speedfighttuning Objavljeno December 5, 2021 Objavljeno December 5, 2021 Ob 3. 12. 2021 ob 11:46, hy650 pravi: Dobro si to opravil.... Je pa vrag, da se aprilia dobro pelje tudi s sklumpanim vzmetenjem ...Pa naj lastniki ostalih znamk ne zamerijo...Je pa vzmetenje poleg gum bistvena zadeva dobre vožnje...A delaš servis vzmetenja tudi za ostale apriliaše? lp Aprilia se tudi s puščajočim vzmetenjem pelje bolje, kot večina japoncev z normalno delujočim (lastniki japoncev brez zamere) Ampak šele z brezhibnim in dobro nastavljenim se pa pelje zares vrhunsko, si celo upam trdit, da še nisem peljal boljšega motorja, kar se ciklistike tiče 2 1 1
MiNa Objavljeno December 6, 2021 Objavljeno December 6, 2021 (popravljeno) Ob 26. 11. 2021 ob 18:53, speedfighttuning pravi: da bo tudi življenjska doba zadnje gume sedaj malenkost daljša @speedfighttuning tole pa nekako čudno izgleda (na levi mi opazit). Poškodba, ali??... TOURING GUMA? Pirelli DC? Ne prepoznam po profilu.... Popravljeno December 6, 2021. Popravil MiNa
speedfighttuning Objavljeno December 8, 2021 Objavljeno December 8, 2021 Ob 6. 12. 2021 ob 13:44, MiNa pravi: @speedfighttuning tole pa nekako čudno izgleda (na levi mi opazit). Poškodba, ali??... TOURING GUMA? Pirelli DC? Ne prepoznam po profilu.... To je Pirelli Rosso CORSA II, najbolj športna Pirellijeva guma takoj za supercorso, a je za razliko od supercorse precej bolj vsestranska in malo manj občutljiva na pogoje vožnje in kot taka bolj primerna za vožnjo po cesti. Guma je iz 3 različnih zmesi. To kar si označil, je prehod med srednjo in mehkejšo zmesjo Do tega pojava, da se na prehodu med dvema različnima zmesema naredi kot nekakšna razpoka (ki je v resnici precej površinska zadeva in nikakor ne upliva na voznost, niti varnost) ponavadi lahko pride iz dveh razlogov. 1. lahko do tega pojava pride, če je guma napumpana na previsok tlak. Ker se zaradi previsokega tlaka guma manj deformira, je manjša površina gume v stiku z asvaltom, kar pomeni večjo točkovno obremenitev na tisti del gume, ki je v stiku z asvaltom in posledično večje tveganje za "trganje" gume. 2. lahko do tega pride, če je guma preveč sveža. Za večkomponentne gume namreč velja, da je dobro če od proizvodnje do montaže in uporabe gume mine najmanj pol leta. Seveda so možni tudi raznorazni drugi vzroki, kot npr. nastavitve vzmetenja itd., vendar najpogostejša vzroka za ta pojav, sta zgoraj omenjena. V mojem primeru je vzrok 2. točka, ki sem jo omenil, namreč ko sem montiral gumo ni od proizvodnje minilo še niti 5 mesecev... Se pa zaradi tega ne gre pretirano sekirat, ker (kot sem že omenil) je zadeva precej bolj površinska kot mogoče izgleda na sliki, pa tudi na momente se "razpoka" pojavi, potem se v nekaj 10 km spet "zabriše", pa se potem čez nekaj časa spet pojavi, enkrat na levi strani, drugič na desni itn. Nikakor pa se ničesar ne občuti ne na oprijemu samemu, niti na ničemer, kar bi uplivalo na samo vožnjo 6
mahol Objavljeno pred 20 urami Objavljeno pred 20 urami Pozdrav vsem. Na 2007 Factory Tuni se mi je pojavila napaka P-code 0352 a-code 35 ignition no2. Najprej preveril svečke, nato poskusil z novo vžigalno tuljavo. Nova in stara tuljava dajeta štrom samo na prvi cilinder. Ali je naslednja stopnja menjava ECU? lp
Rdeči Objavljeno pred 15 urami Objavljeno pred 15 urami pred 4 urami, mahol pravi: Pozdrav vsem. Na 2007 Factory Tuni se mi je pojavila napaka P-code 0352 a-code 35 ignition no2. Najprej preveril svečke, nato poskusil z novo vžigalno tuljavo. Nova in stara tuljava dajeta štrom samo na prvi cilinder. Ali je naslednja stopnja menjava ECU? lp kaj pa drugi ? Koda napake 33: Tuljava št. 1, vtič sprednjega sredinskega cilindra, barva primarnih žic: oranžna/bela in rjava/rdeča. Koda napake 34: Tuljava št. 2, vtič zadnjega sredinskega cilindra, barva primarnih žic: rumena/modra in rjava/rdeča. Koda napake 35: Tuljava št. 3, vtič sprednjega stranskega cilindra, barva primarnih žic: zelena/svetlo modra in rjava/rdeča. Koda napake 36: Tuljava št. 4, vtič zadnjega stranskega cilindra, barva primarnih žic: oranžna/svetlo modra in rjava/rdeča.
mahol Objavljeno pred 5 urami Objavljeno pred 5 urami Je letnik 2007 tako da samo dva cilindra, dve svečki in dve tuljavi. Poskusil sem zamenjati vtiče na tuljavi pa iz nje pride el. samo iz ene tuljave. 1
speedfighttuning Objavljeno pred 4 urami Objavljeno pred 4 urami Si mogoče že poskusil zmerit, če sploh pride štrom do tuljave?
mahol Objavljeno pred 3 urami Objavljeno pred 3 urami Nisem še zmeril toka do tuljave. Bom izmeril in preveril najprej celotno napeljavo. Je pa do Service lučke in napak prišlo pri počasnem speljevanju pri čemer je pa motor bil v drugi ali tretji prestavi.. kot bi mu napačna mešanica goriva in zraka malo zmesala ecu. Je to sploh mogoče?
Rdeči Objavljeno pred 3 urami Objavljeno pred 3 urami (popravljeno) ponavadi crkne prva na zadnjem cilindru več pa lahko prebereš caponord etv 1000 Popravljeno pred 3 urami. Popravil Rdeči
speedfighttuning Objavljeno pred 3 urami Objavljeno pred 3 urami pred 22 minutami, mahol pravi: Nisem še zmeril toka do tuljave. Bom izmeril in preveril najprej celotno napeljavo. Je pa do Service lučke in napak prišlo pri počasnem speljevanju pri čemer je pa motor bil v drugi ali tretji prestavi.. kot bi mu napačna mešanica goriva in zraka malo zmesala ecu. Je to sploh mogoče? Potem najprej preveri, če pride tok do tuljave. V kolikor tok ne pride do tuljave, bo potrebno preverit napeljavo. Je prav možno, da je kakšna žica kje poškodovana al pa kak oksidiran kontakt itd. Mešanica zrak/gorivo nima vpliva na ECU. Ravno obratno, ECU ima vpliv na razmerje zrak/gorivo. Če imaš aktivirano mapo vbrizga 1, potem razmerje zmesi iz mape avtomatsko korigira glede na odčitke lambda sonde, če imaš aktivirano mapo 2 pa lambdo ignorira in vbrizga takšno zmes, kakršno narekuje mapa vbrizga.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se