-moli) namontiraš vse nazaj in naliješ dif.olja ca 2,5 dl toliko dokler začne pri vijaku za dolivanje teči ven !

Za menjalnik nebi točno vedel, ker nisem nikoli imel boxerja se pa sigurno nekje spodaj na menjalniku izpusti in nekje s strani nalije dokler neteče ven enako kot na kotnem prenosu !

Objavljeno

R1150 Rt Kako se menja olje na kardanu? Oziroma do kam se ga natoči? In kako se menja olje v menjalniku?

Hvala

Če ti angleščina ni tuja preberi.
Objavljeno (popravljeno)

Predlani sem imel podobne težave kot ti BS. Razlog pri meni ni bila guma (Conti TA) ampak premalo našpanana fedra. Ko sem to pravilno nastavil je teklo kot po medu. Fedro navij na najbolj trdi položaj, pol pa odvij 10 klikov.

To pa je ena šlamparija!

Ročno kolo zavrtite v smeri puščice LOW do prislona v levo ,nato pa še deset klikov v desno (za vožnjo samo z voznikom).

To si hotu povedat a ne.!!

Kaj pa pretok olja (blaženje) pa.... Če to ni usklajeno nis naredu nič !!

Prednapetost vzmeti--blaženje ---usklajeno ,tu ni zajebancije,če to ne deluje ti nobene gume ne zavore ne pomagajo.

Vsak si vzmetenje nastavlja po svoje. Jaz vzmet navijem do kraja (H) pa 3klike nazaj ,blaženje pa do prislona (H) in pol obrata nazaj. Z tem tudi zmanjšam posedanje motocikla spredaj , ker nimam možnosti nastavitev

Pa da ne bo kakšn (a) mislu to ni za hitro vožnjo, tud na parkirišču se pozna .Skratka ,če so nastavitve na HARD se ve kdo koga vozi.

Pritisk v gumah , pa saj valjda vsak ve za svoj motor krucifix. Teža pa vpliva tolk ,da ma bicikl 3a.t.m. traktor pa 2 a.t.m. hehe.

Popravljeno . Popravil basbas
Objavljeno

Lep pozdrav,

Zanima me, če je že kdo menjal gumijaste ogrevane ročke in ima načrt, oz. skicirano, kakšen je postopek :blush: ?...hm..kdaj bo bmw naredil ročke, ki se ne bodo tako hitro obrabile.... :BUA::smoke: :smoke: :grrr

Objavljeno

Lep pozdrav,

Zanima me, če je že kdo menjal gumijaste ogrevane ročke in ima načrt, oz. skicirano, kakšen je postopek :blush: ?...hm..kdaj bo bmw naredil ročke, ki se ne bodo tako hitro obrabile.... :BUA::smoke: :smoke: :grrr

Na BMW-ju ročk sicer še nisem menjal, ampak glavni "trik" je v tem, kako jih snameš. Ponavadi gre zelo lepo če odvihaš gumijast rob ročke in v špranjo pihneš z močnim kompresorjem, tako da zrak pride med krmilno cev in ročko. Ko si staro snel je novo natakniti zelo preprosto. Če je treba jo zavaruješ z malo neostik lepila.

Objavljeno

Lep pozdrav,

Zanima me, če je že kdo menjal gumijaste ogrevane ročke in ima načrt, oz. skicirano, kakšen je postopek :blush: ?...hm..kdaj bo bmw naredil ročke, ki se ne bodo tako hitro obrabile.... :BUA::smoke: :smoke: :grrr

Kje se dobi te ročke? Cena? Je potrebno kupiti cel komplet z ogrevanjem ali je možna menjava samo gume?

Objavljeno

Kje se dobi te ročke? Cena? Je potrebno kupiti cel komplet z ogrevanjem ali je možna menjava samo gume?

Možna je menjava samo gumijastega dela. Originalne ročke dobiš pri vseh BMW prodajalcih, če jih hočeš za male pare poglej na Ebay-u (izgledajo kot originalne), lahko pa namestiš tudi kakšne drugačne (ki se ne obrabljajo in so še toplejše) Prodajajo jih skoraj vse trgovine z moto opremo, tako da si lahko izmišljuješ (cena za par cca. 50 EUR).

Objavljeno

Če ti angleščina ni tuja preberi.

Hvala, se bom lotil po teh navodilih, poročam o uspehu :)

Objavljeno (popravljeno)

To pa je ena šlamparija!

Ročno kolo zavrtite v smeri puščice LOW do prislona v levo ,nato pa še deset klikov v desno (za vožnjo samo z voznikom).

To si hotu povedat a ne.!!

Kaj pa pretok olja (blaženje) pa.... Če to ni usklajeno nis naredu nič !!

Prednapetost vzmeti--blaženje ---usklajeno ,tu ni zajebancije,če to ne deluje ti nobene gume ne zavore ne pomagajo.

Vsak si vzmetenje nastavlja po svoje. Jaz vzmet navijem do kraja (H) pa 3klike nazaj ,blaženje pa do prislona (H) in pol obrata nazaj. Z tem tudi zmanjšam posedanje motocikla spredaj , ker nimam možnosti nastavitev

Pa da ne bo kakšn (a) mislu to ni za hitro vožnjo, tud na parkirišču se pozna .Skratka ,če so nastavitve na HARD se ve kdo koga vozi.

Pritisk v gumah , pa saj valjda vsak ve za svoj motor krucifix. Teža pa vpliva tolk ,da ma bicikl 3a.t.m. traktor pa 2 a.t.m. hehe.

Res je. Preden sem nastavil vse knofe za svoj stil vožnje sem vmes iz tega "doktoriral". Meni zdaj ustreza tako kot sem opisal (torej 10 klikov nazaj), tisti H in S pa točno tako, kot si opisal.

Pred tem sem imel fedro zmehčano tako, da me je na skoraj vsakem ovinku metalo kot žakelj. Sem takrat tudi mislil, da je guma fuč in klel ko hudič...

Popravljeno . Popravil MariborBMW
Objavljeno

Pri nastavljanju zadnje vzmeti na 1150RT sem opazil, da je tudi na desni strani vzmeti (blaženje se nastavlja na levi) en vijak. Čemu služi?

Objavljeno

Pa fantjeee, js nč več ne razumem. Jutr se grem pelat z normalno napumpanimi gumami (2.2, 2.5 - kot piše v manualu) in bom vidla.

Potem pa naprej. Počas pa z andahtjo. Pomahite kje! :blush:

Objavljeno

Hm sem se spravil natočiti olje v menjalnik, a to do vrha ane?

Objavljeno

Hm sem se spravil natočiti olje v menjalnik, a to do vrha ane?

Olje se natoči, do zgornje luknje, tako da ti ne začne prelivat.

lp

Objavljeno

Hvala, se pravi do tiste kjer natakam notri. Na BMWju so dali castrol olje, ki je enak kar tistemu ki je v kardanu, upam da bo vredu.

Objavljeno

Hvala, se pravi do tiste kjer natakam notri. Na BMWju so dali castrol olje, ki je enak kar tistemu ki je v kardanu, upam da bo vredu.

Pa motor mora biti pokončno, ne na stranski tački!

Ja, enako olje se uporablja v kotnem prenosu in menjalniku.

Če je po specifikacijah bo vse v redu, ne skrbi. ;)

lp

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

No tko. Gume napumpane oz. spuščene kot narekuje manual.

In po tanovem tudi TOPLE.

Hvala fantje! :010

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni

Zanima me kdo obnavlja glave za motorje.

Imam za obnovit dve glavi za BMW R-45, menjava vodila ventilov, sedeza in teflonov.

Pa še to me zanima, kje v SLO se dobijo najceneje rezervni deli za te stare BMWje, rabil bi še komplet tesnil za motor in batne obročke.

Lp

Popravljeno . Popravil Miha Langus

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!