Skoči na vsebino

BMW R 1200 GS Adventure


Priporočene objave

Objavljeno

Drugo leto vodno hlajeni boxer, a ga niso napovedovali že za letos :?

Objavljeno

Hi,

vsi ki imate adventure model me zanima če se lahko z obema nogama dotaknete tla in koliko ste visoki.

P.S.sem videl enega ki je iz leve na desno skakal na mesto.hecno za vidit.

LPM

Objavljeno

Za normalno doseganje tal z GSA-ja moraš biti visok cca 185 cm. Jaz jih imam 177 pa sem bil kar precej na prstih...

P.S. Če si pa že premajhen za GSA-ja, pa je boljše, da konkretno stojiš na eni nogi, kot pa slabo na dveh ...

Objavljeno

Drugo leto vodno hlajeni boxer, a ga niso napovedovali že za letos :?

Jaz sem to novico že pred meseci prebral v Motoradu in to tu na forumu objavil precej jih je bilo skeptičnih in mi niso verjeli češ da je tradicija BMW-eja zračno hlajen boxer idt.itd.Je pa dejstvo, da z zračno hlajenim očitno nemorejo doseči nove EU - norme izgorevanja. Motor je najavljen za leto 2012 po vsej verjetnosti(kot vedno) bo prikazan že v jeseni,ko pokažejo fabrike nove modele za naslednje leto !!

Objavljeno

Za normalno doseganje tal z GSA-ja moraš biti visok cca 185 cm. Jaz jih imam 177 pa sem bil kar precej na prstih...

P.S. Če si pa že premajhen za GSA-ja, pa je boljše, da konkretno stojiš na eni nogi, kot pa slabo na dveh ...

Hvala za odgovor.

LPM

Objavljeno

Za vse tiste ki ga še niste videli pod oklepom.

popravljena-1.jpg

popravljeno2.jpg

LPM

  • Všeč mi je 3
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Ua,tole pa je ograja od mosta.:( !

Kaj si potem misliš šele za Dučeja ...

Objavljeno

Kaj si potem misliš šele za Dučeja ...

Še moj je podobne zgradbe, okvir koliko ga je ker nosilni element je tako motor sam

Objavljeno

Ua,tole pa je ograja od mosta.:( !

Poskusi jo enkrat peljat, če jo seveda še nisi!

Objavljeno

Sem peljal,sicer GS1200 letnik 05,pa tudi sklopko sem menjal,na kolegovem GS pri 50K.pa ležaj na diferencialu, pa da ne govorim(pišem),sklopka sploh nima potisnega ležaja.Ima 3 mm debelo ploščico ,na katero pritiska 6 mm debela paličica ovita s filcem,katera gre skozi menjalnik do sklopke.Tega motorja zanesljivo ne bo v moji garaži,sem raje kupil novo Varo.Roko na srce vozne lastnosti pri GS so enkratne,zavore udobje.....Ampak definitivno se ga preveč kuje v zvezde.L.P.

Objavljeno

A mi lahko kdo napiše razliko med novim GS Adventure letnikom 2011 in letnikom 2009 razen moči motorja

lp Jože

Objavljeno

A mi lahko kdo napiše razliko med novim GS Adventure letnikom 2011 in letnikom 2009 razen moči motorja

lp Jože

Drugačen je pokrov na cilindrih, na starejšem so bili štirje šraufi, na novejšem samo dva. Pa odprtina za dolivanje olja je pri novem na desnem, pri starem pa na levem cilindru, ... pa drugačne barve ...

Objavljeno

Ker imam željo, da spravim obe integralni čeladi v Top case, sem se odločil, da ga poiščem. Moj pogoj je bil tudi, da je aluminijast. Po daljšem iskanju sem ugotovil, da že narejen kovček ima le Touratech. Ker se ga pri nas ne da videti, sem zaupal proizvajalcu (prodajalcu) in ga lani jeseni naročil. Ko sem ga dobil, sem ugotovil, da so sicer dimenzije take, kot se oglašujejo, pa dve integralni čeladi, postavljeni vzporedno, vseeno ne gresta vanj. Tako, da bom moral eno čelado vedno položiti na postrani. Za ta kovček seveda ne obstaja originalna podložna plošča, zato sem jo dal narediti iz Alu plošče debeline 4 mm, kot za original. Ploščo sem si moral izmisliti sam, za osnovo pa sem imel originalno. Originalna je namreč dolga le 26 cm, sam pa sem potreboval ploščo dolžine 40 cm. Na koncu pa sem jo dal še eloksirat. Zaradi dolžine sem dodal še dve novi objemki in s tem izkoristil vse tri prečke na prtljažniku.

Ker Top case nima vgrajenih ključavnic, sam pa nočem imeti še dodanega ključa, sem na A-Cosmos naročil še ohišje za ključavnico. Cilinder pa mi je ostal, ko sem naročil kpl. 8 ključev za stranska kovčka.

Slabost te rešitve je, da bom imel kovček stalno fiksiran na prtljažnik-odstranljiv bo le s šraufanjem.

Objavljeno

Drugačen je pokrov na cilindrih, na starejšem so bili štirje šraufi, na novejšem samo dva. Pa odprtina za dolivanje olja je pri novem na desnem, pri starem pa na levem cilindru, ... pa drugačne barve ...

Pomembnejša, če je to seveda pomembno je razlika pod temi drugačnimi pokrovi. GSA2011 ima dve odmični gredi namesto samo ene.

O tem se je na tem forumu že pisalo ob oznanitvi sprememb na "novem" modelu.

Objavljeno

Drugačen je pokrov na cilindrih, na starejšem so bili štirje šraufi, na novejšem samo dva. Pa odprtina za dolivanje olja je pri novem na desnem, pri starem pa na levem cilindru, ... pa drugačne barve ...

ne vem z čim sem si zaslužil tvoj sarkazem... verjetno ne misliš da me zanima če ima 2 ali4 šraufe odprtino za dolivanje olja (jako pomembno) na levi ali desni strani... vprašal sem z razlogom če se pri nakupu splača dat tolk več za nov model ali sta popolnoma primerljiva razen že opisane dve odmični gredi, več konjev. To se mi ne zdi upravičljiva investicija... dobiš na spletu kar ugodne letnik 2008 al pa 2009.

Tak da boych najdi kak drug peskovnik za tvoje ...

lp Jože

Objavljeno

ne vem z čim sem si zaslužil tvoj sarkazem... verjetno ne misliš da me zanima če ima 2 ali4 šraufe odprtino za dolivanje olja (jako pomembno) na levi ali desni strani... vprašal sem z razlogom če se pri nakupu splača dat tolk več za nov model ali sta popolnoma primerljiva razen že opisane dve odmični gredi, več konjev. To se mi ne zdi upravičljiva investicija... dobiš na spletu kar ugodne letnik 2008 al pa 2009.

Tak da boych najdi kak drug peskovnik za tvoje ...

lp Jože

Zelo mi je žal, če se ti je moj post zdel sarkastičen ... samo sem ti odgovoril na tvoje vprašanje ... pozabil sem omeniti odmične gredi, to pa je MiNa dodal ... drugih drastični razlik, med modeloma nisem zasledil.

P.S. Ti kar ostani v svojem peskovniku, jaz pa se bom tvojega ogibal, obljubim!! :glare:

Objavljeno

Zelo mi je žal, če se ti je moj post zdel sarkastičen ... samo sem ti odgovoril na tvoje vprašanje ... pozabil sem omeniti odmične gredi, to pa je MiNa dodal ... drugih drastični razlik, med modeloma nisem zasledil.

P.S. Ti kar ostani v svojem peskovniku, jaz pa se bom tvojega ogibal, obljubim!! :glare:

Daj no preberi še enkrat tvoj odgovor... pa ne mi rečt da nisi bil ... če so tebi pomembne razlike število vijakov in na kateri strani je odprtina za dolivanje olja pol pa res ne vem kaj je narobe z menoj... se bom moral res v peskovnik vrnit... pa lep dan ti želim Jože

Objavljeno

Daj no preberi še enkrat tvoj odgovor... pa ne mi rečt da nisi bil ... če so tebi pomembne razlike število vijakov in na kateri strani je odprtina za dolivanje olja pol pa res ne vem kaj je narobe z menoj... se bom moral res v peskovnik vrnit... pa lep dan ti želim Jože

Še zadnjič ti repliciram, ker si mi enostavno ne da ubadati s tabo. Nekih drastičnih razlik mad modeloma 2009 in 2011 NI. Po zunanjost sta praktično identična, pri mašini pa so spremembe, ki so opisane v prejšnjih postih. Mogoče obstaja še kaj, pa tega nisem zasledil in bo kdo drug napisal...

Kaj so za tebe pomembne in nepomembne spremembe ne vem ... testiral sem GS in GSA 2010 in GS 2009 ... z mojim stilom vožnje tistih par konjičev razlike nisem čutil ... lahko samo povem, da je v mojih očeh GS vreden vsakega eura ... :yea1:

Lep dan tudi tebi O&O

Objavljeno (popravljeno)

A mi lahko kdo napiše razliko med novim GS Adventure letnikom 2011 in letnikom 2009 razen moči motorja

lp Jože

Drugačen je pokrov na cilindrih, na starejšem so bili štirje šraufi, na novejšem samo dva. Pa odprtina za dolivanje olja je pri novem na desnem, pri starem pa na levem cilindru, ... pa drugačne barve ...

ne vem z čim sem si zaslužil tvoj sarkazem... verjetno ne misliš da me zanima če ima 2 ali4 šraufe odprtino za dolivanje olja (jako pomembno) na levi ali desni strani... vprašal sem z razlogom če se pri nakupu splača dat tolk več za nov model ali sta popolnoma primerljiva razen že opisane dve odmični gredi, več konjev. To se mi ne zdi upravičljiva investicija... dobiš na spletu kar ugodne letnik 2008 al pa 2009.

Tak da boych najdi kak drug peskovnik za tvoje ...

lp Jože

ti, ti, ti boych; če ne znaš brati misli, kaj ljudje mislijo oz. kaj jih zanima s tem ko sprašujejo ".....razliko med novim GS Adventure letnikom 2011 in letnikom 2009...." potem je res bolje da greš na peskovnik. Se ti pa pridružim, ker jaz tudi ne znam brati misli in res ne vem kaj nekoga zanima ko tako na splošno vpraša "kakšna je razlika med .....".

In ja Jozze nekatere zanima razlika v moči nekatere razlika oz. izboljšava elektronike, ..... potrudi se in napiši kaj te zanima.

Pa še to, letnik 2011 in lepši zvok :whistle: in pri nizkih obratih je bolj odziven - bolje vleče :D

Popravljeno . Popravil moped1
Objavljeno

ti, ti, ti boych; če ne znaš brati misli, kaj ljudje mislijo oz. kaj jih zanima s tem ko sprašujejo ".....razliko med novim GS Adventure letnikom 2011 in letnikom 2009...." potem je res bolje da greš na peskovnik. Se ti pa pridružim, ker jaz tudi ne znam brati misli in res ne vem kaj nekoga zanima ko tako na splošno vpraša "kakšna je razlika med .....".

In ja Jozze nekatere zanima razlika v moči nekatere razlika oz. izboljšava elektronike, ..... potrudi se in napiši kaj te zanima.

Pa še to, letnik 2011 in lepši zvok :whistle: in pri nizkih obratih je bolj odziven - bolje vleče :D

OMG pozabil sem še na loputo v auspuhu .... :fredy:

Objavljeno

Še zadnjič ti repliciram, ker si mi enostavno ne da ubadati s tabo. Nekih drastičnih razlik mad modeloma 2009 in 2011 NI. Po zunanjost sta praktično identična, pri mašini pa so spremembe, ki so opisane v prejšnjih postih. Mogoče obstaja še kaj, pa tega nisem zasledil in bo kdo drug napisal...

Kaj so za tebe pomembne in nepomembne spremembe ne vem ... testiral sem GS in GSA 2010 in GS 2009 ... z mojim stilom vožnje tistih par konjičev razlike nisem čutil ... lahko samo povem, da je v mojih očeh GS vreden vsakega eura ... :yea1:

Lep dan tudi tebi O&O

Vidiš to se mi zdi nek pričakovan odgovor in točno to sem želel vedeti če se izplača za teh par konjev dati toliko več... se ti zahvaljujem za tolr razlago

OMG pozabil sem še na loputo v auspuhu .... :fredy:

pa zopet nisi mogel iz svoje kože :worship:

z tem zaključujem najin peskovnik

lp Jože

Objavljeno

ti, ti, ti boych; če ne znaš brati misli, kaj ljudje mislijo oz. kaj jih zanima s tem ko sprašujejo ".....razliko med novim GS Adventure letnikom 2011 in letnikom 2009...." potem je res bolje da greš na peskovnik. Se ti pa pridružim, ker jaz tudi ne znam brati misli in res ne vem kaj nekoga zanima ko tako na splošno vpraša "kakšna je razlika med .....".

In ja Jozze nekatere zanima razlika v moči nekatere razlika oz. izboljšava elektronike, ..... potrudi se in napiši kaj te zanima.

Pa še to, letnik 2011 in lepši zvok :whistle: in pri nizkih obratih je bolj odziven - bolje vleče :D

Daj napiši mi kako bi se moralo glasit vprašanje da bi dobil približno tak odgovor "Nekih drastičnih razlik mad modeloma 2009 in 2011 NI. Po zunanjost sta praktično identična, pri mašini pa so spremembe, ki so opisane v prejšnjih postih. Mogoče obstaja še kaj, pa tega nisem zasledil in bo kdo drug napisal...

Kaj so za tebe pomembne in nepomembne spremembe ne vem ... testiral sem GS in GSA 2010 in GS 2009 ... z mojim stilom vožnje tistih par konjičev razlike nisem čutil ... lahko samo povem, da je v mojih očeh GS vreden vsakega eura ..."

samo to sem želel slišati če se izplača dat toliko več € za nov model ali je čist OK še letnik 2009... ker za mene to niso spremembe katere bi opravičevale razliko v €, seveda gledano da lahko letnik 2009 dobim za kar nekaj tisoč € nižjo ceno

lp Jože.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!