hy650 Objavljeno April 14, 2020 Opozori Objavljeno April 14, 2020 (popravljeno) Res me zanima, kakšna je razlika pri uporabi. Močnejši zavorni učinek, natančnejše doziranje, "boljši " občutek....? Popravljeno April 14, 2020. Popravil hy650 vsebina ukica 1
speedfighttuning Objavljeno April 15, 2020 Opozori Objavljeno April 15, 2020 pred 23 urami, hy650 pravi: Res me zanima, kakšna je razlika pri uporabi. Močnejši zavorni učinek, natančnejše doziranje, "boljši " občutek....? Natančnejše doziranje in precej boljši občutek...bistvo je, da si lahko z nastavitvami nastaviš, da se sklopka oz. bremze obnašajo točno tako kot si želiš oz. ti najbolj ustreza glede na tvoj stil vožnje Nastavljaš lahko občutljivost ročice, ki posredno upliva tudi na trdoto ročice in njen hod, pri zavornem cilindru pa se lahko nastavlja tudi mrtvi hod ročice, torej pri kolikšnem stisku ročice bremze začnejo "grabit" in koliko Poleg nastavljive razdalje ročice od balance seveda, ampak tega ne gre posebej omenjat ker to imajo itak vsi Je pa neglede na nastavitve doziranje bolj natančno kot pri originalu, pa tudi splošni občutek je boljši, že po nekaj stiskih ročice za sklopko in prednje zavore sem takoj opazu razliko in po cca. 30 testnih km lahko rečem, da mi zaenkrat ni žal niti centa
ukica Objavljeno April 15, 2020 Opozori Objavljeno April 15, 2020 10 hours ago, speedfighttuning said: Natančnejše doziranje in precej boljši občutek...bistvo je, da si lahko z nastavitvami nastaviš, da se sklopka oz. bremze obnašajo točno tako kot si želiš oz. ti najbolj ustreza glede na tvoj stil vožnje Nastavljaš lahko občutljivost ročice, ki posredno upliva tudi na trdoto ročice in njen hod, pri zavornem cilindru pa se lahko nastavlja tudi mrtvi hod ročice, torej pri kolikšnem stisku ročice bremze začnejo "grabit" in koliko Poleg nastavljive razdalje ročice od balance seveda, ampak tega ne gre posebej omenjat ker to imajo itak vsi Je pa neglede na nastavitve doziranje bolj natančno kot pri originalu, pa tudi splošni občutek je boljši, že po nekaj stiskih ročice za sklopko in prednje zavore sem takoj opazu razliko in po cca. 30 testnih km lahko rečem, da mi zaenkrat ni žal niti centa Cena?
speedfighttuning Objavljeno April 15, 2020 Opozori Objavljeno April 15, 2020 (popravljeno) pred 1 uro, ukica pravi: Cena? Zavorni cilinder skupej z rezervarčkom in nosilcem cca. 380€, brez rezervarčka in nosilca bi bil 320€, za sklopko pa 280€. Potem so pa še adapterji za ogledala, adapterji za cevi, za sklopko je treba še stikalo na pritisk olja ker nima mikrostikala tako kot original... Tako da komplet vse skupej me je pršlo okrog 800€. Ni poceni, ampak ko enkrat probaš peljat in vidiš razliko...meni osebno vredno vsakega centa Popravljeno April 15, 2020. Popravil speedfighttuning
speedfighttuning Objavljeno April 16, 2020 Opozori Objavljeno April 16, 2020 Kar se tiče stikala za zavorno luč in pa stikalo od sklopke...stikala so imela univerzalne konektorje, pa tudi kabli so bili krajši od original kablov, tako da sem konektorje odrezal ter prispajkal del originalnega kabla z original konektorjem in vse skupaj lepo zaščitil s termoskrčljivimi cevkami, tako da sta stikali sedaj priklopljeni na original napeljavo z original konektorji
Nino Kaiser Objavljeno Junij 13, 2020 Opozori Objavljeno Junij 13, 2020 Lep pozdrav, imam vprašanje. Zagrel sem se za 1st gen Tuono, na avto.net sta 2 oglasa, 1 za 2004 letnik in 1 za 2005 letnik. Do sem vse dobro. Je pa tukaj ena zadeva. Koliko je meni znano, so imeli Tuono 2004 in 2005 letnik črn okvir, 2002 in 2003 pa zlatega. Ta dva v oglasih pa imata oba zlat okvir, piše pa da sta letnika 2004 in 2005, torej bi morala imeti črn okvir. Ve kdo kaj več o tem, sem morda narobe seznanjen glede tega? Za vsake info bi bil zelo hvaležen.
speedfighttuning Objavljeno Junij 14, 2020 Opozori Objavljeno Junij 14, 2020 Ob 13. 6. 2020 ob 11:45, Nino Kaiser pravi: Lep pozdrav, imam vprašanje. Zagrel sem se za 1st gen Tuono, na avto.net sta 2 oglasa, 1 za 2004 letnik in 1 za 2005 letnik. Do sem vse dobro. Je pa tukaj ena zadeva. Koliko je meni znano, so imeli Tuono 2004 in 2005 letnik črn okvir, 2002 in 2003 pa zlatega. Ta dva v oglasih pa imata oba zlat okvir, piše pa da sta letnika 2004 in 2005, torej bi morala imeti črn okvir. Ve kdo kaj več o tem, sem morda narobe seznanjen glede tega? Za vsake info bi bil zelo hvaležen. To glede barve okvirja načeloma drži, je pa možno da je bil motor kupljen iz kakšne stare zaloge itd. Se pa jaz ne bi obremenjeval s tem, raje dat malo več poudarka na stanje motorja in kako je bil vzdrževan, pri starosti dobrih 15 let eno leto gor ali dol ne igra več neke velike vloge, je pa precej bolj pomembno kako se je v vseh teh letih za motor skrbelo...jaz osebno raje kupim starejši letnik z več kilometri in preverljivo servisno zgodovino, kot pa novejši letnik z manj kilometri in neznano servisno zgodovino
Nino Kaiser Objavljeno Junij 14, 2020 Opozori Objavljeno Junij 14, 2020 Super, hvala za info, je vse res, še posebej, ker med modeli različnih let ni nekih bistvenih razlik, kar se samega motorja tiče in tehnike. Sem pomirjen. Torej pregled motorja, preverba VIN številke, servisi itd... Morda kdo ve kak je DTK MOTO v Kočevju, kakšne izkušnje s tem prodajalcem? Ima eno Tuono, 2004, vzame v račun tudi staro za staro, kar bi mi bilo idealno, če bi se koliko toliko dobro zmenil, da vzame mojega Z750S v račun. Mi je nekoliko daleč, zato bi rad zvedel čimveč, preden se odpravim na pot do tja. Sicer pa, en lep dan in izlet z motorjem do tja sploh ni slaba ideja. Še enkrat hvala za pomoč.
speedfighttuning Objavljeno Junij 14, 2020 Opozori Objavljeno Junij 14, 2020 Glede DTK moto v Kočevju sem jaz od drugih slišal več slabega kot dobrega, nimam pa nobenih izkušenj z njim osebno iz prve roke, tako da mogoče mu tudi delam krivico...če so se mi zlagali, lažem dalje... Evo eno sliko moje, zdej ko sem jo opucal ukica 1
Nino Kaiser Objavljeno Junij 14, 2020 Opozori Objavljeno Junij 14, 2020 Ja, do zdaj še nisem preveč dobrega o njih slišal ne, tak da ta Tuono pri njih verjetno odpade, ostane še samo 1 v MB, bo treba it gledat in upam, da mam srečo. Hvala za info. Jaaa, lepotice so, ni kaj. Si imel kdaj tudi 1. generacijo Tuono? Nekak sem zadnja leta čisto pozabil na njih, zdaj pa ko sem jih "na novo odkril", pa sploh ne morem nehat gledat pa sanjat o njih, tak da vem, da dokler je ne nabavim ne bom imel mira
Spasku Objavljeno Marec 6, 2021 Opozori Objavljeno Marec 6, 2021 Aprilia Tuono V4 2021: evolucija za maxinaked Aprilia predstavlja novega Tuona V4: Maxinaked iz Noaleja ima novo opremo in veliko tehnologije za izboljšanje udobja in zmogljivosti. Motor ohranja 175 KM moči in ustreza homologaciji Euro5. Cena še ni objavljena, na voljo je tudi tovarniška različica s polaktivnim vzmetenjem Družina Tuono, sestavljena iz aktov Aprilia, se je rodila leta 2002 z motornim kolesom RSV Mille Tuono R Limited Edition, proizvedenim v samo 200 enotah, ki je oživilo dinastijo tega modela. Skozi svojo zgodovino se je goli Noale razvijal ob bok različici in nikoli ni izgubil tistih genov čiste športnosti, ki so ga od nekdaj zaznamovali. Leto 2021 se odpira s pomembnimi novicami: nekaj dni po uradni predstavitvi ekskluzivnega Tuono 660, novega medija italijanske znamke, prihaja naslednja generacija maxinaked Tuono V4. mladench, RobiRoberto in ProdriveR 1 2
ukica Objavljeno Marec 8, 2021 Opozori Objavljeno Marec 8, 2021 Kar je vredno omeniti je, da ima kr nekaj prodajalcev “akcijo”.. za 13.900 odpeljes novo Tuno iz salona.. kar je cca 2k manj kot je bila par mesecev nazaj. Razen ce sem jaz narobe sledil..
ProdriveR Objavljeno Marec 10, 2021 Opozori Objavljeno Marec 10, 2021 To sem tudi sam opazil. Zgleda, da so jih imeli v zalogi, pa se niso prodale. Pa RSV4 majo tudi. Sem use na tekočem
speedfighttuning Objavljeno April 4, 2021 Opozori Objavljeno April 4, 2021 (popravljeno) Pa sem končno zaključil še eno nadgradnjo...menjavo original cevi hladilnega sistema za Samco Sport silikonske Popravljeno April 4, 2021. Popravil speedfighttuning mladench, Joker, ukica in 2 others 5
T Objavljeno April 8, 2021 Opozori Objavljeno April 8, 2021 Jest sem jo kupil po dooolgem času spet Imel sem letnik 2007 Factory mislim da 9 let nazaj zdej mam pa 2008 Priznam motor je cudovit in med poplavo novodobnih easy to ride igračk se vedno zanimiv. Sprednji diski nekaj tresejo ampak to bom saniral predvidoma brez tezav. Joker, dlicen, marincspeedshop in 3 others 6
hy650 Objavljeno April 9, 2021 Opozori Objavljeno April 9, 2021 Lepa, lepa,lepa....: Dobrodošel spet med nami Apriljaši.
speedfighttuning Objavljeno Oktober 20, 2021 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2021 Včeraj sem se končno lotil zadnjega Ohlins amortizerja na moji Sicer ga nisem še do konca sestavil, ker puša na batu kaže prve znake obrabe...sem naročil novo in jo še čakam, razen tega je pa že vse nared za sestavo in takoj, ko dobim pušo je amortizer v pol ure končan ? Zok, Joker, marincspeedshop in 6 others 6 2 1
Zok Objavljeno Oktober 20, 2021 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2021 Tis cist nuar. Gresne misli vzbujas... ...jest bi tud. speedfighttuning 1
speedfighttuning Objavljeno Oktober 20, 2021 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2021 pred 3 urami, Zok pravi: Tis cist nuar. Gresne misli vzbujas... ...jest bi tud. Ja pa dej ane Ampak je treba met par specialnih orodij, če hočeš nardit kot je treba Lahko pa prideš mimo in ti pomagam
Zok Objavljeno Oktober 22, 2021 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2021 (popravljeno) nene, v mislih sem imel komplet projekt - resno razmisljam o menjavi Falcovih hladilnih cevi, tole rihtanje bremz je cisti rajc (no pa tud radialne celjusti si potihem zelim, Falco jih serijsko nima) - je pa vecina tega zame overkill. Ze serijske tehnike ne znam izkoristit do maksimuma, zato delam bolj na znizevanju mase, krajsanju prenosa, "glajenju" (pa tud visanju) moci - stvari, ki se poznajo tudi pri povprecnem vozniskem znanju. Kolk priblizno sta te stala (oz. bolj konkretno - za koliko lahko dobim) kovana platisca, ce ni skrivnost? Je res tako ocitna razlika v obnasanju motorja? Popravljeno Oktober 22, 2021. Popravil Zok
ukica Objavljeno Oktober 22, 2021 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2021 2 hours ago, Zok said: nene, v mislih sem imel komplet projekt - resno razmisljam o menjavi Falcovih hladilnih cevi, tole rihtanje bremz je cisti rajc (no pa tud radialne celjusti si potihem zelim, Falco jih serijsko nima) - je pa vecina tega zame overkill. Ze serijske tehnike ne znam izkoristit do maksimuma, zato delam bolj na znizevanju mase, krajsanju prenosa, "glajenju" (pa tud visanju) moci - stvari, ki se poznajo tudi pri povprecnem vozniskem znanju. Kolk priblizno sta te stala (oz. bolj konkretno - za koliko lahko dobim) kovana platisca, ce ni skrivnost? Je res tako ocitna razlika v obnasanju motorja? Pri meni.. so bile Zadnjo OZ ima Jurko, ga lahko vprasas ce ti jo proda! Ena je sla k soforumasu, druga pa k enemu ki dela v KMCju, ga lah vprasas ce ti jo proda speedfighttuning in Zok 2
Zok Objavljeno Oktober 22, 2021 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2021 (popravljeno) Oooo ti bogca, sm ti faus. Z Jurkotom sem na vezi, ampak mislim, da me ne bo pocakala - preden se financno poberem iz tegale sranja in spet pridem na zeleno vejo (2 crasha v enem mescu + min 2 mesca bolniske, pa se trije servisi + servis avtomata na avtu me cakajo) bo verjetno ze prodana. Od ust si pa ne mislim jemat. Al pa tud ne, mogoce pa (spet) scaram kaj. Samega sebe sploh ne presenecam vec. Popravljeno Oktober 22, 2021. Popravil Zok ukica 1
Popularna objava speedfighttuning Objavljeno Oktober 22, 2021 Popularna objava Opozori Objavljeno Oktober 22, 2021 pred 5 urami, Zok pravi: nene, v mislih sem imel komplet projekt - resno razmisljam o menjavi Falcovih hladilnih cevi, tole rihtanje bremz je cisti rajc (no pa tud radialne celjusti si potihem zelim, Falco jih serijsko nima) - je pa vecina tega zame overkill. Ze serijske tehnike ne znam izkoristit do maksimuma, zato delam bolj na znizevanju mase, krajsanju prenosa, "glajenju" (pa tud visanju) moci - stvari, ki se poznajo tudi pri povprecnem vozniskem znanju. Kolk priblizno sta te stala (oz. bolj konkretno - za koliko lahko dobim) kovana platisca, ce ni skrivnost? Je res tako ocitna razlika v obnasanju motorja? Samco silikonske hladilne cevi so zakon...sem jih drago plačal, ampak mi ni niti malo žal in bi jih takoj kupil še enkrat Predelava bremz...hja, kaj naj rečem...razlika skorej kot noč in dan...ne sicer v samem zavornem učinku, ampak predvsem v preciznosti doziranja zavorne sile, feedbacku na ročici in pa možnosti, da si obnašanje zavornega sistema lahko nastaviš popolnoma po svojih željah in glede na svoj stil vožnje Dirkalne stopalke so tudi zakon, ker si lahko nastaviš pozicijo stopalk po željah, pa še problemov z zadnjo bremzo sm se rešu zdej, ko sm pumpo od zadnje bremze iz mašine premaknu na stopalko Kar se prenosov tiče sm jih skrajšal iz original 16-40 na 15-42 in ne dam roke v ogenj, da ne bom pri naslednji menjavi dal zadej mogoče celo 43 Obe OZ kovani platišči skupej sta me pršli cca. 850€, s tem da sem dal še komplet nove ležaje in semeringe Razlika pa je občutna, vsaj jaz jo občutim...pri vožnji skozi ovinke s 150+km/h je občutek, kot da ima motor kakih 50 kil manj Nekej se pozna tudi na pospeških, so pa posledično tudi pojemki ko spustiš gas malo močnejši, ampak meni je vse skupaj tako kot je, noro všeč...v vseh pogledih bolje kot prej Najbolj od vsega mi je pa všeč, da ko motor nagneš ostane v nagibu in bistveno manj sili iz nagiba...tudi pri bremzanju v ovinek motor občutno manj poravna...skratka niti centa, ki sem ga dal za feltne mi ni žal Ubistvu če pomislim, sem na tem motorju naredu že res ogromno predelav, ampak niti ene same ne obžalujem in bi vse brez pomislekov naredu še enkrat P.s.: Še par slik OZ kovanih platišč in dirkalnih stopalk glih ko vidim, da jih nisem še objavu Dadi, skalar36, Zok in 7 others 9 1
speedfighttuning Objavljeno November 26, 2021 Opozori Objavljeno November 26, 2021 No, pa da postam update Kar nekaj časa sem čakal novo pušo od bata in ko sem jo končno dobil, sem lahko amortizer do konca sestavil in ga napolnil z oljem in plinom. Montaža vzmeti je bila odlična priložnost, da stestiram novo orodje za stiskanje vzmeti in moram reči, da sem z njegovim delovanjem zelo zadovoljen Nato sem zmontiral amortizer nazaj na motor... Potem mi pa ni preostalo drugega, kot da grem na testno vožnjo in preverim, kako se amortizer obnaša po obnovi Že prej se je motor peljal zelo dobro, ampak sedaj se pa še občutno boljše Kljub mehkejši nastavitvi prednapetosti kot pred obnovo, je amortizer sedaj na račun boljše delujoče hidravlike trši kot prej Največjo razliko je občutit pri 150+ km/h skozi ovinke, ko je motor občutno bolj lahkoten in lepše drži linijo Se pa pozna tudi, da se pri močnejših pospeševanjih iz počasnejših in bolj tehničnih ovinkov motor zadaj manj poseda in posledično tudi prednji del motorja manj dviguje v zrak, kar pomeni, da se sedaj da še bolj pospeševat iz ovinkov Se pa boljše delovanje amortizerja pozna tudi na obrabi (predvsem) zadnje gume, ki jo sedaj obrablja še lepše kot prej in imam občutek, da bo tudi življenjska doba zadnje gume sedaj malenkost daljša Z vožnjo bom za letos počasi zaključil, v planu je pa že par stvari za si malo skrajšat čas med zimo Mavti, znj, MiNa in 2 others 5
hy650 Objavljeno December 3, 2021 Opozori Objavljeno December 3, 2021 Dobro si to opravil.... Je pa vrag, da se aprilia dobro pelje tudi s sklumpanim vzmetenjem ...Pa naj lastniki ostalih znamk ne zamerijo...Je pa vzmetenje poleg gum bistvena zadeva dobre vožnje...A delaš servis vzmetenja tudi za ostale apriliaše? lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se