Skoči na vsebino

Kawasaki KLE 500


BRANE

Priporočene objave

  • 2 mesecev pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Pozdrav,

včeraj sem prižgal motor in opazil da je delal samo en valj. Kabel na svečki je bil poškodovan. Ko sem ga zamenjal in ko sta oba valja delala se je pojavila težava. KLE 500 ima na levi in desni strani cilindra med "režami" nekje na sredini cilindra luknjici. Na tisti strani kjer svečka ni delala se je najprej kadilo čez tisto luknjico. Sedaj pa rahlo piha ven. Tega nikoli prej nisem opazil, da bi pihalo ven. Je to normalno? Na priloženi sliki je označena luknjica. Lep pozdrav

post-29181-0-48878200-1304423950_thumb.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav,

včeraj sem prižgal motor in opazil da je delal samo en valj. Kabel na svečki je bil poškodovan. Ko sem ga zamenjal in ko sta oba valja delala se je pojavila težava. KLE 500 ima na levi in desni strani cilindra med "režami" nekje na sredini cilindra luknjici. Na tisti strani kjer svečka ni delala se je najprej kadilo čez tisto luknjico. Sedaj pa rahlo piha ven. Tega nikoli prej nisem opazil, da bi pihalo ven. Je to normalno? Na priloženi sliki je označena luknjica. Lep pozdrav

to je verjetno da kondenz ven spušča.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na internetu sem našel, da je to prezračevalna luknja. Sam moti me to ker na eni strani rahlo piha ven na drugi pa ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na internetu sem našel, da je to prezračevalna luknja. Sam moti me to ker na eni strani rahlo piha ven na drugi pa ne.

Ti bodo mojstri točno povedali...

Jaz bi pa rekel, da je svečka premalo zatisnjena (oz. pušča na svečki), in ker kapica verjetno dihta ti poriva skozi to luknjo?!?

Lahko pa je glava...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je samo odzračevalna luknja iz predela na glavi kamor je privita svečka. Če nibi bilo te luknje bi ti v predelu kamor je privita svečka zastajala voda, npr ob dežju ali pranju!

Če ti tam piha ven je verjetno svečka premalo privita ali pa ti podložka na svečki ne tesni.

Lp T.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali lahko nekdo ki ima KLE-ja letnik 2005 ali mlajši napisal točno moč motorja v kw, ker med podatki na googlu ter avtonet so si zelo različni(od 33-37kw) in sedaj nevem ali je moč res pod 35kw da bi ga lahko vozil z A2 izpitom ali ne.

Hvala in lep pozdrav!

Popravljeno . Popravil miklavc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali lahko nekdo ki ima KLE-ja letnik 2005 ali mlajši napisal točno moč motorja v kw, ker med podatki na googlu ter avtonet so si zelo različni(od 33-37kw) in sedaj nevem ali je moč res pod 35kw da bi ga lahko vozil z A2 izpitom ali ne.

Hvala in lep pozdrav!

V tej situaciji bo najbolj sigurno, če pri dotičnem motorju, ki ga nameravaš kupiti, osebno preveriš, kaj piše v prometni oz. homologaciji. Da ne bi bilo neprijetnih presenečenj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali lahko nekdo ki ima KLE-ja letnik 2005 ali mlajši napisal točno moč motorja v kw, ker med podatki na googlu ter avtonet so si zelo različni(od 33-37kw) in sedaj nevem ali je moč res pod 35kw da bi ga lahko vozil z A2 izpitom ali ne.

Hvala in lep pozdrav!

Točno, kot ti je napisal predhodnik. Prometno dovoljenje je bistvo.Odvisno ali je bil brez ali z blokado. Pred leeeti sem kupil novega KLE-ja z malo konji in dal sem ga odpret na 49 konjev. V prometni je pisala stara moč...

Dober strojček.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za idejo na to nisem niti pomislil :blush:. Bi pa vprašal še eno zadevo, ali je 30000km za takšen motor veliko prevoženi(letnik 2005)? Ali imam kakšno hibo motor oz na kaj moram biti pozoren ko grem na ogled motorja?

Hvala in lep pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če jih ima res 30.000 ali tudi kakega več in če je bil redno vzdrževan, potem ne bi smelo biti nič narobe. To niso neki kilometri za to razmeroma trpežno mašinco. Morda poslušat, če se oglaša kakšen ventil, pa vsekakor pogledat, če je okoli mašine kaj mastno, ampak to so itak osnove...

Je pa vsekakor fajn, če imaš s sabo nekoga, ki se na motorje (mogoče celo na KLE) spozna, ali pa da se dogovoriš z enim serviserjem, pa mu ga pripelješ v delavnico.

Popravljeno . Popravil dlicen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V soboto če bo vreme primerno si grem ogledat enega KLE-ja ki ima namontiran LeoVince izpuh pa me zanima če kdo ve ali je levince sploh izdeloval izpuh za ta model ker stric google ne najde nič o tem. Gospod na drugi strani telefona mi je tudi zatrdil da ima izpuh vse papirje za homologacijo vendar v homologacijski kartonček še ni vpisan. Na kaj moram biti v takem primeru posebej pozoren pri pregledu papirjev, kaj se lahko zgodi če izpuh ni izdela za ta model ampak je za katerega drugega, ali je v takšnem primeru homologacija možna??

Hvala in lep pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V soboto če bo vreme primerno si grem ogledat enega KLE-ja ki ima namontiran LeoVince izpuh pa me zanima če kdo ve ali je levince sploh izdeloval izpuh za ta model ker stric google ne najde nič o tem. Gospod na drugi strani telefona mi je tudi zatrdil da ima izpuh vse papirje za homologacijo vendar v homologacijski kartonček še ni vpisan. Na kaj moram biti v takem primeru posebej pozoren pri pregledu papirjev, kaj se lahko zgodi če izpuh ni izdela za ta model ampak je za katerega drugega, ali je v takšnem primeru homologacija možna??

Hvala in lep pozdrav!

Tole moraš dobiti zraven: KLIK (v mojem primeru za XT660)

Brez tega ne moreš homologirati izpuhov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

No od dans naprej sem ponosni lastnik KLE-ja, letnik 2005, 30000km prevoženih, zaenkrat sem navdušen nad motorjem,malo se bo treba navadit pozicije za krmilom ker je zelo drugačna od prejšnje na Hondi Varadero 125. Imam pa eno vprašanje, katere firme oljne filtre priporočate??Pa še :photo:, slaba kvaliteta ker je bilo slikano z telefonom, pridejo boljše :lol:

post-16181-0-88032200-1308413481_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čestitke. Dobrodošel v "klubu". :)

Jaz sem zaenkrat zamenjal za original kawasaki filter.

Popravljeno . Popravil dzordze
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam pa eno vprašanje, katere firme oljne filtre priporočate??

Vseeno je od katerega proizvajalca oljni filter vzameš. Da je le "model" pravi (v nasprotnem primeru ga pač ne boš mogel privijačiti oz. bo spuščal olje:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

zanima me kje kupujete (v kateri trgovini) verižne sete za vaš motor in koliko približno stanejo?

Kolega je kupil verižni set v avstriji v louisu(did-veriga ter zobniki), cene so pa različne, odvisno od modela. Za model od 91-95 je 110€, za 96-> pa je cena 140€. Drugače pa ja vseeno v kateri trgovini kupiš, greš tja ko veš da boš dobil najceneje :lol:

Lep pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega je kupil verižni set v avstriji v louisu(did-veriga ter zobniki), cene so pa različne, odvisno od modela. Za model od 91-95 je 110€, za 96-> pa je cena 140€. Drugače pa ja vseeno v kateri trgovini kupiš, greš tja ko veš da boš dobil najceneje :lol:

Lep pozdrav!

In kaj pomenijo ti modeli oziroma v čem se razlikujejo?

lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kaj pomenijo ti modeli oziroma v čem se razlikujejo?

lp.

Letnik izdelave motocikla, dolžini verige, oziroma število členov verige.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letnik izdelave motocikla, dolžini verige, oziroma število členov verige.

In kako naj vem kateri model moram kupit? vem da je bustaso vprašanje, samo je bolš bit 5min butast ko pa celo živlenje :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!