Skoči na vsebino

Honda CBF 1000


Fazer03
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Pozdrav vsem!

Sem novopečeni lastnik Honde CBF 1000

Po prevoženih par 100km zaenkrat navdušen nad motorjem :yea1: :yea1:

Opazil pa tudi par pomanjljivosti:

1. je zelo nizek - ko sva dva gor, zelo hitro podrsam po tleh ob zaprtih ovinkih

2. tudi meni se trese balanca, ko jo spustim pri enakomerni vožnji - shimmy. Sem zasledil, da je to kar pogost pojav na splošno kot tudi pri CBF 1000. Ima oz je imel kdo od vas podobne težave, kako ste jih rešili?

Možni vzroki naj bi bili:

- prva guma

- zadnji kufer, prtljaga

- trdota vzmetenja

Nisem še imel možnosti vsega preverjat, zato prosim izkušene za nasvete.

3. tu pa tam mi posveti lučka FI - se je česa za bat ali je to normalno?

A ima kdo kakšna pdf navodila?

Hvala vsem za pomoč in nasvete.

Za višino si povečaj trdoto zadnjega fedra (imaš ključ v orodju). Shimmy se pojavi zaradi top kovčka. Meni trese kot prasica, če pa snamem kovček pa pojav popolnoma izgine. Pdf-je (angleške)imaš pa na netu, vse od user manual pa do kompletnega servisiranja. Če ne boš našel ti pa lahko tudi pošljem.

Popravljeno . Popravil Dare1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za višino si povečaj trdoto zadnjega fedra (imaš ključ v orodju). Shimmy se pojavi zaradi top kovčka. Meni trese kot prasica, če pa snamem kovček pa pojav popolnoma izgine. Pdf-je (angleške)imaš pa na netu, vse od user manual pa do kompletnega servisiranja. Če ne boš našel ti pa lahko tudi pošljem.

A to ti trese tudi med držanjem balance ali samo, ko jo spustiš? Jaz osebno sumim prvo gumo - na forumu cbf1000.com je več uporabnikov opisovalo podoben simptom, ko so imeli gume Bridgestone battlax 020 - zadevo je rešila menjava za michelin pilot road (če se prav spomnim). Meni trese samo, ko spustim balanco, sicer je OK, zato jo bom pač zvozil do konca.

Kar se user manuala tiče - sem nekaj iskal, pa nič pametnega našel. Če imaš možnost, mi proisim pošlji, kar imaš. Hvala! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to ti trese tudi med držanjem balance ali samo, ko jo spustiš? Jaz osebno sumim prvo gumo - na forumu cbf1000.com je več uporabnikov opisovalo podoben simptom, ko so imeli gume Bridgestone battlax 020 - zadevo je rešila menjava za michelin pilot road (če se prav spomnim). Meni trese samo, ko spustim balanco, sicer je OK, zato jo bom pač zvozil do konca.

Kar se user manuala tiče - sem nekaj iskal, pa nič pametnega našel. Če imaš možnost, mi proisim pošlji, kar imaš. Hvala! :worship:

Trese ko spustim balanco, drugače ne. Pa prvo kolo postane malo nemirno pri večjih hitrostih. Ko snamem kovček teh problemov ni.

Manuale ti lahko pošljem na mail, napiši mi ga v ZS.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imaš ZS.

Zanima me, ali ima kdo od vas 12V vtičnico in kam ste jo montirali? Sedaj se odpravljam na malo daljši dopust s šotorom in bi jo nujno rabil, pa ne vem točno, kam jo je najbolje dati? Na transalpu sem jo imel pod sedežem...

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imaš ZS.

Zanima me, ali ima kdo od vas 12V vtičnico in kam ste jo montirali? Sedaj se odpravljam na malo daljši dopust s šotorom in bi jo nujno rabil, pa ne vem točno, kam jo je najbolje dati? Na transalpu sem jo imel pod sedežem...

Hvala!

pod sedez, kaj ni placa? Jest jo mam raj spravljeno, sej res da mam varovalko vmes, lahk bi se pa nasu kak kreten ki bi kratek stik naredu. Za tiste ki bodo napisal pa sej jo cez kontakt vezes, no jest mam poleti v sotoru ventilacijo, tako da se hladim zjutraj, ko oatali lezejo vn na zrak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se nekaj o tresenju. Sumim da mi malo na desno vlece in zaradi tega tudi prihaja do tresenja in nestabilnosti. Poizkusil brez kufra, a se vseeno ne znebim nihanja kadar spustim krmilo. Ali obstaja kaka optika za križe, mogoče samo kaj za privit ali nastavit. Pri Čarmanu sem menjal wilberse - vzmeti, pa je sam opazil da ga malo vlece in ga je zanimalo ali je bil motor na tleh. Motor ni bil na tleh, zato se sprasujem kaj bi se lahko bilo.

Hvala za nasvet

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

No, prvih 3800km je za mano :D Zaenkrat zelooo zadovoljen. Na kratko:

- navora kolikor hočeš, trenutno še preveč šaltam - beri navada iz transalpa

- vožnja udobna, leahkotna, razen na mestu se čuti teža. 245kg pač ni kar tako

- 4-valjnik je zame zakon - občutno manj tresenja, po par 100km to rezultira v veliko manj boleči riti :lol:

- vetrna zaščita zadovoljiva, predvsem pri moji višini (176cm) ni nekih turbulenc, na transalpu je bilo kljub višjem vetrobranu slabše

- minus je za moje pojme, da je motor kar nizek - ko sem polno naložen za potovanje, je motor na ravni podlagi na tački praktično pokonci, raje potem poiščem teren za rahlim naklonom (mogoče brez veze in gre samo za moj filing :rolleyes: )

- iz tga izhaja tudi drugi minus - relativno hitro podrsam s tačkami/centralnim stojalom po tleh (pa nisem Rossi)

Imam pa eno vprašanje glede šipice - a ima kdo montiran Vario? Ali je vreden 70€, je turbulenc/hrupa kaj manj ali je isti šmorn?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, prvih 3800km je za mano :D Zaenkrat zelooo zadovoljen. Na kratko:

- navora kolikor hočeš, trenutno še preveč šaltam - beri navada iz transalpa

- vožnja udobna, leahkotna, razen na mestu se čuti teža. 245kg pač ni kar tako

- 4-valjnik je zame zakon - občutno manj tresenja, po par 100km to rezultira v veliko manj boleči riti :lol:

- vetrna zaščita zadovoljiva, predvsem pri moji višini (176cm) ni nekih turbulenc, na transalpu je bilo kljub višjem vetrobranu slabše

- minus je za moje pojme, da je motor kar nizek - ko sem polno naložen za potovanje, je motor na ravni podlagi na tački praktično pokonci, raje potem poiščem teren za rahlim naklonom (mogoče brez veze in gre samo za moj filing :rolleyes: )

- iz tga izhaja tudi drugi minus - relativno hitro podrsam s tačkami/centralnim stojalom po tleh (pa nisem Rossi)

Imam pa eno vprašanje glede šipice - a ima kdo montiran Vario? Ali je vreden 70€, je turbulenc/hrupa kaj manj ali je isti šmorn?

lp

zivio,

tudi sam sem lastnik cbf 1000 črne letnik 2010, pa vidim, da imamo podobne težave, tudi meni trese bilanco, pa čeprav me to ne moti, ker jo skoraj nikoli ne puščam, drugače pa sem tudi zelo zadovoljen za tisto kar rabim je ok.

Me pa tudi mene zanima , kako je z vario tourer šajbo, ker sem velik 185 pa mi sedaj malo moteče šumi zrak okrog buče, pa bi to rad rešil.

Navodila pa sem jaz dobil zraven v slovenščini, ko sem motor kupoval, kdo pa ti ga je prodal brez teh navodil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imaš ZS.

Zanima me, ali ima kdo od vas 12V vtičnico in kam ste jo montirali? Sedaj se odpravljam na malo daljši dopust s šotorom in bi jo nujno rabil, pa ne vem točno, kam jo je najbolje dati? Na transalpu sem jo imel pod sedežem...

Hvala!

Sam sem montiral vtičnico na balanco(kupljeno v znani mototrgovini čez severno mejo). Poleg tega sem pod sedež napeljal še "gumb" za on in off, ki je tako v zaklenjenem delu.

Seveda je takoj zraven akumulatorja tudi varovalka(že priložena vtičnici).

Na ta način kadar me ni okoli motorja lahko izklopim brez bojazni da mi kdo naredi kratek stik.

BDW: če bi to kdo želel bi itak lahko samo en ključ mora imeti...ampak a smo danes res takšni?

Aja če koga zanima imam na CBF montirane tudi crash bare, in touring šipo z nastavkom (MRA) kupljeno enako čez mejo(MRA VARIO-TOURINGSCREEN CBF 1000 in SW-MOTECH CRASHBAR CBF 1000, BLACK).

Komplet ketne sem pa enako tam naročil ker je znižano iz 169 na 129€ (DID)

Popravljeno . Popravil mitjag
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Sam sem montiral vtičnico na balanco(kupljeno v znani mototrgovini čez severno mejo). Poleg tega sem pod sedež napeljal še "gumb" za on in off, ki je tako v zaklenjenem delu.

Seveda je takoj zraven akumulatorja tudi varovalka(že priložena vtičnici).

Na ta način kadar me ni okoli motorja lahko izklopim brez bojazni da mi kdo naredi kratek stik.

BDW: če bi to kdo želel bi itak lahko samo en ključ mora imeti...ampak a smo danes res takšni?

Aja če koga zanima imam na CBF montirane tudi crash bare, in touring šipo z nastavkom (MRA) kupljeno enako čez mejo(MRA VARIO-TOURINGSCREEN CBF 1000 in SW-MOTECH CRASHBAR CBF 1000, BLACK).

Komplet ketne sem pa enako tam naročil ker je znižano iz 169 na 129€ (DID)

Haj, ker sem tudi sam lastnik cbf-ke me zanima predvsem kako se ti obnese ta vario touring šajba, ali je vredna tega denarja, ali res preusmerja tok proč od glave. Sam sem visok 185, pa me sedaj malo moti to pihanje in bučanje okrog betice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Haj, ker sem tudi sam lastnik cbf-ke me zanima predvsem kako se ti obnese ta vario touring šajba, ali je vredna tega denarja, ali res preusmerja tok proč od glave. Sam sem visok 185, pa me sedaj malo moti to pihanje in bučanje okrog betice.

Na vsakem motorju fajn pomaga, kupi apsolutno MRA z nastavljivim vizirjem !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na vsakem motorju fajn pomaga, kupi apsolutno MRA z nastavljivim vizirjem !

A slučajno veš kje pri nas se da dobiti najugodneje, ali je boljša varianta preko granice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A slučajno veš kje pri nas se da dobiti najugodneje, ali je boljša varianta preko granice.

Mislim da se jih da dobiti pri Pro motorju v Drešinji vasi, pa Yogi v Vinski gori. za ceno boš moral pa sam vprašat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da se jih da dobiti pri Pro motorju v Drešinji vasi, pa Yogi v Vinski gori. za ceno boš moral pa sam vprašat.

Ja, saj grem itak jutri v yogi, še za nekaj drugega vprašat. Tam tudi servisiram svojo cbf-ko :OK:

Bom videl , če se da kaj zglihat al pa na obroke dobit.

WTF kakšno vreme.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo

Tudi sam kupujem steklo,....in sem tudi pregledoval razne ponudnike. Pogledal sem oba ponudnika pri nas, tako Yogi, kot Promoto.

http://www.promotor....ranska%20stekla

http://www.yogi.si/p...za-montazo.aspx

Oba imata steklo brez luknje. Na spletni strani znanega ponudnika robe pa sem ta ista stekla zasledil z luknjami.

Ali je to pomembno?

LP Roman

Ja, saj grem itak jutri v yogi, še za nekaj drugega vprašat. Tam tudi servisiram svojo cbf-ko :OK:

Bom videl , če se da kaj zglihat al pa na obroke dobit.

WTF kakšno vreme.

Popravljeno . Popravil Romzzi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo

Tudi sam kupujem steklo,....in sem tudi pregledoval razne ponudnike. Pogledal sem oba ponudnika pri nas, tako Yogi, kot Promoto.

http://www.promotor....ranska%20stekla

http://www.yogi.si/p...za-montazo.aspx

Oba imata steklo brez luknje. Na spletni strani znanega ponudnika robe pa sem ta ista stekla zasledil z luknjami.

Ali je to pomembno?

LP Roman

Sem bil danes pri Mateju-yogi, naročil MRA vario šajbo, :winkiss: nekaj malega čez 100€ pride, mi jo je naročil, pa je tak model, da gre na cbf-ko, ima vse luknje, saj mora naročiti za tip motorja, je rekel, da ni blema, da paše.

Je pa tudi povedal, da mi bo vejko pomagala, no bomo videli. Če sem se :pos: nategnil , bomo pač prodali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem šipco kupil v Louis.

Drugače pa luknje so zaradi tega da ni pri hitrosti prevelikega pritiska. Veter tam čez je minimalen in tudi dež ne pride čez vsaj ne opazno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

lp,

Če katerega zanima bom v kratkem verjetno prodal Hondo cbf 1000 SA model 2010 črne barve z vsemi originalnimi nosilci in originalnimi kufri.

Za vse informacije me kontaktirajte na ZS (prosim samo resni). Možna je tudi menjava za deauvillko ali varadero 1000 z vašim doplačilom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp,

no pa sem se odločil. Na prodaj je Honda cbf 1000 SA črne barve, letnik 2010, kupljena marca pri As Domžale.

Seveda urejeni vsi servisi, knjiga štemplana, servisi delani pri Yogi-ju itd...

Ima 17100 prevoženih km in vse tri nosilce ter kovčke original od Honde. Namontiran tudi nov MRA vario.

Pravkar namontirane nove gume Pirelli Angel ST (z njimi narejenih 300km).

Ima pa po pravici povedano dve manjši praski(zadel ob robnik), kar je nepomembno.

Drugače motor prede kot nov in je dobro ohranjen, saj je star malo več kot leto.

Sem pa seveda 1. lastnik

Cena za resnega kupca je zelo ugodna. Prodajam izključno zaradi menjave drugega.

Če je kateri resni zainteresiran, naj me za več info kontaktira preko zs.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo družbica!

Je že kdo sam demontiral centralno stojalo pri CBF 1000 SA? Rabu bi nasvet/fotko kaj morem snet/odvit da ga lahko odstranim, če se seveda da.

Hvala

lp

Mig

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Pozdravljeni,

mene pa zanima kakšne mate kaj zaščite motorja? Cevne ali bunke...? Sicer so meni bolj smotrne cevne samo so kar opazne... Kje ste kupili? $$$? Prilimajte še kakšno sliko... ker kataloške slike so bolj tako tako saj so slikani dedajli motorja in si ne moraš predstavljat kako bo izpadlo na motorju... Sam se odločam med telimi:

SW-MOTECH

SW-MOTECH - cevna

GIVI TN 640 - cevna in PDF

LSL - bunke

lp Urban

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Zdravo

Ali morda kdo ve kje bi dobil (beri kupil) ključ za regulacijo trdote zadnjega amortizerja pri CBF ki. Sem spraševal v ASu, pa pravijo samo komplet orodje, ki pa je kar zasoljeno. Nimam pojma kje bi ključ lahko izgubil, oziroma kako je ključ izginil iz torbice za orodje.

Ali morda paše ključ od kakega drugega motorja?

LP Roman

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!