Skoči na vsebino

Honda CBF 1000


Fazer03
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

  • 5 mesecev pozneje...

Zdravo. Da malo zbudimo temo. Sem frišni lastnik CBF1000 FA, letnik 2010. Motor je iz "uvoza", Italija. Zraven so seveda italijanska navodila za uporabo, vendar mi niso za nobeno korist. Rabil bi SLO ali ENG verzijo. Service manual v ENG sem si že našel, navodil žal ne. Če lahko kdo pomaga, lahko tudi preko ZS. Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slovenska navodila so bolj skopa. Angleška majo veliko več.

Zato sem angleška poskaniral, če bodo šla papirnata navodila v maloro....

 

na ZS maš več infota.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Urejeno. Hvala Gaso65.

 

Mogoče kakšna ideja za lično, nepreveč vpadljivo zaščito agragata pred padcem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem imel to na 600ki, pa estetike sploh ni motilo, malo ''mišic'' dodajo mopedu. :) Spodaj imaš slike, kako to izpade na motorju, meni se zdi povsem neopazno. Za 1000ko moram tudi to nabavit.

post-38903-0-23909400-1391505896_thumb.jpg

post-38903-0-24583000-1391505913_thumb.jpg

post-38903-0-56305700-1391505928_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gledal sem še klasične bunke, od firme Lightech. Pridejo cca. 78 EUR. Videz mi odgovarja, pomislek imam le zaradi načina pritrditve, namreč samo z enim vijakom. Videl sem že primer, ko je pri Kawasakiju Z750 pri manjšem zdrsu naredilo celega hudiča, odtrgalo je še del pritrdilnega mesta na mašini. Givijeva izvedba se mi zdi bolj robustna.

 

Ima kdo podatek kakšna je širina motorja zadaj, če namestiš klasične nosilce stranskih kovčkov in na njih kovčke Givi E 41? Imam namreč takšna kovčka vendar se bojim, da bo zadaj videti preširok. Raje bi imel kovčka V35...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gledal sem še klasične bunke, od firme Lightech. Pridejo cca. 78 EUR. Videz mi odgovarja, pomislek imam le zaradi načina pritrditve, namreč samo z enim vijakom. Videl sem že primer, ko je pri Kawasakiju Z750 pri manjšem zdrsu naredilo celega hudiča, odtrgalo je še del pritrdilnega mesta na mašini. Givijeva izvedba se mi zdi bolj robustna.

 

Ima kdo podatek kakšna je širina motorja zadaj, če namestiš klasične nosilce stranskih kovčkov in na njih kovčke Givi E 41? Imam namreč takšna kovčka vendar se bojim, da bo zadaj videti preširok. Raje bi imel kovčka V35...

 

Tukaj glede dimenzije kovčkov.

http://www.givi.it/Valigie-laterali/Monokey/E41%20KEYLESS

http://www.givi.it/Valigie-laterali/Monokey-Side/V35

 

Evo kako zgleda CBF 600 od zadaj s temi kufri. Se na CBF 1000 more bit podobno. So kr široki. Iz lastnih izkušenj ti povem, da so ti E41 keyless, ki imajo še zgornja vratca za odpiranje na številčnico zlata vredni. Če rabiš kaj za vzet ven ni treba celega kovčka odpirat še najbolj pa ko pakiraš kovček. Najprej daš noter glavne stvari, zapreš, pole pa skozi zgornja vratca nabašeš kovček do zadnjega kotička :D

 

post-25300-0-95155900-1391539625_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Joshi, kolk se ti mudi? Lohk se jest ob normalnem vremenu do tebe prpeljem, pa probaš dat na moje nosilce?

Drgač z mojimi V35 kufri doseže širino 100,5cm. Glede na to, da so pa E41 2cm ožji, bi bila tvoja širina verjetno(!?) 4cm manj.

Popravljeno . Popravil gaso65
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Joshi, kolk se ti mudi? Lohk se jest ob normalnem vremenu do tebe prpeljem, pa probaš dat na moje nosilce?

Drgač z mojimi V35 kufri doseže širino 100,5cm. Glede na to, da so pa E41 2cm ožji, bi bila tvoja širina verjetno(!?) 4cm manj.

Problem je v tem, da kovčki E41 ne gredo na nosilce za V35 in seveda tudi obratno. Pri Giviju je oznaka nosilcev za E41 PL 208, za V35 pa PLX 208.

PLX so ukrivljeni proti motorju in se tako posledično zmanjša širina, PL so ravni. Pri Varaderotu sem imel s kovčki E41 širino 107 cm in je včasih bil problem priti skozi gužvo v prometu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:-( Sorry. Pa drugič. Sem mislu, da če piše gor monokey, je monokey dober za vse monokey kufre.... hvala za info.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Prebiram service manual in sem v dilemi glede intervala za menjavo olja v mašini. Po manualu sodeč naj bi se olje menjalo na vsake 12000 km ali pač ne...?

Doc1.doc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prebiram service manual in sem v dilemi glede intervala za menjavo olja v mašini. Po manualu sodeč naj bi se olje menjalo na vsake 12000 km ali pač ne...?

najbrž maš prav. Tudi v uporbniškem priročniku na strani 93 isto piše, da se menja na vsakih 12000 km.

kul. nisem nikoli opazil, ker je dejansko servis na 6000 predpisan, pa se mi je zdelo(!!!), da menjava olja zraven paše.

Pa sem se spet neki naučil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najbrž maš prav. Tudi v uporbniškem priročniku na strani 93 isto piše, da se menja na vsakih 12000 km.

kul. nisem nikoli opazil, ker je dejansko servis na 6000 predpisan, pa se mi je zdelo(!!!), da menjava olja zraven paše.

Pa sem se spet neki naučil...

in ko gledam tole, tam kjer so zvezdice, je bolje/je priporočeno, da to opravi za to usposobljena oseba/pooblaščeni servis.kjer zvezdicer ni torej lahko opravi zadevo kdorkoli ali pač kdor zna.menjava olja nima zvezdice.torej zakaj potlej kupci zmrdujejo face ob tem,če mu prodajalec pač pove, da je olje pa sam menjal.saj tudi servisni knjižici ni ravno za verjeti ane.

tko malo za intermeco.

Popravljeno . Popravil bobiboss
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Zdravo,

midva sva že kar nekaj prevozila polno otovorjena pa še nikoli nisva podrsala tud v zaprtih ovinkih ne. Za nas nekatere ne tako velike je prav višina sedeža tisti velik plus od tega motorja. Tudi tresenje balance se zaenkrat še ni pojavilo. Mam pa PDF manual v angleškem jeziku... če jih želiš pošlji ZS.

lp Urban

Lp!

 

Imaš mogoče navodila za CBF 1000FA OD 2010 naprej?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CBF 1000 FA, letnik 2010. Med vožnjo se mi je prižgala opozorilna lučka za elektroniko motorja in nato svetila. Motor je deloval tako kot mora, nobene spremembe. Po nekaj km sem ustavil, ugasnil motor in ponovno vžgal. Lučka je ugasnila in se ni več prižgala. Je imel kdo podobne simptome na svoji CBF-ki ali podobno? In kaj je bil vzrok? Vem, da je težko karkoli ugotavljat brez testerja pa kljub temu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uf take stvari se mi dogajajo na pandi,vsi pravjo ah italjan,zanj znacilno. za hondo pa kar cudno,razen ce niso mel italjani prste umes :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uf take stvari se mi dogajajo na pandi,vsi pravjo ah italjan,zanj znacilno. za hondo pa kar cudno,razen ce niso mel italjani prste umes :)

Tako zelo so imeli prste zraven, da v prometni piše "država proizvajalka=Italija :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne na žalost imam samo za "staro" CBF 1000SA...

 

lp

Imam za "novo": V PDF, sam tega je velik in ne vem kako bi ti poslal po elektronski poti. Lahko se dogovriva kako drugače na ZS. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!