Mitja79 Objavljeno April 7, 2005 Deli Objavljeno April 7, 2005 Sem lastnik KLE 500, letnik 2002. Pri obratih od 2000 pa nekje do 4000 mi nagajajo vibracije v smislu tresenja (po mojem neka plastika ali podobno) :BUA: . Pri višjih obratih pa tresenje neha in motor laufa normalno. :OK: Zvok vibracij je dokaj neprijeten, pa me zanima, če je to normalno za ta motor, al je treba kak vijak privit,... :? Zanima me tudi, ker sem še bolj svež lastnik KLE, na kolk obratov ga lahk privijem, ter kako vedet kdaj je motor dovolj ogret??? Hvala za nasvet. :worship: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Leteči Objavljeno April 7, 2005 Deli Objavljeno April 7, 2005 Pod 3000 obrati nimaš kaj iskat ker motor je tam neuporaben, zato tudi trese. Ogret za tiščanje tam po 15minutah kar se pa privijanja tiče kar pogumno dokler vleče, mu vsekakor bolj pašejo višji vrtljaji kot nižji LP LEteči Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
IBA Objavljeno April 8, 2005 Deli Objavljeno April 8, 2005 Ima mogoče kdo tank torbo na KLEju ????? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Leteči Objavljeno April 8, 2005 Deli Objavljeno April 8, 2005 Jaz sem jo imel na svojem. Zakaj?? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
IBA Objavljeno April 8, 2005 Deli Objavljeno April 8, 2005 kolega jo išče in glede na to, da ima KLE taki mali tank, išče naj varianto... Kje si jo nabavo.... je bla magnetna al navadna? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tom in Jerry Objavljeno April 8, 2005 Deli Objavljeno April 8, 2005 Ima mogoče kdo tank torbo na KLEju ????? ← Veliko izbiro tank torbe imaš v trgovini LUIS v Grazu, moraš pa paziti pri nakupu, saj je veliko torb na magnet. Na KLE pa je tik ob rezervoarju plastika zato ob nakupu najprej torbo poskusi nastaviti na tank in šele nato se odloči. :afro1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tom in Jerry Objavljeno April 8, 2005 Deli Objavljeno April 8, 2005 Sem lastnik KLE 500, letnik 2002. Pri obratih od 2000 pa nekje do 4000 mi nagajajo vibracije v smislu tresenja (po mojem neka plastika ali podobno) :BUA: . Pri višjih obratih pa tresenje neha in motor laufa normalno. :OK: Zvok vibracij je dokaj neprijeten, pa me zanima, če je to normalno za ta motor, al je treba kak vijak privit,... :? Zanima me tudi, ker sem še bolj svež lastnik KLE, na kolk obratov ga lahk privijem, ter kako vedet kdaj je motor dovolj ogret??? Hvala za nasvet. :worship: ← KLE se pri obratih, ki jih navajaš res trese, najlepše se pelje med 5000 in 6000, komot pa ga priviješ do 8000, več pa mislim da za njegove zmogljivosti ni primerno. :afro1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Leteči Objavljeno April 9, 2005 Deli Objavljeno April 9, 2005 JA res je da ne smeš nabavit preširoke tank torbe ker potem te le ta ovira če hočeš krmilo zasukat v skrajno lego. Naj gre ta tvoj kolega v Louisa ali HG in naj na motorju proba katera bi ustrezala. LP Leteči Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Mitja79 Objavljeno April 11, 2005 Deli Objavljeno April 11, 2005 KLE se pri obratih, ki jih navajaš res trese, najlepše se pelje med 5000 in 6000, komot pa ga priviješ do 8000, več pa mislim da za njegove zmogljivosti ni primerno. :afro1: ← Hvala za nasvet, ampak zakaj samo do 8000 obratov, saj ma rdeče polje šele pri 11000 obratih. :? Kaj je pa z ostalimi 3000 obrati od 8000 do rdečega polja? A nima KLE najvišjo moč nekje pri 8500 obratih? :doze: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dašenka Objavljeno April 11, 2005 Deli Objavljeno April 11, 2005 Pri 8000 obratih šele začne "debela dama peti" :naughty: Kolikor pač ima glasa :blush: :blush: Ti samo navijaj, nima kaj bit LP, El Barto Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Leteči Objavljeno April 11, 2005 Deli Objavljeno April 11, 2005 Ko boš dosegel tisto maksimalno moč boš čutil, če ga boš hotel zavrteti še naprej je občutek tak kot da bi ti kdo priprl bencin .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mrsek Objavljeno April 12, 2005 Deli Objavljeno April 12, 2005 Moj KLE vlece vse do 10.000 obratov. Potem pa ne vlece vec, se pa zavrti do 10.500 ko se peljem, ce ga pa navijem na mestu pa do 11.000 rpm. Masina je narejena da se vrti, zato kar pogumno. Lp Matjaz :OK: :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
parasit Objavljeno April 12, 2005 Deli Objavljeno April 12, 2005 ce ga pa navijem na mestu pa do 11.000 rpm. Masina je narejena da se vrti, zato kar pogumno. Lp Matjaz :OK: :OK: ← Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tom in Jerry Objavljeno April 12, 2005 Deli Objavljeno April 12, 2005 Hvala za nasvet, ampak zakaj samo do 8000 obratov, saj ma rdeče polje šele pri 11000 obratih. :? Kaj je pa z ostalimi 3000 obrati od 8000 do rdečega polja? A nima KLE najvišjo moč nekje pri 8500 obratih? :doze: ← Jaz govorim o vožnji. Seveda, če je potreba gre tudi več. Treba je poslušati motor in boš slišal, kateri obrati so primerni. :afro1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NX650 Objavljeno April 12, 2005 Deli Objavljeno April 12, 2005 Po mojih izkušnjah se KLE-ju šele začne "dogajati" pri nekje 7500- 8000 obratih, zato kar pogumno "gasa". :naughty: Kot je nekdo že omenil, motor je narejen da se vrti in KLE se rad zavrti. :afro1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Mitja79 Objavljeno April 15, 2005 Deli Objavljeno April 15, 2005 Vceraj sem ga mal stisnil do cca 10000 obratov, pa je dosegel 180 km/h. Do 160 km/h dobi motor v kratkem času, pol pa počasnej nabira. Ma pa največjo moč nekje pri 7500 obratih. :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Wilson Objavljeno April 16, 2005 Deli Objavljeno April 16, 2005 Ne jemlji števca preveč resno, kajti kaže cca 8% peveč. :blush: Pa na samo KLE, kar precej motorjev ima podobo odstopanje. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dmax Objavljeno April 22, 2005 Deli Objavljeno April 22, 2005 Zanima me kako je kaj z vzdržljivostjo motorja v KLE 500 - koliko kilometrov je relano pričakovati ob normalnem vzdrževanju - kakšne so izkušnje . Ali lahko kdo napiše kakšni so servisni intervali za ta motor - kdaj so veliki servisi? - mogoče kakšna literatura? Koliklo količina prevoženih km vpliva na nakup motocikla - do katerih km se splača kupiti? Hvala za odgovore. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
parasit Objavljeno April 22, 2005 Deli Objavljeno April 22, 2005 Zanima me kako je kaj z vzdržljivostjo motorja v KLE 500 - koliko kilometrov je relano pričakovati ob normalnem vzdrževanju - kakšne so izkušnje . Ali lahko kdo napiše kakšni so servisni intervali za ta motor - kdaj so veliki servisi? - mogoče kakšna literatura? Koliklo količina prevoženih km vpliva na nakup motocikla - do katerih km se splača kupiti? Hvala za odgovore. LP ← Glede vzdržljivosti, je motor že dokaj preizkušen, je vzdržljiv! če motor vzdržuješ kot je treba, ti bo tudi motor zvest, mislim da km niso bili nikoli problem, več ga voziš, raje te ma. Servisni intervali so na 6000 km, večji servisi na 18000 ali po potrebi! Če je motor vzdrževan, servisna knjiga, tudi na oko lep, ga malo preizkusi in kupi, ne bo ti žal, če ne rabiš dirkalnika, je prav primeren, meni se dopade. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jupiter Objavljeno April 28, 2005 Deli Objavljeno April 28, 2005 (popravljeno) Malo sem poizkušal koliko ima moj KLE max. hitrost... in sem ugotovil - 145 km/h!!! Kaj je sedaj to? :? V glavnem moje vprašanje - kaj je lahko tu narobe? 1. Ali KLE končno hitrost doseže v peti ali šesti prestavi? 2. Kakšne hitrosti ste dosegali z njim? Pa ne z brega ali v prostem padu... - s kovčkom? - s sopotnico? 3. Je že imel kdo podobne probleme? Aja - najprej sem pomislil, da imam mogoče "zaprto varijanto (25 kW)" - vse OK, (prometna, homologacija, v šesti pri 5000 obratih 100 km/h...) da bi pa števec premalo kazal pa tudi ne verjamem... Sej gre KLE drugi teden na servis, samo 145 je pa res nekam malo... :zzz: :hmm: Popravljeno April 28, 2005. Popravil jupiter Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
glažar Objavljeno April 28, 2005 Deli Objavljeno April 28, 2005 Če hočeš da bo bol letel kup drug motor :slap: KLE gre maksimum 160km pa še to z vetrom v hrbet :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
IBA Objavljeno April 28, 2005 Deli Objavljeno April 28, 2005 Jupiter: V tvojem KLEju je še noter blokada.... jaz sem jo iz mojega odstrano in je dosegel cca 180 (pa ne po klancu navzdol) v glavnem šel je mimo BMWja 650 ki ma končno pri 170... na servisu bojo tak vedli, ki je blokada in ti jo lahko odstranijo... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jupiter Objavljeno April 29, 2005 Deli Objavljeno April 29, 2005 Ja, hvala. No sej upam, da je poanta v blokadi. Če ne bom ves :kva2: :angry: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Leteči Objavljeno Maj 1, 2005 Deli Objavljeno Maj 1, 2005 Moj je šel po števcu 180km/h je pa letnik 97 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jupiter Objavljeno Maj 2, 2005 Deli Objavljeno Maj 2, 2005 Evo danes je šel KLE na servis - najbrž gre res za blokado - nazaj pa ga dobim v sredo dopoldne in takrat bom tudi več vedel. Bom napisal...če slučajno koga zanima... :zzz: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se