Skoči na vsebino

Kawasaki KLE 500


BRANE

Priporočene objave

Moje mnenje. Regulatorji so pač potrošni material. Vendar v veliki meri smo si sami krivi, ker šparamo pri akomulatorjih in jih gonimo, ko bi že morali biti na odpadu. Regulator pa trpi in počasi krepne.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi meni je regler crknil, pri ok. 30kkm, zakaj, ne vem. Stane pa nov v Elisi cca 130EUR.

Že naročil novega pri yogi.si za 110€.

Moje mnenje. Regulatorji so pač potrošni material. Vendar v veliki meri smo si sami krivi, ker šparamo pri akomulatorjih in jih gonimo, ko bi že morali biti na odpadu. Regulator pa trpi in počasi krepne.

Scarabeo

Se strinjam, pred skoraj dvema mesecema sem zamenjal 6 let star akumulator ker ga noben od prejšnjih lastnikov ni, sedaj mi ga je pa zažgalo lahko kupim a spet novega :wallbash:. Sicer pa kaj takšnega lahko pri motorjih tako ali tako pričakuješ :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zima trka na vrata in čas je da se motor pospravi za čez zimo :zzz: . Čez zimo pa se tudi najde čas da se kakšna zadevščina ali dve na motorju tudi poštimata. Zato se spet obračam na vas da mi pomagate s svojimi idejami in predlogi.

1. Ali ima kdo od lastnikov originalno orodje in bi mi lasko napisal seznam kaj je vse v tem kompletu ker je moj kle brez tega.

2. Ali ima kndo izmed vas nameščen tool tube, kje je najboljše mesto za to?

3. Kaj ste naredili z zavorabi za boljši zavorni učinek, ali ste zamenjali navadne zavorne cevi za jeklene (katera firma, ali je razlika očitna, itd...)

Lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Lep pozdrav.

Pred nekaj dnevi sem postal ponosni lastnik KLE 500 l. 2006, pa me zanima če ima kdo od vas ta letnik.

Zanima me predvsem poraba, strošek servisov pa tut kakšno slabo in dobro stvar lahko napišete. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav.

Pred nekaj dnevi sem postal ponosni lastnik KLE 500 l. 2006, pa me zanima če ima kdo od vas ta letnik.

Zanima me predvsem poraba, strošek servisov pa tut kakšno slabo in dobro stvar lahko napišete. :D

Zakaj ponavljat še enkrat kar je že zapisano? Preberi vseh (38) strani in ti bo vse jasno OK?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav.

Pred nekaj dnevi sem postal ponosni lastnik KLE 500 l. 2006, pa me zanima če ima kdo od vas ta letnik.

Zanima me predvsem poraba, strošek servisov pa tut kakšno slabo in dobro stvar lahko napišete. :D

Sam imam letnik 2005, ampak med tema dvema letnikom ni druge razlike razen barvne sheme. Servisi če jih delaš sam(olje+oljni filter) te pride zadeva okrog 40-50€(4l olja+ filter) na uradnem servisu nevem, za primerjavo lahko povem da me je pršel servis za mojo hondo varadero pri uradnem zastopniku okrog 90€, porabo si lahko ogledaš tu(http://www.fuelly.com/motorcycle/kawasaki/kle500). Kaj šteješ pod slabe/dobre stvari pa nevem ali misliš glede vožnje ali samih delov na motorju?.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, pa se mi ne da 2x brat!

-

Ma nemoj. A nekomu drugemu pa se da dvakrat pisat? In posledično še bolj basat forum.

Ste pa res pacienti eni...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Lep pozdrav.

Pred nekaj dnevi sem postal ponosni lastnik KLE 500 l. 2006, pa me zanima če ima kdo od vas ta letnik.

Zanima me predvsem poraba, strošek servisov pa tut kakšno slabo in dobro stvar lahko napišete. :D

Jaz imam letnik 2004. Poraba se giblje čist odvisno od načina vožnje. Od 4,5 pa do 7. Meni pride nekako tako, da pri 200km tankam, ampak še ne rabim rezerve. Tko popoldanska malo bolj agresivna vožnja je 6,5 l/100. Če se pa s kolegi mirno peljemo je pa tm nekje 4,5. Na dan sem prevozil tudi do 800 km. Moram rečt, da sem bil presenečen, ker me ni nič bolelo. Ko sem šel na morje, po stari cesti čez Delnice sem mel porabo tudi 3,9. Tukaj res da je veliko doline in mirna vožnja, ampak sem imel na motorju polni centralni kovček in polna stranska kovčka, ki se pa kr poznata pri pospeševanju. Po avtocesti s hitrostjo 140 - 160 je bila poraba 4,5, kar me je pa zelo presenetilo. Aja pa pri 160 če se voziš zravnano v normalni enduro drži :D se motor začne zelo tresti. Motor se zelo lepo pelje po makedamskih cestah. Tudi če je bolj luknjasta cesta, enostavno stojiš na motorju in še vedno ni problema se 100ko pelat. Olje + filter mislim da je skupaj prišlo 45€. Sedaj v začetku sezone menjam še svečke in zračni filter. Mogoče kdo ve približno strošek tega? Edino kar me moti na motorju je to, da nimam kam vtakniti prve pomoči. lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Mogoče kdo prodaja zaščito motorja (tiste cevi, ki pridejo pred mašino)? Oz. če kdo ve kje lahko nove kupim? lp

Jaz sem te zaščitne cevi naročil pri yogi-ju, trajalo je 14-dni da so mi jih dostavili so pa od sw-motecha in moram reči da sem zalo zadovoljen z izdelavo(testiral jih nasrečo še nisem :ninja:)

Zgledajo pa tako:

primerjava.jpg

Lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

lep pozdrav,zanima me će kdo pozna kak servis za kawasaki motorje v Mariboru ki je ok,sam sem namrec kupil kle 500 06. Rad bi da mi motor pregledajo in nardijo servis,hvala že vnaprej za odgovore,lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Poglej na www.dks.si, tam mas seznam prodajalcev in serviserjev.

Se mi zdi, da je servis (in trgovina z rezervnimi deli) v Pesnici - to je baje edini pooblasceni v okolici MB.

Ce pa je dober, ne vem.

Spomladi bom tam nabavil rezervne dele (olje, vse filtre, svecke) in jih probal sam zamenjat...saj pise v navodilih postopek, pa mam tudi KLE service manual.pdf z 400 stranmi, tako da ne bi smelo biti problem :)

Drugace pa sem klical na ta servis v Pesnici in mi je reko ceno 150-200€ (material+delo), torej komplet servis: olje, filtri, nastavitev uplinjacev, ciscenje tanka, zav. tekocina, svecki.

Aja, moj KLE ma 45 tisoc km (letnik 2004), kupil pa sem ga julija za 1800 eur od enega (nato pa zvem od serviserja na yamahi, da ga je on servisiral in da je bil od avtosole...grrrr)

Jaz pa ze mislo, kak ugodno sem ga dobil...hehe :) Sicer je malenkost popraskan po plastikah, ampak zaenkrat vse dela, sem zadovoljen z njim.

Porabo pa sem mel do zdaj od 4.0 do 4.6.

lp

Martin

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem

Tudi sam sem nabavil kawasaki kle 500 in ker je to moj prvi motor večje kubikaže mam nekaj vprašanj za poznavalce.

Kateri kawasaki servis priporočate v okolici Maribora, vem da je pooblaščen seviser v Pesnici, vendar je slišat od nekaterih ki so vozili tja na servis, da niso bili ravno zadovoljni z storitvijo. Kako je na tem, ima kdo informacije iz prve roke?

Motor ima 20 000 km in je letnik 2006, imam ga namen odpelajti na servis, kjer bi mi zamenjali olje, filtre in podobne stvari. Ker se sam ne spoznam kaj dosti na te stvari me zanima na kaj bi moral biti še pozoren pri motorju preden začem z motoristično sezono?

Pa še nekaj, hladilno tekočino lahko nalijem isto kot za avto, mislim kar tisto, ki jo kupiš na pumpi?

Vem da se vam nekaterim zdijo vprašanja neumna in odgovori samoumevni, vendar se meni kot novopečenemu motoristu postavalja 1000 vprašanj in upam da bom tukaj dobil odgovore! ^_^ Že vnaprej se vam zahvaljujem za odgovore!

Matej :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, pooblaščeni servis za kawe je šiler. Edini tu za Maribor in okolico.

http://www.siler.si/?page_id=173

Ni pa nujno, da za "običajni" servis voziš motor tja, saj to znajo narediti vsepovsod.

Tudi motorjet. Servisirajo VSE znamke, le pooblaščeni niso za vse znamke.

http://www.motorjet.com/servis-motorjev-koles

Pa ne kupovat dele na servisu, če ni nuja. Potrošni material dobiš na netu in drugje bistveno ceneje. Ni da ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem

Tudi sam sem nabavil kawasaki kle 500 in ker je to moj prvi motor večje kubikaže mam nekaj vprašanj za poznavalce.

S tem motorjem ne boš imel nobenih problemov, četudi ga ne boš vozil na pooblaščeni servis. Veliko "domačih" mojstrov ima te mašine v malem prstu... pa ne se slepit... je zelo malo verjetno ali gotovo... motor NIMA 20000 KM, ...računaj vsaj 4x več! Pa tudi v tem primeru se nimaš kaj sekirat, ker je gotovo ena najbolj vzdržljivih mašin ever.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha najlepša hvala, torej bom poiskal kakšnega domačega mojstra, drugače pa na motorjet. :rolleyes:

So še katere druge stvari, na katere bi moral biti pozoren pred začetkom sezone, da jih zamenjam/preverim ipd. ?? :blush::P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S tem motorjem ne boš imel nobenih problemov, četudi ga ne boš vozil na pooblaščeni servis. Veliko "domačih" mojstrov ima te mašine v malem prstu... pa ne se slepit... je zelo malo verjetno ali gotovo... motor NIMA 20000 KM, ...računaj vsaj 4x več! Pa tudi v tem primeru se nimaš kaj sekirat, ker je gotovo ena najbolj vzdržljivih mašin ever.

zakaj pa mislis da se ne bi dalo narediti le 5k km na sezono? to ni avto, da bi (po tvojih besedah) moral imeti 20k km na leto. Mene vreme in temperature niti najmanj ne ovirajo, pa sem letos na mopedu naredil vsega 95 km, pa se to sem imel zeno za hrbtom ( =lepa, mirna in uzivaska voznja med 3000 in 6000 rpm).

Ni vse v zbijanju kilometrov. Dva kolega preprodajata avtomobile, in marsikateri avto data previt naprej, da med poplavo avtov z zbitimi kilometri in misljenjem kot je tvoje ne bi izgledala previta in na ta nacin izgubila prenekatero potencialno stranko.

Se pa strinjam da gre za zelo hvalezen in vzdrzljiv stroj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

So še katere druge stvari, na katere bi moral biti pozoren pred začetkom sezone, da jih zamenjam/preverim ipd. ?? :blush::P

Malo bodi tudi pozoren na regulator, meni je na mojem konec sezone crknil in nasrečo skuril samo akumulator. Je pa moj KLE 2005 letnik z 30.000 prevoženimi. O KLE-ju imaš veliko napisanega na dveh tujih forumih: http://www.horizonsunlimited.com/hubb/kawasaki/ in http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?board=115.0.

Lp!

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj pa mislis da se ne bi dalo narediti le 5k km na sezono?

Zato ker govorimo o zelo udobnem in vzdržljivem motorju, kl je kljub 500 ccm zelo primeren za potovanja... Morda na zzr 600 res težje "nabijaš" km, na takemle potovalni enduri pa "kilometri letijo kot keks" ...je pa seveda možno da si ga je nekdo omislil samo zaradi "soseda", kar je pa žal malo verjetno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Pozdrav, no izgubil sem ključ od motorja(kle-ja). Rezervo sem dal že 2x "kopirat". Motor lahko prižgem s kopijo. Tiste ključavnice za orodje in tiste za čelado gor pripet pa ne morem odpret. Mogoče ve kdo kje naj dam delat kopijo, da bo delala? Mal mi je čudno ker motor prižiga na ta ključ, tisti drugi ključavnici pa ne delata...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!