HyperJack Objavljeno April 24, 2016 Opozori Objavljeno April 24, 2016 pred 15 urami, gradbenik pravi: Po sredini dolzina od sp. roba do zg. 43'5cm. Sirina na vrhu cca. 42cm Super hvala, toliko da preverim če je kakšen cm razlike napram mojemu. Zaenkrat povišanega ne bom nabavljal, se mi pa od GSA.ja zaradi oblike dopade. In kolikor gledam, imata GSA in GS enake nosilce za vezir.
alfa155 Objavljeno April 27, 2016 Opozori Objavljeno April 27, 2016 Ob 4/3/2016 at 20:39, ftp pravi: Prva nadgradnja... ...kovček Givi 58L ...da ne bi zmanjkovalo prostora. Stranska sta Bmw-jeva?
alfa155 Objavljeno April 27, 2016 Opozori Objavljeno April 27, 2016 Od včeraj sem tudi jaz novi lastnik GSA-ja. Danes sem preštudiral navodila, vendar nikjer ne najdem funkcije tipk na ključu za vklop oz. izklop alarma. Ta vtičnico poleg števca obstaja kakšen adapter za priklop klasičnih polnilcev?
ftp Objavljeno April 27, 2016 Opozori Objavljeno April 27, 2016 Lepooo, srečno. Imaš keyless ali klasični ključ?
alfa155 Objavljeno April 27, 2016 Opozori Objavljeno April 27, 2016 Keyless. Smerokazi utripnejo na sredinsko tipko dvakrat, na puščico enkrat. Hvala!
HyperJack Objavljeno April 29, 2016 Opozori Objavljeno April 29, 2016 Če morda kdaj še komu prav pride primerjava vizirja LC vs. LCA, s tem da ta na sliki je od GIVI.ja. Je pa tako ali tako baje kopija original GSA. Pomojem si bo umislil givi..predvsem zaradi tega, ker na originalu se pozna vsaka praska, posegam z medicinsko natančnostjo pranja, pa še nekak gre. Tole sem še našel, oriđinal LCA vizir na LC. Samo plug & play. Paše kot ata na mamo, saj imata povsem iste nosilce. Original LCA se mi dopade ker soupada z obliko kluna. Je pa original LCA vizir drag...pa kot sem že rekel, full se risi poznajo. gradbenik 1
motolover Objavljeno Maj 4, 2016 Opozori Objavljeno Maj 4, 2016 To sem pa jaz danes namontiral. Original BMW zaščita cilindrov. Pri BMWju trdijo, da ne paše na ADVja, viri trdijo drugače in prav imajo. Pri Cosmosu so mi ju prijazno posodili, da poskusim in rezultat je tu: Montaža je nekomplicirana, vse skupaj kake pol ure dela. Mogoče se kdo vpraša zakaj ta dodatna zaščita, ko ima ADV že tako ali tako cevno zaščito. Cevna zaščita služi le za zaščito pri padcih na asfaltu in lepem makadamu. Za padce na terenu (grušču, kamenju, manjših skalah, potrebuješ dodatno zaščito s katero preprečiš poškodbe cilindra in tudi motor brez skrbi rotitaš okoli svoje osi. Čemu je rotiranje potrebno? Kravca ima veliko kg in na vsakem neravnem terenu je ne moreš dvigniti kar tako. Potrebno jo je zavrteti okoli svoje osi (ta je na cilindru) in pripraviti v pravi položaj za dvig. celjan89 1
motolover Objavljeno Maj 7, 2016 Opozori Objavljeno Maj 7, 2016 On 4/29/2016 at 1:59 PM, HyperJack said: Če morda kdaj še komu prav pride primerjava vizirja LC vs. LCA, s tem da ta na sliki je od GIVI.ja. Je pa tako ali tako baje kopija original GSA. Pomojem si bo umislil givi..predvsem zaradi tega, ker na originalu se pozna vsaka praska, posegam z medicinsko natančnostjo pranja, pa še nekak gre. Tole sem še našel, oriđinal LCA vizir na LC. Samo plug & play. Paše kot ata na mamo, saj imata povsem iste nosilce. Original LCA se mi dopade ker soupada z obliko kluna. Je pa original LCA vizir drag...pa kot sem že rekel, full se risi poznajo. Pazi pri Giviju in ostalih se menda rado zgodi, da počijo. Original BMWjev se res (minimalno) spraska, ampak to ni tako zelo moteče, kot počena šipa. Pri BMWju so delali predstavitev, da so dali sprednjo šipo na tla in je tip skočil gor z obema nogama. Upognila se je, skočila nazaj in to je bilo vse. Seveda so skočili gor tudi na konkurenčne izdelke, rezultata najbrž ni treba omenjati. Na HP4 imam originalno BMW povišano in zatemnjeno šipo, ki sem jo imel gor že na RRu. Za seboj ima preko 50.000km in ni nič posebej spraskana. Operem jo z mlačno vodo in mehko krpo. Mogoče si preveč občutljiv, motor je za voziti, ne za božati
motolover Objavljeno Maj 13, 2016 Opozori Objavljeno Maj 13, 2016 On 4/27/2016 at 7:41 PM, alfa155 said: Od včeraj sem tudi jaz novi lastnik GSA-ja. Danes sem preštudiral navodila, vendar nikjer ne najdem funkcije tipk na ključu za vklop oz. izklop alarma. Ta vtičnico poleg števca obstaja kakšen adapter za priklop klasičnih polnilcev? Si alarm že preštudiral? Jaz sem za Optimate priključil direktno na akumulator in pripel spodaj pod sedežem kjer lahko tudi polnim. Do zdaj sem imel tako na večini motorjev. Tista vtičnica poleg števca je dobra samo za polnjenje kakšnega telefona ali podobno. Rabiš pa tak adapter, ki ga dobiš pri Louisu: https://www.louis.de/artikel/baas-usb4-usb-adapter-mit-winkel-normstecker/10035526?list=169111601&filter_article_number=10035526 USB kabelček s katerim polniš telefon potem daš v tank torbo ali če imaš dovolj dolgega v žep jakne. Zdaj si bom namontiral še standarden cigaretni vtič za napajanje kompresorja. Preko tiste vtičnice poleg armature ne gre, ker BMWjev računalnik ne dopušča toliko obremenitve. https://www.louis.de/artikel/kfz-euro-bordsteckdose-12v-10a-170-cm-kabelbaum/10032955?list=169086525 HyperJack 1
HyperJack Objavljeno Maj 13, 2016 Opozori Objavljeno Maj 13, 2016 pred 23 minutami, motolover pravi: Si alarm že preštudiral? Jaz sem za Optimate priključil direktno na akumulator in pripel spodaj pod sedežem kjer lahko tudi polnim. Do zdaj sem imel tako na večini motorjev. Tista vtičnica poleg števca je dobra samo za polnjenje kakšnega telefona ali podobno. Rabiš pa tak adapter, ki ga dobiš pri Louisu: https://www.louis.de/artikel/baas-usb4-usb-adapter-mit-winkel-normstecker/10035526?list=169111601&filter_article_number=10035526 USB kabelček s katerim polniš telefon potem daš v tank torbo ali če imaš dovolj dolgega v žep jakne. Zdaj si bom namontiral še standarden cigaretni vtič za napajanje kompresorja. Preko tiste vtičnice poleg armature ne gre, ker BMWjev računalnik ne dopušča toliko obremenitve. https://www.louis.de/artikel/kfz-euro-bordsteckdose-12v-10a-170-cm-kabelbaum/10032955?list=169086525 Super, glih včeraj izkal pretvornik na 5 V za napajanje telefona,jaz sem našel samo tole za normalen denar če komu bolj ustreza =) http://www.ebay.com/itm/For-BMW-Motorcycle-Dual-USB-Charger-Power-Adapter-to-USB-1A-1-1A-EU-Plug-I8M4-/331847323865?hash=item4d43a450d9:g:fMgAAOSwhRxXKCP2&vxp=mtr
motolover Objavljeno Maj 13, 2016 Opozori Objavljeno Maj 13, 2016 Kolikor vidim je ta za standardno cigaretno vtičnico (Euro), BMWjeva je ožja (Norm) in potrebuješ tako imenovani Norm adapter. Tale je dober, samo cena je malo višja. Vtakneš ga direktno v BMW vtičnico. http://www.amazon.de/gp/offer-listing/B00Q8V8DS6/ref=dp_olp_new_mbc?ie=UTF8&condition=new Se da na Ebayu ali Amazonu dobiti ceneje kot pri Louisu, samo bi rad montiral takoj in tudi dvoletna garancija pri Louisu mi odgovarja. Te vtičnice rade zarjavijo. Jaz jo bom namontiral spodaj pod sedež v plastiko, najverjetneje na levo stran, ker je tam več prostora. Tako nekako: Pa še eden: http://www.amazon.de/Doppel-USB-10mm-2-0-Adapter-12V-24V-Wasserd/dp/B009NGIV7Q/ref=pd_sim_107_8?ie=UTF8&dpID=41ip4CnMVeL&dpSrc=sims&preST=_AC_UL160_SR160%2C160_&refRID=1CW0TDY57MQQ53PCJXHA
alfa155 Objavljeno Maj 14, 2016 Opozori Objavljeno Maj 14, 2016 Alarm je poštudiran. Zadeva najverjetneje ni vklapljala ker sem imel ves čas v bližini ključ. Drugače se pa alarm vklaplja avtomatsko preko menija, lahko se ročno preko ključa. Na sredinsko tipko se alarm aktivira, s puščico deaktivira. Adapter sem dobil iz din standarda na cigaretno vtičnico. Za stalno napajanje sem kupil kar adapter od C- teka. Sedaj že čakam na prvi servis.
gradbenik Objavljeno Maj 14, 2016 Opozori Objavljeno Maj 14, 2016 Ali lahko poslikas ta kljuc. Ne vem pac ali je to ze bilo sploh na prvotnem modelu GSA (modelno 2014) ali ne. Hvala
motolover Objavljeno Maj 14, 2016 Opozori Objavljeno Maj 14, 2016 On ima Keyless, tega 2014 še ni bilo. gradbenik 1
DAMI34 Objavljeno Maj 14, 2016 Opozori Objavljeno Maj 14, 2016 pred 10 urami, motolover pravi: Se da na Ebayu ali Amazonu dobiti ceneje kot pri Louisu, samo bi rad montiral takoj in tudi dvoletna garancija pri Louisu mi odgovarja. Te vtičnice rade zarjavijo. Jaz jo bom namontiral spodaj pod sedež v plastiko, najverjetneje na levo stran, ker je tam več prostora. Tako nekako: 5 let sem jo imel, prosto postavljeno, pravzaprav vgrajeno v armaturko, pa ni zarjavela. Sem jo pa vsake toliko (po pranju) špricnil z WD 40 pa obrisal.
motolover Objavljeno Maj 14, 2016 Opozori Objavljeno Maj 14, 2016 Da zarjavijo sem bral ocene kupcev, bom videl kako bo z mojo. Če ne jo bodo pa v garanciji zamenjali
alfa155 Objavljeno Maj 14, 2016 Opozori Objavljeno Maj 14, 2016 Alarm je poštudiran. Zadeva najverjetneje ni vklapljala ker sem imel ves čas v bližini ključ. Drugače se pa alarm vklaplja avtomatsko preko menija, lahko se ročno preko ključa. Na sredinsko tipko se alarm aktivira, s puščico deaktivira. Adapter sem dobil iz din standarda na cigaretno vtičnico. Za stalno napajanje sem kupil kar adapter od C- teka. Sedaj že čakam na prvi servis. Takole izgleda. gradbenik 1
jami65 Objavljeno Maj 15, 2016 Opozori Objavljeno Maj 15, 2016 Če slučajno kdo rabi popolnoma novo šipo za GS adventure naj se mi oglasi .
gradbenik Objavljeno Maj 16, 2016 Opozori Objavljeno Maj 16, 2016 (popravljeno) Danes zmontiral zascito za luc. Res kar nekaj dela, malo vec kot debele 3h. Brez navodil, dvomim, da bi znal zmontirat. Popravljeno Maj 16, 2016. Popravil gradbenik motolover, jami65, KNNMS in 5 others 8
KNNMS Objavljeno Maj 18, 2016 Opozori Objavljeno Maj 18, 2016 Imam eno vprašanje....ali dve... Ali komu (na oljno/zračno hlajenem) ob vklopu gretja ročk prikaže na displayu stanje (HEAT LO / HI) in RDC temperaturo gum?
kasti Objavljeno Maj 19, 2016 Opozori Objavljeno Maj 19, 2016 pred 8 urami, KNNMS pravi: Imam eno vprašanje....ali dve... Ali komu (na oljno/zračno hlajenem) ob vklopu gretja ročk prikaže na displayu stanje (HEAT LO / HI) in RDC temperaturo gum? 1. Ne 2. Ne Kmet2 1
boris1970 Objavljeno Maj 21, 2016 Opozori Objavljeno Maj 21, 2016 Ob 5/15/2016 at 18:02, jami65 pravi: Če slučajno kdo rabi popolnoma novo šipo za GS adventure naj se mi oglasi . cena?
drice_z Objavljeno Maj 27, 2016 Opozori Objavljeno Maj 27, 2016 Živ, Imam GS 1200 ADV letnik 2008. Se mi zdi da nima tiste moči ki bi jo mogel imeti, poleg tega mi včasih (ne vedno) v višji prestavi pri polnem gasu, nekje pri 4000 obratih pocuka. Svečke so Iridium in imajo prevoženih pod 1000 kilometrov. Zakaj nima moči?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se