Skoči na vsebino

Honda CBF 1000


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno
pred 31 minutami, a-lex pravi:

z namestitvijo voltmetra gre predvsem za to, da kontroliraš na daljši furi, če ti motor fila akumulator...

Kaj boš pa rešil, ko bo začela padati napetost? Pobral žarnice iz luči in upal, da se nekako privlečeš do doma?

Doplačaš asistenco pa voziš dokler gre. Kdor res ne želi ostati na cesti pa naj preventivno zamenja stator z originalnim. Vse drugo je nekaj na pol... Ena od opcij je tudi rezervni stator in orodje za zamenjavo pod sedežem, če se ti da šraufati za cesto. :)   

Sem imel CB1000RA (08) in CBF1000FA (013), katera naj bi bila oba problematična glede elektrike pa z nobenim ni bilo težav vsaj do 50-60k km.

Samo dolgo luč pa gas,... ne komplicirajte. 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 16 urami, XTR pravi:

Kaj boš pa rešil, ko bo začela padati napetost? Pobral žarnice iz luči in upal, da se nekako privlečeš do doma?

Doplačaš asistenco pa voziš dokler gre. Kdor res ne želi ostati na cesti pa naj preventivno zamenja stator z originalnim. Vse drugo je nekaj na pol... Ena od opcij je tudi rezervni stator in orodje za zamenjavo pod sedežem, če se ti da šraufati za cesto. :)   

Sem imel CB1000RA (08) in CBF1000FA (013), katera naj bi bila oba problematična glede elektrike pa z nobenim ni bilo težav vsaj do 50-60k km.

Samo dolgo luč pa gas,... ne komplicirajte. 

Po navadi ne crkne naenkrat. Najprej začne pešati po fazah in to lahko kar traja  na V metru se vidi, ko je tam pod 13,6- ¸13,8 je tisti minimum, da nekaj ne štima. Dostikrat sem že videl da je bil sam problem spoj konektor , ko pa je enkrat pregret je fuč in posledično se začne žgat.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 16 urami, XTR pravi:

Kaj boš pa rešil, ko bo začela padati napetost? Pobral žarnice iz luči in upal, da se nekako privlečeš do doma?

Doplačaš asistenco pa voziš dokler gre. Kdor res ne želi ostati na cesti pa naj preventivno zamenja stator z originalnim. Vse drugo je nekaj na pol... Ena od opcij je tudi rezervni stator in orodje za zamenjavo pod sedežem, če se ti da šraufati za cesto. :)   

Sem imel CB1000RA (08) in CBF1000FA (013), katera naj bi bila oba problematična glede elektrike pa z nobenim ni bilo težav vsaj do 50-60k km.

Samo dolgo luč pa gas,... ne komplicirajte. 

Točno to sem lani naredil, odklopil sprednji žaromet (varovalko pod zicom), zadaj je led in se pripeljal iz Splita v Mb.

Oz. sem v Splitu kupil nov aku, starega pa za rezervo poleg (mi ga je malo nafilal v trgovini).

In je zdržalo do doma bp, vmes sem celo pomeril (bluetooth voltmere) na polovici vožnje in je celo nekaj polnilo vmes.

Pri 70k km je bilo potrebno menjat stator in kot je en napisal, ne crkno takoj s prve, ampak začne kazat znake.

In te znake sem začel spomladi zaznavat in sem mislil, da je aku...

p.s.

govorim o drugem japoncu ... 

Objavljeno

Sedaj novejši nekateri imajo že V v števcu.

Še večje sranje so koda ključ primer ko ni več stalne napetosti nad približen 12,1 V ga ne prebere čeprav motor obrača ne kresne.

Pa ventilator tudi vzame precej el.-

nekam se v gradi nekaj podobnega

image.png.7b2235dfe38deeb240c889637db3a14a.png

image.png.dbeb2ac357ae85b9e10a633f70faea40.png

Objavljeno

voltmeter mora bit ker vem kako je ko obstaneš v neki vukojebini z skurjenim statorjem 

tako pa zjutraj preden greš lepo preveriš voltmeter in se lepo pomirjen odpelješ 

Objavljeno

Lahko je tudi tudi tak problem

 

image.png.e31a3550cb5f095ca9de217a22a5b0f4.png

 

 

 

Objavljeno

U madonca, tole pa zna bit sranje. Sem bil zraven, ko je kolegu med vožnjo zagorela instalacija zaradi šlamparije.

Objavljeno
pred 3 urami, bna pravi:

voltmeter mora bit ker vem kako je ko obstaneš v neki vukojebini z skurjenim statorjem 

tako pa zjutraj preden greš lepo preveriš voltmeter in se lepo pomirjen odpelješ 

Imel volt meter, vsak dan parkrat pogledal nanjga. Tisti dan nisem in sem obstal v vukojebini - to ni rešitev. Pač kalvarija. Napolnil v civilizaciji, odklopil vse kar se je dalo, pa se nisem privlekel do doma.

Spomini pa nepozabni. :)

Objavljeno

Jaz običajne servise delam sam in z leti sem spoznal, da se mogoče kateri problem preprečiti, čez zimo ker se mal zakopljem v motor mal preverim konektorje jih prešpricam z kontakt sprejem.  V primeru, da je kaj že plavo menjam.  Z družbo, ki se povezujemo smo ugotovili, da veliko pripomore tudi za večje konektorje po cinimo spoje z kablom.

 

 

image.png.06b85b2d582e39b008381dfceff834b8.png

 

image.png.4afed6c9589b640c4a03445bdfeddc8d.png

Tudi novi motorji niso imuni na to. Ravno bral prejšnji teden  za BMW

 

Kritičen pogled na BMW R 1300 GS razkriva tehnični izziv, zaradi katerega lastniki in potencialni kupci znamke sedijo in ga opazijo. Od lansiranja na trg novembra 2023 je model prizadela vrsta tehničnih težav, ki so v nekaterih primerih privedle celo do požarov. Vzrok je v releju zaganjalnika motocikla.

 

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
15 minutes ago, Rdeči said:

Vzrok je v releju zaganjalnika motocikla.

Smešnica. To ni od letos, dogaja se jim 20 let!? Takrat je prijatelj kupil novega f650gs, zapikalo rele, oblak dima, k sreci ni zagorelo. Garancija in mal pogajanj, verjetno kako doplacilce in dobi drug nov motor. Ista zgodba. V tretje je doplacal za R1150

Objavljeno
pred 16 minutami, Kugelschreiber pravi:

Smešnica. To ni od letos, dogaja se jim 20 let!? Takrat je prijatelj kupil novega f650gs, zapikalo rele, oblak dima, k sreci ni zagorelo. Garancija in mal pogajanj, verjetno kako doplacilce in dobi drug nov motor. Ista zgodba. V tretje je doplacal za R1150

Ja to je drug problem.

Tam so bile tudi slike skurjeni kabli. 

Objavljeno

Pred leti so imeli "veliki" motocikli klasičen alternator z rotorjem, ki je imel vzbujalno navitje in regulator (regler) v pravem pomenu besede.

Novejši pa imajo zaradi enostavnosti trifazni generator, ki ima za vzbujanje in generiranje toka stalne magnete na rotorju. Za induciranje napetosti pa mirujoče trifazno navitje, stator. Za regulacijo pravzaprav omejevanje napetosti pa je uporabljen tiristorski trifazni regulator.

regulator-rectifier-mosfet.webp.4eccafe36aed93285d91d827c4c2e458.webp

Takšen sistem je seveda "poceni" in enostaven. Je pa slaba lastnost, da zaradi takšne izvedbe mi uporabniki občutimo kot odpoved zaradi pregrevanja.

@Rdeči je zapisal, kako zadeva poteka. Trikrat sem na svojem sivčku menjal alternator, vsakič v udobju domače garaže za razumno ceno. Prav zaradi nameščenega V-metra.

ps, imam asistenco, koristil samo enkrat, ko me je "propeler" pustil na cesti 5km od doma zaradi črpalke goriva...

Objavljeno

@bna kako si prišel do rdeče/črne žice, da si vezal nanjo + od voltmetra?

Zdi se mi, da * od luči nebi kazal prave napetosti, ker je to že merjenje na porabniku?1

Objavljeno
pred eno uro, a-lex pravi:

@bna kako si prišel do rdeče/črne žice, da si vezal nanjo + od voltmetra?

Zdi se mi, da * od luči nebi kazal prave napetosti, ker je to že merjenje na porabniku?1

na konektorju ki gre na luč sem vzel pine vn in prilotal na začetku pina ....saj zato mogoče meni malo premalo kaže kar pa je meni vseno mn je važno samo da vidim da polni 

Objavljeno

zdaj se je pa že začela pojavljati abstinenčna kriza 

20220811_092504~3.jpg

IMG_20210622_090314~2.jpg

Objavljeno

No jaz sem vzel tega malega okroglega. Samo po moje s priklopom na pozicijsko žarnico ne bo prikazoval pravilne vrednosti na akumulatorju.

Ma sem vzel tudi jaz kontakte na žarnici, se vidi, ko polni in to je glavno.

Objavljeno

Komaj čakam sezono; 12.2. imam registracijo... in se bom peljal...

Objavljeno
pred 2 urami, a-lex pravi:

No jaz sem vzel tega malega okroglega. Samo po moje s priklopom na pozicijsko žarnico ne bo prikazoval pravilne vrednosti na akumulatorju.

Ma sem vzel tudi jaz kontakte na žarnici, se vidi, ko polni in to je glavno.

Pomeri na akumulatorju koliko polni in primerjaj koliko ti kaže na V in pol boš videl   razliko in še pomeri na obratih tam okoli 3500 - 4000.  

Objavljeno

Kaže enako +/- 0,1 V na akumulatorju in voltmetru; pri 3500 obratih fila 14,2 na akumulatorju in 14,1 na voltmetru; itak me zanima samo filanje (kontrola) med vožnjo.

Če kdo rabi voltmeter imam še enega z modrimi številkami (4,6 evra), enega si bom zmontiral pa na barko namesto klasike na cagar z žarnico za osvetlitev... 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 3 minutami, a-lex pravi:

Kaže enako +/- 0,1 V na akumulatorju in voltmetru; pri 3500 obratih fila 14,2 na akumulatorju in 14,1 na voltmetru; itak me zanima samo filanje (kontrola) med vožnjo.

Če kdo rabi voltmeter imam še enega z modrimi številkami (4,6 evra), enega si bom zmontiral pa na barko namesto klasike na cagar z žarnico za osvetlitev... 

kr obdrži ga za rezervo ker kjub temu da piše gor da je odporen na vodo ga že malo močnejši dež umori 

Objavljeno

Ja, če me dež dobi, se pa vseeno peljem... 😗, škoda, zgleda pa dobro.

 

Objavljeno
pred 3 urami, a-lex pravi:

Ma sem vzel tudi jaz kontakte na žarnici, se vidi, ko polni in to je glavno.

Na novejših motociklih je skoraj vedno nekje pod oklepi konektor za priklop dodatne elektronske opreme (auxiliary 12v power socket)

Ponavadi ima na enem pinu 12V tudi konektor za diagnostiko.

Kupiš odgovarjajoč konektor in potem krmiliš rele, ki ob kontaktu vklopi vso dodatno opremo (GPS, Dodatne lući, USB vmesnik...)

Elegantno brez poseganja v originalno ožičenje.

Objavljeno

Poudarek je na novejših motociklih 🙂 moj bo pa kmalu oldtimer

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Zanima me končna hitrost tega motorja.

L.p

Objavljeno
pred 50 minutami, knedl pravi:

Zanima me končna hitrost tega motorja.

L.p

Napačen motor gledaš,.... :)

 200 km/h +

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!