Skoči na vsebino

Honda CBF 1000


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

 

Ob 22. 2. 2018 ob 23:21, Igi Pop pravi:

okrasena kot novoletna smrekca ampak je ok. srecno voznjo.

pa saj ni na njej ničesar razen trakov na platišču 

 

vse ostalo je serijsko ker gre za limited edition cbf izdelano ob obletnici 50 let honde v nemčiji 

 

https://www.tourenfahrer.de/home/news/newsdetails/newsartikel/honda-bietet-motorrad-sondermodelle-50-jahre-edition-an/

Popravljeno . Popravil bna
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Zna kdo pomagat? Brez posegov v motor oz ožičenje, mi ne dela obratomer. Gre za Honda Cbf 1000 L. 2006.

Objavljeno
On 17. 3. 2018 at 7:32 PM, spaceback said:

Zna kdo pomagat? Brez posegov v motor oz ožičenje, mi ne dela obratomer. Gre za Honda Cbf 1000 L. 2006.

Pozdravljen, 

Tesko bo kaj popravit brez kaksnih posegov v ozicenje. Preglej vse varovalke ce so cele. Potrebno po pogledat tudi ce so konektorji na stevcu lepi, da jih ze ni kje korozija dobila in imajo slab stik in ti posledicno ne deluje en del stevca. Lahko da je znotraj stevca kje vezje odpovedalo. Ali pa kje napeljava. Tako da zadevo ce ne bos znal sam malo pregledati in po shemi vezave pogledati kateri kabli vodijo od stevca naprej po napeljavi je bolje prepustiti komu drugemu. 

Prvo ce imas moznost probaj priklopiti drug stevec da vidis ce tisti ne deluje potem bo napaka nekje na vezju...

Pa ti ne deluje mogoce se kateri drugi del stevca? Npr lucka za Neutral al karkoli drigega se?

Lp

Objavljeno
9 hours ago, Hrgota said:

Pozdravljen, 

Tesko bo kaj popravit brez kaksnih posegov v ozicenje. Preglej vse varovalke ce so cele....

Pregledal ožičenje - nič. Razstavil cel števc v katerem ne dela obratomer, ni videti da bi kaj pregorel.

Sem zmenjen že na Hondi, da ga pripeljem.

LpJ

Objavljeno
35 minutes ago, spaceback said:

Pregledal ožičenje - nič. Razstavil cel števc v katerem ne dela obratomer, ni videti da bi kaj pregorel.

Sem zmenjen že na Hondi, da ga pripeljem.

LpJ

Daj prosim samo javi kaj je bilo narobe, sej veš lahko še komu prav pride...

Lp

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Spoštovani!

 

A poseduje kdo navodila v elektronski obliki za Honda CBF 1000.

FUll bi bil hvaležen če mi jih kdo pošlje na mail roman.lovsin@gmail.com

Objavljeno
pred 34 minutami, roman11 pravi:

Spoštovani!

 

A poseduje kdo navodila v elektronski obliki za Honda CBF 1000.

FUll bi bil hvaležen če mi jih kdo pošlje na mail roman.lovsin@gmail.com

če vprašanje postaviš v pravo temo, dobiš prej odgovor, tako da ni potrebe po odpiranju nove teme.

Vse o Hondi CBF1000 je v tej temi.

Hvala

Objavljeno
12 hours ago, roman11 said:

Spoštovani!

 

A poseduje kdo navodila v elektronski obliki za Honda CBF 1000.

FUll bi bil hvaležen če mi jih kdo pošlje na mail roman.lovsin@gmail.com

Poglej svoj mailbox.... :-P

Objavljeno
pred 11 urami, gaso65 pravi:

Poglej svoj mailbox.... :-P

Gledam, pa ne vidim nič

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

A je kdo na CBFki že dvignil bilanco z distančniki. Jaz bi to storil, pa se bojim da bodo cevi zavore in sklopke prekratke

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni. Me zanima če je kdo že nabavil bug spoiler za Hondo CBF 1000 FA in ga namestil na motor, in kje bi se ga dalo kupiti od konkurence ,ker original je 400eu (pretirana cena) 

Objavljeno

Samo v google odtipkaj Pohajač.

Jaz sem si za svojo kupil kar celo masko.

20180801_082502.jpg

  • Všeč mi je 3
  • 2 mesecev pozneje...
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo

Na youtubu sem najdo ZAMsChannel. Ogromno detajlnih posnetkov o popravilu CBF 1000. So sicet tud drugi motorji, vendar so mi kot lastniku CBF-ke ti najbol zanimivi.

Upam, da komu prav pride

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdrav!

Evo, tik pred abrahamom, sredi največje zime, sem kupil Hondo CBF1000 ST, letnik 2011.  To je moj prvi motor, če ne štejem APN6 in tiste Hornetke v avtošoli. No, tu in tam sem si sposodil za kak kilometer Fazerko, Virage in enega Suzukija, no pri R1 sem pa po 500m komaj stopil dol, ker me je krč zagrabil. (Hčerojebec ? je imel te motorje in sem jih "testiral", preden sem mu dovolil, da mi hči sede gor...

Skratka, zanima me, na kaj biti pozoren pri tem motorju. Ko bo v garaži in pred registracijo v aprilu, bom zaradi svojega notranjega miru zamenjal vse tekočine in filtre, če bo treba še zavore in diske in seveda verigo z zobčenikom. Motor sem seveda videl in se tudi pri 3 stopinjah peljal malo naokoli. Prodajalec pravi, da priporoča menjavo olja in filtra in to je to, ker je ostalo vse tip-top. Bom videl kaj bo rekel mehanik. Skratka, sem svež novopečen motorist, ki želi predvsem ostati živ in mamiko tu in tam peljati malo naokoli, toliko, da bo mir. 

Upam, da sem se prav odločil, ker sem izbiral med Varaderom, V Strom, Bandit in celo FJR sem gledal. S svojimi 187cm sem pri vseh dosegel tla, ta moj rdeč CBF, pa mi je bil na prvi pogled najbolj všeč. Je pa že model z velikim obratomerom in dvema LCD levo/desno.

Pa še eno neumno vprašanje: Kako čistite motorje? Tako kot avto z wapom in gobo ali so kakšne posebne čistilne tehnike in čistila?

Prosim, NE me sedaj kregat, ker neumno sprašujem, ampak me pohvalite, da pri rosnih 49-tih grem na motor.

Objavljeno
pred eno uro, Racka11 pravi:

Pozdrav!

Evo, tik pred abrahamom, sredi največje zime, sem kupil Hondo CBF1000 ST, letnik 2011.  To je moj prvi motor, če ne štejem APN6 in tiste Hornetke v avtošoli. No, tu in tam sem si sposodil za kak kilometer Fazerko, Virage in enega Suzukija, no pri R1 sem pa po 500m komaj stopil dol, ker me je krč zagrabil. (Hčerojebec ? je imel te motorje in sem jih "testiral", preden sem mu dovolil, da mi hči sede gor...

Skratka, zanima me, na kaj biti pozoren pri tem motorju. Ko bo v garaži in pred registracijo v aprilu, bom zaradi svojega notranjega miru zamenjal vse tekočine in filtre, če bo treba še zavore in diske in seveda verigo z zobčenikom. Motor sem seveda videl in se tudi pri 3 stopinjah peljal malo naokoli. Prodajalec pravi, da priporoča menjavo olja in filtra in to je to, ker je ostalo vse tip-top. Bom videl kaj bo rekel mehanik. Skratka, sem svež novopečen motorist, ki želi predvsem ostati živ in mamiko tu in tam peljati malo naokoli, toliko, da bo mir. 

Upam, da sem se prav odločil, ker sem izbiral med Varaderom, V Strom, Bandit in celo FJR sem gledal. S svojimi 187cm sem pri vseh dosegel tla, ta moj rdeč CBF, pa mi je bil na prvi pogled najbolj všeč. Je pa že model z velikim obratomerom in dvema LCD levo/desno.

Pa še eno neumno vprašanje: Kako čistite motorje? Tako kot avto z wapom in gobo ali so kakšne posebne čistilne tehnike in čistila?

Prosim, NE me sedaj kregat, ker neumno sprašujem, ampak me pohvalite, da pri rosnih 49-tih grem na motor.

Veliko lažje bo zate (in zame) če vprašanja postavljaš v pravo temo.

Pregledaš grupo HONDA in poiščeš pravi model, pa tam vprašaš.

Nadalje, isto vprašanje lahko postaviš tudi v temi "sam svoj mehanik" . Kako jo najdeš? Uporabiš iskalnik :D

O čiščenju motorjev tudi obstaja tema. ps vapa ne priporočam, ali pa previdno z njim in raje od daleč špricat. Moped perem kot avto, le na koncu ga prebrišem in posušim (par km vožnje pa je suh), verigo namažem in hajdi v garažo. Naslednji dan ga pa povoskam ali pihnem z maxibrillom za zaščito.

In na koncu, pohvale za nakup, ter srečno in varno vožnjo.

Objavljeno

Hm, saj sem šel pod Honda in potem pod CBF1000 in pristal tukaj. OK, hvala za nasvet, bom prebrskal cel forum.

Objavljeno
pred 4 minutami, Racka11 pravi:

Hm, saj sem šel pod Honda in potem pod CBF1000 in pristal tukaj. OK, hvala za nasvet, bom prebrskal cel forum.

Ne ne, sem te premaknil sem :D

 

Objavljeno
pred 1 uro, Racka11 pravi:

Pozdrav!

Evo, tik pred abrahamom, sredi največje zime, sem kupil Hondo CBF1000 ST, letnik 2011.  To je moj prvi motor, če ne štejem APN6 in tiste Hornetke v avtošoli. No, tu in tam sem si sposodil za kak kilometer Fazerko, Virage in enega Suzukija, no pri R1 sem pa po 500m komaj stopil dol, ker me je krč zagrabil. (Hčerojebec ? je imel te motorje in sem jih "testiral", preden sem mu dovolil, da mi hči sede gor...

Skratka, zanima me, na kaj biti pozoren pri tem motorju. Ko bo v garaži in pred registracijo v aprilu, bom zaradi svojega notranjega miru zamenjal vse tekočine in filtre, če bo treba še zavore in diske in seveda verigo z zobčenikom. Motor sem seveda videl in se tudi pri 3 stopinjah peljal malo naokoli. Prodajalec pravi, da priporoča menjavo olja in filtra in to je to, ker je ostalo vse tip-top. Bom videl kaj bo rekel mehanik. Skratka, sem svež novopečen motorist, ki želi predvsem ostati živ in mamiko tu in tam peljati malo naokoli, toliko, da bo mir. 

Upam, da sem se prav odločil, ker sem izbiral med Varaderom, V Strom, Bandit in celo FJR sem gledal. S svojimi 187cm sem pri vseh dosegel tla, ta moj rdeč CBF, pa mi je bil na prvi pogled najbolj všeč. Je pa že model z velikim obratomerom in dvema LCD levo/desno.

Pa še eno neumno vprašanje: Kako čistite motorje? Tako kot avto z wapom in gobo ali so kakšne posebne čistilne tehnike in čistila?

Prosim, NE me sedaj kregat, ker neumno sprašujem, ampak me pohvalite, da pri rosnih 49-tih grem na motor.

Prvi motor? Zdaj boš videl, kaj je užitek. Pa ne spusti pamet skozi desno roko. Ker to ni APN. 

Prodajalec priporoča menjavo olja in filtra? Nima servisne knjižice oziroma, ga je sploh vzdrževal? Ker glede na takšno priporočilo dvomim v prodajalčevo poznavanje motorja in v njegovo vzdrževanje le-tega. Si ga kupil pri nekomu, ki jih prodaja na kilo? Poišči si dobrega in poštenega mehanika. Takšen je vreden vsakega evra. 

Želiš si ostati živ? Poišči si nekoga, da ti pokaže določene stvari. Boš potem hvaležen ušesom, da jih imaš. 

Motorje, kot vse ostalo, po večini kupujemo z očmi. Če ti je všeč, uživaj z njim. Ostalo bo pokazal čas in km. 

Zadnji odstavek; pred časom je prijatelj kazal s prstom na nekatere  motoriste med stožci. Sem mu pojasnil, da smo vsi v prometu in, da se srečujemo na cesti. Je razumel in ni več kazal s prstom. Se navezuje tudi na tisto o ostati živ. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Hvala za info. Prodajalec jih res ima na kile, ampak so mi ga priporočili drugi motoristi in si je res vzel čas samo zame, da sva izbrala tega, med vsemi drugimi, ki sem jih imel nagledane. Se mi zdi, da mi je pošteno povedal kaj in zakaj. Motor ima servisno knjigo, ampak mi nihče ne more garantirati, da niso štampiljke pridobljene tik pred prodajo.  Ponudil mi je tudi servis, mislim da nekaj na E.. v Domžalah ali nekoga drugega v Velenju ampak imam svojega mehanika, pa še zraven sem lahko. Obvladovat motor, me bo naučila cesta in moja pamet, za začetek pa inštruktor varne vožnje na Vranskem in mislim da 2x evropski prvak v spretnostni vožnji motorja, ki je hkrati moj sosed in tudi testni voznik za Hondo. On mi je tudi povedal, da me bodo v avtošoli naučili voziti motor, on pa me bo naučil obvladovanja.  Sem pa “skoraj preveč” umirjen voznik, kar me je tudi inštruktor opozarjal, da je treba kdaj pa kdaj pritisnit na gas. No, kakorkoli. Bo treba počakat do aprila in potem pogumno naprej. Do takrat, pa bom naredil servis, ga sčistil (čeprav je že sedaj čist), ga božal in ... saj veste kaj mislim. 

Objavljeno
pred 1 uro, Racka11 pravi:

Hvala za info. Prodajalec jih res ima na kile, ampak so mi ga priporočili drugi motoristi in si je res vzel čas samo zame, da sva izbrala tega, med vsemi drugimi, ki sem jih imel nagledane. Se mi zdi, da mi je pošteno povedal kaj in zakaj. Motor ima servisno knjigo, ampak mi nihče ne more garantirati, da niso štampiljke pridobljene tik pred prodajo.  Ponudil mi je tudi servis, mislim da nekaj na E.. v Domžalah ali nekoga drugega v Velenju ampak imam svojega mehanika, pa še zraven sem lahko. Obvladovat motor, me bo naučila cesta in moja pamet, za začetek pa inštruktor varne vožnje na Vranskem in mislim da 2x evropski prvak v spretnostni vožnji motorja, ki je hkrati moj sosed in tudi testni voznik za Hondo. On mi je tudi povedal, da me bodo v avtošoli naučili voziti motor, on pa me bo naučil obvladovanja.  Sem pa “skoraj preveč” umirjen voznik, kar me je tudi inštruktor opozarjal, da je treba kdaj pa kdaj pritisnit na gas. No, kakorkoli. Bo treba počakat do aprila in potem pogumno naprej. Do takrat, pa bom naredil servis, ga sčistil (čeprav je že sedaj čist), ga božal in ... saj veste kaj mislim. 

Ti samo poskrbi, da bo motor v dobrih rokah. Pa bo še dolgo predel. 

Cesta te ne bo naučila obvladati motor. Ona ne uči in ne odpušča. To prepusti svojemu sosedu. 

Tiste tri pikice pa upam, da ne nakazujejo na kaznivo dejanje. 

Objavljeno

če ma kdo slovenska navodila za Hondo cbf 1000 a letnik 2008, se toplo priporočam, lahko na zs

Objavljeno
pred 21 urami, Racka11 pravi:

Hvala za info. Prodajalec jih res ima na kile, ampak so mi ga priporočili drugi motoristi in si je res vzel čas samo zame, da sva izbrala tega, med vsemi drugimi, ki sem jih imel nagledane. Se mi zdi, da mi je pošteno povedal kaj in zakaj. Motor ima servisno knjigo, ampak mi nihče ne more garantirati, da niso štampiljke pridobljene tik pred prodajo.  Ponudil mi je tudi servis, mislim da nekaj na E.. v Domžalah ali nekoga drugega v Velenju ampak imam svojega mehanika, pa še zraven sem lahko. Obvladovat motor, me bo naučila cesta in moja pamet, za začetek pa inštruktor varne vožnje na Vranskem in mislim da 2x evropski prvak v spretnostni vožnji motorja, ki je hkrati moj sosed in tudi testni voznik za Hondo. On mi je tudi povedal, da me bodo v avtošoli naučili voziti motor, on pa me bo naučil obvladovanja.  Sem pa “skoraj preveč” umirjen voznik, kar me je tudi inštruktor opozarjal, da je treba kdaj pa kdaj pritisnit na gas. No, kakorkoli. Bo treba počakat do aprila in potem pogumno naprej. Do takrat, pa bom naredil servis, ga sčistil (čeprav je že sedaj čist), ga božal in ... saj veste kaj mislim. 

servis Elisa v Domžalah. Tja vozimo tudi nekateri s primorske in smo zadovoljni. Pa predlagam, da prvi servis narediš kar pri njih in odkartaš tistih 100-200€ (odvisno kaj vse je za menjati) ter da ti naredi kompletno kotrolo motorja.

Tomažu ali pa Nevi lahko poveš da servis priporočajo Dami, Maus, Karmen pa še veliko drugih, ki jih nisem naštel.

Objavljeno

Pozdravljeni,

kot novopečeni skorajšnji lastnik CBF 1000-ke bom moral poleg servisa (za tega ni problem) nabaviti tudi nove pnevmatike. Imam dnevno cca 100 km do službe in nazaj, pa kakšna fura do dalmacije in do našega primorja... nisem pa tišač, saj sem imel prej 4 čoperje, pa 10 let nič.

Našel sem pnevmatike Mitas (sumljivo poceni),,, me pa zanima kaj dajete vi na ta motor (CBF 1000)?

Objavljeno
pred 8 minutami, a-lex pravi:

Pozdravljeni,

kot novopečeni skorajšnji lastnik CBF 1000-ke bom moral poleg servisa (za tega ni problem) nabaviti tudi nove pnevmatike. Imam dnevno cca 100 km do službe in nazaj, pa kakšna fura do dalmacije in do našega primorja... nisem pa tišač, saj sem imel prej 4 čoperje, pa 10 let nič.

Našel sem pnevmatike Mitas (sumljivo poceni),,, me pa zanima kaj dajete vi na ta motor (CBF 1000)?

Prej bi ti za veliko kmjev svetoval kake sporttouring pnevmatike tipa Dunlop Roadsmart3, ali kake druge Touring pnevmatike s tršo sredico (pirelli angel GT, conti radattack2evo itd..). 

Mitas Sportforce+ niso tako sumljivo poceni, ker naredijo tudi manj kilometrov kot tourng. So nekoliko bolj športne. So pa dobre. Več o pnevmatikah imaš prav v sklopu oprema- pnevmatike. Jaz jih tudi vozim Mitas in sem z njimi zadovoljen.

Bo pa mitas naslednje leto izdal tudi touring varianto oziroma pnevmatiko s tršo sredico.

 

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!