Skoči na vsebino

BMW razno (primerjave modelov, splošne debate)


Priporočene objave

Objavljeno

zadeva utripa od vžiga motorja ker je napetost na akomulatorju prenizka. Meni se je dogajalo da sem čez čas vožnje ugasnil in prižgal motor pa je lučka ugasnila ker se je akomulator napolnil. Ko sem ga zamenjal je ABS deloval BP.

Se pa tudi sliši če je akomulator slab da bolj počasi zavergla ko ga prižigaš...meni je samo probal vžgati motor na servisu in je takoj postavil diagnozo.

Če boš menjal akomulator je original 5x dražji kot recimo v kakšni trgovini...

Objavljeno

VAROVALKA

Ima kdo idejo, kaj bi lahko bilo narobe. SAMO MED VOŽNJO ko se motor močneje strese (povožena lukna, grbina) mi pregori varovalka (hupa, ura, vtičnica). :? Poskusil sem že vse mogoče, odklapljal hupo, uro, cvikal kable, da ne bi bilo stika, pa nič. :angry:

Ali ima kdo shemo elektrike za R 1100 S.

Objavljeno
VAROVALKA

Ima kdo idejo, kaj bi lahko bilo narobe. SAMO MED VOŽNJO ko se motor močneje strese (povožena lukna, grbina) mi pregori varovalka (hupa, ura, vtičnica). :? Poskusil sem že vse mogoče, odklapljal hupo, uro, cvikal kable, da ne bi bilo stika, pa nič. :angry:

Ali ima kdo shemo elektrike za R 1100 S.

Cvikat kable je najslabše kar lahko počneš,če boš sam iskal to napako je enako kot bi slepa kura po dvorišču zrno iskala OK.Zato moj nasvet pojdi do avtoelektrikarja.Namreč nekje je preguljena izolacija pri R modelih zelo rado pride do stik pri prednjem križu tam kjer se premika cel snop kablov ko obračaš balanco. :OK:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Cvikat kable je najslabše kar lahko počneš,če boš sam iskal to napako je enako kot bi slepa kura po dvorišču zrno iskala OK.Zato moj nasvet pojdi do avtoelektrikarja.Namreč nekje je preguljena izolacija pri R modelih zelo rado pride do stik pri prednjem križu tam kjer se premika cel snop kablov ko obračaš balanco. :OK:

Bi rekel, da Brumerjeva drži 99,99 %. Kosem pred časom delal servis na svojem 2003 / 45.000 km, sem tudi našel precej oguljen del izolacije oziroma zaščite kablov na tistem mestu.

Objavljeno

Zalostno ampak resnicno zamenjal aku abs ne dela bil na servisu in resetiral konjica pa zopet nic :headbang: nic kaj mi ostane vozu se bom brez abs ker zamenjava je hudo draga hidroagregat kaput :headbang: :whistle: hvala vsem za pomoc !!!!!!!!!!

Objavljeno
Zalostno ampak resnicno zamenjal aku abs ne dela bil na servisu in resetiral konjica pa zopet nic :headbang: nic kaj mi ostane vozu se bom brez abs ker zamenjava je hudo draga hidroagregat kaput :headbang: :whistle: hvala vsem za pomoc !!!!!!!!!!

Ja to je pa sranje. Jaz bi sicer še vedno preveril sam, ker ni za zaupat 100 % tudi pooblaščenem servisu ne. Poglej v tale članek , mogoče boš iz diagnostike ugotovil kaj pametnega . Je tudi opisan postopek reseta.

Ne obupaj !! Brez se še vedno lahko voziš, to je res, ampak poskusit tudi ne škodi.

Objavljeno
VAROVALKA

Ima kdo idejo, kaj bi lahko bilo narobe. SAMO MED VOŽNJO ko se motor močneje strese (povožena lukna, grbina) mi pregori varovalka (hupa, ura, vtičnica). :? Poskusil sem že vse mogoče, odklapljal hupo, uro, cvikal kable, da ne bi bilo stika, pa nič. :angry:

Ali ima kdo shemo elektrike za R 1100 S.

Evo kot so ti rekli preglej kje je preribano, ker ne razumem zakaj cvikat? No imam pa doma sheme, tudi za tvoj model, tako da lahko prideš pogledat.

D.

Objavljeno (popravljeno)

moj stric prodaja star policijski motor znamke BMW....če se kdo zanima, naj mi piše PM, da mu posredujem telefonsko številko.

Popravljeno . Popravil minca
Objavljeno
Ja to je pa sranje. Jaz bi sicer še vedno preveril sam, ker ni za zaupat 100 % tudi pooblaščenem servisu ne. Poglej v tale članek , mogoče boš iz diagnostike ugotovil kaj pametnega . Je tudi opisan postopek reseta.

Ne obupaj !! Brez se še vedno lahko voziš, to je res, ampak poskusit tudi ne škodi.

:whistle:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Mogoče koga od BMW-ejašev zanima dijagram merjenja Ps motor BMW R-1200 102,1 Ps navor 110,2 Nm Rudeča krivulja in

BMW K-1200 R 165,2 Ps navor 129,7 Nm Plava krivulja.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

ti dve mašini sploh nista primerljivi :doze: , vsaj za moje pojme

Objavljeno
ti dve mašini sploh nista primerljivi :doze: , vsaj za moje pojme

To nisem jaz primirjal ampak sam lastnik teh dveh motorjev,sneto iz nemškega foruma .Mašini sta primerljivi po kubaturi in porabi saj R ima več ccm kot K z svojimi 1157 ccm.Zato sta mašini med seboj primerljivi-samo tu se lepo vidi,da je pač boxer zastarel koncept motorja zato zdaj BMW dela več na vrstnih motorjih dva in štiri cilindri. :worship:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
To nisem jaz primirjal ampak sam lastnik teh dveh motorjev,sneto iz nemškega foruma .Mašini sta primerljivi po kubaturi in porabi saj R ima več ccm kot K z svojimi 1157 ccm.Zato sta mašini med seboj primerljivi-samo tu se lepo vidi,da je pač boxer zastarel koncept motorja zato zdaj BMW dela več na vrstnih motorjih dva in štiri cilindri. :worship:

:hmm: Brumer BMW-jev boxer je IN zato ker je to tisti pravi BMW. Tisti, ki kupujejo boxerje, jih ne kupujemo zato, ker so zadnji krik tehnike ampak ker so biser tehnike in nostalgije. Pa tudi prav fajn se da peljati z njimi in povrh vsega so še precej bolj priljubljeni kot vrstne mašine o čemer govorijo prodajne številke.

Tudi če je K tehnološko še toliko naprednejši, boxer je boxer in to je to !

Objavljeno
:hmm: Brumer BMW-jev boxer je IN zato ker je to tisti pravi BMW. Tisti, ki kupujejo boxerje, jih ne kupujemo zato, ker so zadnji krik tehnike ampak ker so biser tehnike in nostalgije. Pa tudi prav fajn se da peljati z njimi in povrh vsega so še precej bolj priljubljeni kot vrstne mašine o čemer govorijo prodajne številke.

Tudi če je K tehnološko še toliko naprednejši, boxer je boxer in to je to !

Pod to se podpišem in dodajam ,da vozniki boksarjev nimamo manjvrednostnega kompleksa. .)

Objavljeno
:hmm: Brumer BMW-jev boxer je IN zato ker je to tisti pravi BMW. Tisti, ki kupujejo boxerje, jih ne kupujemo zato, ker so zadnji krik tehnike ampak ker so biser tehnike in nostalgije. Pa tudi prav fajn se da peljati z njimi in povrh vsega so še precej bolj priljubljeni kot vrstne mašine o čemer govorijo prodajne številke.

Tudi če je K tehnološko še toliko naprednejši, boxer je boxer in to je to !

Sicer nikoli nisem imel boxerja, pa ne morem primerjati. Imel pa sem Moto Guzzi Californio (kot med cilindri 90 stopinj) in se strinjam, da je vožnja popolnoma drugačna v primerjavi z vrstnim motorjem. Ja, in res je veliko nostalgije. Še danes mi je žal, da sem jo prodal.

Objavljeno

Vsak berač svojo mavho hvali,biser nostalgije še nekako biser tehnike pa HAHAAAAAAAA- Moderna-Bečeska 2-cil. :headbang:

Ps. nemevlečt za jezik,najprej probajte K-aja peljat.Ševeč bi napisal,ampak boste imeli preveč za s..t po forumu OK.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Vsak berač svojo mavho hvali,biser nostalgije še nekako biser tehnike pa HAHAAAAAAAA- Moderna-Bečeska 2-cil. :headbang:

Ps. nemevlečt za jezik,najprej probajte K-aja peljat.Ševeč bi napisal,ampak boste imeli preveč za s..t po forumu OK.

Imam boxerja, R1100S. Motor trese kot jezna krava, roke me bolijo, ker je težek, cilindri drsajo potleh, da se v ovinku ustrašiš. Če ti crkne na križišču od rukanja skoraj dol padeš. Ampak zamenjam ga pa ne.

In sem vozil K1200S. Ampak ti povem, da za mojega ga ne zamenjam. In me prav nič ne briga, če je bolj švoh in zastarel. Ga pač vozim z veseljem.

Objavljeno
Vsak berač svojo mavho hvali,biser nostalgije še nekako biser tehnike pa HAHAAAAAAAA- Moderna-Bečeska 2-cil. :headbang:

Ps. nemevlečt za jezik,najprej probajte K-aja peljat.Ševeč bi napisal,ampak boste imeli preveč za s..t po forumu OK.

Lepo, da se malo pohvališ.......

pa najbolje, da si daš tistle diagram moči in navora kar v podpis, da še ostali ne pozabimo, kako fajn mašino voziš :doze: OK.

Objavljeno
Vsak berač svojo mavho hvali,biser nostalgije še nekako biser tehnike pa HAHAAAAAAAA- Moderna-Bečeska 2-cil. :headbang:

Ps. nemevlečt za jezik,najprej probajte K-aja peljat.Ševeč bi napisal,ampak boste imeli preveč za s..t po forumu OK.

Haha, 5 let sem vozil K-ja, tako da poznam tudi te mašine brez skrbi. Tko kot si napisal ja , vsak berač svojo malho hvali.

Ampak sem že nekje napisal tole. Mal poglej po italiji in avstriji po prelazih, kjer se motoristi ustavljajo pa boš videl koliko je od vseh BMW-jev boxerjev in koliki K-jev. Ne glede na to, da ti dam prav kar se same tehnologije tiče , je boxerjev v primerjavi s K-ji 80 : 20 .

Tko pač je, ti pa seveda voziš dober motor, ki je močnejši, hitrejši .... od naših , samo ni vse v dolžini in ... saj veš. Tudi kaj drugega je pomembno. Pri Boxerju gre pa za dušo in ne za hudo tehnologijo. Boxer ima tisto, kar K-ji ne bojo nikoli imeli, pa če se strinjaš ali ne.

Še tole povezavo poglej, ki podkrepi moje pisanje s konkretnimi številkami najuspešnejši BMW

Pa lepo se vozi

Objavljeno
:hmm: Brumer BMW-jev boxer je IN zato ker je to tisti pravi BMW. Tisti, ki kupujejo boxerje, jih ne kupujemo zato, ker so zadnji krik tehnike ampak ker so biser tehnike in nostalgije. Pa tudi prav fajn se da peljati z njimi in povrh vsega so še precej bolj priljubljeni kot vrstne mašine o čemer govorijo prodajne številke.

Tudi če je K tehnološko še toliko naprednejši, boxer je boxer in to je to !

:worship: BMW je zakon zaradi boxerja, ne pa tistih 4 cilindrov v vrsti.

Boxer je tisti pravi BMW, ce je tako zastarel zakaj ga potem sploh se delajo?

Brumer, ce ukineji boxer zastarele motorje (potvoje), je konec z BMW-ji.

Objavljeno

Res je in ravno bokser motorji so tisti, ki nikoli ne puščajo olja, ampak samo označujejo svoj teritorij :naughty:

Objavljeno

Kaj pa vem. Imel sem K-ja (K100RT) in starega boxerja. K je res peljal super, mašina kar žvižgala, skratka super za peljat. Medtem, ko stari boxer je pa razred zase. Niti opazil nisem, da rahlo niha, ko dodaš plin, da se zaradi kardan efekta dvigne ob pospeševanju,... V glavnem isto, kot pravijo za Harleye, da so zastareli, pa težki, pa... Ampak nekaj je v njih, da te nekako pritegnejo, imajo dušo. Za BMW sem vedno rekel Box Macshine Werk. :naughty:

Objavljeno

jebes BMW, ce se enega bogega (in "tehnolosko nerazvitega" by brumer) boxerja v iranu (dezele visoke tehnologije in napredka) ne znajo popraviti. :evilgrin:

Objavljeno

Probal bom odgovorit na par vaših odgovorjev:

Novega K-aja 1200 S,R,R-sport in GT nikakor nemore nihče primerjat s starim K-ajem RS,saj je popolnoma nov koncept motorja in agregata!

BMW bo še vedno izdeloval dvocilinderske box in vrstne motorje v poizkusni proizvodnji je tudi tricilinderski motor. Nov vrstni dvo in trocilinderski agregat bo(dvovaljni je že) izdelan na bazi agregata novega K-aja.

Vem,da voznikom boxerjev nebo všeč,ampak zaradi box mašin BMW sigurno nebo nehal s proizvodnjo motorjev,tudi prodaja naj nebi padla,kajti box mašine bodo nadomestili z 2-3 in4 valjnimi agregati,ki so močnejši,okolju prijaznejši,lažji,vodno hlajeni itd.

Ps.Moje mnenje PA NE MI ZAMERIT mislim,da so novim motorjem z zračnim hlajenjem (razen čoperjem) leta šteta . :beer2:

post-9445-1186514915_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Seos Brumer.

Lepo si napisal,dodal bi le,da ko bodo prenehali s proizvodnjo boxarjev mi2 ne boma več vozila po tej zemljici.

Ostani v cvetju in lp .)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!