Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Greš na stran od ene internetne trgovine npr. TELE, pogledaš za tvoj tip motorja in to je to. Tole je npr. za KLEja od letnika 96 naprej, od DID komplet - KLE500 BJ.96- (110/17/46) v oklepaju po vrsti - število členov, število zob prvi zobnik, število zob zadnji zobnik. DID kiti so nekak najbolj razširjeni, ostalih niti nism probaval.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno

Greš na stran od ene internetne trgovine npr. tele pogledaš za tvoj tip motorja in to je to. Tole je npr. za KLEja od letnika 96 naprej, od DID komplet - KLE500 BJ.96- (110/17/46) v oklepaju po vrsti - število členov, število zob prvi zobnik, število zob zadnji zobnik. DID kiti so nekak najbolj razširjeni, ostalih niti nism probaval.

Hvala!

Objavljeno

In kako naj vem kateri model moram kupit? vem da je bustaso vprašanje, samo je bolš bit 5min butast ko pa celo živlenje :)

Pa v prometno dovoljenje poglej leto izdelave motocikla, potem pa tako naprej kot so ti že napisali!

Objavljeno (popravljeno)

Kar ti je ljubše, večina motoristov(tudi sam) uporablja D.I.D. Drugače pa ni neke velike razlike, ali pa je jaz ne poznam.

Lep pozdrav!

Popravljeno . Popravil miklavc
Objavljeno

pozdrav vsem.

Imam eno vprašanje, gre se pa za kle 500 l.2003. Zanima me koliko "lufta" ima gumi zglob radialno :S in koliko, če sploh (sam pomoje ne bi smel imeti nič) vertikalno, se mi zdi da bo/je lager hin.

Dogaja se pa, da mi hoče zobnik pilit po notranji strani.

Upam da ni offtopic

lp

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Pri mojem KLE-ju se je pojavil prvi problem :headbang:. Po 1 mesecu mirovanja v garaži sem ga danes hotel zagnati in iti na turo ampak motor ne vžge. Ko pritisnem na gumb za vžig se sliši samo klikanje. Po hitrem pregledu sem ugotovil da to klikanje prihaja z desne strani, iz releja kjer je glavna varovalka. Motor sem po tem preizkusil vžgati na potisk, motor je vžgal in sem se lahko normalno peljal, ko pa sem ga vgasnil in poskuil spet zagnati se je spet slišalo samo klikanje. Sedaj pa me zanima:

1. Ali je že imel kdo takšne probleme?

2. Kaj bi lahko bilo narobe?

3. Kako lahko to rešim?

Lep pozdrav!

Objavljeno (popravljeno)

Slab akumulator verjetno, najprej to preveri. Napolni akumulator, pa potem probaj vžgati. Lahko pa takoj pomeriš napetost na akumulatorju in boš takoj vedel. L.p.

Popravljeno . Popravil XTR
Objavljeno

Hvala za nasvet, nevem kako nisem pri 6 let starem motorju pomislil na akumulator :wallbash::blush::blush:, sem pomeril napetost in je bila 10V pri poiskusu vžiga pa je padla na 5V, zdaj se akumulator že polni če pa to nebo pomagalo pa grem po novega.

Hvala za pomoč!

Objavljeno

Hvala za nasvet, nevem kako nisem pri 6 let starem motorju pomislil na akumulator :wallbash::blush::blush:, sem pomeril napetost in je bila 10V pri poiskusu vžiga pa je padla na 5V, zdaj se akumulator že polni če pa to nebo pomagalo pa grem po novega.

Hvala za pomoč!

Za "zdravje" ostale elektronike še posebej "navitja" generatorja in tudi regulatorja ti predlagam, da takoj kupiš nov akumulator. Še posebej, če si se nekaj časa peljal pa se akumulator ni napolnil za ponoven nornalen zagon motorja.

Objavljeno

če ma akumulator 10 V, je fuč.

Objavljeno

Hvala za nasvet, nevem kako nisem pri 6 let starem motorju pomislil na akumulator :wallbash::blush::blush:, sem pomeril napetost in je bila 10V pri poiskusu vžiga pa je padla na 5V, zdaj se akumulator že polni če pa to nebo pomagalo pa grem po novega.

Hvala za pomoč!

6 let star akumulator polnit ! :headbang: je tako kot bi zdravnik mrliču dal inekcijo !!

Ps:življenska doba današnjih akumulaturjev z debelino svinčenih plošč (samo) 1,5mm (včasih 3mm)je življenska doba od 2 do 4 leta ! :hmm:

Objavljeno

Za "zdravje" ostale elektronike še posebej "navitja" generatorja in tudi regulatorja ti predlagam, da takoj kupiš nov akumulator. Še posebej, če si se nekaj časa peljal pa se akumulator ni napolnil za ponoven nornalen zagon motorja.

Aha, hvala za te podatke :notworthy:, takoj jutri grem po novega ker nebi rad zaradi slabega akumulatorja menjal celotne elektronike.

Lp!

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Sezona je skoraj že končana, na KLE-ju preživel prijetnih 4500km in ugotovil da rabi malo dodelave. Sedaj pa me zanima ali je kdo že zamenjal originalni zadnji zobnik(46 zob) za kaj večjega, recimo 48 ali 50 zob? Kako velika bi bila izguba na končni hitrosti pri taki menjavi, koliko bi se poznalo na pridobljenem navoru? Ter ali je kdo že zamenjal krmilo za kaj malo višjega (Renthal Enduro High part no: 613-01) ali namestil poviške krmila(bar riser)? Ali so originalne povezave sklopke, zavore, plina in ostale elektronike dovolj dolge za takšen poseg?

Lep pozdrav!

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdrav! Eno čist mogoče mimo vprašanje. Nikjer na internetu oz. na cesti še nisem srečal KLEja z več kot 50000km. Mašine veljajo za vzdržljive in zanesljive. Koliko km bi približno moral zdržati?

Objavljeno

En svoj moped sem prodal pri 22.000 km (prvi lastnik, dejansko kot iz trgovine).

Po dveh letih se je moj stari moped nenadoma projavil na av-to-netu z slabimi 9.000 km in potrjeno servisno knjižico, prodajal pa ga je "prvi lastnik, kot nov, brez praske,..." :hmm:, za cca 200e več kot sem ga prodal preko av-to-neta pred dvema letoma!

Je pač tako, da kupci raje kupijo motor z (malo) zlaganimi kilometri, kot z (veliko) realnimi...

Se mi zdi, da je pri KLEjih stvar podobna.

lp andrej

Objavljeno

Aja,

sem kontaktiral lani z enim Italijanom v Ferrari, vozil je starega KLEja že precej let-mislin da od novega. cca 40kkm po števcu, precej predelanega na ala Dakar. Če sem ga prav razumel se je števec že enkrat okrog obrnil. Problemov z njim naj nebi imel, razen vzmetenja.

Meni je moped izgledal precej ubogo in zjahano, ampak se spomnim da je zadeva bila za njega"molto bene / pa da dela no problema", ampak da ko se vozi z svoja "senjora", ki ima 60kg z pojstlo skupaj" mu manjka "kavali" in takrat ne vleče nikamor.....in da za na "strada" ima še dva nova motorja..

Interesantno, glede na njegov položaj v podjetju za izdelavo medicinske opreme bi pričakoval, da bo vozil vsaj GSA-ja. Kot osebni avto je namreč vozil Cayena :whistle:

lp andrej

Objavljeno

Pozdrav! Eno čist mogoče mimo vprašanje. Nikjer na internetu oz. na cesti še nisem srečal KLEja z več kot 50000km. Mašine veljajo za vzdržljive in zanesljive. Koliko km bi približno moral zdržati?

Tisit ki se prodaja za dele z jih ima nekaj čez 90.000km pa se je v začetku sezone še vozil po koroških cestah. Po izgledu in zvoku sodeč mašini ni nič manjkalo, kakšno je pa realno stanje je pa drugo vprašanje. Mislim pa da je imel nekdo na forumu KLE-ja z okrog 60.000km prevoženimi brez problemov razen redni servisi.

Objavljeno

Sj to me tko bolj informativno zanima. Jaz imam letnik 2004 z 26000km. Pa tko da vem za kolk časa bo še, ker mi ful odgovarja za moje namene :D

Objavljeno

Sj to me tko bolj informativno zanima. Jaz imam letnik 2004 z 26000km. Pa tko da vem za kolk časa bo še, ker mi ful odgovarja za moje namene :D

No moj je 2005 letnik z nekaj če 32000km, pa gre brez problemov :notworthy:

Objavljeno

Jaz sem ga pred 3 tedni prodal s 43000. Samo redni servisi, menjan regler pa zajla za števec hitrosti.

Srečno

Objavljeno

Pa sem se prehitro pohvalil da gre motor brez problema. Danes mi je vrjetno crknil regulator :headbang:. Akumulator mi polni s skoraj 20V. Sedaj pa me zanima ali je res samo regulator crknil, kaj bi lahko bil vzrok zato, razen starosti?

Objavljeno

Glede na to da imaš 2005 letnik nebi obtožil starosti. Je pa res da so nove stvari manj zanesljive(obstojne) kot starejše :D

Objavljeno

Tudi meni je regler crknil, pri ok. 30kkm, zakaj, ne vem. Stane pa nov v Elisi cca 130EUR.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!