Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Takrat, ko se jo sliši, se pravi čimprej. :)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Katere gume so najboljše za KLE - kakšne imate in kako ste zadovoljni, sam imam originalne dunlop trailmax, pa nisem preveč zadovoljen, katere gume bi bile boljše za cestno uporabo?

LP

Objavljeno

Jaz sem originalne zvozil, pa jim ni nič manjkalo. Držale so do tačk, tako da ne vem, kaj točno te moti na njih. Zadnjo sem že zamenjal, tako da ima gor MAXIS, sprednja bo pa za letos še zdržala.

lp...Robert

Objavljeno

Jaz mam Bridgestone gor, pa nimam pripomb, res pa da še drugih nisem probal :blush:

Objavljeno

Tut jst sem z originalnimi zelo zadovoljen.Prav dober oprijem nudijo s tem,da sem letos prvo zamenjal z novejšo trailmax D 607 bol cestna verzija.Res pa ,da zadnjo menjam na 6000 km.

Objavljeno

Gume Metzeler Tourance, zaenkrat imam občutek, da ima motor premalo moči da bi jim prišel do konca :OK: Res, da so mal dražje ampak jih ne šparam in zdržijo 14k zadnja brez problema, zamenjal pa že 3 komplete.

Res priporočam

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo, tudi jaz sem pravkar kupil kle 03l, super zadeva, bil na zadnjem motozboru v Puli z njim. Poraba odvisna kako ga voziš od 4 do 7l /100. Edinokar me moti je malo preslaba prednja zavora pa še cvili mi ko se ustavljam grr :) , pa sedež bi si dal od kakega bmw gs gor drugače sem pa zadovoljen z njim.

končna 180km/h

edino zaradi česar sem popizdil je bilo zadnjič ko mi ni hotel užgat (ne vem al sem ga zalil z zavgom al pa so svečke bol slabe)

Objavljeno

Zdravo, tudi jaz sem pravkar kupil kle 03l, super zadeva, bil na zadnjem motozboru v Puli z njim. Poraba odvisna kako ga voziš od 4 do 7l /100. Edinokar me moti je malo preslaba prednja zavora pa še cvili mi ko se ustavljam grr :) , pa sedež bi si dal od kakega bmw gs gor drugače sem pa zadovoljen z njim.

končna 180km/h

edino zaradi česar sem popizdil je bilo zadnjič ko mi ni hotel užgat (ne vem al sem ga zalil z zavgom al pa so svečke bol slabe)

Zadeva je dokaj poznana, kolega pravi, da če se naredi da noče vžgat ga lepo pusti, gre na kofe, pol pa kot da nič ni. Pri meni sem opazil problem v ključavnici. se večkrat naredi da vergla, samo vžgati pa noče. Vzamem ključ ven, nazaj noter pa je problem rešen.

Lp T.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

Znanec misli kupit nov Kawasaki KLE 500. Ni glih začetnik.

Prosim za vaše mnenje.

Hvala.

Samsem vozil KLE 500 ko, sem opravljal ispit za A, nato pa sem presedlal na Varadero.

Motor se zelo lepo vozi. Čeprav 20-25 let nisem sedel niti na mopedu sem se nanj prvo uro(sicer z malo strahu) samo usedel in peljal. Moj prvi in edini slab občutek je bil pri zaviranju, saj se prve vilice posedajo tako kot pri mojem gorskem kolesu. Drugače pa je to zelo prijeten, ubogljiv in hvaležen motor, če bi se vozil sam in bi motor imel ABS si ga zagotovo kupim. Ker pa se večinoma vozim v paru z ženo je prevladal Varadero.

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Je že kdo nataknil zadaj širšo pnevmatiko?

Imam namen kupit Tourance 140/80.

Izkušnje, mnenja? :hmm:

Objavljeno

Izkušenj s tem nimam, vendar ni potrebe, ker originalna drži čisto ok, do tačk, oziroma do kam si upaš, če te ravno piči, da bi malo drsal po tleh....pa še kakšnega konja boš fental s tem, pa že tako jih ni ne vem kaj. Če bi jih imel 120, potem se kakšen manj ne pozna, tule pa kar hitro.... Kolikor berem po drugih forumih, take stvari odsvetujejo...že vedo, zakaj.

R.

Objavljeno

A rabi kdo Dynojet kit?

Objavljeno

Ima me, da bi malo znižal motor za enih 2-3 cm, zadaj bi kupil "dog bones", spredaj pa bi spustil vilice v križu, da bi motor imel enako višino spredaj in zadaj.

Je kdo že naredil kaj takega in kako se je obneslo?

LP

Objavljeno

Če ne pretiravaš in oba konca enako spustiš, ne bi smelo bit problemov.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Zaniam me, če kdo ve kje se na KLEju nastavlja prosti tek, malo morem zvišat obrate.

Objavljeno (popravljeno)

HI!

Obrati prostega teka naj bi bili za KLE500 med 1250 in 1300o/min naravnaš pa z vijakom na vplinjaču glej sliko.

PS. pred tem pa je potrebno seveda nastavit (sinhronizirat oba vplinjača). Vzrok, da motor ne deluje lepo

v prostem teku je lahko tudi, da nista ali niso sinhronizirani vplinjači, če jih je več.

post-7865-1175270477_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Ok, hvala, sem predvidel da je tam, ampak nisem bil siguren. Zaštartal sem ga po zimskem spanju, po čudežu vžgal v prvo. Obrati so bili pa na 1000, se je slišalo da ga malo matra, mu malo manjka.

Objavljeno

Ima me, da bi malo znižal motor za enih 2-3 cm, zadaj bi kupil "dog bones", spredaj pa bi spustil vilice v križu, da bi motor imel enako višino spredaj in zadaj.

Je kdo že naredil kaj takega in kako se je obneslo?

LP

Moj znanec ima kle 500 in bi ga rad znižal, ker bi se vozila žena, ali si svojega že spustil in kako si to naredil oziroma pri kateremu mehaniku , prosim za nasvet tudi ostale, ki bi kaj vedeli glede tega?

Hvala za odgovor! :yea1:

Objavljeno (popravljeno)

Moj znanec ima kle 500 in bi ga rad znižal, ker bi se vozila žena, ali si svojega že spustil in kako si to naredil oziroma pri kateremu mehaniku , prosim za nasvet tudi ostale, ki bi kaj vedeli glede tega?

Hvala za odgovor! :yea1:

Ima me, da bi malo znižal motor za enih 2-3 cm, zadaj bi kupil "dog bones", spredaj pa bi spustil vilice v križu, da bi motor imel enako višino spredaj in zadaj.

Je kdo že naredil kaj takega in kako se je obneslo?

LP

Če ne pretiravaš in oba konca enako spustiš, ne bi smelo bit problemov.

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno

Simonsi zanimalo me je samo tehnično vprašanje kako to narediti, razen prerihtat sedež ?!

Objavljeno

Z dog bones, in pa spredaj spustiš v križu. Saj je že napisano. :?

Objavljeno

Z dog bones, in pa spredaj spustiš v križu. Saj je že napisano. :?

Dog bones :? What the fuck is that ? Res ne vem kaj to je ! :(

Objavljeno

Ka se komu kej sanja kje se da dobit čim cenej auspuh za KLE 500 pa kaj bi blo to čim cenej ,nimam preds :OK: tave

Objavljeno

Lep pozdrav vsem!

Pol se bom pa še jaz priklopil kar tukaj!

Namreč precej sem prebral na forumu in še posebej v tej temi glede same togosti geštela motorja KLE, motor naj bi se pod večjo obremenitvijo zvijal, a to drži in v kakšni meri se to dogaja (Ali se ga da ojačati)? Poleg tega me zanima tudi v kakšni meri je motor premehak, kakšna je dejanska nosilnost tega motorja in do kakšne mere se da motor normalno uporabljat, ne da bi drsal v vsakem ovinku. Kako je dejansko s temo "premalo konj"?

Vsa ta vprašanja se mi nmreč porajajo, ker se mi motor kot tak vizualno zelo dopade, tudi sicer sem slišal precej hval predvsem na račun njegove hvaležnosti, varčnosti in ekonomičnosti. Razmišljam o nabavi motorja tam okrog letnika 2002. Porajajo pa se mi pomisleki predvsem zato ker spadam med tistih nekaj ljudi, ki imamo blizu 200 cm in 125kg.

Koliko bi lahko na tak motor še doložil, da bi bilo vse skup še v mejah normale.(razmišljam da bi naložu še mojo, ki pa na srečo nima mojih kil.)

Kaj je v primeru da KLE tem obremenitvam ni kos, kaj je alternativa (mislim cenovno približno v istem rangu).

Sicer že približno 15 let nisem imel svojega motorja, prej pa sem vozil razna jajčka v smislu TOMOS

Electronic, CTX, MZ, in samo občasno kak normalen motor z vsaj 50 KM (Seveda sem imel pred 15 leti tudi 20 kg manj).

Torej prosil bi vse, ki imate čim več izkušenj s tem motorjem, da poveste, kako bi se ta motor odzival na zgoraj navedene obremenitve in da ima človek na koncu še kaj od njega.

Glede na to, da se je sezona za vas motoriste te dni odprla v polni meri, bi vsem skupaj zaželel predvsem veliko užitkov in pa predvsem sreče na cesti!

Že v naprej hvala za konkretne odgovore.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!