cyc Objavljeno September 16, 2007 Opozori Objavljeno September 16, 2007 (popravljeno) Seveda se ne, saj zato ... :krneki: Primerja se lahko edino po kilah. :evilgrin: Popravljeno September 16, 2007. Popravil cyc
simonsi Objavljeno September 16, 2007 Opozori Objavljeno September 16, 2007 saj že tisto izpade podhranjeno v primerjavi s KTMovimi zadevami. :unsure: A ktm laufa 100000km+ brez problema samo z običajnimi servisi? :whistle:
cyc Objavljeno September 16, 2007 Opozori Objavljeno September 16, 2007 Bi rekel da ne, ampak my point still stands, saj nisem trdil, da bi bil KTM enako trpežen kar se kilometrine tiče ... Napisal sem, da je malo malo konjev. :)
suhi Objavljeno September 17, 2007 Opozori Objavljeno September 17, 2007 A ktm laufa 100000km+ brez problema samo z običajnimi servisi? :whistle: zakaj ne?
jumerik Objavljeno September 18, 2007 Opozori Objavljeno September 18, 2007 Hvala za odgovor,samo še tole, koliko ste letos plačali za registracijo? Zdej bom dal pa mir (you wish :whistle: ) Za zavarovanje plačal 160 EUR, tehnični 16,69 EUR, cestnina 21,53 EUR.
jumerik Objavljeno September 18, 2007 Opozori Objavljeno September 18, 2007 Pozdravljeni teneraši. Po 14 letih motoristične suše sem si marca kupil Tenereto. Sicer je ta mala (660), je pa vseeno super. Od takrat sem z njo naredil cca. 3000 km in moram reči, da sem z njo zelo zadovoljen. Mogoče ji manjka kakšen kW. Pred dobrim mesecm pa se je pojavil problem: v motorju je začelo nekaj ropotati (najprej komaj slišno, v roku 150 do 200 km pa precej glasno - kot bi se nekaj odšraufalo) in sicer v spodnjem delu na levi strani motorja. Zaropotalo je približno 2-3 x na sekundo pri 3000 obratih motorja. S povečevanjem obratov se je število ropotov povečevalo. Šel sem k serviserju, ki je rekel da imajo ležaji na ojnici "luft" in mi jih je tudi zamenjal. Vendar ropotanje ni prenehalo. Serviser je sicer omenil, da je zobnik, ki je nameščen nekje pri magnetu slab in da ga bo potrebno zamenjati. Ali je že imel kdo takšno izkušnjo oz. ali mi lahko kdo pomaga odkriti vzrok ropota? Hvaležen bom za vsak nasvet. Aja, še nekaj: motor sem kupil od "letečega" policista, ki je nanj zelo pazil (še vsak ki je motor videl je rekel, da je za letnik 1996 odlično ohranjen). Tudi Tomaž iz Elise, ki je motor tudi servisiral je to potrdil. Motor ima 38.000 km. Hvala za pomoč. Fantje, tenereta je sestavljena. Napaka pa skoraj banalna (čudno, da nismo ugotovili, ko smo prvič razdirali). V glavnem: za magnetom je en zobnik, ki ga ob vžigu poganja zaganjač (mislim da se zobniku po nemško reče Einlasser Freilauf). V tem zobniku je en ležaj in nekakšne federce, ki so povzročale ropot v mašini. Ležaj in federce smo zamenjali in sedaj motor laufa ko urca. Ga še čeka kar nekaj kilometrov do konca sezone.
Python Objavljeno September 25, 2007 Opozori Objavljeno September 25, 2007 Ok danes pripeljal en precej zmahan primerek domov in me posledično zanima.... .....ima kdo mogoče repair manual :whistle: ?
Python Objavljeno September 26, 2007 Opozori Objavljeno September 26, 2007 Ok, očitno sem prevelik optimist :unsure: bom na servisu vprašal :trance_33_sleep:
damjan77 Objavljeno September 26, 2007 Opozori Objavljeno September 26, 2007 Ok, očitno sem prevelik optimist :unsure: bom na servisu vprašal :trance_33_sleep: Mam samo service manual v PDF formatu če ti to kaj pomaga. LP, Damjan
Ice Objavljeno September 26, 2007 Opozori Objavljeno September 26, 2007 obstaja nekje ena tema o manualih. mogoce......
Python Objavljeno September 26, 2007 Opozori Objavljeno September 26, 2007 Damjan77 :worship: , mi ga lahko pošlješ? :rolleyes: natuzzi@siol.net
Killroy Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 S strani uvoznika:dobavljiva bo (od) aprila 2008, cene pa zaenkrat še nimajo :whistle: Drgač je pa taka k GS.....najprej grda k smrt, k drugič pogledaš ti je že mal bl ušeč, na koncu ti pa brez nje živeti ni.... :P
Python Objavljeno Oktober 21, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2007 Spet jaz, preprosto vprašanje, je pri menjavi olja potrebno kaj odzračevanja, ali kakšne druge komplikacije?
MiNa Objavljeno Oktober 21, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2007 Spet jaz, preprosto vprašanje, je pri menjavi olja potrebno kaj odzračevanja, ali kakšne druge komplikacije? Pri 660 vijak na filtru (glej sliko)! LP Vodnar 1
stenere Objavljeno November 8, 2007 Opozori Objavljeno November 8, 2007 V nemčiji že letos.. Yamaha XT660Z Tenere 2008, Enduro/Reiseenduro (Neufahrzeug) EUR 6.995 Daten: 660 ccm, 0 km, 37 kW (50 PS), schwarz, Benzin Kette, Schaltgetriebe, Besonderheiten: Katalysator, Elektrostarter Verfügbarkeit: in 2 Wochen Verfügbarkeit: 10.12.2007 Beschreibung: Der Knaller für alle Abenteuerlustigen. Ob Urlaubsfahrt, Wüstentrip oder Alltagsgerät---Endlich gibt`s ne neue Tènèrè, die schon alle Vorbereitungen für grosse Touren vorgesehen hat, auch abseits befestigter Pisten. Also auf zum Abenteuer Mopedfahr`n!!! Natürlich haben wir auch alle anderen N(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)rräder im Programm!!! Preis zuzüglich Nebenkosten.Kein Vertragshändler.22 Liter Tank,183 kg,Einspritzer,Integriertes Gepäcksystem,Gepäckträger,modernste Lichttechnik. link
Python Objavljeno Januar 14, 2008 Opozori Objavljeno Januar 14, 2008 Zadeva je sledeča, motocikel ima ogromne težave z vžiganjem, kadar ni v uporabi več kot kakšne tri dni sploh ne vžge več. Nekaj časa sem domneval da ima pri tem kaj opraviti temperatura, ker je ponavadi po segrevanju z fenom ali manjšo pečjo nekako vžgal, zadnje čase pa tudi tega neče več. Sedaj me pa zanima, kaj vse je lahko narobe, da ne bom k serviserju vozil za brezveze? In ja bencina je dovolj, pa tudi štarter ima zaenkrat še dovolj življenja v sebi :whistle:
Kawl Objavljeno Januar 14, 2008 Opozori Objavljeno Januar 14, 2008 (popravljeno) Poglej če svečka sploh dobi iskro! Vzemi vžigalen kabel iz svečke in probaj zagnati motor- če te bo stresl je dobr. Če prva zadeva deluje preglej še svečko - probaj vžgati med tem ko boš imel svečko nataknjeno na kabel.Če preskoči iskra na svečki potem to ni problem :whistle: To bi recimo jst pregledu...Kaj več ti bo pa kšn šraufar napisov :) Popravljeno Januar 14, 2008. Popravil Kawl
Python Objavljeno Januar 14, 2008 Opozori Objavljeno Januar 14, 2008 Aha potem upam da je to, bom ob priliki pogledal, če je pa še kakšna možnost pa kar na dan z njo. Najlepša hvala
janih Objavljeno Januar 14, 2008 Opozori Objavljeno Januar 14, 2008 men se je to danes isto zgodil, sem jo verglu ene 20 minut, pa je sam ene parkrat prdlna, pol sem pa vzel svečko ven, jo fajn spucu, mal skup udaru, ker se mi je zdel, da ma preveč razmaka, probou iskro, jo dal nazaj in glej ga zlomka, tenerejka užge od prve ne moreš verjet, pol pa seveda na eno kratko vožnjo in jo dal spet za kakšen teden v mirovanje, upam da bo pri tebi ista fora :whistle: :worship:
MiNa Objavljeno Januar 14, 2008 Opozori Objavljeno Januar 14, 2008 Ta problem ni je znan. Mel dve taki Yamahi in pri obeh je bil problem, če ni "laufala" več kot 14 dni. Tudi, če sem poskušal dalj časa motor "zaganjat" sem po pregledu svečke ugotovil, da je popolnoma suha. Motor ne vžge čeprav je bila iskra za "bika UBIT". Yamaha ima podtlačno pipico za bencin, zato mislim, da je problem z dotokom goriva. Gorivo po daljšem premoru izhlapi iz vplinjača, med zagonom pa ni dovolj podtlaka, da bi pipica bila odprta. Ko sva s kolegom dala 0,5 ccm benza direkt v cilinder in privila svečko je prijela takoj.
Python Objavljeno Januar 15, 2008 Opozori Objavljeno Januar 15, 2008 Ah potem zgleda da nič resnega, se bom drugi teden (ko bo čas) spravu nanjo :naughty:
Leteči Objavljeno Januar 20, 2008 Opozori Objavljeno Januar 20, 2008 Včeraj videl tole lepotico v živo in res je lepa. Mogoče bo izumirajoča vrsta spet oživela. Motor je lepo narejen in predvsem dobro zamišljen. Šel na sejem z veliko željo videti nove stroje na področju endur (Granpasso, Stelvio, Transalpka, Varadero, GS800, Triumph Tiger in Tenere) in edina svetla točka je bila le Tenerejka. Granpasso, slike veliko obetajo v živo pa bolj eksot kot kaj drugega, Stelviu samo ena beseda- podmornica za onr road popotnike, Transalpka ukinjena 21" feltna :headbang: Varadero je vsako leto bolj vampast in šlamapasto narejen, plastike na armaturi pa zijajo kot pri kakem zetorju, Triumphu je uspelo iz Tigra narediti skoraj cestaka BMW GS800 površno narejen, podoben poceni plastični igrači za katero plačaš preveč. Zdaj počakamo samo še Superco pa Nov model Africe pol pa se odločimo kaj kupit :naughty:
Kawl Objavljeno Januar 20, 2008 Opozori Objavljeno Januar 20, 2008 Mene pa tenerjka ni prepričala. Za daljša potovanja ima občutno preozek sedež. Je sicer precej mehkejši od xt660r, vendar premajhen! Drugače pa res lep motor. BMW je sicer zanimiv vendar predrag.... No itak pa ene dve sezone ne bom imel endure...Tačas bo pa že kakšna nova africa zunaj pa mogoče že supertenerjka... LP Rok
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se