Skoči na vsebino

Kawasaki KLE 500


BRANE

Priporočene objave

Bom ti poslikal med vikendom. Jaz sem pa 12v vtičnico vzel iz starega Opel Kadeta :D in jo namestil spredaj ob krmilo. Tako fajn je mela še en pokrovček zraven da se jo zapre. Imam pa 5A varovalko. Sem sprobal gor tudi tisto za cigaret prižgat pa dela vse ok :D Pri obračanju krmila nič ne smeta. Tudi če je kabel za gps ali pa telefon gor priključen.

Sem jo tudi jaz poskusil namestiti tja ampak je bila nažalost prevelika in se je drgnila ob vzmetenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je nosilec za aluminijev kovček. Ni lepote, ampak kadar se rabi pa služi namenu. Za mehke torbe se pa pomojm naredi na podoben način.

Nisem nataknil nosilca gor, ampak se vseeno vidi kako naj bi šel.

img20120714142159.jpg

Tukaj je tista ploščica s katero se pritrdi en konec nosilca

img20120714142213.jpg

Tako je narejeno, da se nosilec prav vsede v odprtino.

img20120714142220.jpg

Tukaj se prva matica odvije. Se da nosilec vmes in privije nazaj.

img20120714142233.jpg

Na okvir motorja je privarjena ploščica na katero se pritrdi nosilec.

img20120714142244.jpg

Z vsem skupaj pa tako pride:

imgp3035.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@alime: Hvala za slike :OK: , to kar imaš ti je skoraj premočno za držanje torb stran od izpuha :kva2: Sem pa dobil nekaj idej ki jih bom tekom tedna malo premeril in zrisal. Ko se pa odločim in eno naredim pa poročam :D

Lp!

Popravljeno . Popravil miklavc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem se malo igral z namestitivijo torb(Gre za te torbe klik). Fiksiral sem nosilno ploščo tako da lepo paše na sedež in ne moti sopotnice. Okvirjev pa zaenkrat še ni saj sem imel druge probleme z motorjem(o tem malo kasneje :-D ). Upam da mi jutri uspe premeriti in zrisati nosilce. Brez nosilcev pa izgleda tako:

imag0008.jpgimag0010.jpgimag0011-2.jpg

Sedaj pa o problemu:

Med menjavo hladilne tekočine sem opazil da je okrog tega čepa malo mastno. Ok bom pa rahlo zategnil in bo OK. Pa nažalost ni bilo... Ta čep je aluminjast(mehurčkast aluminij, vrjetno ne najboljše kvalitite) izgleda pa tako (po sredini in od zgoraj dol ima luknjo). Kaj se je zgodilo? Me zategovanjem sem ga odlomil.... Kličem okrog po servisih, dobavni rok od 2-3 tedne ter cena dobrih 16€.... Tako dolgo nažalost ne morem biti brez motorja, ker je moje edino prevozno sredstvo, zato sem ga dal narediti :-) Novi ni narejen iz aluminija ker ga ni bilo mogoče dobiti ampak iz medenine(tudi malo močnejše od alu :-D ) No danes sem ga zamenjal, dolil olje kolikor ga je izteklo in poiskusil ali bo lučka za pritisk olja slučajno zagorela. Ampak ni, tako da jutr grem na malo daljšo turo testirat zadevo. Nov zgleda pa takole:

imag0001.jpgimag0002.jpg

Aja pa še to, razlog za mali masten madež je bil ploščat O-Ring ako da če vidite malo olja tam okrog, ne zategujte ampak zamenjajte O-ring :-) .

Lp!

Popravljeno . Popravil miklavc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Par strani nazaj smo se pogovarjali o obratih pri katerih se vozimo... Do sedaj sem, kot rečeno vozil od 3-4 tisoč z izjemo prehitevanja.

V nedeljo pa sem šel s kolegom na furo (500km), tempo je bil (za moje pojme) dokaj soliden. Vozila sva od 100 do 110 po odprtih cestah

in ni nikoli minilo 10 minut brez prehitevanj. Posledično so bili tudi obrati cel dan višji: okrog 4 do 5 tisoč. Za prehitevanje malo več...

Seveda sem mislil da bo pilo vsaj 6-7 litrov. Jok brate, odpade.

Za razliko od običajne porabe kjer sem dal na rezervo pri okrog 250 kilometrih, sem trenutno na 300 kilometrih in še vedno brez rezerve :D

P. S.

Sem prvič sprobal zavrtet mašino čez 9000.

NORO :P

Se pa zelo lepo pelje če ga držiš okrog 4000 :)

Do sedaj sem se bal da ga držim previsoko :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja vožnja je med 4 in 6/000 in poraba standardno 5l/100km. Edino ko sva gor dva mi popije cca 0,3l več- je pa seveda vožnja na relaciji. Menim da je taka poraba zelo OK. Sva se pa vračala nedavno po AC nazaj iz morja in se nama je mudilo, tako sem ga vozil med 140 in 150km/h; poraba se je močno dvignila, na več kot 6l. Tako da ga priganjanje polno obteženega na čez 8000 naredi kar žejnega.

Če koga zanima; začel bom prodajati mojega KLE-ja, 14 000km, l. 99.Motor je kljub letniku kot nov.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cena?

ne vem , ne vem; pridi ga pogledat se bomo že nekaj zmenili - da se pohvalim, mi je višek , od srede bom lastnik stroma .....

če te ( bo ) zanimalo, 041/768 541 tomo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Vsi ki imate na svojem KLE-ju nameščeno visoko šipo, občasno preglejte nosilce le-te. Meni je zadnjič zaradi vibracij in dodatne teže, v primerjavi z originalnim, se odlomilo eno uho za vijak. Po polj podrobnem pregledu pa se je videlo da je tudi druga že napokala.

Zlomljena:

img3208.jpg

Zadevo sem že saniral, privaril nazaj in ojačal z novo ploščo ki pokriva celoten spodnji del in del stranice.

Malo preglejte da je kdo nebi kje med vožnjo izgubil.

Lp!

Popravljeno . Popravil miklavc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hey hey, bom pregledal :D

Neki drugega me zanima, se še komu dogaja da faše po vožnji pod motor en minimalen izcedek?

Ponavadi sploh ne kapne na tla ker je tako malo, ampak ostane na bloku motorja.

Prihaja pa iz tiste luknjice ki je med režami. Desna stran je čista, tako da do tega prihaja očitno samo ko motor počiva

in ne med vožnjo.

Če motor stoji po več dni oz. en teden ni lužica nič večja, kot pravim, ponavadi sploh ni lužice, samo par kapljic na bloku... any ideas?

P.S.

Se komu valja doma odvečna ročica sklopke?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hey hey, bom pregledal :D

Neki drugega me zanima, se še komu dogaja da faše po vožnji pod motor en minimalen izcedek?

Ponavadi sploh ne kapne na tla ker je tako malo, ampak ostane na bloku motorja.

Prihaja pa iz tiste luknjice ki je med režami. Desna stran je čista, tako da do tega prihaja očitno samo ko motor počiva

in ne med vožnjo.

Če motor stoji po več dni oz. en teden ni lužica nič večja, kot pravim, ponavadi sploh ni lužice, samo par kapljic na bloku... any ideas?

P.S.

Se komu valja doma odvečna ročica sklopke?

V glavo motorja vodita dve cevi za hlajenje (zraven odprtine za vžigalne svečke).Ti dve cevki sta kovinski iz glave ven,naprej pa gumijasti.

Kjer pride kovinska cev v glavo motorja je zatesnjena z nekakšnim "o" ringom.,cev pa je fiksirana z vijakom.In ta o ring je velikokrat problem.

Ga je pa precej enostavno menjati in pri tem je dobro uporabiti še kakšno od tesnilnih mas .

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No moj KLE bo počasi potreboval novo olje, trenutno uporabljam Motul 5100 10w40, kaj uporabljate ostali? Ali je kakšno olje boljše za KLE-ja?

Lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No danes sem dobil nosilce oz opornice stranskih tekstilnih torb. Narejene iz 8mm debelih palic iz nerjavečega jekla. Zaenkrat so še brez barve, jih pa nameravam prebarvati črno da se bojo ujemale s prednjimi zaščitami agregata. Še nekaj slik:

img3219.jpgimg3218.jpgimg3222.jpgimg3221.jpgimg3226.jpg

Z polnimi in ne raztegnjenimi torbami je vse skupaj malo ožje od belance. Na 3. sliki je oddaljenost še kakšen centimeter večja kot na sliki saj sem nosilec ukrivil malo bolj navzven(stran od izpuha).

Lp!

Popravljeno . Popravil miklavc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Če je kdo izmed vas naveličan izgleda svojega KLE-ja je tukaj ena inspiracija za zimske dni :D

107905_WP000140.jpg

Osebno mi je rally stil na motorjih zelo všeč in če bi imel še stare plastike na svojem KLE-ju bi se vrjetno lotil take preobrazbe :rolleyes:

Za več info klik!

Lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam da zgledajo rally motorji odlično, ampak nevem če bi kadarkoli šel v to. Mogoče če bi imel doma en res star, popraskan model ki nima nobene vrednosti...

Sicer pa nikoli. Takega motorja se je po moje praktično nemogoče znebit po spodobni ceni.

Pa ne pozabit da je visok blatnik cel problem :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi imel še KLE-ja še s staro masko in nekaj viška financ bi vrjetno naredil kaj podobnega. Visok blatnik je pa res problem ja, zgleda dobro ni pa najbol uporabna zadeva na KLE-ju. :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Visok blatnik ne zaščiti agregata med hladilnikom in zaščito karterja tako da vso kamenje in ostale zadeve letijo direktno v agregat

2. Blatnik pokrije kar lep del hladilnika kar pri terenski ali počasni vožnji povzroči večje segrevanje zaradi manjšega pretoka zraka

Na sliki lahko vidiš koliko hladilnika pokrije blatnik in kje je odprto:

imag0091.jpg

Najbolša izvedba bi bila hybridni blatnik kot tale na KLR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ej če bo čas se gre :) ampak za tolko naprej trenutno teško rečem...

Se bomo dobili nekje pri nas pa pol udarimo skupi dol proti al neki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej če bo čas se gre :) ampak za tolko naprej trenutno teško rečem...

Se bomo dobili nekje pri nas pa pol udarimo skupi dol proti al neki

Vem da je še veliko prehitro, ko sem našel to sem kar prilepil da nebi slučajno čisto pozabil do takrat :-D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

6.1.2013 imamo na Koroškem namesto -10 stopinj in smučanja, +10 stopinj in vožnjo z motorjem :kva2::OK: , če bo šlo tako naprej bomo lahko sezono začeli že februarja :yea1:

imag0445.jpg

Lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Hola klemburaši

 

V abstinenčni krizi sem naledel na naslednji oglas: http://www.bolha.com/dodatna-oprema/oprema-za-motorna-kolesa/ostala-oprema-za-motoriste/bodite-vidni-par-led-dodatnih-dnevnih-luci-8000k-1284966191.html?aclct=1359219838

 

Ali bi par teh lučk podpirala mašina? Bi jih namontiral na crash bare (glej sliko od miklavca, 2 posta nazaj) za tisti ekstra "adventure look" :D

Kako je pa kaj s plavimi kolegi? Verjetno je treba homologirat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola klemburaši

 

V abstinenčni krizi sem naledel na naslednji oglas: http://www.bolha.com/dodatna-oprema/oprema-za-motorna-kolesa/ostala-oprema-za-motoriste/bodite-vidni-par-led-dodatnih-dnevnih-luci-8000k-1284966191.html?aclct=1359219838

 

Ali bi par teh lučk podpirala mašina? Bi jih namontiral na crash bare (glej sliko od miklavca, 2 posta nazaj) za tisti ekstra "adventure look" :D

Kako je pa kaj s plavimi kolegi? Verjetno je treba homologirat?

 

Te ledice ne porabijo veliko toka samo 1.5W, vsaj tako je napisano. Glede homologacije nimam pojma, sam se gledal da bi pod sprednjo luč namestil te ledice za uporabo podnevi.    

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!