Skoči na vsebino

Kawasaki KLE 500


BRANE

Priporočene objave

Glede ročice za gas, moraš si pri zajli naštimat,da takoj prime.To če sam ne znaš pelji na najbolzji servis, to ma v dobesedno 2min narejeno. Boš pa verjetno dobil občutek kot,da si dobil 5hp hehe

Drgač pa dobro ti gre offroad :D:P

Jah, na cesti nimam nobenih težav :D samo ko grem s ceste pa rata motor dokaj težek če se učiš :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede odzivnosti ročice za plin je tako kot je rekel že Hytech. Zajlo, ki povezuje ročico za plin in ročico za gas pri vplinjaču, se lahko razteguje/krajša na dveh mestih. Pri ročici in pri vplinjaču. Zate je pomembna prva točka, je pa to tak kovinski kolešček pri ročici. Najprej odviješ varovalni kolešček, potem pa tistega, ki nastavlja napetost zajle. Na koncu varovalni kolešček priviješ in to je to. Isti šmorn kot pri biciklu, če nastavljaš bremze.

Glede obratov, moja običajna vožnja je bila med 3000 in 5000, pri lažjem preditevanju do 6000, pri sunkovitejšem pa do 8000 ali 9000.

Bencin je 95 oktanski. Tudi sam sem opazil, da je pri 100 oktanskem malenkost bolj živahen. Je pa (brez heca) razlika glede na distributerja, delali so celo primerjalne teste in ugotovili, da pri istem vozilu/istih pogojih/isti trasi/isti količini goriva, končni kilometri glede na to ali je bil benz od Petrola, Omwja ali Agipa, niso bili enaki. Očitno distributerji ne dajajo čisto enakih aditivov (ali pa kdo celo redči gorivo).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dodal sem tudi puig-ov povišan vizir, vse ok, razen če se peljem 90 in več, mi začne čelada vibrirat do

te meje da me potem srbi nos :D aja, pa sitno je :)

Jaz sem imel letnik 2004 s povišanim vizirjem. Imam Schumert C3 čelado, ki naj bi bila najtišja po vseh testih. Pri meni je bila zelooo glasna, ker mi je vizir preusmeril ves zrak direkt v višino nosa. Tako da sem potem kupil nazaj original, posledično je čelada čist tiha. Tudi prdenja izpuha se ne sliši. Visok sem pa 182. Motor polno natovorjen z centralnim kovčkom in stranskimi kovčki + mojih 90 kg peljem 3000-4000 z porabo 4,5 - 5l.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem imel letnik 2004 s povišanim vizirjem. Imam Schumert C3 čelado, ki naj bi bila najtišja po vseh testih. Pri meni je bila zelooo glasna, ker mi je vizir preusmeril ves zrak direkt v višino nosa. Tako da sem potem kupil nazaj original, posledično je čelada čist tiha. Tudi prdenja izpuha se ne sliši. Visok sem pa 182. Motor polno natovorjen z centralnim kovčkom in stranskimi kovčki + mojih 90 kg peljem 3000-4000 z porabo 4,5 - 5l.

Enak problem sem imel jaz z original vizirjem, sem se posledično raje vozil brez njega.

Sedaj pa, kot rečeno, mi vibrira čelada pri 90+ km/h. Nekje na tujih forumih sem zasledil da do tega pride zaradi hitrejšega zraka ki gre čez vizir in se sreča z

zgornjim delom čelade skupaj z zrakom ki prihaja od spodaj.

Sicer sem spet zmeden glede na to da je miklavc 5cm višji od mene pa nima teh težav :hmm:

Bom mogu zvrtat kako luknjo pa stvar spustit / dvignt za kak centimeter...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem pred KLE-jem vozil varaderona 125 in sem dobival veter vedno v prsni koš in čelado tako da sem vrjetno tega že navajen in me ne moti več oz. ne opazim več. Čelado pa sem imel prej Airoh S4(cross varianta z vizirjem) in je bila že po naravi bolj glasna kot pa sedaj Nolan N84.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Vidim,da je tema o Krpanovi kobilici po dolgem času oživela. Bom še sam napisal kaj o tem motorju,ki ga vozim od leta 2005,motor je letnik 2004 in števec kaze 43000 prevoženih km. Z njim prevozil večji del evrope po asvaltu,makedamu in blatu. Ni udoben potovalnik,še manj dirkalnik, te bo pa pripeljal na cilj kamorkoli se že odpraviš.

Danes že malo tehnološko zastarel vendar zanesljiv, vzdržljiv in zanj dam roko v ogenj, da se ne ustavi kar tako ob casti in te pusti na cedilu.Za 1x še nobenih problemov ob rednem vzdrzevanju in servisih. Ko sem se odličal za nakup kle 500, sem vedel kaj bom dobil za svoj denar,ker sem ga imel pred tem možnost preizkusit. Največja pomanjkljivost ki sem jo videl(občutil) je bila neudoben sedež in posledično boleča rt. To sem kasneje rešil s predelavo sedeža in vožnja je postala še večji užitek. Zdaj se da zdržat tudi cel dan brez problema. Ja,res je pretežek,premalo konjev,brez kakšne resne veterne zaščite,po moje požeruh za to kar zmore. Takšen je,se sprijazniš s tem,ali pa kupiš kaj drugega. Največji užitek je vožnja do 110km/h S porabo je pa tako po mojih izkušnjah. Tam do nekje 110km/h bo držalo 4,5 do 5l kot je nekdo ze napisal.Drugače pa poraba med 140 in 150km/h,to je ze skoraj na koncu njegovih zmožnosti zelo naraste tja do 7l ali pa se kakšen deci zraven. Testiral na ac MB-Split polno natovorjen s tremi kovčki.Zal ni šlo drugače kot 3/4 poti po ac,ker moral naredit skor 700km v enem dnevu.Prijeten za vožnjo v dvoje na kaksne krajše izlete. Kakšna resna daljša potovanja v dvoje ne bi priporočal,razen če vaša draga na zadnem sedežu ne pogreša pretiranega udobja in jo znate prepričat,da bo za ceno le tega doživela napozabno avanturo. :yes: Meni je ni uspelo prepričat in poslušal sem godrnjanje vso pot. Rešitev! Pospešiš na 130km/h in slišiš še samo pomirjajoče pihanje vetra. :rolleyes:

Pa veliko lepih in varnih km želim vsem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ti to dogaja ko je motor hladen,da zaškrta in cukne ko prestaviš v 1 prestavo je to povsem normalno. Sklopka je v mot. olju in ko se to ohladi recimo čez noc, se lamele sklopke zaradi olja rade zlepijo med seboj. Motorji z suho sklopko tega problema nimajo. Tako nekako so mi strici povedali.:) Sam rešim to tako,da pred zagonom hladnega motorja najprej prestavim v 1. prestavo pri ugasnjenem motorju,stisnem sklopko in mal pocukam motor naprej in nazaj,da lamele popustijo. Ko zaženem motor, se lepo prestavi v 1. brez škrtanja ali cukanja. Ne vem, če sem ti lahk kaj pomagal,je pa tako: Meni tudi pri ogretem motorju kdaj žaškrta ko prestavim v 1. ali pri prestavljanju v višjo prestavo pri nižjih obratih,verjetn je krivo bolj nihanje verige kot sam menjalnik. Mislim pa da ni skrbi,dokler se normaln prestavlja in ne meče iz prestave,tud če kdaj pa kdaj mal zaškrta ali pokne. Hja,kupil si KLE-ja,dokler ropota in škrta veš da dela! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naletel sem na problem, spomladi sem na svojem KLE-ju odtegnil zadnji amortizer saj je bil pretrd za mojo težo (iz 5 prestavil na 3). Tu pa nastane problem ker na kakšnih grbinah in luknjah sedaj pride kolo v stik s tablico in mi jo je skoraj uničilo. (Če bi jo imel v tistem šlampastem plastičnem okvirju bi jo že davno izgubil.) Sedaj pa nastane problem ko hočem amortizer zategnit in nikakor ne pridem s ključem zraven da bi ga lahko zategnil. Kako vi rešujete ta problem saj nebi rad razstavil pol motorja da zategnem amortizer....

Lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ti to dogaja ko je motor hladen,da zaškrta in cukne ko prestaviš v 1 prestavo je to povsem normalno. Sklopka je v mot. olju in ko se to ohladi recimo čez noc, se lamele sklopke zaradi olja rade zlepijo med seboj. Motorji z suho sklopko tega problema nimajo. Tako nekako so mi strici povedali. :) Sam rešim to tako,da pred zagonom hladnega motorja najprej prestavim v 1. prestavo pri ugasnjenem motorju,stisnem sklopko in mal pocukam motor naprej in nazaj,da lamele popustijo. Ko zaženem motor, se lepo prestavi v 1. brez škrtanja ali cukanja. Ne vem, če sem ti lahk kaj pomagal,je pa tako: Meni tudi pri ogretem motorju kdaj žaškrta ko prestavim v 1. ali pri prestavljanju v višjo prestavo pri nižjih obratih,verjetn je krivo bolj nihanje verige kot sam menjalnik. Mislim pa da ni skrbi,dokler se normaln prestavlja in ne meče iz prestave,tud če kdaj pa kdaj mal zaškrta ali pokne. Hja,kupil si KLE-ja,dokler ropota in škrta veš da dela! :OK:

Hja ne vem kako je s tem. Danes sem prevozil skorj 100 km, tako da je bil motor lepo ogret pa se kar zaškrta sicer ne tako kot pri hladnem vendar kar občutno. Včasih mi je zaškrtalo tudi iz druge v tretjo prestavo v višje pa ne, je šlo lepo bp.

PS. Zanima me kakšna motorna olja kaj nalivate v KLE-je (viskoznost)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja ne vem kako je s tem. Danes sem prevozil skorj 100 km, tako da je bil motor lepo ogret pa se kar zaškrta sicer ne tako kot pri hladnem vendar kar občutno. Včasih mi je zaškrtalo tudi iz druge v tretjo prestavo v višje pa ne, je šlo lepo bp.

PS. Zanima me kakšna motorna olja kaj nalivate v KLE-je (viskoznost)?

Kako pa prestavljaš? Ali počasi in nežno pritisneš na pedal, ali bolj sunkovito pa močno? Ker lahko škrta ker si prenežen z menjalnikom. Olje pa imam motul 5100 10w40.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa prestavljaš? Ali počasi in nežno pritisneš na pedal, ali bolj sunkovito pa močno? Ker lahko škrta ker si prenežen z menjalnikom. Olje pa imam motul 5100 10w40.

Ne ne prestavljam skozi enako, saj kot sem že prej napisal se to dogaja zadnje čase (kakšnih 14 dni) prej teh težav ni bilo razen iz lera v 1 prestavo sploh pri hladnem motorju. Pa še nekaj sem ugutovil, da če na polno zabremzam v prestavi da kolo zablokira malo škrtne v menjalniku, kot da sklopka ne prime dovolj. Občutka pa tudi ni da bi drsela ali pa vlekla. Očitno se bo potrebno zapeljati do serviserja. :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za zvok v menjalniku so po servis manualu lahko krive naslednje stvari:

sklopkamenjalnik.jpg

Print scren manuala! Upam da ti pomaga.

Lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za zvok v menjalniku so po servis manualu lahko krive naslednje stvari:

sklopkamenjalnik.jpg

Print scren manuala! Upam da ti pomaga.

Lp!

Imaš slučajno poln sevice manual?

Ga ne dobim nikjer, sem najdu samo v špagetarskem jeziku...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imaš slučajno poln sevice manual?

Ga ne dobim nikjer, sem najdu samo v špagetarskem jeziku...

Pošlji mi tvoj mail pa ga dobiš, je pa za model 2005->

Lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo, zadnjič smo razpravljali o tem zakaj mi motor ne vžge....menjal akumulator, nato regler, nakar smo prišli do realne težave......magnet pri statorju je bil čisto fuč. Sedaj pa me zanima če kdo pozna kakšnega ki bi mi ta magnet prodal ali kaj podobnega....nov je zelo drag.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo, zadnjič smo razpravljali o tem zakaj mi motor ne vžge....menjal akumulator, nato regler, nakar smo prišli do realne težave......magnet pri statorju je bil čisto fuč. Sedaj pa me zanima če kdo pozna kakšnega ki bi mi ta magnet prodal ali kaj podobnega....nov je zelo drag.

Hvala

Kontaktiraj moto spirit v bližini ptuja. Sem videl na avto.netu da prodaja 2 kawasakija kle po delih.

SS-Moto, Saša SVENŠEK, s.p.

DRAVSKI DVOR SKLADIŠČE - ZGORNJA HAJDINA 91

ZGORNJA HAJDINA

Lp!

Popravljeno . Popravil miklavc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Zivjo.

Sem novopeceni lastnik Kle 500 "masine" in bi lepo prosil nekoga, da mi poslje navodila za uporabo motorcka.

Hvala,

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne ne prestavljam skozi enako, saj kot sem že prej napisal se to dogaja zadnje čase (kakšnih 14 dni) prej teh težav ni bilo razen iz lera v 1 prestavo sploh pri hladnem motorju. Pa še nekaj sem ugutovil, da če na polno zabremzam v prestavi da kolo zablokira malo škrtne v menjalniku, kot da sklopka ne prime dovolj. Občutka pa tudi ni da bi drsela ali pa vlekla. Očitno se bo potrebno zapeljati do serviserja. :kva1:

Jaz sem te težave rešil z oljem silkolene, ko sem še imel ER5, ki ima enak agregat. Pri meni je bilo tako, da ko sem prvič prestavil v prvo, mi je vedno najprej ugasnil, pa tudi skozi celo 6000 km dobo se je veliko lepše prestavljalo, pri ostalih oljih pa je bilo vedno slabše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zivjo.

Sem novopeceni lastnik Kle 500 "masine" in bi lepo prosil nekoga, da mi poslje navodila za uporabo motorcka.

Hvala,

Lp

Posreduj mi tvoj mail pa dobiš celoten servis manual.

Ali ima/je imel kdo izmed lastnikov KLE-ja kdaj nameščene mehke stranske torbe? Sam sem jih prejšni vikend kupil in sedaj iščem najbol preprosto varijanto kako jih montirati in narediti nosilce da se ne bodo po nepotrebnem žgale na izpuhu. Slike dobrodošle .)

Lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti napišem kako imam jaz pritrjen nosilec za kovčke. Nosilci so domače izdelave. Na motoru je pa potrebna manjša predelava.

1. Če motor od zadaj spodaj pogledaš pod nosilcem za centralni kovček, vidiš cevi. Na te cevi imam privarjeno eno ploščico, na katero lahko pritrdim nosilec z vijakom.

2. Na tem mestu je že v originalu en vijak. Ta vijak odviješ stran. Greš v trgovino in kupiš vijak iste debeline, samo dolg mora biti. Se ne spomnim točno(10 cm?). Temo vijaku odstraniš glavo stran, tako da imaš samo navoj. Ta navoj priviješ nazaj na mesto original vijaka. Odžagaš ga pa na takšno dolžino, da imaš lahko gor še dve matice in med maticama še nosilec. Torej prva matica je privita na vijak do konca. Potem pride vmes nosilec. Na koncu pa še druga matica, ki drži nosilec na mestu.

3. Za tačko za noge se nahaja tista zaščita, da oseba ne more dat nog preblizu k kolesu. No tukaj sem izrezal iz aluminija eno ploščico, ki iz zunanje strani prekrije tisto zaščito pri tački. Tako je izrezana, da se lepo usede. In potem vzameš vijak, ploščico položiš na zunanjo stran te zaščite, nosilec pa z notranje strani. To priviješ tako da ploščica in nosilec stisneta skupaj in se držita na tisti zaščiti.

Tko sam mal, da idejo dobiš kako :D

Čez vikend, ko bom imel nosilec pri roki, ga lahko poslikam, če ti še to kaj pomaga.

post-29181-0-55732300-1341992458_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil alime
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@alime: hvala za opis in sliko, sem dobil nekaj idej. Bi bil pa zelo hvaležen če bi hotel poslikati še namontiran nosilec.

Sedaj pa ena druga zadeva. Že nekaj časa razmišljam kam bi namestil 12v vtičnico na mojem KLE-ju. Kot vsi vemo so te vtičnice kar velike, na KLE-ju pa ni veliko prostora... Na krmilo ni variante da bi jo namestil, vsaj ne s temi ščitniki rok ki jih imam sedaj gor. Zato je bilo potrebno poiskati drug porstor. Kam pod plastike je ni šlo stisniti, zato sem jo po dolgem premišljevanju namestil pod nosilec kovča :D

Zgleda pa nekako takole:

img3106.jpgimg3108.jpg

Kabli so napeljani pod sedežem ter po cevi okvirja do akumulatorja, vezana je direkt z 10A varovalko, katero pa sem razmišljal da bi jo zamenjal z 5A saj noben telefon ali gps za polnjenje ne potrebuje tako visokega toka.

Lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@alime: hvala za opis in sliko, sem dobil nekaj idej. Bi bil pa zelo hvaležen če bi hotel poslikati še namontiran nosilec.

Bom ti poslikal med vikendom. Jaz sem pa 12v vtičnico vzel iz starega Opel Kadeta :D in jo namestil spredaj ob krmilo. Tako fajn je mela še en pokrovček zraven da se jo zapre. Imam pa 5A varovalko. Sem sprobal gor tudi tisto za cigaret prižgat pa dela vse ok :D Pri obračanju krmila nič ne smeta. Tudi če je kabel za gps ali pa telefon gor priključen.

post-29181-0-44467600-1342036525_thumb.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!