Gricko Objavljeno Junij 21, 2006 Opozori Objavljeno Junij 21, 2006 Mnenje :doze: ? 1.) Alternator (glede na to, da tut luči vedno slabše svetjo med vožnjo, torej očitno delajo samo z akumulatorja)? 2.) Regler (glede na to da motor dela normalno tut ko je akumulator praktično prazen, torej nek štrom mora bit)? Regler ni!!! regler ti stabilizira napetost in če bi bil on krivec, bi ti luči še bolj svetile (15-19 V), voda v akuju bi ti izhlapela, žarnice crkovale.... Alternator pa ti polni aku!!!! lahko so krtačke iztrošene, lahko so usmerniške diode (lahko le ena od njih).... Nasvet kako zdržati čim dlje samo za akujem......motor za svoje delovanje ne potroši nekega hudega štroma....rabi ga za elektroniko in za iskro.....večji del elektrike porabi štarter (ko vžigaš moped) in luči, hupa ...torej najlažje ti je da se voziš brez luči ali samo z pozicijo...dokler ne zrihtaš alternatorja, do takrat pa vsah večer polniš aku na polnilec (vsak večer, če se vsak dan voziš z mopijem, drugače pa pred vožnjo...) lp
Tratnjak Damijan Objavljeno Junij 21, 2006 Opozori Objavljeno Junij 21, 2006 najprej dej gor en dober akumulator pa pomeri napetost, če da 13,5 al pa več je vse ok razen akuja. Najperj to pol pa ostalo. :closedeyes:
Dolenc™ Objavljeno Junij 21, 2006 Opozori Objavljeno Junij 21, 2006 Sicer se tle lahko kregamo v nedogled, sam ko meni ni filalo akomulatorja sem šel po nasvet k električarju in je kot iz topa ustrelil regler in res je bil krivec. Sicer se pa to precej enostavno ugotovi, če ima Vmeter. Piše vse lepo v service manualu kako se preveri če dela alternator in regler.
Brdaus Objavljeno Junij 21, 2006 Opozori Objavljeno Junij 21, 2006 (popravljeno) Sicer se tle lahko kregamo v nedogled, sam ko meni ni filalo akomulatorja sem šel po nasvet k električarju in je kot iz topa ustrelil regler in res je bil krivec. Sicer se pa to precej enostavno ugotovi, če ima Vmeter. Piše vse lepo v service manualu kako se preveri če dela alternator in regler. :grim :grim :grim Regler je šu... sm imel totalno isti primer na svoji Fireblade-i... samo jest sm poj zamenjal še navitje in akomulator in sedaj nimam več nikakršnih problemov. :) Popravljeno Junij 21, 2006. Popravil Brdaus
maXXXimum Objavljeno Junij 21, 2006 Opozori Objavljeno Junij 21, 2006 najprej dej gor en dober akumulator pa pomeri napetost, če da 13,5 al pa več je vse ok razen akuja. Najperj to pol pa ostalo. :closedeyes: Z akumulatorjem do zdej ni blo problemov, tko da... :hmm: Sicer se je pa danes stanje danes čudežno popravlo... zjutraj sem ga zarinil da je vžgal, do Lj (15km) se je pa za tolk napolnilo, da je potem normalno vžgal. Popoldne sem naredil še okoli 50km s prižganimi lučmi in ko sem prišel domov sem motor še 1× vžgal.. dela :blink: Do nadaljnjega bom zadevo pustu kot je, ker zdaj zadeve očitno delajo :yes: Če se ponovi bomo pa vse skupaj še 1× premerli z Vmetrom :krneki:
Ice Objavljeno Junij 22, 2006 Opozori Objavljeno Junij 22, 2006 aaammmm......... cisto banalno vprasanje: vijaki za el. kable na aku so zategnjeni ?
maXXXimum Objavljeno Junij 22, 2006 Opozori Objavljeno Junij 22, 2006 (popravljeno) aaammmm......... cisto banalno vprasanje: vijaki za el. kable na aku so zategnjeni ? So.. bo pa treba mal pogledat če je kje drugje slab kontakt :hmm: Popravljeno Junij 22, 2006. Popravil maXXXimum
lojzek Objavljeno Junij 22, 2006 Opozori Objavljeno Junij 22, 2006 Z akumulatorjem do zdej ni blo problemov, tko da... :hmm: Sicer se je pa danes stanje danes čudežno popravlo... zjutraj sem ga zarinil da je vžgal, do Lj (15km) se je pa za tolk napolnilo, da je potem normalno vžgal. Popoldne sem naredil še okoli 50km s prižganimi lučmi in ko sem prišel domov sem motor še 1× vžgal.. dela :blink: Potem maš pa verjetn problem z nekim slabim stikom ali pa res z alternatorjem. Samo nisem 100%, da ima alternator od motorja krtačke :hmm: Kolikor sem do zdaj videl, imajo trajni magnet potem pa samo usmerniške diode. V tem primeru (dela/ne dela) bi pa definitivno dejal slab stik... :hmm: PS: kolk je pa star akumulator? njegova življenska doba je običajno 4-6 let?
simonsi Objavljeno Junij 22, 2006 Opozori Objavljeno Junij 22, 2006 Pri ene 3000rpm pomeri na akku, kolk je napetost. Če je nad 14V, je vse v redu :)
Tamav Objavljeno Junij 23, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Junij 23, 2006 Ja pa pazi še na to: meri napetost na akumulatorju takoj po furi, ko bo regler vroč, jets sm pri sebi meril na mrzlem motorju - reglerju in mi je kazal, da polni normalno, ko pa se je regler pregrel pa ni več polnil!
maXXXimum Objavljeno Junij 23, 2006 Opozori Objavljeno Junij 23, 2006 Bom preveril zgoraj našteto... :yes: Zanima me pa še nekaj.. koliko škodi celotni napeljavi z elementi vred, če akku polnoš, brez da bo ga prej odklopil z motorja? Se pravi.. dvigneš sedež priklopiš kleme polnilca in gremo :whistle: Je mogoče to kaj "zmedlo" regler? :hmm:
simonsi Objavljeno Junij 23, 2006 Opozori Objavljeno Junij 23, 2006 Ne bi smelo škodit, ampak pomojem se ti splača vzet 12s časa da odklopiš - kabel :D
maXXXimum Objavljeno Junij 24, 2006 Opozori Objavljeno Junij 24, 2006 (popravljeno) Hmm še mal meritev na vpogled (več glav več ve, pa to ;) ) Ugasnjem motor brez porabnikov: 12.68V Ugasnjem motor - vključen alarm (standby): 12.67V Vžgan motor brez porabnikov: 14,8V MAX (da prileze do tja na "štant gasu" rabi kakšno minuto, sicer pa pr 3000 obratih takoj 14,5 in raste) Vžgan motor - vključena pozicija: 13,9-14V Vžgan motor - vključena kratka luč: 12,1V Zaradi poletnih temepratur sem imel priliko opravit še naslednji meritvi :grim Vžgan motor - vključen ventilator: 12,5V Vžgan motor - vključen ventilator in kratka luč: 11,9V Zgornje je bilo merjeno brez predhodnje vožnje, samo pustil sem pra minut laufat motor, tako da se je regler na otip kar segrel.. Po furi (38km nad 6000 obrati.. reglerja se ne moreš več dotaknit :grrr ) brez luči btw... (v znanstvene namene jeb..a :ninja: ): Vžgan motor brez porabnikov: 14,8V Vžgan motor s kratkimi lučmi: 12,1V (začne sicer pri 12,6 ampak v 10 sekundah pade na 12,1) Tako.. meritev več kot preveč za seminarsko nalogo v osnovni šoli, pa da vidimo kakšni bodo zaključki.. :whistle: Očitno se hitreje prazni (ko so prižgane luči, sicer je ok... ) kot polni... napetost je z vgasnjenimi porabniki normalna (14,8V), se pravi je sistem polnjenja v redu? Torej akumulator? :hmm: P.S.: Akku je v motorju vsaj leto in pol (odkar je cbr-a pri meni) sicer pa ne vem kdaj je bil menjan. Original očitno s honda znakom.. pomoje menjan pri pooblaščenem servisu.. dvomim da je še original, ker bi bil sicer star 9 let :blink: Popravljeno Junij 24, 2006. Popravil maXXXimum
simonsi Objavljeno Junij 24, 2006 Opozori Objavljeno Junij 24, 2006 Čist možno, da je tolk slab akku, da alternator ne more skompenzirat. :hmm: A tebi polni tudi v prostem teku? Pomeri še z dolgimi lučmi na 3000rpm. Pa če takrat tudi pade na 12v, za začetek zamenjaj akku.
maXXXimum Objavljeno Junij 24, 2006 Opozori Objavljeno Junij 24, 2006 Čist možno, da je tolk slab akku, da alternator ne more skompenzirat. :hmm: A tebi polni tudi v prostem teku? Pomeri še z dolgimi lučmi na 3000rpm. Pa če takrat tudi pade na 12v, za začetek zamenjaj akku. Tudi v prostem teku polne (vse našteto merjeno v prostem teku).. sej mislim da je to normalno :hmm: Če dolge prižgem je še za cca 0,1 slabše kot pri kratkih, ni pa bistvene razlike
TBoxer Objavljeno Junij 24, 2006 Opozori Objavljeno Junij 24, 2006 Po teh meritvah, ki si jih napisal bi reku da je z baterijo vse Ok, ampak vseeno poizkusi še to. Najprej napolni baterijo s polnilcem. Potem zmeri padec napetosti na bateriji ko boš verglal, če ne pade pod 10V, je z baterijo vse vredu. Če bo z baterijo vse vredu, jst bi šel do enega avtoelektričarja da ti zmeri če je z alternatorjem vse vredu in potem ti ostane še regulator. lp
simonsi Objavljeno Junij 24, 2006 Opozori Objavljeno Junij 24, 2006 Tudi v prostem teku polne (vse našteto merjeno v prostem teku).. sej mislim da je to normalno :hmm: Če dolge prižgem je še za cca 0,1 slabše kot pri kratkih, ni pa bistvene razlike Zato sprašujem, ker moj začne polnit pri 2500rpm.
k0ci Objavljeno Junij 24, 2006 Opozori Objavljeno Junij 24, 2006 Čist možno, da je tolk slab akku, da alternator ne more skompenzirat. :hmm: A tebi polni tudi v prostem teku? Pomeri še z dolgimi lučmi na 3000rpm. Pa če takrat tudi pade na 12v, za začetek zamenjaj akku. ka nista dolga in kratka luč enako močni (55-60W) :?
Maverick Objavljeno Junij 24, 2006 Opozori Objavljeno Junij 24, 2006 Da preveris alternator ce je dober: Pomeri upornost med žicami ki pridejo iz alternatorja, to so 3 zice ponavadi istih baru. Med njimi mora biti priblizno ista upornost. Pri CBR 600 je to 0.1 do 1 ohma. Če je katera od tuljav "skurjena" bo upornost obcutno manjsa. Ce pa so upornosti priblizno iste je alternator ok. Lahko ti pošljem katalog za CBR 900 za elektriko pa si mal pogledas kako se kej pomeri pa sam mal poglej ker kokr mam jest izkusne z mehaniki nimajo pojma in bi menjali vse po vrsti. Poslji mi na PM tvoj email.
maXXXimum Objavljeno Junij 24, 2006 Opozori Objavljeno Junij 24, 2006 Bom še malo preveru glede na vaše nasvete.. ampak vseeno.. po moji logiki, če polne v vseh primerih potem je s polnilnim delom (alternator in regler) vse ok? :hmm: Glede na to, koliko se posedajo napetosti bi sumil akku? :hmm: Glede napetosti pri vžiganju.. sem mel priklopljeno, pa nisem zabeležil.. definitivno ne pade pod 10.. mislim da niti pod 11 ne.. :? Aja.. vse zgoraj nevedene meritve so ble narejene, ko je bil akumulator napolnjen s polnilcem... :huh:
TBoxer Objavljeno Junij 24, 2006 Opozori Objavljeno Junij 24, 2006 Če ti bi vsa elektronika delala (alternator in regler) bi imel cca. 13,8 -14,4V pri vžganem motorju. Tebi pa sedaj, ko vklopiš luči napetost pade na 12V (kolikor je napetost akumulatorja - nekaj je narobe z elektroniko). Kaj ko motor laufa ti gori opozorilna lučka za baterijo ?? lp
Guest Brumer Objavljeno Junij 24, 2006 Opozori Objavljeno Junij 24, 2006 Malo tega sem prebral -površno in kot čitam noben nima pojma od mehanikov od vas in verjetno tudi od nas električarjev ne.Namreč težko je popraviti nek alternator zaganjač sploh motor po internetu. Lahko vam dam par pametnih nasvetov:vedno kadar polnite akumulator odključi - (minus pol) sicer poškoduješ eno ali več dijod v (usmerniku - reglerju). nikoli ne odključi akumulator ko motor deluje(alternator preko reglerja,ki je ponavadi pri motorjih tudi usmernik)mora biti v STALNI povezavi,pri varjenju (električnem ) vedno odključi - pol,pri demontaži akumulatorja vedno najprej odkluči minus pol, nato plus in obratno pri montaži vedno priključi najprej plus nazadje minus pol,ko nekomu date tok z vašim motorjem(akumulatorjem) vedno pazite, da ne pride do zamenjave polov kajti tako početje uniči dijode.Zdaj pa k stvari. Pri tvoji CBR-ki praviš, da naj bi bil akumulator dober namreč akumulator ti lahko vsk dober elektrikar izmeri in sicer takole; demontiran akumulator napolniš potem se ga obremeni z 3 X tno AH ameražo npr.če je akumulator 12 V in 12 AH se obremeni z 36 Amp in to traja 30 sek napetost nesme pasti izpod 9,6 V,če pade pod 9,6 V je defekten zamenjaj. V mašini imaš statorsko navitje trije izhodi kot ti je nekdo že napisal lahko izmeriš upornost in mora biti med vsemi tremi izhodi enaka,še bolje je če motor zalaufaš in meriš izmenični tok med temi tremi izhodi in pri enakih obratih mora biti med vsemi tremi izhodi enaka napetost.(vedno na enem izhodu vzemi minus na drugem plus nato še na tretjem ) ker je to izmenični to sploh ni važno kako meriš samo vedno dva pa dva eden pa je prost.Če je ta napetost enaka med tem tremi izhodi ti ne preostane drugega kot nov regler(usmernik) katerega si uničil s polnenjem(nisi odklučil kleme) bil je polnilec premočan in je poškodoval dijode ,regler (z usmernikom) to je skupaj zalito stane ca 40K- :devil: draga šola :OK:
maXXXimum Objavljeno Junij 26, 2006 Opozori Objavljeno Junij 26, 2006 Malo tega sem prebral -površno in kot čitam noben nima pojma od mehanikov od vas in verjetno tudi od nas električarjev ne.Namreč težko je popraviti nek alternator zaganjač sploh motor po internetu. Lahko vam dam par pametnih nasvetov:vedno kadar polnite akumulator odključi - (minus pol) sicer poškoduješ eno ali več dijod v (usmerniku - reglerju). nikoli ne odključi akumulator ko motor deluje(alternator preko reglerja,ki je ponavadi pri motorjih tudi usmernik)mora biti v STALNI povezavi,pri varjenju (električnem ) vedno odključi - pol,pri demontaži akumulatorja vedno najprej odkluči minus pol, nato plus in obratno pri montaži vedno priključi najprej plus nazadje minus pol,ko nekomu date tok z vašim motorjem(akumulatorjem) vedno pazite, da ne pride do zamenjave polov kajti tako početje uniči dijode.Zdaj pa k stvari. Pri tvoji CBR-ki praviš, da naj bi bil akumulator dober namreč akumulator ti lahko vsk dober elektrikar izmeri in sicer takole; demontiran akumulator napolniš potem se ga obremeni z 3 X tno AH ameražo npr.če je akumulator 12 V in 12 AH se obremeni z 36 Amp in to traja 30 sek napetost nesme pasti izpod 9,6 V,če pade pod 9,6 V je defekten zamenjaj. V mašini imaš statorsko navitje trije izhodi kot ti je nekdo že napisal lahko izmeriš upornost in mora biti med vsemi tremi izhodi enaka,še bolje je če motor zalaufaš in meriš izmenični tok med temi tremi izhodi in pri enakih obratih mora biti med vsemi tremi izhodi enaka napetost.(vedno na enem izhodu vzemi minus na drugem plus nato še na tretjem ) ker je to izmenični to sploh ni važno kako meriš samo vedno dva pa dva eden pa je prost.Če je ta napetost enaka med tem tremi izhodi ti ne preostane drugega kot nov regler(usmernik) katerega si uničil s polnenjem(nisi odklučil kleme) bil je polnilec premočan in je poškodoval dijode ,regler (z usmernikom) to je skupaj zalito stane ca 40K- :devil: draga šola :OK: Hmnja.. bomo vidli. Očitno sem premal štromarja da bi vse sam premeru :blush: bomo poiskali pomoč :OK: Glede na omenjene stroške upam, da je samo akumulator :whistle:
Zdrawc Objavljeno Junij 26, 2006 Opozori Objavljeno Junij 26, 2006 Če kdo slučajno rabi, imam viška regler za BMW F650 GSa od letnika 00 naprej
maXXXimum Objavljeno Junij 27, 2006 Opozori Objavljeno Junij 27, 2006 Če kdo slučajno rabi, imam viška regler za BMW F650 GSa od letnika 00 naprej Vse kaže da ga rabim za cbr 900rr l. 97 :( Ma kdo?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se