Skoči na vsebino

Honda CBF 1000


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Sem mel CBF 600 (FUUUUUL zadovoljen), ampak je blo "malce premalo" moči, tako da.........bo verjetno CBF 1000 naslednji stroj!! :yea2:

Objavljeno

Sem že na temi "ABS" povprašal, pa bom še tle (ziher je ziher)

A kdo ve, kako je z ABS-om na Hondi CBF 1000? Prodajalec mi je prodajal takole zgodbo: če pohodiš sprednjo zavoro, grabi samo sprednja, če pa pohodiš zadnjo zavoro, pa dela 70% zadnja in 30% sprednja. A to drži?

Raje bi si omislil motor z ABS-om ampak me skrbi le to, da mi takale avtomatika mal podere filinge za bremzanje. Ne vem kako je v primeru, ko pred ovinkom konstantno zaviraš na sprednjo, pa si prehiter in dodaš še malo zadnje zavore; a se bo to očitno poznalo tudi na sprednji al ne?

Hvala.

Objavljeno

mene pa zanima če se da tole elektronsko omejit na 25kw, al pa recimo omejitev obratov? če mogoče kdo ve kje bi dobil graf moč-obrati? ker imam hudo idejo sam nevem če se jo da izpeljat... hvala vam za pomoč že v naprej ;)

Objavljeno

Raje bi si omislil motor z ABS-om ampak me skrbi le to, da mi takale avtomatika mal podere filinge za bremzanje. Ne vem kako je v primeru, ko pred ovinkom konstantno zaviraš na sprednjo, pa si prehiter in dodaš še malo zadnje zavore; a se bo to očitno poznalo tudi na sprednji al ne?

Kakšne filinge za bremzanje ti bo podrl tak sistem? Saj ja ne misliš dirkat v MotoGP s tem motorjem. ABS kupi, je vreden vsakega tolarja.

Objavljeno

Kakšne filinge za bremzanje ti bo podrl tak sistem? Saj ja ne misliš dirkat v MotoGP s tem motorjem. ABS kupi, je vreden vsakega tolarja.

Valjda rabis filing za zaviranje tudi na navadni cesti. Pjotr je pac vprasal, ce ti potem, ko pritisnes se zadnjo zavoro, se dodatno pojaca zaviranje tudi spredaj (in te zajebe). Naj odgovori nekdo, ki zanesljivo ve odgovor. Drugace pa ABS na motorju OK.

Lep pozdrav

Objavljeno

odgovor je v temi ABS.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Me zanima če ima kdo že izkušnje s tem motorjem. V torek imel nesrečo in razbil Bandita sedaj pa sem se odločil za CBF 1000 samo ne vem še ali z abs ali brez? Zanima pa me tudi nasplošnu kakšni občutki so na tem motorju in pa kako so z njim zadovoljni vozniki kakor tudi sovoznice in pa kako se obnaša s stranskimi kufri in pri polni obremenitvi(kovček, stranski kufri, tank torba, mnogo robe,dve osebi). Prosim za konkretne odgovore lastnikov teh motorjev.

Objavljeno

Imam ga 14 dni. Sopotnica čist navdušena (prej vozil SV1000s), položaj je bolj pokončen-turističen, motor je precej vodljiv in presenetljivo dobro vleče že pri nižjih vrtljajih. Kar se tiče prilagodljivosti je pa tko-tko. Sedež si lahko nastavite v treh stopnjah višine, vendar je v najvišjem položaju malo hecno, ker se pojavijo konkretne špranje med sedežem in rezervoarjem. Višina sprednje šipce se prilagaja brez problema, za spreminjanje oddaljenosti balance pa je treba kar precej šraufanja tako da se nisem igral - sem v HeinGericke za 10 jurjev kupil ALU varianto ki je nižja in širša.

Da se ga tud peljat kar kokretno ostro in je kos tudi temu. Imam varianto z ABS in centralcem, pa centralc v nagibu nič ne drsa po tleh; prej si na tleh s tačkami.

Zaenkrat zame pohvale.

lp, Pjotr.

Objavljeno

Me zanima če ima kdo že izkušnje s tem motorjem. V torek imel nesrečo in razbil Bandita sedaj pa sem se odločil za CBF 1000 samo ne vem še ali z abs ali brez? Zanima pa me tudi nasplošnu kakšni občutki so na tem motorju in pa kako so z njim zadovoljni vozniki kakor tudi sovoznice in pa kako se obnaša s stranskimi kufri in pri polni obremenitvi(kovček, stranski kufri, tank torba, mnogo robe,dve osebi). Prosim za konkretne odgovore lastnikov teh motorjev.

Vsekakor dobra izbira motorja. Zelo upravljiv in ubogljiv motor. Enostaven za vozit in neutrujajoč. Lani sem imel bandita 600 in lahko malce primerjam. Podobna upravljivost ter drža na motorju, vendar je več navora in moči. Ravno prav. Za vozit je prava igračka. Ni bZ ABS obvezno. Prej koristi, kot škodi.

S kufri nimam izkušenj, vendar mislim, da ni problemov.

Objavljeno

to zadevo bom šel pa probat da vidmo, pol bom pa komeniral.ga pa ful hvaljo...

Objavljeno

po testih (ita) ga zelo hvalijo. :worship: baje da je voznja v dvoje zelo dobra. zacel razmisljati o zamenjavi motorja :hmm:

Objavljeno (popravljeno)

Pojdi v AS in jih prosi za testno vožnjo... Jest sem imel danes motor na testu in sem maximalno navdušen nad njim! Skoraj ni stvari, ki bi me motila... Predvsem sem bil navdušen nad navorom, ki je proti moji ubijalski. Položaj voznika in sopotnice je prav tako odličen. Proti moji CBR 600 RR je tole pravi balzam! Odločil sem se, moja je že na netu in isti dan ko jo prodam grem po CBF-ko...

Popravljeno . Popravil s3c
Objavljeno

Motor je res pravi kompromis vsega. Idealen za potepanja v dvoje.

Nekak ne morem iz svoje kože zato včasih dajem prednost obliki pred uporabnostjo.

Pa me zanima, če se kaj ve ali bojo dali ven tudi CBF 1000 naked varianto?

Črn CBF 1000 NA bi bil zame :OK:

Objavljeno

Sicer ga imam samo dober teden,ampak zadeva seka :OK: Kljub skepsi glede na okoli 250 kg teže je zadeva kot kakšen lahek enduro,sploh,če ga primerjam z Kavasakijem zr7s,ki sem ga vozil prej :grim o navoru in pospeških nebi govoru,ker je treba zadevo probat da verjameš :) najbol pa sem bil presenečen nad dejstvom,da sopotnice zadaj skoraj ne čutim in to v smislu teže in pri pospeških.Vetrna zaščita je odlična in zavore prav tako :OK: vglavnem nisem najdu nebene slabe stvari za sedaj.Mogoče eno,da nima centralnega stojala (verzija brez ABS),vendar pa imam namen v prihodnosti to dokupiti :hmm:

Objavljeno

V sredo sem imel na testu CBF 600, ker ni bil 1000 dosegljiv, ga dobim v ponedeljek ! Zanima me pa sledeče, sprašujem lastnike CBF 1000 : ali se tudi pri 1000 pojavljajo nad 4500 rpm vibracije vozniškega sedeža ? Namreč po kar nekaj prevoženih kilometrih me je kar pošteno motilo, sicer ne nameravam kupiti 600 ampak 1000, pa vseeno ali je pri vaših to tudi prisotno ?

Objavljeno

Pojdi v AS in jih prosi za testno vožnjo... Jest sem imel danes motor na testu in sem maximalno navdušen nad njim! Skoraj ni stvari, ki bi me motila... Predvsem sem bil navdušen nad navorom, ki je proti moji ubijalski. Položaj voznika in sopotnice je prav tako odličen. Proti moji CBR 600 RR je tole pravi balzam! Odločil sem se, moja je že na netu in isti dan ko jo prodam grem po CBF-ko...

Bil prejšni teden v AS in so mi ponudili testno 1000 pa kaj ko pa se nažalost še ne morem peljati prehude bolečine v rami. Sicer pa sem motor že naročil in upam da ga dobim v roku 14 dni. Drugače pa hvala za informacije.

Sicer ga imam samo dober teden,ampak zadeva seka :OK: Kljub skepsi glede na okoli 250 kg teže je zadeva kot kakšen lahek enduro,sploh,če ga primerjam z Kavasakijem zr7s,ki sem ga vozil prej :grim o navoru in pospeških nebi govoru,ker je treba zadevo probat da verjameš :) najbol pa sem bil presenečen nad dejstvom,da sopotnice zadaj skoraj ne čutim in to v smislu teže in pri pospeških.Vetrna zaščita je odlična in zavore prav tako :OK: vglavnem nisem najdu nebene slabe stvari za sedaj.Mogoče eno,da nima centralnega stojala (verzija brez ABS),vendar pa imam namen v prihodnosti to dokupiti :hmm:

Tud jaz sem se odločil za verzijo brez abs, glede centralnega stojala bom pa videl če paše od 600 baje da sta ista in kdor je na 600 montiral akrapoviča je moral centralca odstraniti in baje da je tega kar dovolj in se da dobiti za ugodno ceno (povzel po besedah serviserja).

Objavljeno

V sredo sem imel na testu CBF 600, ker ni bil 1000 dosegljiv, ga dobim v ponedeljek ! Zanima me pa sledeče, sprašujem lastnike CBF 1000 : ali se tudi pri 1000 pojavljajo nad 4500 rpm vibracije vozniškega sedeža ? Namreč po kar nekaj prevoženih kilometrih me je kar pošteno motilo, sicer ne nameravam kupiti 600 ampak 1000, pa vseeno ali je pri vaših to tudi prisotno ?

zaenkrat tega nisem opazil :grrr je pa res,da je zadeva sveža in da so verjetno moji občutki pristranski :hmm:dosedaj sem napravil samo eno 200 Km turco in nisem opazil nič motečega glede vibracij.Vsaj v rokah jih ne čutim,vendar kot že rečeno bo moralo preteči še neki kilometrov,da bom lahko bol objektiven .)

Objavljeno

pri 1000 teh žgečkljivih vibracij ni, pri 600 pa so

Objavljeno

Pozabil sem pristavit še to, bil sem skeptičen glede ABS, sicer sem ga že prej dvakrat preizkusil z drugimi motorji, sedaj pa sem definitivno prepričan o koristnosti, testna 600 je bila z ABS in v 8 urah kolikor sem jo imel sem večkrat preizkusil močno zavirati na pesku, asfaltu, mokrem asfaltu in celo na travi in hudiča niti enkrat nisem imel težav ! V enem primeru sem imel iznenadno srečanje z avtom, ki mi je zapeljal v Tolminu na cesto, pa sem suvereno obvladal situacijo. :OK: To me je prepričalo, ker nisem imel samo kontroliranih preizkusov ampak tudi izredno zaviranje kjer nisem bil 100% pripravljen, sem pa v trenutku reagiral ! Ko bom preizkusil še 1000 bom opisal tudi to vožnjo! Upam, da je res tako kot je napisal SymRu in nima 1000 vibracij pod ritjo kot 600 in se bom verjetno kar takoj odločil !

Objavljeno

Pol nas je kar nekaj, ki smo se odločili za ta motor. Saj ni skrivnost, če Vas vprašam kje ste ga naročili oz. kupili? Osebno sem se dolgo odločal za nakup, pol k sem pa dobil v test ta motor pa sem se hitro odločil. V petek sem bil pri Moto Černe, in ker so bili pripravljeni vzeti mojega v račun sem se kar odločil. Cena novega pri njih je 1.8 mio (brez ABS-a), rok dobave pa 14 dni. Can't wait :whistle:

Objavljeno

Pol nas je kar nekaj, ki smo se odločili za ta motor. Saj ni skrivnost, če Vas vprašam kje ste ga naročili oz. kupili? Osebno sem se dolgo odločal za nakup, pol k sem pa dobil v test ta motor pa sem se hitro odločil. V petek sem bil pri Moto Černe, in ker so bili pripravljeni vzeti mojega v račun sem se kar odločil. Cena novega pri njih je 1.8 mio (brez ABS-a), rok dobave pa 14 dni. Can't wait :whistle:

Ma to mi pa ni jasno 1.8 mio, o katerem motorju govoriš ? :? :hmm: 1000 ali 600 ?

Objavljeno

Pol nas je kar nekaj, ki smo se odločili za ta motor. Saj ni skrivnost, če Vas vprašam kje ste ga naročili oz. kupili? Osebno sem se dolgo odločal za nakup, pol k sem pa dobil v test ta motor pa sem se hitro odločil. V petek sem bil pri Moto Černe, in ker so bili pripravljeni vzeti mojega v račun sem se kar odločil. Cena novega pri njih je 1.8 mio (brez ABS-a), rok dobave pa 14 dni. Can't wait :whistle:

pol sva pa že dva ki bova vzela pri njem,sam da se jaz ne morem odločiti za barvo , črna je lepa a se preveč pozna prah in umazanija,srebrna ga pomanjša in je na prvi pogled podobna transalpki,modre še nisem videl v živo,zelena mi je pa tudi zelo všeč sam mal se mi zdi da ga pomanjša tako da še ne vem in se mi tudi še nič ne mudi ker se zaradi poškodb še nekaj časa ne bom peljal. kakšno pa si ti naročil?

Ma to mi pa ni jasno 1.8 mio, o katerem motorju govoriš ? :? :hmm: 1000 ali 600 ?

1000

Objavljeno

Hehe... Sem imel podobne probleme, kot Ti glede izbire barve... Sive ni prišla ožji izbor, ker bo 9 od 10ih (vsaj pri CBF 600 je tko) motorjev sivih, zelena je sicer uredu sam mi deluje preveč umirjeno, med modro in črno pa sem se odločil za slednjo. Tudi RR, ki jo imam sedaj je črna, pa niti ni tako hudo problematična barva.

Ja, cena 1.8 mio velja za CBF 1000.

Objavljeno (popravljeno)

A je kdo razmišljal o nakupu "oranžne" barve.....kako se vam zdi?

slikca

Popravljeno . Popravil HONDAMANIA

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!