Skoči na vsebino

Aprilia Tuono 1000 R


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

20210720_163932.jpg.009918e4c8c7c0018ec19779741bfd25.thumb.jpg.2e351ffd257cde141c95bfe6efe0cc97.jpg

Priporočene objave

Objavljeno
Ob 3. 12. 2021 ob 11:46, hy650 pravi:

Dobro si to opravil...:OK:. Je pa vrag, da se aprilia dobro pelje tudi s sklumpanim vzmetenjem :D ...Pa naj lastniki ostalih znamk ne zamerijo...Je pa vzmetenje poleg gum bistvena zadeva dobre vožnje...A delaš servis vzmetenja tudi za ostale apriliaše? lp

Aprilia se tudi s puščajočim vzmetenjem pelje bolje, kot večina japoncev z normalno delujočim (lastniki japoncev brez zamere) :D Ampak šele z brezhibnim in dobro nastavljenim se pa pelje zares vrhunsko, si celo upam trdit, da še nisem peljal boljšega motorja, kar se ciklistike tiče :) 

Objavljeno (popravljeno)
Ob 26. 11. 2021 ob 18:53, speedfighttuning pravi:

da bo tudi življenjska doba zadnje gume sedaj malenkost daljša

@speedfighttuning tole pa nekako čudno izgleda (na levi mi opazit). Poškodba, ali??...

Guma.jpg.2391df71b85f2001333d3271bba9dd15.jpg

TOURING GUMA? Pirelli DC? Ne prepoznam po profilu....

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

to ni poškodba, ampak bicompound guma

 

Objavljeno
Ob 6. 12. 2021 ob 13:44, MiNa pravi:

@speedfighttuning tole pa nekako čudno izgleda (na levi mi opazit). Poškodba, ali??...

Guma.jpg.2391df71b85f2001333d3271bba9dd15.jpg

TOURING GUMA? Pirelli DC? Ne prepoznam po profilu....

To je Pirelli Rosso CORSA II, najbolj športna Pirellijeva guma takoj za supercorso, a je za razliko od supercorse precej bolj vsestranska in malo manj občutljiva na pogoje vožnje in kot taka bolj primerna za vožnjo po cesti. Guma je iz 3 različnih zmesi. To kar si označil, je prehod med srednjo in mehkejšo zmesjo ;)

Do tega pojava, da se na prehodu med dvema različnima zmesema naredi kot nekakšna razpoka (ki je v resnici precej površinska zadeva in nikakor ne upliva na voznost, niti varnost) ponavadi lahko pride iz dveh razlogov.

1. lahko do tega pojava pride, če je guma napumpana na previsok tlak. Ker se zaradi previsokega tlaka guma manj deformira, je manjša površina gume v stiku z asvaltom, kar pomeni večjo točkovno obremenitev na tisti del gume, ki je v stiku z asvaltom in posledično večje tveganje za "trganje" gume.

2. lahko do tega pride, če je guma preveč sveža. Za večkomponentne gume namreč velja, da je dobro če od proizvodnje do montaže in uporabe gume mine najmanj pol leta. 

Seveda so možni tudi raznorazni drugi vzroki, kot npr. nastavitve vzmetenja itd., vendar najpogostejša vzroka za ta pojav, sta zgoraj omenjena.

V mojem primeru je vzrok 2. točka, ki sem jo omenil, namreč ko sem montiral gumo ni od proizvodnje minilo še niti 5 mesecev... Se pa zaradi tega ne gre pretirano sekirat, ker (kot sem že omenil) je zadeva precej bolj površinska kot mogoče izgleda na sliki, pa tudi na momente se "razpoka" pojavi, potem se v nekaj 10 km spet "zabriše", pa se potem čez nekaj časa spet pojavi, enkrat na levi strani, drugič na desni itn. Nikakor pa se ničesar ne občuti ne na oprijemu samemu, niti na ničemer, kar bi uplivalo na samo vožnjo ;) 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!