bmwslo Objavljeno Junij 2, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 Ve mogoče kdo, če se da na 1150RT razdreti sprednjo luč? Notri se mi nabirajo smeti, po zadnjem (zelo prašnem in umazanem) potovanju pa je postala skoraj siva. Kolikor jaz vem ne gre. Lahko pa mogoče probaš kaj spirat , vendar bodi previden, ne žokaj not s čemerkoli ali ne vlivaj agresivnih čistil. Tele refleksne prevleke na paraboli so običajno zelo občutljive. Je pa kar lep projekt luč dol dobit. Mimogrede razstaviš cel motor (no ja vso plastiko dol) Voda101 1
Wilson Objavljeno Junij 2, 2013 Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 Kolikor jaz vem ne gre. Lahko pa mogoče probaš kaj spirat , vendar bodi previden, ne žokaj not s čemerkoli ali ne vlivaj agresivnih čistil. Tele refleksne prevleke na paraboli so običajno zelo občutljive. Je pa kar lep projekt luč dol dobit. Mimogrede razstaviš cel motor (no ja vso plastiko dol) Na Suzukiju sem vzel luč dol, jo dal v pečico, cca 60-70 StC za 10 minut in ločil steklo od plastike. Nazaj pa, malo pošlihtaš kit, ki je kot zvečilni gumi, ponovno v pečico, ločena dela in stisneš skupaj. Se kr da fino narest. Ajd
Ice Objavljeno Junij 4, 2013 Opozori Objavljeno Junij 4, 2013 in vedno spiraj z destilirano vodo. zakaj? da ponoci ne bo "cudnih" refleksov oz. senc na cesti. BTDT.
PURPLE Objavljeno Junij 27, 2013 Opozori Objavljeno Junij 27, 2013 Se dogaja komu, da ko postavi motor iz stranskega stojala in da kontakt ne more takoj zagnat motorja? Lucka, da je motor v prostem teku se obcasno ne prizge takoj, tako da je potrebno ponovno iztegnit stransko nogo in jo potem potegnit nazaj nato pa dobi signal za vklop. Je mozno, da je kaj umazanije kje na senzorju stikala?
MiNa Objavljeno Junij 27, 2013 Opozori Objavljeno Junij 27, 2013 V primeru, da je iztegnjena (stranska noga) tudi indikator za gorivo in temperatiro motorja ne prikazujeta trenutnih vrednosti, če se ne motim, na kontrolno lučko za ler omenjeni senzor ne vpliva. Kolega, ki jeclja je vedno pravi "poskusi paa Weee paa Deee" najbrž je problem vlaga v kombinaciji z umazanijo....
Sorty Objavljeno Julij 12, 2013 Opozori Objavljeno Julij 12, 2013 Imam BMW K1200S in je na uradnem servisu (selmar) mehanik ugotovil, da imam imajo prve vilice "luft" in, da bo v bližnji prihodnosti potrebno menjat puše. Na oko je rekel da stanejo 250€ pa če računam še delo in uradni servis bo cena šla v nebo. Ma kdo izkušnje s tem kje kupit dele ali celo kje to najceneje popravit?
Kmet2 Objavljeno Julij 12, 2013 Opozori Objavljeno Julij 12, 2013 Imam BMW K1200S in je na uradnem servisu (selmar) mehanik ugotovil, da imam imajo prve vilice "luft" in, da bo v bližnji prihodnosti potrebno menjat puše. Na oko je rekel da stanejo 250€ pa če računam še delo in uradni servis bo cena šla v nebo. Ma kdo izkušnje s tem kje kupit dele ali celo kje to najceneje popravit? Svetujem ti da material nabaviš originalen,drugače se zna zgodit,da boš hitro spet imel kakšen luft kje. Čarman,jerman to delajo veliko bolj ugodno kot zlatarji na uradnem servisu,zna pa se zgodit,da ti tudi original material zrihtajo cenejše!
ninjafan Objavljeno Julij 12, 2013 Opozori Objavljeno Julij 12, 2013 Jaz imam Kawasakija 2001 letnik, pa ni nikjer nobenega lufta. Mogoče so pa švabi dal puše iz cukra. Hmm, kdo ve... Dadi 1
kasti Objavljeno Julij 13, 2013 Opozori Objavljeno Julij 13, 2013 Jaz imam Kawasakija 2001 letnik, pa ni nikjer nobenega lufta. Mogoče so pa švabi dal puše iz cukra. Hmm, kdo ve... Treba je še primerjati koliko km imaš ti prevoženih na Kawi in koliko Sorty na Bawarcu!? Tudi podplat se na čevlju obrablja linearno s prehojenimi kilometri! Odvisno je tudi od načina hoje - če "švedraš", potem se podplat hitreje obrabi. Prenesi pomen na vožnjo motocikla! dromomaniac in Robson 2
samo28 Objavljeno Julij 24, 2013 Opozori Objavljeno Julij 24, 2013 Ne vem če je že kdo pisal o tem; na dokaj enostaven način sem odpravil rožljanje loput na BMW r1150gs. V priloženi datoteki so navodila za montažo, dele sem naročil iz Romunije, cena s poštnino je bila 120EUR za obe strani. Nočem delat reklame ampak jaz sem prezadovoljen. Montaža je dokaj enostavna. Za obe strani sem porabil približno dve uri + ponovna nastavitev potenciometra in sinhronizacija vplinjačev. Motor je sedaj mnogo tišjiThrottle Body Rebuild - Dan Cata -V1.02.pdf. Mogoče bo komu prišlo prav... L.P. Samo ciciban in Kmet2 2
Klemmy Objavljeno Avgust 4, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2013 Lep pozdrav Nikjer ne najdem ničesar napisanega o modelu r45 ali pa ne znam poiskat Kakšne so izkušnje s tem modelom, zdi se mi nekoliko-no, precej podhranjen s konji, glede na kubikažo in na ne ravno majhno težo. Kako se kaj obnese v vožnji?
ciciban Objavljeno Avgust 4, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2013 R45 je najmanjši bokserček. Nastal je v istem obdobju kot R65 s katerim si deli večino komponent. Konjev je pri R45 maksimalno 35 in pri R65 maksimalno 50. Vse skupaj odvisno glede na zakone in trg, ki so bili takrat aktualni. Pri nas doma je zadnjih 10 let tamali. Za solo vožnjo po lokalnih cestah je moči dovolj. Po avtocesti se z njim nisem veliko vozil. Če sem že moral iti na avtocesto sem se vedno prilepil za kakšen kombi in se peljal 120. Ni problem, da nebi šlo več, težava je ker se brez oklepa ali pa vsaj šipe ni prijetno vozit več. Teža niti ni takšen problem, ker ima motor nizko težišče. kar se tiče okretnosti sploh ni slab. Tamali bokserji imajo krajšo nihajko in nekoliko manjši okvir. Posledično je bolj vodljiv kot kakšen R80 ali R100. Motor je zabaven za vozit čez kakšne ovinke in serpentine. Logično je, da razmerje moč/teža ni najboljša in nekih norih pospeškov ni, pa v račun moraš vzet zavore, ki so letniku primerne. Na kakšno zaviranje z dvema prstoma lahko kar pozabiš. Tudi pri prehitevanju moraš vse skupaj vzet malo z rezervo. Glede na to, da se po več kot 30 letih še vedno da videt precejšno število teh starih bokserjev, lahko sklepaš, da so bili kar dobro narejeni. Ampak moraš vseeno vedet, da je to motor za ljubitelja. Vsake toliko je treba kaj zamenjat. Ponavadi spusti dušo kakšen semering, poči pletenica.... Na spletu se jih kar nekaj prodaja. V zadnjem času so jih uvažali iz tujine. R45 in R65 zaenkrat še nimata nobene zbirateljske vrednosti. Kot lahko vidiš imajo eni precej nerealne predstave o ceni. Mavti, Kmet2, BelaStrela in 1 other 4
Bremzer Objavljeno Avgust 4, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2013 Imam BMW K1200S in je na uradnem servisu (selmar) mehanik ugotovil, da imam imajo prve vilice "luft" in, da bo v bližnji prihodnosti potrebno menjat puše. Na oko je rekel da stanejo 250€ pa če računam še delo in uradni servis bo cena šla v nebo. Ma kdo izkušnje s tem kje kupit dele ali celo kje to najceneje popravit? Kakšna oslarija ! ! saj sploh nimaš puš ! ! saj imaš ja duolevel sistem,ki ima samo dva zgloba zgornji in spodni,ki sta takorekoč neuničljiva razen pri karambolu jih odtrga.Luft bi lahko bil samo v gumah (silen blokih) ,ki so povezani z balanco samo ti selenbloki imajo vedno malo zračnosti,ki pa se v vožnji sploh nečuti !
Tad Objavljeno Avgust 4, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2013 Ima mogoče kdo sprednje smerokaze za BMW F650GS letnik 2001, rabil bi desnega, lahko je samo šipca ? Hvala:)
CeneR Objavljeno Avgust 8, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2013 Ni slabo. dromomaniac, Kmet2, krucymucy in 4 others 7
ftp Objavljeno Avgust 11, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2013 Kako bi lahko malenkost obogatili mešanico bencina in zraka, da bi preprečili klenkanje v R1150 motorjih? Obstaja kakšem prikluček, da goljufa lambda sondo in s tem obogati mešanico?
Bremzer Objavljeno Avgust 11, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2013 Kako bi lahko malenkost obogatili mešanico bencina in zraka, da bi preprečili klenkanje v R1150 motorjih? Obstaja kakšem prikluček, da goljufa lambda sondo in s tem obogati mešanico? Ne klenka zaradi mešanice ! ! ampak klenka zaradi samovžiga - predvžiga ! Novejši motorji imajo takozvani klopf senzor,ki preko računalnika zmanjša predvžig in tako prepreči klenkanje.Nekateri modeli BMW-ejev so imeli pod sedežem stikalo na katerem se je dalo preklopit za več ali manj oktanski benzin.V tvojem primeru moraš obvezno tankat 100 okt. benzin in se bo stvar uredila.Če motor nima stikala za preklop in 100 okt benzin nebo pomagal ti ne preostane drugega kot motor dobro sprehodit po AC,da ti očisti gerež iz kompresijskega prostora kajti lahko je samo to vzrok,da se ti je nabralo na vrhu bata in v glavi motorja precej gareža(še sploh,če imaš porabo olja).Včasih je za klenkanje vzrok tudi pretopla svečka, ki žari(se premalo hladi)in pride do samovžiga ampak upam, da imaš vsaj svečke pravilne toplotne vrednosti.Z obogatitvijo mešanice boš si naredil SAMO večjo porabo goriva.Bogatejšo zmes bi na enostaven način dosegel tudi z manipulacijo termo tipala temperature motorja tako, da bi računalnik dobil podatek(imput) da ja motor še hladen.Samo kot sem že omenil s tem NEBOŠ rešil klenkanja ! ! Kmet2 1
MariborBMW Objavljeno Avgust 14, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2013 Od danes naprej sem na dieti, skrajšal si bom roke in noge, odrezal prste na nogah, da bom lahko pri slovenskem trgovcu BMW kupil kos motoristične opreme... Mater, če bi jaz bil šef BMW, bi odpustil arogantneže v Berlinu, Münchnu, pa tudi v SLO bi kakšen brez službe ostal. Če mi moped ne bi bil tako všeč, bi jim rekel, naj imajo še tega, bedaki jami65, Kmet2, krucymucy in 1 other 4
BelaStrela Objavljeno Avgust 14, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2013 No, povej kaj te je tako ujezilo?
MariborBMW Objavljeno Avgust 15, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2013 No, povej kaj te je tako ujezilo? Ma na qrc mi gre, da nič ne moreš probat. Je predrago, pravijo. Oni bi samo naročali. Pol pa nič, bom pač drugje kupoval.
Kmet2 Objavljeno Avgust 15, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2013 Ma na qrc mi gre, da nič ne moreš probat. Je predrago, pravijo. Oni bi samo naročali. Pol pa nič, bom pač drugje kupoval. Pojdi v Gradz(Avstrija) zelo uslužni,ti znese celo paleto kombinezonov,oz. kar želiš. Je bla v A-Cosmos ista pesem............ja če naročimo moraš uzet.........ja mačka v žaklju. V Avstriji sem dobil tudi zelo dober popust,tukaj pri nas,znanstvena fantastika. jami65, Fritz, BelaStrela in 2 others 5
Klemmy Objavljeno Februar 14, 2014 Opozori Objavljeno Februar 14, 2014 R45 je najmanjši bokserček. Nastal je v istem obdobju kot R65 s katerim si deli večino komponent. Konjev je pri R45 maksimalno 35 in pri R65 maksimalno 50. Vse skupaj odvisno glede na zakone in trg, ki so bili takrat aktualni. Pri nas doma je zadnjih 10 let tamali. Za solo vožnjo po lokalnih cestah je moči dovolj. Po avtocesti se z njim nisem veliko vozil. Če sem že moral iti na avtocesto sem se vedno prilepil za kakšen kombi in se peljal 120. Ni problem, da nebi šlo več, težava je ker se brez oklepa ali pa vsaj šipe ni prijetno vozit več. Teža niti ni takšen problem, ker ima motor nizko težišče. kar se tiče okretnosti sploh ni slab. Tamali bokserji imajo krajšo nihajko in nekoliko manjši okvir. Posledično je bolj vodljiv kot kakšen R80 ali R100. Motor je zabaven za vozit čez kakšne ovinke in serpentine. Logično je, da razmerje moč/teža ni najboljša in nekih norih pospeškov ni, pa v račun moraš vzet zavore, ki so letniku primerne. Na kakšno zaviranje z dvema prstoma lahko kar pozabiš. Tudi pri prehitevanju moraš vse skupaj vzet malo z rezervo. Glede na to, da se po več kot 30 letih še vedno da videt precejšno število teh starih bokserjev, lahko sklepaš, da so bili kar dobro narejeni. Ampak moraš vseeno vedet, da je to motor za ljubitelja. Vsake toliko je treba kaj zamenjat. Ponavadi spusti dušo kakšen semering, poči pletenica.... Na spletu se jih kar nekaj prodaja. V zadnjem času so jih uvažali iz tujine. R45 in R65 zaenkrat še nimata nobene zbirateljske vrednosti. Kot lahko vidiš imajo eni precej nerealne predstave o ceni. Mi zna kdo razložiti, v čem je razlika pri omenjenem modelu N (27 km) in pa S (35 km)? Preko interneta sem izvedel le to, da je različica "N" bila namenjena nemškemu trgu, "S" pa za vse ostale trge. Je razlika v uplinjačih ali kje drugje, glede na to, da je ista prostornina? Hvala
Bremzer Objavljeno Februar 14, 2014 Opozori Objavljeno Februar 14, 2014 Mi zna kdo razložiti, v čem je razlika pri omenjenem modelu N (27 km) in pa S (35 km)? Preko interneta sem izvedel le to, da je različica "N" bila namenjena nemškemu trgu, "S" pa za vse ostale trge. Je razlika v uplinjačih ali kje drugje, glede na to, da je ista prostornina? Hvala Sam vplinjač ti neda NIČ, verjetno so samo druge odmične gredi ali pa večji vsisni ventili in večji premer vplinjača !Poglej kje pri rezervnih delih in po številki odmične gredi boš ugotovil, če so številke enake ali različne,ravno tako za vplinjač ! Že na samem schtromberk vplinjaču naj bi bil polg številke napisal tudi premer vplinjača !
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se