Andrej777 Objavljeno Maj 30, 2010 Opozori Objavljeno Maj 30, 2010 Moj jermen je pri 38.000km vidt še ćisto ok. Zobi še vsi gor, razpokan nič, razcofan nič samo an dveh mestih ima mal bulice od kamenčka :unsure: Samo me je malo "strah" ko pravite da takole kar naenkrat gre po gobe Pa še kratko poročilo. Od kar imam motor sem naredu 3500km, motor je res super daly driver, tourer tudi za znoret.....uglavnem vse v enem. Super potovalni motor z manj kot 210kg teže pripravljen na vožnjo. :OK: Kaj še hočeš boljšega. Avto je cel teden ostal doma, vozim se pa samo z motorčkom. Ker vozim BMW-ja 530iA mi je kar smešno ko na motorju natankaš za 16-18€ in narediš več kot 300km :naughty: :naughty: Verjetno sledi še nakup malo boljše opreme in malo bolj udobne da ne bom vsakič na sebe vleku športni komenizon. Tako da lahko oblečem tudi samo jakno pa spodaj kavbojke pa gasa če je treba kam nahitro "skočit". Rečte mi da sem nor samo ko bo čas naredim izlet do Graz-a in grem pogledat TOLE. Pri nas itk noben nima za pokazat ampak lahko samo naročiš. Vsekakor hočem usnje. Tale zadeva je pa popolnoma nepremočljiva ima gibljive ščitnike(ki ob udarcu otrdijo drugače pa se lepo prilegajo telesu in te ne ovirajo, verjetno d3o ali nekaj podobnega)pa še zelo kvalitetno je. :trance_27_notworthy:
kristjank Objavljeno Junij 21, 2010 Opozori Objavljeno Junij 21, 2010 Pozdrav vsem f800-ašem ... eno vprašanje, mogoče bolj konkretno namenjeno vragecu, ampak naj bo na forumu. Zanima me glede izpuha leovince evo II sbk, ki si ga dal na f800s. Ali si kaj posebej potem še tunal in prilagajal motor, ali je to samodejno. drugo pa me zanima, se pozna kaj na moči ? glede zvoka pa komaj čakam, da ga dobim in zmontiram... Homologacija ? baje se samo gre vpisat v prometno ali "nekam", ker eu je ze tak al tak homologiran, ali ne hvala in pozdrav vsem... p.s. kdaj bomo nardili kako bmw f800 srecanje - furo... kot smo ze nekaj omenjali:)
rdeci_vragec Objavljeno Junij 23, 2010 Opozori Objavljeno Junij 23, 2010 Pozdrav vsem f800-ašem ... eno vprašanje, mogoče bolj konkretno namenjeno vragecu, ampak naj bo na forumu. Zanima me glede izpuha leovince evo II sbk, ki si ga dal na f800s. Ali si kaj posebej potem še tunal in prilagajal motor, ali je to samodejno. drugo pa me zanima, se pozna kaj na moči ? glede zvoka pa komaj čakam, da ga dobim in zmontiram... Homologacija ? baje se samo gre vpisat v prometno ali "nekam", ker eu je ze tak al tak homologiran, ali ne hvala in pozdrav vsem... p.s. kdaj bomo nardili kako bmw f800 srecanje - furo... kot smo ze nekaj omenjali:) Živjo, glede jermena, mam jst prevoženih trenutno 37.000 pa zgleda še v dobrem stanju, tako da upam bo zdržal še neki cajta. Res pa je, da se ne izživljam z njim in ga ženem do skrajnosti. Ko bo cajt za zamenjavo, bi pa prej pogledal kje worldwide če se ga da naročit kej bolj poceni. Če kej najdem bom javu. Glede Leovinca, pa nisem nič prilagajal ker nima ničesar za prilagajat Montiral sem lonec in kasneje še športni filter BMC. Nekih razlik v moči nisem opazu, le zvok je drugačen (in izgled seveda :evilgrin: ) Možno da bi se čutlo razliko v višjih obratih, če bi killer ven dal. Vendar mi je brez killerja preglasen, ga dam ven samo ob prilikah glih za gušt Homologacijo pa sem uredil na LPPju in sicer tako, da sem gor prišu z montiranim izpuhom, homologacijskim karončkom motorja, knjižico leovinca, izpolnu obrazec, fotokopirali so certifikate v knjižici, plačal 31€ in počakal, da so mi še pogledali in poslikali izpuh ter serijsko št. motorja. vse skupaj kako urco. Dali potrdilo (račun) o homologaciji (če te ustavijo glih takrat modri) in v roku tedna dni dobu vse po pošti. (vpiše pa se na homologacijski kartonček, ne v prometno) Kje si pa kupu ror in za kako ceno, glih za info Glede furce se bomo menli v drugi temi...link je malce nazaj pripopan... Aja, dodal bi še tole, razmišljal sem o nakupu tele stvarce, če bi v prihodnje sam servisiral motor...je že kdo vidu tole v živo kako deluje? Moja povezava Pa še neki me zanima, opažam, da vsakič po prevoženih cca 7kkm po servisu in vse do menjave olja, malce težje drži minimum takoj ko ga zalaufam hladnega. Je opazu še kdo to? (res pa je, da neki slabše mislim da drži minimum tudi zaradi športnega filtra pa bolj odprtega izpuha) LP.
Andrej777 Objavljeno Julij 1, 2010 Opozori Objavljeno Julij 1, 2010 Motorček ima 41.000km in sledil je malo večji servis. Glede na vzorno vzdrževanje v preteklosti in določenih cak ki jih domači mehanakrji ne vejo nisem kompliciral in sem šel na Avtoval. Prišel 8:00 odšel 13:00 :eek: Ža dan prej ko sem se peljal mimo sem se ustavil in vprašal če bom dobil kakšen nadomesten avto ali motor ker moram nekaj v Lj. Šefe je reku da bomo že nekaj zrihtal in tako sem dobil tam GS-a 650. Zanimiv moped...za po Lj kar lušno. No nazaj sem bil že okoli 10:00 potem sem pa malo firbcal kaj delajo. Menjan zračni in oljni filter, svečke, olje, merjenje ventilov, priklop na računalnik...Čeprav je bil lani kao dan gor nov software je sadej spet še nek novejši. Pozna se pri laufanju v štandgasu in tudi po dolgi turi na AC motor potem lepše laufa in zaenkrat še ni crknu. Prej se mi je namreč to nekajkrat zgodilo. Upam da bo zdaj OK. Tudi takoj po zagonu se mi zdi da laufa malo drugače ker prej je tudi topel nekaj časa laufal kot po zaugom :hmm: Opazil sem pa še en stranski produkt posodobitve in to je avtomatsko ugašanje smerokaza po 200m prevožene razdalje. Če stojiš dela non stop, ko spelješ in narediš 200m pa se ugasne :OK: Aja cena servisa :xx: :xx: 255 € :? Res da so meli motor notr cel dopoldan ampak če bi se zavzeli bi blo kakšno urco prej fertik. Material je še poceni (cca 100€ s tem da sem vzel še pretvornik za 12V vtičnico da lahko kakšen avtopolnilec priklopim) ....delo pa drago kot pri zlatarjih (cca 150€). Po servisu sem šel še do vulkanizerja po novo zadnjo gumo. Pilor Road 2....cena 144€ :OK: Tako da motor je pripravljen na nove podvige B)
Prevtzer Objavljeno Julij 21, 2010 Opozori Objavljeno Julij 21, 2010 Pozdravljeni lastniki F800S oz. ST Tudi sam se nagibam k nakupu tega motocikla, za enkrat še zmeraj ne vem ali naj izberem S ali ST, moram iti enkrat v salon probat kateri mi bolje sede (dobesedno :xx: ) Ravno sem prodal Ninjo 636, ki mi ni ustrezala zaradi neudobnosti pri hitrostih večjih od 120, bila je tudi preveč trda (na vsaki luknji me je na jajca nasadila :surrender: ) Torej, zanima me nekaj stvari: kakšno zaščito pred vetrom nudi S verzija- vem da ima nižji vetrobran, ampak to se lahko enostavno zamenja, bolj me zanima glede nog, koliko so izpostavljene ker nima nižjih plastik. Do katere hitrosti je S verzija za vožnjo še udobna (da ne piha preveč) in do katere ST verzija- jaz sem velik 180cm? Ko ga malo bolj nagibate kaj in kako hitro začne drsati po tleh (pri Ninji sem moral odstraniti distančnike na tačkah ker mi jih je preveč rado dvigovalo)? Pa še to, ali so te 'serijske' napake pri letniku 2007 odpravljene, ali so še zmeraj prisotne? Poleg tega me zanima ali ima kdo od vas PowerCommander, ker sem na nekem F800 forumu prebral, da je motor po namestitvi le tega + izpuha + zračnega filtra pridobil več kot 10 konjičev? Hvala za odgovore in LP!
Andrej777 Objavljeno Julij 22, 2010 Opozori Objavljeno Julij 22, 2010 Se pa ti kar voziš če ti je imela Ninja prenizke tačke :notworthy: Jaz sicer do tal še nisem prišel ampak da bi bile tačke kaj višje kot na ninji pomoje ni mogoče. Brat ima ninjo in ti povem da je položaj sedenja v primerjavi z mojim kot noč in dan. Ko se vsedim na ninjo so noge glede na sedež vsaj 5cm višje pa občutek imam kot da bi se držal za kolena :naughty: :naughty: Jaz sem visok 185 in se do 140-150kmh vozim presenetljivo dobro glede na to kako majhen vezirček vidiš pred seboj. V noge pa verjetno meni z dodatnim ščitom piha manj tako da ti ne znam realno povedat. Pomoje edina resna napak motorja je zadnja osovina. To se je ponavadi pokazalo do 20.000km in je večino ali vsaj del stroškov plačal BMW. Proti ugašanju vročega motorja je potrebno naložiti samo najnovejši SW pa ni panike. Original izpuh mora itk dol ker z njim ropota kot kosilnica. JAz imam gor LeoVince ki je homologiran o kakšnih drugih predelavah pa nisem razmišljal. Motor je daleč od brutalnega se pa kar lepo in z veseljem zavrti in ima dosti navora, da se da z njemu lepo vozit.
Zweizylinder Objavljeno September 29, 2010 Opozori Objavljeno September 29, 2010 Dilema med S in ST: če je pri novih S sprednja pogonska jermenica še vedno "podložena" z gumijastimi blažilniki in vzmetmi (upgrade pri starih variantah, da nam ni rožljalo v menjalniku), potem v mašini niso spremenili nič in od S(sport) ni ostalo nič. Pred upgradom je bil prenos tog in direkten (športen), po tem pa je S postal "gujsa", pardon ST. Res pa je, da ropotanja mašine (kot tik pred izdihom agregata) ni bilo več. O demonstraciji moči agregata (primerjam zgolj agreagat!): F800S do 180km/h ne more preseči kawasakija N6 (naked) pri pospeševanju (sam sem bil vedno znova presenečen bolj nad kawinim agregatom kot mojim). Navora ima BMW več a v zelo majhnem obsegu vrtljajev med 4500 in 6000. To so podatki iz ceste. Če še razmišljate o S(sport): če se želite voziti S primerno s tem motorjem, se bo moral agregat stalno vrteti med 7000 in 8000 obrati oz. do omejevalca pri cca 8500 (ne glede na vrsto ceste: zavita, odprta). Temu pa ni dorasel menjalnik. Tako da je S bolj "šminka". Jaz bi nabrskal še kakšne 4-5k€ več in iskal kaj močnejšega pri BMW od S. Se splača. Glede na to, da se mi vsak bivši motor kljub temu zasidra v srce, jih še vedno spremljam na cestah doma in v tujini, S-ov je zelo zelo malo (srečam 2-3 na leto). Mogoče zato, ker res nikomur ni namenjen. ST ima bolj določene ciljne kupce in teh je precej več.
-pero- Objavljeno September 30, 2010 Opozori Objavljeno September 30, 2010 Dilema med S in ST... Kakor komu... jaz ko sem kupoval sem sprobal oba in položaj na S-u mi je veliko bolj ustrezal. Čeprav ima križ balanco položaj ni tako našpičen kot na ss japoncih in omogoča res dooolge fure brez bolečin v hrbtu, hkrati pa tudi dovolj športno držo, ko ti zapaše kaka zelo hitra dinamična vožnja - meni osebno je super. Na ST-ju sem se počutil bolj kot na kaki TDM-ki ali deavilu kot na sport-turerju. Zic je supr in enak pri obeh in lahko rečem da tudi pri osmih urah vožnje se moja rit ni pritoževala. Agregat je tudi enak pri obeh in res, da bi imel lahko kak konj več, vendar pa ima precej navora, kar ti prihrani kar nekaj šaltanja na daljših furah, dobro obložen in v dvoje - abs mi je pa kar nekajkrat rešil rit. ...no takrat sem iskal sport-turerja in S je bil super izbira, sedaj pa razmišljam če bi zamenjal s super-sport-turerjem obvezno s abs-om pa v bistvu ni neke izbire, baje da pride naslednje leto nazaj CBR600F a me malo skrbi kak bo kaj navor in kam v višave bodo ceno postavil.
-pero- Objavljeno September 30, 2010 Opozori Objavljeno September 30, 2010 1. Do katere hitrosti je S verzija za vožnjo še udobna (da ne piha preveč) in do katere ST verzija- jaz sem velik 180cm? 2. Ko ga malo bolj nagibate kaj in kako hitro začne drsati po tleh (pri Ninji sem moral odstraniti distančnike na tačkah ker mi jih je preveč rado dvigovalo)? 3. Pa še to, ali so te 'serijske' napake pri letniku 2007 odpravljene, ali so še zmeraj prisotne? namestitvi le tega + izpuha + zračnega filtra pridobil več kot 10 konjičev? 1. sam se zelo redko kdaj vozim čez 150km/h in do te hitrosti nimam pripomb čez udobje/stabilnost 2. nisem še podrsal s stopalkam po tleh, sem pa z drsnikom čevlja 3. ne vem o katerih serijskih napakah govoriš ampak iz izkušenj: meni so še vsako leto na servisu kak fabrško-odrejeni poseg nardil - brezplačno seveda, in garancija na bmw-ju je res Garancija - naredijo/zamenjajo ne da bi bilo potrebno se kregat z njimi. gregas 1
Mouc Objavljeno November 10, 2010 Opozori Objavljeno November 10, 2010 (popravljeno) Motorček ima 41.000km in sledil je malo večji servis. Glede na vzorno vzdrževanje v preteklosti in določenih cak ki jih domači mehanakrji ne vejo nisem kompliciral in sem šel na Avtoval. Prišel 8:00 odšel 13:00 :eek: Ža dan prej ko sem se peljal mimo sem se ustavil in vprašal če bom dobil kakšen nadomesten avto ali motor ker moram nekaj v Lj. Šefe je reku da bomo že nekaj zrihtal in tako sem dobil tam GS-a 650. Zanimiv moped...za po Lj kar lušno. No nazaj sem bil že okoli 10:00 potem sem pa malo firbcal kaj delajo. Menjan zračni in oljni filter, svečke, olje, merjenje ventilov, priklop na računalnik...Čeprav je bil lani kao dan gor nov software je sadej spet še nek novejši. Pozna se pri laufanju v štandgasu in tudi po dolgi turi na AC motor potem lepše laufa in zaenkrat še ni crknu. Prej se mi je namreč to nekajkrat zgodilo. Upam da bo zdaj OK. Tudi takoj po zagonu se mi zdi da laufa malo drugače ker prej je tudi topel nekaj časa laufal kot po zaugom :hmm: Opazil sem pa še en stranski produkt posodobitve in to je avtomatsko ugašanje smerokaza po 200m prevožene razdalje. Če stojiš dela non stop, ko spelješ in narediš 200m pa se ugasne :OK: Aja cena servisa :xx: :xx: 255 € :? Res da so meli motor notr cel dopoldan ampak če bi se zavzeli bi blo kakšno urco prej fertik. Material je še poceni (cca 100€ s tem da sem vzel še pretvornik za 12V vtičnico da lahko kakšen avtopolnilec priklopim) ....delo pa drago kot pri zlatarjih (cca 150€). Po servisu sem šel še do vulkanizerja po novo zadnjo gumo. Pilor Road 2....cena 144€ :OK: Tako da motor je pripravljen na nove podvige B) Ja, delo je vedno tam okol 100€ (nekako vedno preračunajo tako da je tam okol 100€ dobra matematika ni kaj) hahahaaaaaa ure imajo "bogato"... Drugače je pa res čudn, da nisi to prej opazil ugašanja pri smernikih?? Mislim, da celo v USER manualu piše za to. Potem pa res ne vem, kakšen software je bil naložen... mogoče so ti pa kaj drucga porihtal.. Samo nisem prepričan, če je glih 200m. Ne grem čekirat v manual, mislim, pa da je omejeno na 100m in 10 sek med vožnjo/pospeševanjem - daj ga enkrat pržgi potem pa samo gor prestavljaj pa gas. ...(jebat ga nikol ne gledam na števc al pa uro ko je "migetalkar" vklopljen ) . Popravljeno November 10, 2010. Popravil Mouc
Mouc Objavljeno November 10, 2010 Opozori Objavljeno November 10, 2010 Glede na novo barvo vinjete, sem pristopil k baravanju motorja.... aaaaaaa, šalim se Bo ostal kr takšen kot je! :grim
rdeci_vragec Objavljeno November 10, 2010 Opozori Objavljeno November 10, 2010 Mogoče zato, ker (S) res nikomur ni namenjen. Oprosti, ob tole izjavo sem se spotaknil Sam popravu bi te, da je tale motorček namenjen najmanj meni... No, pa še mnogim uporabnikom širom sveta, V Sloveniji nas je pa res malo. Mislim, da je vzrok zelo preprost in sicer nizka nazivna moč agregata. "Če nimaš vsaj 150 konjev pod ritjo dandanes pač nisi motorist." Meni je zaenkrat povsem dovolj, Za moje potrebe je to zares popoln motor. Edini motor, ob katerem si še dandanes rečem "waw, kako je lep" (lažem, jih je še kr nekaj kot duče 848, triumph daytona 675, pa še kak bi se našu) Res, včasih bi si želel še vsaj kakih 50 konjev več, in včasih tudi razmišljam če bi si kaj drugega kupu, sam ko prespim si spet premislim. Za uživanje na cesti je ravno dovolj močen. Zaradi tega odličnega kompromisa pa ima supernizko porabo, in mi ob vsakem tankanju "časti" vsaj dve beli kavi. Tudi polno naloženega se ga vozi z užitkom, Če pa si voznik želi divjanja po cestah, pol pa to res ni taprava izbira. To je motor za uživanje, ne divjanje. Meni osebno drža na S-u bolj paše kot drža na ST-ju. Boljši filing mi daje. Sem pa 175cm in šipca opravi svoje delo z odliko. Jst res nimam pripomb. Ko sem v usnjenem kombinezonu ne čutim ničesar, čelada je povsem pri miru tudi pri višji hitrosti. Bi pa dodal eno zanimivost, letos na dolgi poti, s sopotnico zadaj in polno nalozenim motorjem ni bilo čutiti nobenega napora ali kakega vrtinca ki bi premikal čelado ali karkoli. Med potjo, zaradi slabega vremena, sva si oba nadela dežna kombinezona in od takrat dalje je bilo voziti po avtocesti nad 150 zelo mučno, ramena je vleklo zelo nazaj in mojo čelad zelo vleklo navzgor vzrak. Pred tem pa pri isti hitrosti popolnoma nič. Če ne bi na lastno kožo doživel ne bi verjel, kaka razlika je samo zaradi dežnega kombinezona. Najbrz ker ni tako oprijet?
Andrej777 Objavljeno November 11, 2010 Opozori Objavljeno November 11, 2010 Ja, delo je vedno tam okol 100€ (nekako vedno preračunajo tako da je tam okol 100€ dobra matematika ni kaj) hahahaaaaaa ure imajo "bogato"... Drugače je pa res čudn, da nisi to prej opazil ugašanja pri smernikih?? Mislim, da celo v USER manualu piše za to. Potem pa res ne vem, kakšen software je bil naložen... mogoče so ti pa kaj drucga porihtal.. Samo nisem prepričan, če je glih 200m. Ne grem čekirat v manual, mislim, pa da je omejeno na 100m in 10 sek med vožnjo/pospeševanjem - daj ga enkrat pržgi potem pa samo gor prestavljaj pa gas. ...(jebat ga nikol ne gledam na števc al pa uro ko je "migetalkar" vklopljen ) . Prej zadeve nisem opazil pa se mi je nekajkrat naredilo da sem pozabil ugasnt in je delal kar nekaj časa. Na mestu dela ves čas, med vožnjo pa kolikor sem opazil jaz ugasne po 200m. Pa ni važno če greš 200kmh po AC ali pa 30kmh po mestu.
Mouc Objavljeno November 11, 2010 Opozori Objavljeno November 11, 2010 Prej zadeve nisem opazil pa se mi je nekajkrat naredilo da sem pozabil ugasnt in je delal kar nekaj časa. Na mestu dela ves čas, med vožnjo pa kolikor sem opazil jaz ugasne po 200m. Pa ni važno če greš 200kmh po AC ali pa 30kmh po mestu. Se posipam s pepelom... sem skočil in sem pogledal v UM in tole je to iz "prve roke" kaj so strici v BMW-ju zapisali.. logarr 1
Bremzer Objavljeno November 11, 2010 Opozori Objavljeno November 11, 2010 Se posipam s pepelom... sem skočil in sem pogledal v UM in tole je to iz "prve roke" kaj so strici v BMW-ju zapisali.. Neznam angleško ampak to bo držalo po 10-tih sekundah ali po 200 prevoženih metrih seveda odštevat sekunde začne šele, ko spelješ ali mogoče celo, ko prešaltaš v višjo prestavo namreč,če se počasi premikaš s prvo prestavo ostane žmigavec nažgan ! Bo potrebno enkrat poleti to natančno sprobat, da bi lahko točno opisal kdaj se začnejo sekunde odštevat.
Mouc Objavljeno November 11, 2010 Opozori Objavljeno November 11, 2010 (popravljeno) Neznam angleško ampak to bo držalo po 10-tih sekundah ali po 200 prevoženih metrih seveda odštevat sekunde začne šele, ko spelješ ali mogoče celo, ko prešaltaš v višjo prestavo namreč,če se počasi premikaš s prvo prestavo ostane žmigavec nažgan ! Bo potrebno enkrat poleti to natančno sprobat, da bi lahko točno opisal kdaj se začnejo sekunde odštevat. Ne rabiš poletja, bom prevedel: piše, da se ugasnejo avtomatsko, ko se pelješ po približno ( aproximately ) 10s ali prevoziš distanco okoli ( of about ) 200m. Zaradi tega se jaz nebi preveč obremenjeval v točne metre ali sekunde, ker je več faktorjev ali pogojev ki pogojujejo avtomatski izklop (tako kot si pogruntal). Moral bi še dodati hitrost premikanja, pa verjetno neuporaba zavor.....in še kakšen pogoj. Tako pa nikoli ne veš kdaj začne računalnik odštevati oz dobi pogoj za avtomatski izklop bodisi po času ali pa prevoženih metrih (ker ni povezave npr. 200 m/s = 720 km/h - tale bi bila HUDAAaaaa :naughty: ). Popravljeno November 11, 2010. Popravil Mouc
Mouc Objavljeno November 11, 2010 Opozori Objavljeno November 11, 2010 (popravljeno) Predvidevam, da nimaš navodil. V njih so tudi razložene konbinacije tipk za določene funkcije NPR. kako PUSTIŠ prižgano parkirno luč KO odvzameš kontakt..... itd. Ali pa za elektro vtičnico...v njej tudi ni vseskozi prisoten "ŠTROM" po odvzemu kontakta ... al pa tudi ne piše :grrr .. NPR .kako ugasneš luč med delovanjem motorja (op. luči se avtomatsko v prižgejo med zagonom agregata itd... tega zaradi varnosti in standardov ni napisano v USER MANUAL-u). Popravljeno November 11, 2010. Popravil Mouc
Bremzer Objavljeno November 12, 2010 Opozori Objavljeno November 12, 2010 Predvidevam, da nimaš navodil. V njih so tudi razložene konbinacije tipk za določene funkcije NPR. kako PUSTIŠ prižgano parkirno luč KO odvzameš kontakt..... itd. Ali pa za elektro vtičnico...v njej tudi ni vseskozi prisoten "ŠTROM" po odvzemu kontakta ... al pa tudi ne piše :grrr .. NPR .kako ugasneš luč med delovanjem motorja (op. luči se avtomatsko v prižgejo med zagonom agregata itd... tega zaradi varnosti in standardov ni napisano v USER MANUAL-u). Zelo si načitan! sicer pa nevem, če sploh veš kako je to delovalo pri starejših notorjih kjer si zamenjal "samo" avtomat žmigavcev (npr. pri Yamahi-Virago) in stvar deluje brez kakršnih koli povezav.Namreč sam avtomatm ki sam izklaplja ima vgrajeno živosrebrno stikalo in ko spelješ, da to stikalo kontak in takrat odšteva časovno kdaj se bojo žmigavci izklopili(ca 20 sek.) in če vstaviš neha odštevati enostavno kot pasulj !!!! Pri BMW-eju, če ti npr.motor laufa gorijo avtomatsko zasenčene luči, vgasneš pa jih lahko tako da tiščiš oba žmigavca par sekund in ravno tako jih po potrebi spet nažgeš ! Urbii, maco47 in Snečer 1 2
Tejo Objavljeno Marec 26, 2011 Opozori Objavljeno Marec 26, 2011 Živjo! Kot bivši lastnik Aprilije Shiver sem malce pregledoval kaj bi si sedaj omislil in nekak mi je najbolj v oko padel F 800 ST z ABS-om... A slučajno kdo od forumašev prodaja omenjen motor?? Bil bi resen kupec seveda za kak soliden motor letnika 2007 ali 2008 seveda ne iz uvoza.. :) LP Matej!
bass Objavljeno Marec 27, 2011 Opozori Objavljeno Marec 27, 2011 Motorček ima 41.000km in sledil je malo večji servis. Glede na vzorno vzdrževanje v preteklosti in določenih cak ki jih domači mehanakrji ne vejo nisem kompliciral in sem šel na Avtoval. Prišel 8:00 odšel 13:00 :eek: Ža dan prej ko sem se peljal mimo sem se ustavil in vprašal če bom dobil kakšen nadomesten avto ali motor ker moram nekaj v Lj. Šefe je reku da bomo že nekaj zrihtal in tako sem dobil tam GS-a 650. Zanimiv moped...za po Lj kar lušno. No nazaj sem bil že okoli 10:00 potem sem pa malo firbcal kaj delajo. Menjan zračni in oljni filter, svečke, olje, merjenje ventilov, priklop na računalnik...Čeprav je bil lani kao dan gor nov software je sadej spet še nek novejši. Pozna se pri laufanju v štandgasu in tudi po dolgi turi na AC motor potem lepše laufa in zaenkrat še ni crknu. Prej se mi je namreč to nekajkrat zgodilo. Upam da bo zdaj OK. Tudi takoj po zagonu se mi zdi da laufa malo drugače ker prej je tudi topel nekaj časa laufal kot po zaugom :hmm: Opazil sem pa še en stranski produkt posodobitve in to je avtomatsko ugašanje smerokaza po 200m prevožene razdalje. Če stojiš dela non stop, ko spelješ in narediš 200m pa se ugasne :OK: Aja cena servisa :xx: :xx: 255 € :? Res da so meli motor notr cel dopoldan ampak če bi se zavzeli bi blo kakšno urco prej fertik. Material je še poceni (cca 100€ s tem da sem vzel še pretvornik za 12V vtičnico da lahko kakšen avtopolnilec priklopim) ....delo pa drago kot pri zlatarjih (cca 150€). Po servisu sem šel še do vulkanizerja po novo zadnjo gumo. Pilor Road 2....cena 144€ :OK: Tako da motor je pripravljen na nove podvige B) Me veseli, da lepo skrbiš zanj. Mislim, da imaš še vedno najlepšega BMWja F800 v Sloveniji.
Andrej777 Objavljeno Marec 29, 2011 Opozori Objavljeno Marec 29, 2011 Me veseli, da lepo skrbiš zanj. Mislim, da imaš še vedno najlepšega BMWja F800 v Sloveniji. Hehe, se strinjam :naughty: :naughty: Z vsemi dodatki je motor pravi cuker. No kilometri se naprej lepo nabirajo in trenutno je malo pod 47.000 km Ker so bile v akciji gume sem si že kar naročil nove, ki me čakajo pri vulkanizerju. Sedaj imam pa izgovor da moram stare "znucat" Pa še en video ki ni sicer nič posebnega ampak samo počasno spomladansko kruzanje in ogled ene trase, ki bo v kratkem sližila za en avto Hill Climb. Za motor je tako zaradi asvalta kot zavitosti malo neprimerna.
djmoto Objavljeno Maj 27, 2011 Opozori Objavljeno Maj 27, 2011 Malo sem prebiral o problemih z ležaji zadnjega kolesa itd.; prispevki o tem (in stroških) so me kar zaskrbeli. Pri mojem F800ST za sedaj teh problemov (niti kakšnih drugih) ni. Prevozil sem 72.000 km, servis pri 70.000 je bil razveseljivo poceni (140 E), res pa razen rednih opravil ni bilo nič posebnega. Potem ko je bil pri 60.000 km nameščen zadnji apdejt, ni bilo nobenega nepredvidenega ugašanja motorja več. Pač pa se je poraba povečala za 0,2 do 0,3 litra/100km. Sklepam, da je bil ves problem ugašanja torej v tem, da je bila nastavljena preskromna mešanica, zdaj dobi malo več bencina, pa je vse v redu. Furamo naprej! Bremzer 1
Andrej777 Objavljeno Maj 29, 2011 Opozori Objavljeno Maj 29, 2011 Malo sem prebiral o problemih z ležaji zadnjega kolesa itd.; prispevki o tem (in stroških) so me kar zaskrbeli. Pri mojem F800ST za sedaj teh problemov (niti kakšnih drugih) ni. Prevozil sem 72.000 km, servis pri 70.000 je bil razveseljivo poceni (140 E), res pa razen rednih opravil ni bilo nič posebnega. Potem ko je bil pri 60.000 km nameščen zadnji apdejt, ni bilo nobenega nepredvidenega ugašanja motorja več. Pač pa se je poraba povečala za 0,2 do 0,3 litra/100km. Sklepam, da je bil ves problem ugašanja torej v tem, da je bila nastavljena preskromna mešanica, zdaj dobi malo več bencina, pa je vse v redu. Furamo naprej! Takoe objave je pa lepo brati Mi da dober občutek da bo moj motorček še veselo predel nekaj let Glede obrabe zadnje osi in vsega kar paše zraven sem kolikor se spomim zasledil da če obstaja napaka se to pojavi zelo hitro, če je vse OK pa bo dobro za vse večne čase. Je pa strah vseeno čisto upravičen in tudi ko je enkrat motor vreden 4-5k€ začneš malo razmišljati preden daš 1k€ na njega. dom76 1
Andrej777 Objavljeno Julij 20, 2011 Opozori Objavljeno Julij 20, 2011 (popravljeno) Ne dolgo nazaj se je obrnila cifra 50.000km KLIK Danes je bil narejen še servis na Avtovalu. CENA 95 € B) Jermen je še vedno v presenetljivo dobrem stanju tako, da bi moral zdržat še do 60.000km. Mogoče malo pomaga tudi občasno mazanje z wurth-ovo mastjo za jermene .) .) Stanje na števcu danes je pa že 50.900km Mogoče grem pa že jutri en krog do Krka da obrnem še 300-400km Pa še ena štorija. Za vikend smo bili z motorji na Krku. Sestra z VFR800, fant od nje z Z750 jaz pa z F800. Lep turistični tempo je držala sestra midva pa sva ji lepo sledila. Tankali smo v Kočevju in ob povratku je sestra v VFR-ko natočila cca 13L, fant od nje dobrih 10L jaz pa sploh nisem tankal ker mi je BC kazal še 220km z tankom :naughty: :naughty: Poraba na 100km: VFR cca 6L, z750 dobrih 5L, f800s cca 4L Popravljeno Julij 20, 2011. Popravil Andrej777 malakai in Bremzer 1 1
motofil Objavljeno Julij 28, 2011 Opozori Objavljeno Julij 28, 2011 -če je servis vsakih 20 000km,kaj bi v tem primeru naredil jaz,če bi imel ta motor,ko sicer naredim cca 4000km na leto (sezono)? -kljub temu bi moral vsako leto na servis?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se