Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Špilferderber

BMW R 1200 GS Adventure

Recommended Posts

vandrovec
pred 34 minutami, jskrablin pravi:

Točno to. Bi rad videl ono punco pobrat al pa vsaj prekucnit 250kg motorja, ki leži 'na glavo' v jarek. Po tem, ko si kakih 8ur na poti in dovolj utrujen da je vožnja naravnost po malo bolj razsutem makedamu problem. Na ravnem na joško naslonjen moped je enostavno pobrati.

Če ima kolesa pokonci ga enostavno zasučeš vodoravno za 180 stopinj, verjetno tudi 150 kg ni lažje pobrat v taki situaciji. Sem ga velikokrat pobiral, najtežje bilo, ko mi je ostala noga ujeta pod TDM, takrat sem rabil pomoč drugega, pod tem mi verjetno zaradi cilindrov še ni ujelo noge. Ja, sam imam motorje katerih ne šparam, lep primer je, kaj zmore lahko manjša punca, če se motorja privadi in jo ni strah ali se se ga boji položiti, opraskati...ke pa res da so to potovalni motorji, kateri ob zadostnem znanju zmoreji marsikaj, kar večina ne bo nikoli znala ali upala izkoristit. Za brezpotja so itak čisto drugačni motorji s katerimi je težje potovat in normalnih voženj je večinoma cestnih zato se bolj taku motorji prodajajo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wakasaki

S prve roke sem probal s tal na ravnem pobrati hondo hornet, bmw g650xmoto in tudi nazadnje gs adv.Res te spasijo cilindri,ker se ne uleže čisto na tla in ga je ga zato ni problem dvignit.

Nisem žgoljo nisem the rock ampak hornet s tal pobrat prvih 20cm,priznam sem mogu kr prdnt.

Pa da dodam še za "offroad", z pravim gumam mitas e10 al pa conti tkc80 se da fino peljat po brezpotjih.....kurc je edin k prideš do konca potke in je treba to kravetino obrnt tako rečeno na mestu....ja bolje da se takoj mal slečeš.

Samo moje mnenje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quest
pred 33 minutami, Wakasaki pravi:

.kurc je edin k prideš do konca potke in je treba to kravetino obrnt tako rečeno na mestu....ja bolje da se takoj mal slečeš.

Zvrneš ga na cilinder, ga zasukaš okrog in dvigneš. Simpl. t2712.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • solorider
      By solorider
      Da se ne bomo motili ali gre za stari ali novi model! Lahko pa tudi iz stare teme prestavimo del debate v to temo!


    • bambi
      By bambi
      Naslednje leto pride obnovljen model BMW R1150 GS (2004)
    • zoranv12
      By zoranv12
      Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje   
      Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja:
      1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW.
      2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno.
      3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer.
      4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast.
      5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten).
      6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel.
      7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega.
      8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh.  
      9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno.
      10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter?
      10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo   300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style.
      ZAKLJUČEK: Motor ima karakter O ja!!!  Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit.
      EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena In to je neopisljivo ...
      Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud.
      My 2 cents. Udri narode.
        

    • jama1100
      By jama1100
      Kupil sem leto starBMW 1200 C zanimajo me izkušnje tako dobre kot slabe lastnikov tega lepotca
    • motolover
      By motolover
      Športni bokser po stari recepturi.
      http://www.moto.it/magazine/gallery/bmw-r1200rs-2015
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!