Skoči na vsebino

Honda CBF 1000


Fazer03
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Glej, če se boš vozil sam verjemi je 600 dovolj za začetnika pa tudi ga ne boš menjal po 1 letu.

Če se pa bota vozila dva pa razmisli o 1000 ker pa potem pa je malo razlike.

Jaz vozim 1000 že dve leti in ko sem jo imel na servisu sem se vozil z ženino 600 in ti povem da je več kot dovolj,če si sam.

Ko sem pa vozil še njo ga je bilo pa treba kar precej priganjat in se je zelo zelo poznalo tudi pri porabi,če smo že pri tem.

Poraba ni zanemarljiva če se boš veliko vozil, za 1000-2000 km na leto se ne rabiš obremenjevat za 10000 in več pa vzami tudi to v razmislek.

In kot je napisal že nekdo pred mano stegni se za ABS.

Verjemi sem se vozil z kolegovim V-stromom brez ABS-a in ni primerjave.

In pa res je, kupi model z el.vbrizgom, ker od časa do časa res malo težje vžiga sploh če dolgo stoji ga moraš kar kakšno minuto prepričevat, da naj vžge.

l.p. Jure

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zdravo,

sem novopečen lastnik CBF 1000. Končno lahko rečem, da imam vsestranski motor. Pa pustimo to...

Imam tudi raztegnjeno ketno. Sprašujem, kje je najceneje kupiti potrebne zobnike in ketno za omenjeni motor, pa kaka je cca cena.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Če je malo raztegnjena se da samo pritegnit z vijakom ki je temu namenjen.

V nasprotnem primeru pa pobrskaj po internetu in primerjaj cene z našimi servisi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

sem novopečen lastnik CBF 1000. Končno lahko rečem, da imam vsestranski motor. Pa pustimo to...

Imam tudi raztegnjeno ketno. Sprašujem, kje je najceneje kupiti potrebne zobnike in ketno za omenjeni motor, pa kaka je cca cena.

Lp

Poglej tukaj:

http://www.motonet.si

Malo sem gledal, pa zgledajo kar solidne cene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, ketno mam naročeno preko enega forumaša. Vprašal pa bi, če ima kdo izkušnje z zamenjavo semeringov na prvih vilicah? Vilice namreč malo mastijo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo

Mene pa zanima kaj naj gledam da vidim ali ima motor realne kilometre? Za vikend grem pogledat CBF 1000, ABS, 25000km, 2006 letnik. Motor je pripeljan iz Italije, to mi je prodajalec povedal. Zdaj pa mi prosim povejte po čem bi videl da ima motor realne kilometre in na kaj naj bom pozoren pri ogledu. Kaj so šibke točke tega motorja?

lp, Matjaž

Popravljeno . Popravil PiKi17
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo

Mene pa zanima kaj naj gledam da vidim ali ima motor realne kilometre? Za vikend grem pogledat CBF 1000, ABS, 25000km, 2006 letnik. Motor je pripeljan iz Italije, to mi je prodajalec povedal. Zdaj pa mi prosim povejte po čem bi videl da ima motor realne kilometre in na kaj naj bom pozoren pri ogledu. Kaj so šibke točke tega motorja?

lp, Matjaž

Probaj it najprej pogledati kakega ki ima podobne kilometre in ima servisno knjigo, tako boš najlažje videl razlike in si vsaj malo predstavljal. Drugače če bi števec odšraufal dol in ga nesel enemu ki prevrtava kilometre bi ti takoj povedal če je bilo kaj delanega na njemu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej ketno, pri 26k km je ponavadi že čas za menjavo, v kolikor pa je bila menjana, pa ne bi smela biti pretirano obrabljena. Je pa vse odvisno od stila vožnje in od tega, kako je prejšnji lastnik pazil na motor. Jaz bi na tvojem mestu bolj gledal na to, koliko so obravljeni diski, ploščice, ketna, zobniki, akumulator (je bil že menjan ali je prvi), ker to lahko povzroči nepotrebne stroške. Kilometri, pa vsaj meni niso tako zelo kritični. Prejšnji motor, ki sem ga prodajal, je imel nekaj čez 45k km, pa bi dal roko v ogenj zanj (saj zato mu je znan slovenski preprodajalec motorjev, kjer sem naredil menjavo za zdajšnji motor, prevrtel kilometre na 18k :)).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej ketno, pri 26k km je ponavadi že čas za menjavo, v kolikor pa je bila menjana, pa ne bi smela biti pretirano obrabljena. Je pa vse odvisno od stila vožnje in od tega, kako je prejšnji lastnik pazil na motor. Jaz bi na tvojem mestu bolj gledal na to, koliko so obravljeni diski, ploščice, ketna, zobniki, akumulator (je bil že menjan ali je prvi), ker to lahko povzroči nepotrebne stroške. Kilometri, pa vsaj meni niso tako zelo kritični. Prejšnji motor, ki sem ga prodajal, je imel nekaj čez 45k km, pa bi dal roko v ogenj zanj (saj zato mu je znan slovenski preprodajalec motorjev, kjer sem naredil menjavo za zdajšnji motor, prevrtel kilometre na 18k :)).

Pa misliš potem da zdajšnji motor ni prevrten? Najbrž ravno tvojega ni prevrtel :whistle: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa misliš potem da zdajšnji motor ni prevrten? Najbrž ravno tvojega ni prevrtel :whistle: :whistle:

Sem kontaktiral servis, ki je bil vpisan v servisni knjižici in so mi poslali zgodovino motorja (poslati sem jim moral še skenirano pogodbo). Tako da odgovor na tvoje vprašanje je ne, zdajšnji motor ni bil prevrten.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, danes pa sm tud js vzel svojo Hondo iz garaže, pa jo malo zajahal. Nasmeh na ustih je bil zagotovljen. Ne morem se načuditi temu, koliko ima ta motor navora. 50 km/h v šesti prestavi je povsem sprejemljivo...Malo mi gre na živce to, da imam hin gume, ampak to bomo rešili v kratkem. Dejansko je res tako, kot sem pred nakupom bral v enem testu:" ...v Ljubljani daš v šesto in malo pred kafičem v Piranu iz nje..." Vglavnem maksimalno zadovoljen...

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v Ljubljani daš v šesto in malo pred kafičem v Piranu iz nje..." Vglavnem maksimalno zadovoljen...

Lp

:yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v Ljubljani daš v šesto in malo pred kafičem v Piranu iz nje...

Ja, če se ti res nikamor ne mudi, ali pa če se greš premično šikano. :P

Popravljeno . Popravil simonsi
  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če je šel še komu regler na tej Hondi...Men osebno je šel na 2006 letniku včeraj in nimam pojma zakaj...sm ga peljal na servis

in so mi povedal, da pride nov 382€ ???? Kaj so nori mal ali je to realna cena...zravn mi je požrl še akumulator tk da bo mal preveč stroškov,pa me zanima

če kdo ve kje bi se dal dobit prov ta specifični regler za normalno ceno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takole smo lansko leto "reševali" cbf-ko. Pa ni bilo kaj rešit: fuč regler in posledično spraznjen akomulator. Po besedah serviserja-prodajalca Honde v Rivi na Gardskem jezeru je to dokaj pogosta in njim poznana napaka na tem motorju. Je pa mojster še razložil, da se je baterija izpraznila zaradi uničenega reglerja, ta pa je pregorel kot posledica še neke druge "skrite" napake, tako da je šel motor na avtovleko in pri nas v popravilo.

post-1569-126951643887_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj so nori mal ali je to realna cena...zravn mi je požrl še akumulator tk da bo mal preveč stroškov,pa me zanima

če kdo ve kje bi se dal dobit prov ta specifični regler za normalno ceno...

Poglej na ebay-ju, ga dobiš sigurno pod 100€, zamenjaš ga pa lahko tudi verjetno sam. Drugače pa malo si preveri na cbf1000.com forumu, očitno gre za kar pogosto napako pri Honda CBF.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je kdo že poskusil sam kodirati novi HISS ključ na Hondi? Našel sem sicer nekaj navodil na netu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje najbolje original (proizvajalec je drugače Nissin). Sicer pridejo cca 40-45 EUR/disk samo se splača.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če je šel še komu regler na tej Hondi...Men osebno je šel na 2006 letniku včeraj in nimam pojma zakaj...sm ga peljal na servis

in so mi povedal, da pride nov 382€ ???? Kaj so nori mal ali je to realna cena...zravn mi je požrl še akumulator tk da bo mal preveč stroškov,pa me zanima

če kdo ve kje bi se dal dobit prov ta specifični regler za normalno ceno...

Sem imel na CBR 600 F enak problem. Naročil regler pri podjetju Gero holding (ki sem ga našel na e-bay) v Nemčiji, zmontiral in deluje kot urca. Originalen je vsekakor predrag.

Po moje najbolje original (proizvajalec je drugače Nissin). Sicer pridejo cca 40-45 EUR/disk samo se splača.

Se podpišem pod to izjavo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje:

Katere zavorne ploščice se priporočajo za CBF, oziroma so prvovgradnja? Trenutne so ZANIČ.

lp

Original ali EBC, vsaj to priporočajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!