Skoči na vsebino

BMW R 1200 GS Adventure


Špilferderber

Priporočene objave

pred 34 minutami, b-sprint pravi:

Sem že skoraj na Pirelli ST 2

Pirelli , ne boš zgrešil, tudi s Conti ne,lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 5. 3. 2019 ob 10:46, b-sprint pravi:

Tudi sam kolebam med Tourance/Tourance next in Terra Force.. Slednje so tudi cca 30 oz. 60 € ceneje/kpl.

Koliko km je za pričakovati?

Cca 10000km

Glaven vpliv ima pa itak tvoj stil vožnje in zapestje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 5. 3. 2019 ob 15:42, skalaprava pravi:

Za info....v enakem intervalu se menja tudi jermen alternatorja - če je gor original! Jaz sem enkrat nataknil neoriginalnega in je počil po manj kot 20.000km. Tako da glede na mojo izkušnjo, priporočam vedno original jermen, ki stane se mi zdi okoli 19€ v Avtovalu!

Continental Contitech bo v redu? 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, vandrovec pravi:

Continental Contitech bo v redu? 

Če se ne motim, je ravno original od Continentala ;)

Bom pogledal doma, če se bom spomnil.

Popravljeno . Popravil skalaprava
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, vandrovec pravi:

Continental Contitech bo v redu? 

Jst sm dal že v vse opcije conti jermen v motor,v avto,.....vse špila bp.

Se pa je za bat kšnih ifiyname jermenov

pred 6 urami, skalaprava pravi:

Če se ne motim, je ravno original od Continentala ;)

Bom pogledal doma, če se bom spomnil.

Si se spomnil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, skalaprava pravi:

Če se ne motim, je ravno original od Continentala ;)

Bom pogledal doma, če se bom spomnil.

Evo pogledal doma en rabljen jermen....kot sem dejal,  original je od Contitecha.....made in Romania...... :photo:

IMG_20190307_220014.thumb.jpg.32fd7d18e58a65e4834114c6d0950b35.jpg

IMG_20190307_220128.thumb.jpg.88850732f04e9b981b28b458e2527bb2.jpg

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 8. 3. 2019 ob 8:52, Snecer pravi:

jermen alternatorja? sem mislil da je to samo pri avtih

Fino ne in to alternator in ne dinamo kot večina ostalih,ki fila šele od 3000-4000obr naprej.

Men je tud fino

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Wakasaki pravi:

Fino ne in to alternator in ne dinamo kot večina ostalih,ki fila šele od 3000-4000obr naprej.

Men je tud fino

moj ima čisto normalen trifazni alternator... brez jermena itak, gred, zobnik in rešeno. 

dinamo pa imam na kolesu... 

jermen za alternator me čudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 hours ago, Wakasaki said:

Fino ne in to alternator in ne dinamo kot večina ostalih,ki fila šele od 3000-4000obr naprej.

Men je tud fino

 

U koncni fazi,  je tud bmw dojel, de alternator na jermen ni smiselna zadeva. LC bokserji imajo sator pa magnet. O kaksnem dinamu nabijas? Kdo ma dinamo? Ze 50 let noben. Ajd, majo ga se Kijev, Moskva in Zagreb. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 10. 3. 2019 ob 7:37, Kugelschreiber pravi:

 

U koncni fazi,  je tud bmw dojel, de alternator na jermen ni smiselna zadeva. LC bokserji imajo sator pa magnet. O kaksnem dinamu nabijas? Kdo ma dinamo? Ze 50 let noben. Ajd, majo ga se Kijev, Moskva in Zagreb. 

 

Ob 9. 3. 2019 ob 23:03, Snecer pravi:

moj ima čisto normalen trifazni alternator... brez jermena itak, gred, zobnik in rešeno. 

dinamo pa imam na kolesu... 

jermen za alternator me čudi

Dinamo ja malo čuden izraz sem uporabil.....alternator v celem območju vrtljajev zagotavlja potrebno napetost,med tem ko "alternator"pri recimo mojem bivšem Z750 ne.Napetost 12,5V oz 13V zagotavlja šele nad cca 3500obr/min.

Zato sem uporabil izraz dinamo,kot praviš na biciklu,na mestu luč nič ne sveti ,bol ko goniš bolj sveti....

Še enkrat sori za čuden izraz....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Wakasaki pravi:

 

Dinamo ja malo čuden izraz sem uporabil.....alternator v celem območju vrtljajev zagotavlja potrebno napetost,med tem ko "alternator"pri recimo mojem bivšem Z750 ne.Napetost 12,5V oz 13V zagotavlja šele nad cca 3500obr/min.

Zato sem uporabil izraz dinamo,kot praviš na biciklu,na mestu luč nič ne sveti ,bol ko goniš bolj sveti....

Še enkrat sori za čuden izraz....

verjetno si imel kaj narobe z regulatorjem, ker sem zadnjič na svojem meril, ko sem ga testiral in je lepo kazalo 14.5V.

alternator sicer daje napetost okoli 42V (24A) (trifazni), šele regulator ti pretvori v enosmerno od 12.5 do 15.2V

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, Snecer pravi:

verjetno si imel kaj narobe z regulatorjem, ker sem zadnjič na svojem meril, ko sem ga testiral in je lepo kazalo 14.5V.

alternator sicer daje napetost okoli 42V (24A) (trifazni), šele regulator ti pretvori v enosmerno od 12.5 do 15.2V

hvala za razlago.Zdej pa nehajva ker sva zašla in naju bo duke okaral

image.png.be1e868621541747b64aeeda6abaec0e.png

image.png.b8e55c0cc3d2716278f67755bfcfd3f0.png

Popravljeno . Popravil Wakasaki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 21. 2. 2019 ob 6:55, herbra pravi:

Dobro jutro.

Še vprašanje oz. vaše mnenje glede gum za GSA ... kolebam med Metzeler Tourance Next  in Pirelli Scorpion Trail 2. Vozim na easy, makadam zgolj "po nesreči". 

 

Hvala in lep dan 

Na GSA 2009 sem imel Conti trail attack, naredil sem 12.500 udobnih km - b/p, večinoma v dvoje in veliko km tudi polno naložen.

Zdaj pa že 3 komplet TKC 70 in sem res zadovoljen. Prave za moje poti in moj način vožnje.

Popravljeno . Popravil dodd
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

Pozdravljeni BMWjevci. Kupujem 1200-GS. Imam dve varianti 2015 letnik z 10.000km in 2017 z 50.000km. Oba preverjena zgodovina, dobro vzdrževana, znana zgodovina. Kaj bi vi priporočali. Oba staneta enako.

Gledam malo kateri motorji imajo največ km na avto.net ali mobile.de. Več kot 120.000km nima nobeden, veliko pa jih ima 80.000km po 4 letih. Nato pa po 20 letih 120.000km...

Kaj pri 120.000km vsi motorji razpadejo, se števci ustavijo, ali je vse prevrteno nazaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Andrej P pravi:

Pozdravljeni BMWjevci. Kupujem 1200-GS. Imam dve varianti 2015 letnik z 10.000km in 2017 z 50.000km. Oba preverjena zgodovina, dobro vzdrževana, znana zgodovina. Kaj bi vi priporočali. Oba staneta enako.

Gledam malo kateri motorji imajo največ km na avto.net ali mobile.de. Več kot 120.000km nima nobeden, veliko pa jih ima 80.000km po 4 letih. Nato pa po 20 letih 120.000km...

Kaj pri 120.000km vsi motorji razpadejo, se števci ustavijo, ali je vse prevrteno nazaj.

Povsem odvisno od tega, koliko se voziš in koliko časa imaš namen motor imeti. Če narediš recimo 15000km/leto ali več, je bolje iti po tistega z manj kilometri. Če pa se voziš malo je pa verjetno mlajši letnik bolj privlačna opcija.

Jaz osebno bi se odločil za manj km.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2017. Ima izboljšan alternator, ki je bil problematičen do vključno letnika 2015, popravilo pa drago, ker je nameščen med motorjem in menjalnikom. Novejši ima tudi cornering ABS,...

50000 ni dosti.

Popravljeno . Popravil ftp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Lep pozdrav!

Vidim,da vas je veliko poznavalcev in rabim iskren nasvet.Že nekaj let vozim Hondo Varadero 1000 in v tem času sem se nekako odločil,da bi prešaltal na BMW 1200 adventure!

Prosim vas iskreno,ali je res tako grozno dražje vzdrževanje kot pri japoncu in ali je res motor,ki sem si ga umislil vreden svojega slovesa?

HVALA!!!!!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako čisto iskreno, cena vzdrževanja je praktično enaka. V primeru, da si mislil redne servise in ostali potrošni material, gume, olja, bencin...

Ko pa kaj "krepa" je pa čisto odvisno od tega kaj je "krepalo"... Poceni ni v nobenem primeru.

Menjaj in uživaj!!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za občutek.

Servis na 12500 km.

Delo:

Servis  21,25

manjava olja in filtra  8,5

menjava olja kotni prenos  8,5

skupaj: 38,25

Material :

filter olja 14,01

tesnilo 0,39

olje original 44,51

olje kotni prenos  5,98

tesnilo 0,98

tesnilo 0,50

skupaj material: 66,37

potrošni material 1,50

brez davka 106,12

z DDV 129,48

vse cene so v €. Dobil zimski popust 15% na vse material in delo.

Enak servis kot zgoraj samo brez popusta pa dodano še menjava zavornih tekočin z DDV 162,51€

t1806.gif  primerjaj s tvojim koliko te pride. So pa servisi narejeni še v garancijski dobi. Motor je bil tudi opran  (pa sploh ni bilo potrebe) in pregledan temeljito. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne razumem, a to je ful noro dobra cena za kao 1. (oziroma 2.) servis? Ker kao primerjaš z japonci ..

Popravljeno . Popravil Tex
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Tex pravi:

Ne razumem, a to je ful noro dobra cena za kao 1. (oziroma 2.) servis? Ker kao primerjaš z japonci .

pred 3 urami, Quest pravi:

primerjaj s tvojim koliko te pride.

Jaz ne primerjam z nikomer, ker ne vem koliko so servisi za druge motorje. Samo navedel koliko sem za mojega odkartal, da lahko primerja. Omenjena je bila Honda Varadero 1000 .

 

Popravljeno . Popravil Quest
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!