vandrovec Objavljeno December 7, 2019 Opozori Objavljeno December 7, 2019 Zame sigurno Versys ali XR nista enako udobna kot GS, na katerih bi me po nekaj 100 km že marsikaj bolelo. To sta dva različna segmenta, ampak, ker smo tudi ljudje različni, dopuščam možnost, da se nekdo lahko na Versysu ali XRu pelje ravno tako udobno pa bi mu bil GS preneroden. Narobe je edino po sebi ocenjevat vse motorje in nato drugim vsiljevat svoje mnenje...vsak vozi, kar mu paše. NX650 1
Snečer Objavljeno December 7, 2019 Opozori Objavljeno December 7, 2019 pred 19 minutami, Vito23 pravi: No jaz sem presedel iz r1150r na 1250gsa in sicer sem naredil 70.000km z starim krampom. ? Ampak se nebi več vsedel nazaj. Noč in dan. Nisem pa tak človek kot Snečer k zmece na motor nevem kok dodatne opreme in potem pravi, da sta tam tam. Primerjaj jih original taka kot sta prišla iz fabrike. Ne poznaš dejstev. Na svoj motor, ki je stal 6400 eur nov sem dal za cirka 2000 dodatkov (s kufri vred), od tega samo navigacija okoli 600 EUR, dejansko nič posebnega vložka od 2013 dalje na leto... Nazadnje sem montiral zamenjal LED zadnjo luč z LED lučjo, ki pri zaviranju 3x utripne ima pa tudi "smerokaze". Cena s poštnino pa 100 EUR... Tega nima BMW serijsko, dobi se sicer za XR in RR, ne pa za GS. Pred tem menjava zadnje vzmeti (oz komplet), kjer sem lahko izbral barvo vzmeti (sicer je bilo že OEM vzmetenje ok), tudi tega serijski BMW nima... Če že moramo primerjati, kaj pride iz tovarne... Da o ostalih zadevah ne govorim, so pa bili bolj vizualni popravki, razen izpuha. Ko bereš o superlativih GSke itak pričakuješ, da ko presedeš in probaš, da bodo odprta usta in naslednji dan vplačano. Daleč od tega (seveda odvisno od kod si presedel), da se razume, gska se pelje lepo in je udobna, a tudi moj se. Ni to primerjava, da sedeš iz fička v S klaso... danes praktično vsi delajo vrhunske motorje, in med njimi ni več ogromnih razlik. pred 7 minutami, vandrovec pravi: Zame sigurno Versys ali XR nista enako udobna kot GS, na katerih bi me po nekaj 100 km že marsikaj bolelo. To sta dva različna segmenta, ampak, ker smo tudi ljudje različni, dopuščam možnost, da se nekdo lahko na Versysu ali XRu pelje ravno tako udobno pa bi mu bil GS preneroden. Narobe je edino po sebi ocenjevat vse motorje in nato drugim vsiljevat svoje mnenje...vsak vozi, kar mu paše. nobenmu ne vsiljujem, prej obratno doživljam (lej gori me sili en v menjavo), le "odpiram" oči. seveda, vsak naj vozi, kar mu paše
Quest Objavljeno December 7, 2019 Opozori Objavljeno December 7, 2019 Snečer nimaš prav pred 49 minutami, Snečer pravi: Nazadnje sem montiral zamenjal LED zadnjo luč z LED lučjo, ki pri zaviranju 3x utripne ima pa tudi "smerokaze". Cena s poštnino pa 100 EUR... Tega nima BMW serijsko, dobi se sicer za XR in RR, ne pa za GS. ALEŠ M, TakeALookAround in CINDAPP 3
b-sprint Objavljeno December 30, 2019 Opozori Objavljeno December 30, 2019 Govora o tem je pred leti že bilo, pa vseeno.. Kaj uporabiti za zamenjavo meglenk na GSA, letnik 04-12. Zamenjati samo žarnice, cele luči? Predvsem je želja imeti dodatne luči (po potrebi) za vožnjo ponoči, boljša osvetlitev v ovinkih itd. Hvala.
DAMI34 Objavljeno December 31, 2019 Opozori Objavljeno December 31, 2019 222.222km, trenutno kruza po južni Ameriki, Patagonija Scarabeo 500, notranc, Quest in 3 others 5 1
Bostjan L Objavljeno Januar 4, 2020 Opozori Objavljeno Januar 4, 2020 Nisem vedel da je tako lahek za vožnjo ALEŠ M, Joker, Vito23 in 1 other 4
luxsa Objavljeno Januar 5, 2020 Opozori Objavljeno Januar 5, 2020 Tko se lahko sam z versisom vozs,pa snecer moras bit. ? Vito23 in solorider 2
Vito23 Objavljeno Januar 5, 2020 Opozori Objavljeno Januar 5, 2020 pred 18 urami, Bostjan L pravi: Nisem vedel da je tako lahek za vožnjo Ko bom velik hočem biti ta ženska ? tomaz69 1
Snečer Objavljeno Januar 5, 2020 Opozori Objavljeno Januar 5, 2020 pred 49 minutami, Vito23 pravi: Ko bom velik hočem biti ta ženska ? ta ima pod 50kg, kar je prednost pri določenih spretnostnih vožnjah, ker je celokupna teža bistveno manjša kot pri pravem motoristu, ki ima 120kg+ znanje je seveda pridobila na drugi znamki... Citiraj Growing up, there were no riders in her family, but at 12, she had saved enough paper route money to buy a Kawasaki KDX80. Since then, she has owned over 40 motorcycles, and participated in road racing, flat track, hare scrambles, motocross, and supermoto. She rides street, dual sport, and adventure. zakaj vozi GSA je verjetno kot na dlani, sponzoruša... drugače pa lepo pelje in je spretna, brez dileme
jskrablin Objavljeno Januar 5, 2020 Opozori Objavljeno Januar 5, 2020 pred 20 urami, Bostjan L pravi: Nisem vedel da je tako lahek za vožnjo Še en video kjer profi voznik kaže to, kar lahko navadni smrtniki samo sanjamo. Sam lej, prodaja pa se... vključno s kirurškimi rekonstrukcijami polomljenih kosti, ko se prestar, predebel, premalo talentiran lastnik GS-a odloči da se bo šal trial s kravo.... ker je videl na YT da gre ?♂️ V praksi je za marsikoga (95% voznikov) nepremostljiva ovira že malo višji hlod. Recimo lih pravega premera, da se motor na šus plato lepo vsede gor če ga ne prevoziš. Pol pa spravi dol 250 kil krave... MiNa, DAMI34, skalar36 in 1 other 3 1
skalar36 Objavljeno Januar 5, 2020 Opozori Objavljeno Januar 5, 2020 Vsi navdušeno ploskajo. Normalno tudi jaz bi vsakemu, ki bi s sekiro lepo narezal pršut. Jest ga raje z nožem. Pa večina tudi. Kar jaz vidim na tem posnetku je, da ženska dobro vozi motor. Ne komentiram GS-a(kvaliete, cene itd...). Komentiram, da ni prava izbira motorja za tak teren. Zame je to antireklama. Reklama bi bla, če bi tak motor in tak teren odvozil en povprečen motorist. Potem bi bil to dober izdelek za primerno "težavo". Ne pa da rabjo "strokovnjaka" da se zapelje čez par hlodov, ki ni nič drugrga kot stopnice. To pa kre skor z vsakim motorjem, ki je dovolj dvignjen od tal, da kaj ne odtrgaš.
MitcH' Objavljeno Januar 6, 2020 Opozori Objavljeno Januar 6, 2020 Ob 5. 1. 2020 ob 16:25, Snečer pravi: ta ima pod 50kg, kar je prednost pri določenih spretnostnih vožnjah evo sam shujšam, pa bom lahko šel na trial, Dakar, MXGP, MotoGP, Luno, Mars ..... Joker, car_freak in MiNa 3
b-sprint Objavljeno Januar 6, 2020 Opozori Objavljeno Januar 6, 2020 (popravljeno) Ob 30. 12. 2019 ob 6:52, b-sprint pravi: Govora o tem je pred leti že bilo, pa vseeno.. Kaj uporabiti za zamenjavo meglenk na GSA, letnik 04-12. Zamenjati samo žarnice, cele luči? Predvsem je želja imeti dodatne luči (po potrebi) za vožnjo ponoči, boljša osvetlitev v ovinkih itd. Hvala. Kdorkoli? Popravljeno Januar 6, 2020. Popravil b-sprint
Vito23 Objavljeno Januar 6, 2020 Opozori Objavljeno Januar 6, 2020 Sem pozabil, da so tukaj na motosvetu sami bivši prvaki motogp, dakar rally... luxsa in MiNa 2
ftp Objavljeno Januar 6, 2020 Opozori Objavljeno Januar 6, 2020 Niva in X5 imata vsak svoj (drugačen) namen, tako kot kross motor in GS. ... Bostjan L, ALEŠ M, Quest in 1 other 4
Snečer Objavljeno Januar 6, 2020 Opozori Objavljeno Januar 6, 2020 pred 41 minutami, ftp pravi: Niva in X5 imata vsak svoj (drugačen) namen, tako kot kross motor in GS. ... če gledaš reklame za gs in x5... hm
ftp Objavljeno Januar 6, 2020 Opozori Objavljeno Januar 6, 2020 58 minutes ago, Snečer said: če gledaš reklame za gs in x5... hm sem v letih, ko ločim fikcijo od realnosti.
vandrovec Objavljeno Januar 7, 2020 Opozori Objavljeno Januar 7, 2020 Kaj bi bilo šele, če bi se punca usedla na nadmočni Versys (GS killer). ?...saj lahko tudi v temo Versys lepite podobne filmčke, ne bomo nevoščljivi ?...predvsem kako pobere tisočko s tal Vito23 in CINDAPP 2
Lipstick Objavljeno Januar 7, 2020 Opozori Objavljeno Januar 7, 2020 24 minutes ago, vandrovec said: Kaj bi bilo šele, če bi se punca usedla na nadmočni Versys (GS killer). ?...saj lahko tudi v temo Versys lepite podobne filmčke, ne bomo nevoščljivi ?...predvsem kako pobere tisočko s tal Verjetno si mislil GS, katera "leži" na cilindru, posledično precej od tal ....... vandrovec 1
skalar36 Objavljeno Januar 7, 2020 Opozori Objavljeno Januar 7, 2020 Ne razumem določenih reakcij. Razen, da so lastniki preveč občutljivi na "šimfanje" znamke\nakupa. GS je odličen motor. Verjetno najboljše, kar kahko denar kupi. Ni pa to enduro motor. Verjetno ni lastnika GA-a v Slo, ki se bo peljal tam z njim, kjer sem bil jaz z Yamaho XT660R. A je zaradi tega Yamaha boljša. Ah kje pa... jajca od motorja.... ima pa svoj namen. Tako kot GS. Ravno tako boš težje podrl drevo z Katano kot s sekiro. GS je čist super zadeva za po cestah, po urejenih makedamih, pa sem pa tja kak lepši kolovoz. Ampak tam se jaz vozim s svojim Banditom BP. Maš nekaj extremov, ki z njim dela nemooče. Samo, to je mogoče procentek od vseh lastnikov GS-a. Jest ga vsakemu privoščim. Če lastniku da veselje, potem je to to. Če pa speremeijo agregat, da ne bo več boxer, ga pa še jaz nekoč kupim. Do takrat pa raje gledam XR-a. BIF in DAMI34 2
Darko3g Objavljeno Januar 7, 2020 Opozori Objavljeno Januar 7, 2020 In kakšen je zdaj strošek servisa napram Varaderu? A ni bilo to vprašanje posreden povod za video o 50 kilski punci?
ftp Objavljeno Januar 7, 2020 Opozori Objavljeno Januar 7, 2020 Ne vem kakšne so cene servisiranja Varadera, samo servisiranje ne odstopa od ostalih motorjev. Kolikor slišim je vzdrževanje GS-a ceneje kot pa KTM-ja ali Ducati-ja.
vandrovec Objavljeno Januar 7, 2020 Opozori Objavljeno Januar 7, 2020 (popravljeno) @skalar36 GS katerega vozim je povsem primerljiv z XTZ 660 katero sem predtem vozil. V vožnji se mi je Tenerejka zdela težja in pri pobiranju iz tal, tudi na paporju je le okrog 30 lg razlike. Potrebno je preizkusit, jaz sem prevozil odsek katerega s TDM ne bi še manj z drugim cestnim motorjem...lepo se pelje preko večjih skal. V glavnem gre pa za sttahove dokler se ga ne privadiš, stara 660 samo zgleda veliko lažji motor, verjetno tudi pri novejši ni veliko razlike Popravljeno Januar 7, 2020. Popravil vandrovec Bostjan L 1
skalar36 Objavljeno Januar 7, 2020 Opozori Objavljeno Januar 7, 2020 Ja @vandrovec Samo ti maš "starega". Verjetno te ne boli kakšna praska več. Glede pobiranja ti povem, da je na ravni podlagi kamot pobrat vsak motor, vsaj men. Ko pa prideš v sitacijo, da ti visi "na glavo" ali pa leži pod cesto je pa 30 kg razlike enormno. vandrovec 1
jskrablin Objavljeno Januar 7, 2020 Opozori Objavljeno Januar 7, 2020 pred 47 minutami, skalar36 pravi: Glede pobiranja ti povem, da je na ravni podlagi kamot pobrat vsak motor, vsaj men. Ko pa prideš v sitacijo, da ti visi "na glavo" ali pa leži pod cesto je pa 30 kg razlike enormno. Točno to. Bi rad videl ono punco pobrat al pa vsaj prekucnit 250kg motorja, ki leži 'na glavo' v jarek. Po tem, ko si kakih 8ur na poti in dovolj utrujen da je vožnja naravnost po malo bolj razsutem makedamu problem. Na ravnem na joško naslonjen moped je enostavno pobrati. Sej noben ne kritizira motorja. Sam tole marketinško jajcanje po YT. Punca zna, o tem ni dvoma. In ima na voljo časa za pripravo na poligonu. Na terenu pa hja... je drugače. Tam fašeš, kar fašeš. In kdaj ne gre naprej, nazaj pa tudi ne. GregorM, BIF, Wakasaki in 1 other 4
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se