Skoči na vsebino

Aprilia Tuono 1000 R


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

20210720_163932.jpg.009918e4c8c7c0018ec19779741bfd25.thumb.jpg.2e351ffd257cde141c95bfe6efe0cc97.jpg

Priporočene objave

Objavljeno

Tale desna slika je dodatni vizir,ki tudi ne zgleda tako slabo.Bolj me zanima kakšna so potovanja(nad 300km na dan),ali si na koncu kot da te je vlak povozil ali bi pa še potegnu 100km za gušt.

Zdaj sem navajen na nadpovprečno veterno pa ne bi rad v temo brcnil.

Objavljeno (popravljeno)

Vaja dela mojstra pa jača roke tako, da ni panike, me kvečjemu

zadnja prej začne bolet :yes: , glede nove ti ne znam povedat, pač

padeš v razred naked-ov in se tako navadiš vozit :grim ! Ni več tiščanja do

neomoglosti, ker ti preprosto ni več užitek! Zajahaš bika, ga primeš za roge

in se pelješ po ovinkih, medtem ko se ti na zgornjem delu kombinezona

naredi 5x večje pokopališče mrčesa :grim kot se ti je prej!

Popravljeno . Popravil nofrus
Objavljeno
MIR zgornje vprašanje je namenjeno tebi,bi imel eno vprašanje-veterna zaščita,je za kej al je v k...???

Res,da je prednje steklo majhno,vendar do 160 km/h zadostna.Za hitrosti preko 200 km/h z sopotnikom pa muka.Tudi sam isčem večje steklo pa z dodatnom tovarniškim nisem zadovoljen.Na forumu APRILIAFORUM sem našel kar nekaj zanimivih stekel,iščem pa nekoga,ki bi mi takega naredil po kalupu.

Objavljeno
Kaj pa poraba?Oziroma kolk naredite z keslom?

Poraba pri normalni vožnji do 7500 obr/min nekje okoli 6,5 l,pri naganjanju pa okoli 8-9 l/100km.Z rezervarjem delam do 240 km več nisem probal,ker lučka za rezervo sveti že pri 160 narejenih km.V enem testu sem prebral,da rezervar zadostuje za 280 km.

Objavljeno
Če prav sklepam se midva pogovarjava o novem 06 modelu :?

Da,letnik 2006/07

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Kako pa je s sopotnico? je udobno nad 300km dnevne voznje??V clanku je pisalo nekaj o neudobnih pokrcenih kolenih..je res tako motece?? Anyone? Mir???

Objavljeno

Ja,mojo kar moti vožnja že po 200 km,takrat je pa treba že dotočit,tako,da se malo pretegne noge.Pravi ,da je bolje sedela na GSXR-u 1000 2004,Fazer-u 2003,cbr-u 900 1999.Sva pa tako zmenjena ,ko jo bolijo noge jih da na moje tačke,jaz pa dam noge bunke (zaščita za padec),seveda le za nekaj časa.

Objavljeno (popravljeno)

Je že kdo namontiral prtljažnik na letnik 06/07 (dodaj sliko) ?

Popravljeno . Popravil mir
  • 10 let pozneje...
Objavljeno

Moja tuna na cca 1000km spije nekaj olja.. in mi je prislo na usesa da naj bi bila zato kriva strgana/poskodovana membrana pri menjalniku.. stevilka 14 na sliki. 

Ali je to mogoce? Nekako mi je logicno da preprecuje da bi opioki leteli na drugo stran, ma ni mi jasno kaj bi imelo to s porabo olja.. motor laufa bp! 

Ni pa ta membrana poceni.. cca 100e, ter dobavni rok v najboljsem primeru cca 14 dni.

41B2F2BF-E12B-4B94-9705-552EA629C6AE.jpeg

Objavljeno (popravljeno)

Na eni strani membrane je olje, na drugi vakuum, ki to ob spusceni rocici za plin membrano vlece - pomaga stiskati vzmeti, da ti na mestu lazje stisnes sklopko, in da pri preagresivnem prestavljanju navzdol zadnje kolo ne blokira/stemplja. Nekaksen anti-hopping clutch.

Ce ta membrana pusca, prepusca olje, in to olje preko vakuumske cevi potegne v sesalno grlo, skozenj v motor, kjer zgori. Ce bi ta membrana puscala, bi motor skozi luknjo/razpoko posesal vso olje, oljna crpalka bi potegnila zrak, tlak v mazalnem sistemu bi padel, in motor bi po hitrem postopku zaribal.

Vmes na vakuumsko cev, ki gre na pokrov membranem, natakni kos prozorne cevi, in se vozi. Ce vidis, da postane masten, imas tezavo z membrano (ki jo lahko menjas, lahko pa blokiras vakuumsko cev in ostanes brez anti-hopping sklopke - jaz imam blokirano, ker mi je vsec, ce gre vcasih malo povpreko :)). Ce cev ostane cista, je tezava drugje. Sicer pa so ti motorji tako ali tako nagnjeni k papcanju olja. :)

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno
1 hour ago, Zok said:

Na eni strani membrane je olje, na drugi vakuum, ki to ob spusceni rocici za plin membrano vlece - pomaga stiskati vzmeti, da ti na mestu lazje stisnes sklopko, in da pri preagresivnem prestavljanju navzdol zadnje kolo ne blokira/stemplja. Nekaksen anti-hopping clutch.

Ce ta membrana pusca, prepusca olje, in to olje preko vakuumske cevi potegne v sesalno grlo, skozenj v motor, kjer zgori. Ce bi ta membrana puscala, bi motor skozi luknjo/razpoko posesal vso olje, oljna crpalka bi potegnila zrak, tlak v mazalnem sistemu bi padel, in motor bi po hitrem postopku zaribal.

Vmes na vakuumsko cev, ki gre na pokrov membranem, natakni kos prozorne cevi, in se vozi. Ce vidis, da postane masten, imas tezavo z membrano (ki jo lahko menjas, lahko pa blokiras vakuumsko cev in ostanes brez anti-hopping sklopke - jaz imam blokirano, ker mi je vsec, ce gre vcasih malo povpreko :)). Ce cev ostane cista, je tezava drugje. Sicer pa so ti motorji tako ali tako nagnjeni k papcanju olja. :)

Hvala za razsirjeno razlago. Ma koliko je to normalno? Prejsna mille ni pila olja.. je pa tudi res da imam trenutno motula 15-50 s katerim sem bil tudi prej zadovoljen. 

Je pa tudi res da je odcitavanje kolicine olja na teh motorjih najbolj glupa stvar. :D 

Objavljeno
44 minutes ago, ukica said:

Je pa tudi res da je odcitavanje kolicine olja na teh motorjih najbolj glupa stvar. :D 

:D

Po "reglcih" rabis 20 min delovanja, da ugotovis, da ti motor riba ker ima premalo olja. :D

Koliko je normalno ne vem, bi moral pogledati v navodila za uporabo... ...z mopedom sem naredil dobre 4 tisocake, olje sem menjal 4x - lani enkrat in letos 3x (sklopka drsela po menjavi olja - don't ask), porabe prakticno ne zaznavam :D

Objavljeno

Jaz tudi nisem še porajtu, da bi mi olje pila. Je pa res, da delam servise prej, kot je po navodilih (delam premalo kilometrov :( ).

Objavljeno
20 hours ago, Zok said:

:D

Po "reglcih" rabis 20 min delovanja, da ugotovis, da ti motor riba ker ima premalo olja. :D

Koliko je normalno ne vem, bi moral pogledati v navodila za uporabo... ...z mopedom sem naredil dobre 4 tisocake, olje sem menjal 4x - lani enkrat in letos 3x (sklopka drsela po menjavi olja - don't ask), porabe prakticno ne zaznavam :D

Sej to! 

Trenutno ga imam na zadnjem stojalu in ga je lih neki cez minimum.. 

Katero olje pa uporabljs? 

 

Prodriver.. ziher pije, sam se nisi porajtu :P 

Objavljeno

Ipone Full Speed Katana 10w-50mi je deloval lansko leto - vse super.

Liqui Moly Street Sport (al kaj je ze) 15w-50 - sklopka drsela ko pri norcih.

Motul 5100 15w-50 - po drugi menjavi se je zdrsovanje nehalo, motor deluje OK, morda je malo glasnejsi, pa prestavlja malo bolj na trdo, v ler gre cisto OK (nekateri jamrajo glede tega).

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Da potegnem to temo iz naftalina :D Sem nabavu par malenkosti, komaj čakam da zmontiram :D

20200307_151509.jpg

20200313_161917.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Koliko pride zavorna ročka, pumpica, rezervar ?

Objavljeno
pred 6 urami, hy650 pravi:

Koliko pride zavorna ročka, pumpica, rezervar ?

To kar je na spodnji sliki me je pršlo vse skupej cca. 380€, vse skupej s pumpo za sklopko in vsi potrebni adapterji itd. pa malo čez 800€ ;)

Objavljeno

Prej in potem :D

 

20200214_150352.jpg

20200326_164126.jpg

20200326_164035.jpg

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Končno sem zmontiral še pumpo od sklopke, tko da zdej je komplet :) Za konec pa še par slik prej/potem :D

20200411_193607.jpg

Prej-potem_1.png

Prej-potem_2.png

Prej-potem_5.png

Objavljeno
pred 2 urami, hy650 pravi:

kuk češ za stari komplet?:)

Vse original dele si shranjujem, tako da zaenkrat še ni naprodaj...če se pa odločim prodat ti pa javim in se bova zmenla ;)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!