Skoči na vsebino

Honda CBF 1000


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno
Ob 5. 1. 2022 ob 20:23, Pero1972 pravi:

V kratkem bom potreboval nov zadnji amortizer za hondo cbf 1000a letnik 2007. Predlogi, pa mogoče okvirna cena če kdo kaj ve.... 

Jaz sem dal leta 2016 Wilbersa 640. Zelo velika sprememba za vozit(na bolje)

Pa tudi prednje vzemti sem dal od wilbersa

Cena pa cca 500-600, se ne spomnim.

Pri Čarmanu

Objavljeno

Na moji CBF1000 sem zamenjal 20 novembra 2021 zamenjal akumulator, vgradil sem litijevega, ki ima najmanjše samopraznjenje... no 2x se je sam spraznil brez, da bi bilo karkoli vključeno na motorju. V roku 14 dni.

Vse sem premeril in porabnikov ni. Poleg motorja imam še na akumulator priključene ogrevane ročke in alarm.

Ali naj akumulator reklamiram pri prodajalcu?

Objavljeno
pred 2 urami, a-lex pravi:

Na moji CBF1000 sem zamenjal 20 novembra 2021 zamenjal akumulator, vgradil sem litijevega, ki ima najmanjše samopraznjenje... no 2x se je sam spraznil brez, da bi bilo karkoli vključeno na motorju. V roku 14 dni.

Vse sem premeril in porabnikov ni. Poleg motorja imam še na akumulator priključene ogrevane ročke in alarm.

Ali naj akumulator reklamiram pri prodajalcu?

mislim da ne, Lixx tip akumulatorjev ima vgrajeno zaščito proti ispraznenju in prepolnjenju. Sem to isto naredil na moji (nekoč) vari, zamenjal z Li Fepo4, aku je pol manjši. Je pa zadeva lahko nerodna, ker ko ga rabiš je 0V! potem ga napolniš v 5 minutah (ča imaš ustrezen polnilec seveda). 
Kaj želim povedati, da tudi če ima 0V ni fuč pač pa je varovalno vezje enostavno odklopilo izhod. To je tudi v tvojem primeru.

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Ja makib imaš prav, litijev aku ima zaščito in se v bistvu sam izklopi oz. zavaruje pred prevelikim izpraznenjem. Je pa velika razlika ob zagonu motorja - ne vergla, samo obrne in motor teče.

Objavljeno

Pozdravljeni,

je že imel kater na CBF 1000 (letnik 2008, 50 kkm, ABS) podoben problem.. namreč ko je motor hladen ga je treba kar konkretno verglat da vžge, enčas vergla brez kakršnega koli znaka življenja, potem pa normalno prime in dela normalno dalje. Topel motor vžiga brez problema, tudi gre lepo tako kot mora, nič posebnega razen hladnega zagona. Motor je vzdrževan in v zelo dobrem stanju, nove svečke, nov zračni filter nič bolje ne vžge. Kakšna ideja?

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Včeraj sem na svoji cbfki 1000 letnik 2008 zamenjal stator. Ko sem odstranil pokrov je prikapljalo ven nekaj olja. Potem sestavim nazaj in grem krog cca kilometer, da se prepričam, da zadeva sedaj dela. Potem pa sem pokrov zvel še enkrat dol, ker me je zanimalo, če se je že nabralo kaj olja in sem bil presenečen, ker ga je spet steklo ven kar nekaj, recimo tako nekje za polovico štamprla...

Je to normalno ali bo potrebna menjava semeringa? je to že kdo sam počel, koliko je dela?

Kilometrov ima 90k.

Objavljeno
pred 20 minutami, dihur pravi:

Je to normalno ali bo potrebna menjava semeringa?

Stator se hladi z oljem, tako da je popolnoma normalno.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

jaz imam na desni strani ampak usb vtičnico z katerim napajam navigacijo.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

No, vseeno, da nebi kdo nabavljal litijev akumulator za CBF 1000. Če mora motor 3x obrnit, da vžge, je akumulatorja konec (treba napolnit).

Litijevi akumulatorji so namenjeni za tekmovalne motorje brez štarterja.... da imajo pač akumulator in še ta ima težo škatlice cigaret.

Menjam nazaj na klasiko.

Objavljeno

Imel sem enega litijevega, je čez prvo zimo v prostoru s temperaturo 12c šel po gobe. Klasičnega kvalitetnega (Yuasso) pa je to to...Mene je tista teža litijevega zavedla, da sem šel v nakup...

Pa litijevega sploh ni priporočljivo filat in/ali imeti na vzdrževalcu, ker radi zagorijo, to pa vemo ode motor pa še prostor če nas ni zraven tako,da beda cela...

Objavljeno

Ga dam polnit tik preden štartam motor!

Imam alarm (itak mora bit izklopljen), če ga pa vklopim, gre po dveh dneh v alarm... ker grem vsaj enkrat letno na kakšno večdnevno furo, tole z alarmom ne bo pilo vode... zato nazaj na klasiko...

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni

Mogoče ne sprašujem v pravi temi vendar imam namen jeseni kupit Hondo 1000CBF, pa me zanima okrog vzdržljivosti motorja. Kako je z okvarami, saj bo imel cca 50000do 70000 prevoženih kilometrov.

L.p

Objavljeno

Stator je edina šibka točka tega motorja, vse ostalo je pa skoraj večno. Moja je bila pri 54k kilometrih še kot nova (letnik 2013). 

 

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Se pravi da bskup motorja z okrog 50 do 60k ni noben problem.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Moja raketa ima 74t km, gre kot nov!!

 

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Imam CBF 1000A, letnik 2008. Edina okvara pred kratkim je bil stator :-)

Imam pa težavo oz. me moti, da včasih ne vžge takoj. Čez palec: 80 % v prvo, 15 % v drugo, včasih pa trikrat verglam. Svečke verjetno niso krive, ker sem imel najprej NGK, potem NGK in sedaj Denso. Tudi akumulator ne bo krivec, ker sem že 2 menjal. Nov ali star, dela enako. Držijo mi 5 let. Pred kratkim sem srečal motorista na enaki CBF-ki in se je enako potožil. Je imel kdo podobne težave in kako je rešil. Saj še me ni pustil na cedilu... fajn pa je, če pred gostilno v prvo vžge :-)

Objavljeno
pred 7 urami, matjazhb pravi:

.... fajn pa je, če pred GOSTILNO  v prvo vžge :-)

:D .... obvezno :kva2:

Objavljeno
pred 19 urami, matjazhb pravi:

Imam CBF 1000A, letnik 2008. Edina okvara pred kratkim je bil stator :-)

Imam pa težavo oz. me moti, da včasih ne vžge takoj. Čez palec: 80 % v prvo, 15 % v drugo, včasih pa trikrat verglam. Svečke verjetno niso krive, ker sem imel najprej NGK, potem NGK in sedaj Denso. Tudi akumulator ne bo krivec, ker sem že 2 menjal. Nov ali star, dela enako. Držijo mi 5 let. Pred kratkim sem srečal motorista na enaki CBF-ki in se je enako potožil. Je imel kdo podobne težave in kako je rešil. Saj še me ni pustil na cedilu... fajn pa je, če pred gostilno v prvo vžge :-)

Pikap senzor preglej in pomeri  konektor ...

 

Objavljeno

Moj zaenkrat pri 44k vžiga in gre ko raketa. Tudi stator je še prvi, pa zaenkrat še ni šel rakom žvižgat. Je pa v planu jeseni Wilbers, ko bo Čarman imel akcijo..

Objavljeno
Ob 1. 8. 2023 ob 13:25, matjazhb pravi:

Imam CBF 1000A, letnik 2008. Edina okvara pred kratkim je bil stator 🙂

Imam pa težavo oz. me moti, da včasih ne vžge takoj. Čez palec: 80 % v prvo, 15 % v drugo, včasih pa trikrat verglam. Svečke verjetno niso krive, ker sem imel najprej NGK, potem NGK in sedaj Denso. Tudi akumulator ne bo krivec, ker sem že 2 menjal. Nov ali star, dela enako. Držijo mi 5 let. Pred kratkim sem srečal motorista na enaki CBF-ki in se je enako potožil. Je imel kdo podobne težave in kako je rešil. Saj še me ni pustil na cedilu... fajn pa je, če pred gostilno v prvo vžge 🙂

malo gasa dodaj pri vžiganju pa bo

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

CBF 1000

Nisem še zasledil teme o nastavitvi ventilov in me zanima pri katerih kilometrih se to običajno naredi in koliko stane na servisu. 

Objavljeno (popravljeno)
pred 12 urami, matjazhb pravi:

pri katerih kilometrih se to običajno naredi

Ponavadi je to zapisano v "Ownerˇs Manual". V poglavju servisi in vzdrževanje.

24Kkm tako v navodilih...

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Običajno se kontrolira ventile pri 48k kilometrih, sem pa dobil mnenje od dveh priznanih serviserjev, da lahko brez težav pustim do 70kkm. Po njunih izkušnjah je pri 48k na CBF-kah še vse ok. 

Objavljeno
pred 21 minutami, XTR pravi:

Običajno se kontrolira ventile pri 48k kilometrih, sem pa dobil mnenje od dveh priznanih serviserjev, da lahko brez težav pustim do 70kkm. Po njunih izkušnjah je pri 48k na CBF-kah še vse ok. 

Hvala. Takšen odgovor sem potreboval. Tisto po navodilih na 24kkm tako poznam.

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!